بازدید 3513

راهنمای گردش در دبی با تور هفت روزه

برای آشنایی با بهترین نقاط گردشگری دبی با ما همراه باشید.
کد خبر: ۱۱۳۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸ 30 July 2022

راهنمای گردش در دبی با تور هفت روزه

الحق شهر دبی شایسته نام عروس خلیج فارس است؛ دبی از مهم‌ترین شهرهای تجاری و از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری دنیا، به حساب می‌آید. از پرطرفدارترین سفرهای خارجی در میان ایرانی‌ها، تور دبی است. اگر می‌خواهید طی یک سفر هفت روزه به شهر زیبای دبی سفر کنید، برای آشنایی با بهترین نقاط گردشگری دبی با ما همراه باشید.

روز اول؛ بازدید از قامت‌بلندترین آسمان‌خراش دنیا

برج خلیفه

برج خلیفه یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری جهان شناخته می‌شود که در قلب دبی جای گرفته است. به عظمت و زیبایی این برج زمانی می‌توانید پی ببرید که شب‌هنگام از آن دیدن کنید. شب‌ها با روشن شدن فواره‌های موزیکال و نورپردازی برج خلیفه، گردشگران محو تماشای این سازه باشکوه می‌شوند.

دبی مال

اگر اهل خرید هستید، در دبی مال از معروف‌ترین برندهای روز دنیا وجود دارد. از دیگر جاذبه های تفریحی دبی مال می‌توان به سینما سه‌بعدی، اسکیت روی یخ، بازی‌های مهیج و رستوران‌های معروف آن اشاره کرد.

روز دوم؛ بازدید از مسجد شیخ زاید و فراری پارک

مسجد شیخ زاید

از بازدیدهایی که در زمان سفر دبی نباید آن را از دست بدهید، دیدن مسجد شیخ زاید است. این مسجد از مهم‌ترین جاذبه‌های توریستی کشور امارات به حساب می‌آید که در ابوظبی قرار گرفته است.

فراری پارک دبی

فراری پارک از بزرگ‌ترین پارک‌های جهان است که تعداد زیادی وسایل تفریحی هیجان‌انگیز دارد. این پارک در منطقه‌ای به وسعت 86000 مترمربع قرار گرفته و تم پارک بر اساس برند ماشین فراری ساخته شده است. بخش‌های مختلفی نظیر نمایشگاه، فروشگاه، مجتمع سینمایی (3 سینما)، کارتینگ، ترن هوایی و... در آن وجود دارد.

پارک آبی یاس

بعد از بازدید از مسجد باشکوه شیخ زاید، به دنیای آبی یا سرزمین آبی یاس ابوظبی بروید. اگر عاشق پارک‌های آبی هستید، پارک آبی یاس از به‌یادمانی‌ترین خاطره‌های سفرتان به دبی می‌شود.

راهنمای گردش در دبی با تور هفت روزه

روز سوم؛ بازدید از جمیرا، پالم و ساحل کایت

ساحل جمیرا

بدون شک یکی از دلایلی که به‌خاطر آن به دبی سفر می‌کنید، سواحل زیبایش است. ساحل چشم‌نواز جمیرا با شن‌های سفیدی که بر روی ساحل‌اش فرش شده، از بهترین مقاصد گردشگری برای تفریح مسافران به حساب می‌آید. از تفریحات هیجان‌انگیز این منطقه ازجمله مونوریل‌سواری، قایق‌سواری و پارک‌های آبی هستند. در امتداد این ساحل، از معروف‌ترین هتل های دبی قرار گرفته‌اند که می‌توانید با رزرو هتل دبی علی بابا در این هتل‌ها اقامت کنید.

مسجد جمیرا

یکی از زیباترین مساجد اسلام را می‌توانید در 18 کیلومتری از شهر دبی ببینید. این مسجد شباهت زیادی به مسجد الازهر قاهره دارد، گرچه از نظر ظاهری بسیار بزرگ‌تر از مسجد جمیرا است. اگر می‌خواهید از مسجد جمیرا بازدید کنید، باید از مارینا با استفاده از اتوبوس یا تاکسی به سمت مسجد بروید.

محله جمیرا

بعد از بازدید از مسجد جمیرا به سمت کوچه‌پس‌کوچه‌های محله جمیرا بروید و از قدم زدن در این محله لذت ببرید. این محله یکی از بهترین محله‌های دبی برای گشت‌وگذار است که بسیاری از گردشگران از آن دیدن می‌کنند.

روز چهارم؛ بازدید از بافت قدیم دبی

محله‌های باستیکایا و بور دبی

اگر دوست دارید با بافت قدیمی شهر دبی آشنا شوید، سری به محله‌های باستیکایا و بور دبی بزنید. این محله‌ها حال‌وهوای متفاوتی نسبت به بافت مدرن دبی دارند. همچنین این منطقه، یکی از قدیمی‌ترین مناطق تجاری مروارید شناخته می‌شود.

دسترسی به این محله‌ها راحت است و با استفاده از مترو می‌توانید به سمت محله های باستیکایا و بور دبی بروید. بعد از تهیه بلیط دبی علی بابا می‌توانید یکی از هتل‌های موجود در این ناحیه را هم رزرو کنید. هتل‌های این منطقه قیمت ارزانی دارند.

موزه قهوه دبی

از اولین موزه های قهوه خانه در امارات، موزه قهوه دبی است. این قهوه‌خانه، بسیاری از علاقه‌مندان به قهوه را به این نقطه از دبی می‌کشاند. موزه قهوه در دو طبقه ساخته شده، طبقه همکف آن به معرفی روش های دم کردن قهوه و تاریخچه دم کردن قهوه در کشورهای مختلف می‌پردازد. در طبقه دوم کتاب‌هایی که در زمینه قهوه نوشته شده‌اند، به معرض نمایش عموم قرار گرفته است. در آخر بعد از بازدید از فضای موزه، خودتان را به نوشیدن یک فنجان قهوه خوش‌طعم و عطر دعوت کنید.

راهنمای گردش در دبی با تور هفت روزه

روز پنجم؛ بازدید از بیابان های دبی

شن سواری دبی

در شهر دبی تفریحات شگفت‌انگیز متنوعی برای هر رده سنی وجود دارد. دبی به لطف برخورداری از تپه‌های ماسه‌ای زیبا، محل برگذاری ورزش سافاری یا شن‌سواری است. اگر علاقه دارید، یک تفریح جدید تجربه کنید، شن‌سواری یک گزینه عالی است.

این مطلب را هم بخوانید: بازار داغ گردشگری در تایبستان بعد از کرونا!

بیابان گردی در العین

در خارج از شهر دبی، محله‌ای به نام العین وجود دارد که محل اصلی خریدوفروش شترها است. العین حدود یک ساعت و نیم از دبی فاصله دارد و با ماشین یا تاکسی می توانید به آنجا بروید.

جاده جبل هافیت

محال ممکن است عاشق رانندگی باشید و برای رانندگی کردن در این جاده، دنبال بهانه‌تراشی باشید. اگر با ماشین به دبی سفر می‌کنید، راهی جاده جبل شوید. هافیت، بلندترین کوه امارات است که از بلندای آن می‌توان کویر و صحرای حاشیه کوه را به خوبی دید.

روز ششم؛ آشنایی با آکواریوم و باغ وحش دبی

آکواریوم دبی

از جاذبه‌های پرطرفدار امارات، آکواریوم دبی واقع در مرکز خرید دبی است. در این آکواریوم، ۱۴۰ گونه‌ی دریایی در مخزن عظیم‌الجثه‌‌ای نگه‌داری می‌شود.

باغ وحش پارک امارات

باغ وحش امارات یک مکان عالی برای آشنایی با انواع گونه‌های طبیعی و حیوانات به حساب می‌آید. این باغ وحش میزبان ۱,۷۰۰ حیوان است. بازدید از این پارک برای همه رده‌های سنی خالی از لطف نیست.

روز هفتم؛ رفتن به شهربازی و تهیه سوغاتی

بازدید از مرکز گلوبال ویلیج (دهکده‌ی جهانی)

یک فضای عالی برای تفریح و خوش‌گذرانی خانواده‌ها، دهکده جهانی دبی یا مرکز گلوبال ویلیج است. در این مکان غرفه‌های بسیاری وجود دارد که به نمایندگی کشورهای جهان، کالا و مواد غذایی عرضه می‌کنند. در دهکده جهانی، رویدادهای متنوع و جذابی برای مهمانان گلوبال ویلیج برگزار می‌شود.

تهیه سوغاتی

اگر قصد تهیه سوغاتی و خرید دارید، در آخرین روز از سفر ۷ روزه به دبی انجام دهید. توجه داشته باشید، برای اینکه از پرواز جا نمانید، کارهایتان را با برنامه‌ریزی پیش ببرید.

قطعا شهر دبی جاذبه‌های فراوانی دارد که نمی‌توان در یک سفر هفت روزه از همه آن‌ها بازدید کرد. اکنون با شناخت کامل از بهترین جاذبه های توریستی دبی، با تهیه بلیط دبی علی بابا عازم سفر به کشور امارات شوید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان