بازدید 61630
سه هزار و هفتاد و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

رستم قاسمی: قطعات هواپیماهای کشورهای دیگر را هم تعمیر می کنیم/نماینده مجلس: وزیر ارتباطات با فعال کردن Safe Search روی گوگل، همه ایرانی ها را زیر سن قانونی در نظر گرفته /فعال رسانه ای اصولگرا: تاجزاده نه جاسوس است، نه وابسته به دشمن، از نظام دینی عبور کرده است/قیمت بلیط هواپیما کمتر از یک پرس چلوکباب با مخلفات است!

در بسته خبری امروز «تابناک»، تیتر‌هایی مانند: یک نماینده: از تیم مذاکره کننده گلایه داریم /دلالان مهاجرت برای دانش‌آموزان دام پهن کرده‌اند!/ واکنش وزیر اقتصاد به شایعه استعفای رئیس بانک مرکزی/ سعید محمد: افزایش تعداد مناطق آزاد کشور از ۸ به ۱۵ منطقه اشتباه بود و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۳۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 26 July 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

یک نماینده: از تیم مذاکره کننده گلایه داریم
محمدحسن آصفری گفت: مجلس شورای اسلامی کمترین اطلاعات را از روند مذاکرات دارد و در جریان نیست که چه اقداماتی در روند مذاکرات صورت گرفته است؟ که این قابل قبول نیست. ما این گلایه را از تیم مذاکره کننده داشته و انتظار داریم که مجلس را در جریان روند مذاکرات قرار دهند.

رستم قاسمی: قطعات هواپیماهای کشورهای دیگر را هم تعمیر می کنیم
وزیر راه و شهرسازی: بسیاری از تحریم ها در حوزه نوسازی ختثی شده؛ به طوری که در حوزه نوسازی مانند لوگوموتیو و واگن های قطار خودکفا شده ایم. در حوزه تعمیرات هوایی هم اقداماتی خوبی صورت گرفته به طوری که علاوه بر تعمیر بسیاری از قطعات هواپیما، قطعات هواپیماهای کشورهای دیگر از جمله ایرباس را ما در داخل ایران تعمیر می کنیم.

وزیر اطلاعات: یک تیم اسرائیلی را قبل از بمب‌گذاری دستگیر کردیم
وزیر اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق شدند یکی از تیم‌های عملیاتی رژیم صهیونیستی را، بر خلاف اعلام یکی از رسانه‌های داخلی، قبل از اینکه موفق به بمب‌گذاری شوند دستگیر و توطئه آن‌ها را خنثی کند.

نماینده مجلس: وزیر ارتباطات با فعال کردن Safe Search روی گوگل، همه ایرانی ها را زیر سن قانونی در نظر گرفته
رشیدی کوچکی، نماینده مردم مرودشت در مجلس در واکنش به فعال شدن گزینه جست و جوی ایمن بر روی گوگل، می‌گوید که آنچه وزیر ارتباطات گفته، گویا خواسته عموم جامعه بوده است، اما به باور من درباره این موضوع توجیه نامناسبی است. بالاخره Safe search یک گزینه‌ای است که به صورت اختیاری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و خانواده‌ها می‌توانند آن را فعال کنند. اینکه تمام ایرانیان را زیر سن قانونی در نظر بگیریم و این گزینه را فعال کنیم قطعا باعث تقویت استفاده از راه‌های دور زدن امن اینترنت و استفاده از فیلترشکن‌ها می‌شود.

پلمب ۱۴ واحد آرایشگاه زنانه در استان مرکزی به دلیل تبلیغات و انتشار تصاویر مشتریان در شبکه‌های اجتماعی
در طرح نظارت بر اماکن عمومی استان مرکزی ۱۴ واحد آرایشگاه زنانه که اقدام به تبلیغات نامتعارف می‌کردند شناسایی و پلمب شدند. در تداوم طرح‌های نظارت بر واحدهای صنفی، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان مرکزی از تبلیغات و انتشار تصاویر مشتریان تعدادی آرایشگاه زنانه در شبکه‌های اجتماعی مطلع شدند. با شناسایی و بازدید از ۱۴ واحد صنفی و با توجه به اسناد و مستندات به دست آمده از فعالیت‌های مغایر با مقررات صنفی، این آرایشگاه‌های زنانه با دستور مقام قضائی پلمب و متصدیان مربوطه نیز برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.


معاون رئیسی: اگر پلتفرم‌های جهانی می‌خواهند در فضای سایبری ایران حضور داشته باشند، باید در اینجا دفتر و نمایندگی داشته باشند
سید محمد حسینی: شایسته کشور نیست که بیرون از مرزهای کشور درخصوص صفحه‌های شخصی مردم در شبکه‌های اجتماعی تصمیم بگیرند و مثلاً اگر یادی از قهرمان ملی کشور خود کنند اینستاگرام صفحه آنها را مسدود کند. وی افزود: هیچ مانعی ندارد که اگر پلتفرم‌ها و شبکه‌های جهانی بخواهند در فضای سایبری ایران حضور داشته باشند اما باید در داخل ایران دفتر و نمایندگی داشته باشند و پاسخگو باشند تا اگر کسی بستر شبکه آنها را محل کلاهبرداری و یا تزاحم برای مردم قرار داد پاسخگو باشند، اکنون این اتفاق در بسیاری از کشورها از جمله ترکیه افتاده است و در ایران هم اجرایی شود. معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: برخی‌ها فکر می‌کنند پلتفرم‌ها ابزارند و می‌توان از آنها استفاده خوب بکنید، اما واقعیت این است که خود پلتفرم هوشمندانه فضای فکری مردم را مدیریت می‌کنند، مثلاً اگر شما مطالب علمی و دانش روز را در موتورهای جستجو دنبال کنید با علم به موقعیت مکانی شما در ایران داده‌های لازم را در اختیار شما قرار نمی‌دهد.

فعال رسانه ای اصولگرا: تاجزاده نه جاسوس است، نه وابسته به دشمن، از نظام دینی عبور کرده است
عبدالله گنجی فعال رسانه ای اصولگرا نوشت:برخی پیام می‌دهند که چرا در باره دستگیری تاجزاده اعلام نظر نمیکنم؟چون اطلاع دقیق ندارم و ایشان هم نیست ظلمی نشود، اجالتا نظرم:
-او را جاسوس نمی دانم
-وابسته سیستمی- تشکیلاتی به دشمنان نمی دانم
-او اکنون جمهوری اسلامی را "نقد" نمی کند بلکه "نفی" می کند
-از نظام دینی عبور کرده است. (مثل ولایت فقیه،اسلام سیاسی و)
-حداقل از۲۴ سال پیش علیه شخص رهبری فعالیت و تولید ذهنیت می کند
-در اکثر مقولات چالشی ایران با غرب ایشان با غرب اشتراک نظر دارد
-وی نگاه بخشی از جریان اصلاحات را نمایندگی و سامان میدهد و از مواضع اش لذت می برند
-بخشی از جریان مواضع وی را قبول ندارد اماچون تقوای جمعی ندارند ابراز نمی کنند.حتی حاضر نیستند بگویند این عبارت تاجزاده نظر اصلاحات نیست:"اصلاحات مفهوم گذشته خود را از دست داده و در یک جمله خلاصه گردیده است.مهمترین و موثرترین اصلاحات،اصلاح رفتار وگفتار رهبری است"در تولید سوظن حاکمیت نسبت به جریان اصلاحات جز۴ نفر اول است

دلالان مهاجرت برای دانش‌آموزان دام پهن کرده‌اند!
آمارها از پدیده‌ عجیب افزایش تحصیل دانش‌آموزان ایرانی در خارج از کشور و کاهش سن مهاجرت حکایت می‌کند.خانواده‌ها فرزندان‌شان را با صرف هزینه‌های میلیاردی روانه روسیه و مالزی و ترکیه می‌کنند تا پزشک و دندان‌پزشک شوند.بنا بر آمار رصدخانه مهاجرت ایران در بازه زمانی ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۹؛ المپیادی‌ها با ۳۷.۲ درصد، مشمولان بنیاد ملی نخبگان با ۲۵.۵ درصد و رتبه‌های یک تا هزار آزمون سراسری با ۱۵.۴ درصد بیشترین درصد افراد مقیم خارج را به خود اختصاص داده‌اند.این درصد آماری نشان می‌دهد دانش‌آموزان نخبه المپیادی بیشترین میزان مهاجرت علمی را دستکم طی یک دهه گذشته داشته‌اند./ شهروند

حسین مرعشی: می‌ترسیم که تورم سه رقمی شود
بخش‌هایی از مصاحبه مفصل حسین مرعشی با خبرگزاری فارس: اصلاح‌طلبان رقیب رئیسی بوده و رقیب وی باقی خواهند ماند.  نمی‌خواهیم دولت رئیسی زمین بخورد. او خوب عمل کند مردم امیدوارانه پای صندوق می‌آیند و بخش عمده‌ای به «ما» رأی می‌دهند.جمهوری اسلامی قدرت مهم نفت را نادیده گرفت؛ سهم ما از صادرات نفت از ۹درصد به سه درصد در جهان کاهش پیدا کرده است.حتی دانشجویان متوسط هم به درس چسبیده‌اند تا معدل بالای ۱۹ بیاورند تا از ایران بروند؛ این یعنی فاجعه! ما مثل برف در تابستان آب می‌شویم.نایب رئیس جبهه اصلاحات ایران به فارس گفته است: جمهوری اسلامی باید یک برنامه اصلاحی واقعی را در دستور کار قرار دهد. همه باید مشارکت کنند و همه مدافع اصول واقعی کشور و رهبری انقلاب باشند./فارس

احمد خاتمی: برغم اینکه پنجشنبه و جمعه زمان استراحت هر فردی است ولی دولت اداره کشور را ۲۴ ساعته دنبال می‌کند
سید احمد خاتمی: اینکه می‌گویند این دولت هم همانند دولت‌های قبلی است اشتباه است چون هویت این دولت با دولت قبل متفاوت است ؛ برغم اینکه پنجشنبه و جمعه زمان استراحت هر فردی است ولی دولت اداره کشور را ۲۴ ساعته دنبال می‌کند./ایلنا

سخنگوی پیشین قوه قضاییه: محروم کردن بدحجاب ها از خدمات دولتی، توجیه قانونی ندارد
حسین میرمحمدصادقی:آقای رئیسی ، زمان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند ، گشت ارشاد مسئولان را راه اندازی خواهند کرد و مردم توقع دارند ایشان به این وعده شان عمل کنند.علاوه براین، حداقل انتظار مردم این است که اگر آقای رئیسی احساس می‌کنند روند فعلی، روند درست و صحیحی نیست، موضع گیری و رفع چالش کنند./ خبرآنلاین

قیمت بلیط هواپیما کمتر از یک پرس چلوکباب با مخلفات است!
عبدالرضا موسوی رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی  در نشست خبری  امروز اظهار کرد: برخی انجمن‌ها بدون هیچ اطلاع و تخصصی در صنعت هوانوردی اظهار نظر می‌کنند و متاسفانه برخی از دستگاه‌ها بر اساس همین اظهار نظر‌ها تصمیم گیری می‌کنند، اما باید بدانیم  که قیمت یک چلوکباب با نوشابه و دسر و مخلفات زیر یک میلیون نیست و بیشتر از قیمت بلیط هواپیماست. وی افزود: شرکت‌های هواپیمایی دنبال  ارائه خدمات خوب هستند نه ثروت اندوزی، اما باید بگوییم به دلایل و مشکلات مختلف از جمله مسائل مالی و اقتصادی از مجموع ۳۳۳ فروند از هواپیما‌های مسافری، حدود نیمی از آن‌ها غیر فعال و زمین گیر هستند. وی با اشاره به این که تراز شرکت‌های هواپیمایی منفی است و ایرلاین‌ها زیان‌ده هستند ادامه داد: بلیط هواپیما در بازار سیاه قیمت‌های متفاوتی پیدا کرده و آدم‌های مختلفی در این زمینه تماس می‌گیرند و  دنبال  بلیط هواپیما هستند. اما باید گفت که همیشه و در محاسبه قیمت بلیط هواپیما نرخ پایین تری از ارز آزاد راه محاسبه کردیم تا مردم کمتر فشار را تحمل کنند به عنوان مثال در سال گذشته نرخ ارز ۲۲ هزار تومانی برای بلیط هواپیما در نظر گرفته بودیم و مبنای محاسبه قیمت بلیط هواپیما در آخرین نرخ نامه مصوبه ۲۵ هزار تومان  است.

واکنش وزیر اقتصاد به شایعه استعفای رئیس بانک مرکزی
خاندوزی، وزیر اقتصاد درباره شایعه استعفای رئیس کل بانک مرکزی ناشی از فشار‌ها برای کاهش نرخ سود بین بانکی گفت: لطفا به این شایعات دامن زده نشود. این شایعات بی‌پایه هستند. استعفایی در کار نبوده است.  تا این لحظه که صحبت می‌کنیم سیاست مصوب و رسمی دولت همانی است که در بهمن‌ماه سال گذشته توسط آقای معاون اول ابلاغ شد که تکالیف متعددی در آن ابلاغیه برای دستگاه‌های مختلف وجود داشت، از جمله برای نرخ سود بین بانکی مصوبه وجود داشت.

سعید محمد: افزایش تعداد مناطق آزاد کشور از ۸ به ۱۵ منطقه اشتباه بود
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: ما با افزایش ۷ منطقه آزاد جدید در کنار ۸ منطقه آزاد قبلی مخالف بودیم. محمد با اشاره به فعالیت ۵۴۰۰ منطقه آزاد و ویژه در دنیا که ۷۵ درصد آن‌ها موفق بودند گفت: چین ۲۵۰۰ منطقه آزاد و ویژه دارد و ۷۵ درصد تجارت چین از این مناطق انجام می‌شود. در کشور‌های اطراف هم رقابت سنگینی برای جذب سرمایه‌گذاران در مناطق آزاد در جریان است و معافیت‌های مالیاتی و مشوق‌هایی در نظر گرفته شده است. وی با بیان اینکه عده‌ای معتقد بودند مناطق آزاد محل رانت و قاچاق است تصریح کرد: در این شرایط هر مشوقی باید اول رفع اتهام می‌کردیم. البته الان فضای ذهنی تا حدودی بهبود پیدا کرده است. خطا‌هایی در گذشته اتفاق افتاده از جمله اینکه به ایجاد مناطق آزاد به چشم محرومیت‌زدایی نگاه شده بود. به ۸ منطقه هم بسنده نکردند، بلکه ۷ منطقه دیگر هم اضافه کردند که ما مخالف بودیم، چون ابتدا باید این ۸ منطقه به ظرفیت می‌رسید.  وسیع شدن بیش از حد در منطقه آزاد مثل منطقه آزاد ماکو هم یکی دیگر از اشتباهات است، چرا که باعث می‌شود داخل آن سکونتگاه ایجاد شود. مثلاً خرمشهر و آبادان محرومیت بعد از جنگ دارند و باید به آن‌ها رسیدگی شود. عده‌ای می‌گویند آن‌ها را به داخل مناطق آزاد بیاوریم که اشتباه است؛ چون برای در نظر گرفتن معافیت‌ها و مشوق‌ها محدودیت ایجاد می‌کند. این موارد در ۷ منطقه آزاد جدید لحاظ شده است.

پیشنهاد وزیر راه برای وام ۷۰۰ میلیون تومان نهضت ملی مسکن
رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی با ابراز این‌که به‌دلیل تورم امکان پیش‌بینی قیمت تمام‌شده ساخت وجود ندارد، اظهار کرد: هزینه ساخت هر مترمربع ۶ تا ۷ میلیون با تورم امروز تمام می‌شود اگر تسهیلات نهضت ملی مسکن به ۷۰۰ میلیون تومان برسد بخشی از مشکل رفع می‌شود که ما این موضوع را به دولت و شورای پول و اعتبار پیشنهاد داده‌ایم. وی افزود: اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن ۲۰ ساله و پلکانی است و براساس ۵۰ درصد از هزینه‌های درآمدی خانواده‌ها پیش‌بینی شده است.

پورابراهیمی: دولت از قیمت گذاری دستوری اجتناب کند
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با وجود همه تلاش‌ها نکات و مسائلی در خصوص مباحث کلان وجود دارد. وضعیت نامناسب بازار سرمایه کشور یکی از این مباحث است که انتظار ما از وزارت امور اقتصادی و دارایی رسیدگی جدی به مصوبات مرتبط با حمایت از بازار سرمایه است. در کمیسیون اقتصادی مجلس بار‌ها این مطالب را مدنظر قرار داده ایم که بدون حمایت از بازار سرمایه کشور تولید واقعی در اقتصاد رقم نخواهد خورد، لذا از رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت انتظار داریم از اتخاذ تصمیماتی که در حوزه‌های مختلف به ویژه در خصوص قیمت گذاری دستوری که مغایر با قوانین بازار سرمایه کشور است، اجتناب کرده و شرایطی را فراهم کنند که بتوانیم انتفاع را به بازاری که بیش از ۵۰ میلیون نفر در آن ذی نفع هستند برسانیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۳
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۶۰
از حوداث مختلف برای هواپیما های در چند وقت اخیر مشخصه که وزیر درست میگه
پاسخ ها
nader
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
کل اگر طبیب بودی
سر خود دوا نمودی

اگر بیل زنی یه بیلی به باغچه خودت بزن
ناشناس
| Germany |
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
"همه باید مشارکت کنند و همه مدافع اصول واقعی کشور و رهبری انقلاب باشند"
منافع کشور شاید ولی کشور برای هیچ فرد خاصی نیست
خاتمی درست میگه این دولت مثل قبلی ها نیست جون انها حداقل برنامه مشخصی داشتند اما این دولت هنوز سرگرم خودشه، به این خاطر هم هست که 24 ساعت مشغول است
رستم جون با خالی بندی عزیز نمی شوی. مردم می فهمند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
رستم واقعا باور شده که رستمه.
هیچ کدام اینها در مورد تاج زاده نشانه جرم نیست او اگر آشکارا نفی خدا وپیامبر می کرد می شد مهر مرتد به او زد که آنهم حسابش با خداست !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
اشتباه منفی دادم
تا کی مسولین می خواهند مردم رادروغ درمانی کنند؟
نگران نباشید وزیر خیلی معلوماتش زیر اکابر است . همه سیف سرچ را غیر فعال کردند من خودم از یکی از بچه های فامیل که دوم راهنمایی است یاد گرفتم !!
هیچکدام از گزاره هایی که برای آقای تاجزاده گفتید مجوزی برای دستگیری و زندانی کردنش نیست . نهایتا اینکه مخالفه و داره مخالفتش رو ابراز می کنه اینکه جرم نیست ...
رستم قاسمی: قطعات هواپیماهای کشورهای دیگر را هم تعمیر می کنیم
عبدالرضا موسوی رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی :از مجموع ۳۳۳ فروند از هواپیما‌های مسافری، حدود نیمی از آن‌ها غیر فعال و زمین گیر هستند.
کدام را باور کنیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
این هواپیماهای زمین گیر شده مربوط به دوران روحانی هستند. هواپیماهای دولت محرومان صحیح و سالمند و قطعاتشون را وزیر محترم راه داره میسازه و قابل تعویض هم هستند. به زودی هم هواپیماهای ساخت وزارت راه به خطوط پروازی خواهد پیوست
تا اونجا که میدونم، اغلب قطعات تو هواپیما تعویض میشه، تعمیری نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
وقتی نتونی بخری باید تعمیر کنی. که البته همین داستانه که باعث میشه گاهی اوقات یکیشون بیوفته.
عجب چلوکبابی میخوره این آقای موسوی!!!
رستم جون تو فقط کاری کن کیسه هوا (ایر یک ) ماشین ها باز بشه ما نمی خواهیم زحمت بکشی ایر باس تعمیر کنی. مرد حسابی خودتو گرفتی یا مردمو.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
ایربگهای که باز نمیشه مربوط به وزارت راه نمیشه. مربوط به وزارت صنعت. تازه اینها زمان دولت روحانی ساخته شده اند
حاجی بقیه کشور ها هواپیمای ۵۰ سال پیش رو سوار نمیشن که احتیاج به تعمیر داشته باشه.
جناب آقای قاسمی ؛ شما که قطعات هواپیماهای ارباس کشورهای دیگر را تعمیر میکنید ، در این رابطه تاییدیه ارباس در خصوص تعمیرات را دارید . هیچ کشوری حاضر نیست هواپیماهایش را در جایی تعمیر کند که مجوز ندارد . مگر اینکه تحریم باشد .
دام؟ چرا دام؟ هیچکس دوست نداره تو ایران بمونه هر کسی اولین فرصتی که پیش بیاد فرار می کنه. ناراحتی؟ وقتی فک و فامیل خودتون رو‌با سهمیه وارد دانشگاه می کردید فکر اینجا رو هم می کردین.
گوشت چی می خوره این بابا که پرسی ۱ میلیون اب می خوره واسه مردم
باتوجه جمیع مسایلاتهای منطقه و خاورمیانه و خاورغیرمیانه بنده هیچ نظری ندارم لطفا مصدق اوقات شریف و امیرکبیر بنده نشوید
حتی شما دوست عزیز عاقبت نسیه فروشی مستمندی است
برو کار میکن مگو چیست کار که بنی آدم از یکدگر بیزارند. نمیدونم چه ربطی داشت ولی بنی آدم داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
با 63 درصد نظرات شما موافقم
پس از بد حجاب ها که خدمات نمی دید مالیات هم نگیریم فکر کنم همه راضی باشند
وزیر راه و شهرسازی: حرف زیاد میزند -سید احمد خاتمی: اینکه می‌گویند این دولت هم همانند دولت‌های قبلی است اشتباه است بله این دولت شنگول قمر کرده و تورم را 150درصد کرده حتما مثل دولت قبل نیست . رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت قیمت یک چلوکباب با نوشابه و دسر و مخلفات زیر یک میلیون نیست از ایشان سوال کنید شما چلوکباب تان را از امریکا میاورند میشه ادرس چلوکبابی را به ما هم بدهید......
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
جردن و کامرانیه همین قیمت است البته با گوشت بره ویک سیخ جوجه ومخلفاتش...یک و دویست تا یک وپانصد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
جناب۱۴:۳۰ من همون منطقه زندگی میکنم و اونجا هم این قیمت نیست
از اون فعال رسانه ای اصولگرا بپرسین یعنی اون محتواهایی که با سیف سرچ، جلوش گرفته میشه، برای بالای سن قانونی مناسبه؟! این یه قاعده اس که اونا تعریف کردن، شمام توش حل شدی.
آفای قاسمی هواپیما ووزارت نفت و.............پیش کش .لطف کن به وظیفه خودت عمل کن ولااقل چهار تا آلونک برای مردم مظلوم ودر بدر بساز.
شما هواپیما های خودت رو درست تعمیر کن که نقص فنی پیدا نکنن بقیه پیشکش. ماشالا به اعتماد به نفس.
داداش قاسمی یک کمی هم آمار هواپیماهای ساقط شده که تعمیرشون را انجام دادید هم صحبت کنید و با دیگر کشورها مقایسه کنید
تعمیر قطعات هواپیمای دیگران وقتی هواپیماهای خودمان زمینگیر هستند چه فایده ای داره؟؟!!!
رستم خان، با اين دروغها راجع به تعمير هواپيماها، بخصوص ايرباس به كجا ميخواهي برسي؟؟؟
اون آقاي رئيس انجمن شركتهاي هواپيمايي كه گفته بيش از نيمي از ناوگان هواپيمايي كشور بخاطر نبود قطعه و عدم توان كشور در تعمير هواپيما، زمينگير هستند!!!

بد نيست يه مقدار اطلاعاتت رو از منابع موثق بگيري
رستم قاسمی: قطعات هواپیماهای کشورهای دیگر را هم تعمیر می کنیم
شما همون سالی یک میلیون خونه رو بساز قطع هواپیما پیشکش!!
اصلا قطعات هواپیما چه ربطی به آقای قاسمی داره؟؟!
وقتی همه صندلی های پزشکی و دندانپزشکی و غیره در دانشگاه را با انواع سهمیه ها به خودتان اختصاص دادید چرا فرزندانمان را از حق خودشان محروم کنیم؟
وزیر راه مگر مجبور این همه دروغ بگوید ؟ آن از برنامه سالی یک میلیون ساخت خانه و این هم از ساخت قطعات هواپیما برای کشورهای دیگر ، در حالیکه یکصد و هشتاد هواپیمای مسافربری ایران بعلت نداشتن قطعات یدکی زمینگیر هستند !!!!!!!
وای بر این دولت و کسانیکه این مشکل حقوق را برای بازنشستگان تامین اجتماعی درست کردند و فشار روانی و جسمی و استرس ناراحتی بسیاری در این چهار ماه به آنان و خانواده آنان وارد کردند..... این ظلم و بی عدالتی در تاریخ ماند و بی جواب هم نخواهد ماند ..!!
ما از مناطق آزاد فقط فروش زمین و فروشگاه‌های نجومی و واردات خودرو را به یاد داریم که هیچکدام توسط مردم عادی قابل انجام نیست و منبع درآمد و به نوعی چپاول اموال مردم شده
آخه رستم. یه نگاهی به اخبار خرابیهای هواپیماهای داخلی و تاخیراشون بنداز بعد بیا دروغ بگو. بقیه کشورا چلاقن بیان هواپیماهاشون رو بدن شماها تعمیر کنین؟
تمام خبرها نشان از موفقیت دولت رئیسی داره اونم با علامت منفی. چرا استعفا نمیدین شما خوبان
تیم مذاکره کننده داره طبق معمول ایده میده.
درود بر نماینده مردم مرودشت
خوبه دولت روزهای تعطیل هم کار می کنه و اینقدر عقبیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
توضیح نداده که دولت پنجشنبه جمعه ها چکار می کنه. ولی از نتیجه عمل قشنگ معلومه که آخر هفته ها گند می زنه و وضع مملکت اینه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
بندگان خدا شبانه روز مشغول کارند کمی هم به استراحت نیازمندند
مدیر شرکت هواپیمایی زاگرس، از مجموع ۳۳۳ هواپیمای مسافری موجود در ایران «بیش از ۵۰ درصد آن‌ها زمین‌گیر شده‌اند».
رستم قاسمی: قطعات هواپیماهای کشورهای دیگر را هم تعمیر می کنیم
دولت رییسی ثابت کرده که با این وزرایی که اکثرا ناکارامد و بی کفایت و بی ربط هستند

حتی از عهده کار سازمانی خودشان بر نمی آیند، چه برسد به

اینکه بخواهند ضعفهای اجرایی رییسی را جبران کنند .
اشکال اینه که دولت برای نخبگی، تجربه و تخصص ارزش لازم قائل نیست اگر از نخبگان و شایسته ها استفاده کند با 5 روز کار در هفته هم نتیجه می گیریم.
حتما برای اضافه کار گرفتن آخر هفته هم کار میکنن چون این کار کردن دولتی ها مشکلات مردم را بیشتر هم کرده!!!!
اخراج مرستار مشهدی باعث تنفر ملت از رییسی شد .
وزیر آموزش و پرورش تهدید به اخراج میکنه
وزیر بهداشت ۲۴ ساعته اخراج میکنه
آقای خاتمی ولله قسم رییسی استراحت کنه ملت راحت تر زندگی میکنن ؟؟ بابا رییسی رجل سیاسی نبود ؟؟ فقط میخواستید در بین مردم اسم و آوازه بلند کنه ولی فکرش رو نمیکردن گند بزنه به مملکت
باز این رجز خوند.
جناب رستم خان قاسمی ما حرف شما راجع به بی اثر کردن تحریم و خودکفایی در تولید واگن و لوکوموتیو رو قبول کنیم یا قرض گرفتن واگن قم و کرج از شهرداری تهران و خاموشی پله های برقی به علت تحریم و نبود تجهیزات؟؟؟ تعمیر هواپیمای همسایه هایی که تحریم نیستن و قطعات رو از کمپانی میگیرن ازون حرفاس، شما نهایتش همون دعوتنامه به قطر برا پارک کردن هواپیماهاشون در زمان جام جهانی در پارکینگ فرودگاه‌های کیش رو عملی کنید هنر کردین.
آقای رییسی حقوقها به دهم ماه نمیرسه به قرآن قسم ، داری چکار میکنی با مملکت ؟؟؟ خدا چرا ملت رو نجات نمیدی ؟ چند بار تصمیم یه خودکشی گرفتم دیدم هزینه مردن هم زیاد شده .
فقط وزیر ارتباطات نیست که کل مردم را زیر سن قانونی حساب می کند، رفتار کل دولت در توجیه مسایل اقتصادی و مسایل دیگر جوری است که انگار با کودک دبستانی طرف هست.
رستم خان شوخی هم جای خودش را دارد هر جا که نمیشه.
پرستاران همه خواهان اخراج هستند جناب وزیر بی کفایت
به پرستار و معلم مملکت چیری نمیرسه چرا که عادت به بیگاری دارن
قطعات را برای موزه های هوایی و نمایشگاهای دائمی تعمیر میکنیم این حتما جا افتاده است
خالي بند
چین ۲۵۰۰ منطقه آزاد و ویژه دارد و ۷۵ درصد تجارت چین از این مناطق انجام می‌شود
محمد جان چین اگر منطقه آزاد دارد برای صادرات است نه مثل ما برای واردات
بالای ۹۰٪ مواد اولیه دارویی و شیمیایی وارداتی است
چین ۱۰۰٪ این مواد را صادر میکند
ما فقط نفت داریم و کنی هم پتروشیمی آنهم هنوز در استخراج نفت مشکل داریم
محمد جان سال های طلایی را در توسعه زیر ساخت های صنعتی از دست دادیم
در حالیکه جهان بسوی وسائل تقلبه برقی می‌رود ما هنوز موتور پراید را روی وانت ، موتور پیکان را روی پژو، موتور پژو را روی سمند و خلاصه داریم دور خودمان میچرخیم عزیز
مناطق آزاد با وضعیت فعلی اکر بسته شود شاید بهتر باشد که کمتر جنس وارد کشور و ارز خارج شود
لطفا نظراتهای سازنده و راهبردی بنده را منعکس دهید و سانسورک نکنید.

با تشکر روابط عمومی اداره روابط عمومی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
نظرات سازنده شما به دایره کاربرد نظرات سازنده منعکس شده تابناک از ترس لو رفتن این نظرات سازنده توسط دشمن از انعکاس آن خود داری کرده.
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
بسیار از شما دوست عزیز ناشناس 14:09سپاسمندم
و خوشحالم که بالاخره دانش بالای من و نابغه و نخبه گری من دیده شد و مردم شریف من را شناختند و قدر سخنانهای گرانبهای من را فهمیدند.
کاش دولت بجای کار کردن تعطیل بشه حداقل گرانی کمتر میشه
آقای وزیر مثلا باسواد
در صنایع حساس مثل صنعت هواپیمایی یا تجهیزات پزشکی استاندارد تعویض قطعه هست نه تعمیرش ! این یعنی بازی با جون مردم
وزیر محترم اعلام کرده اند که قطعات هواپیمای سایر کشورها را تعمیر می کنیم. خدا را شکر. ولی چگونه می توان باور کرد زمانیکه تقرببا بیشتر روزها با سانحه هواپیمایی مواجه هستیم و بسیاری از مردم جرات مسافرت با هواپیما را تدارند.خدا داند
کنجکاوم بدونم چه چلوکبابی رو ایشون سفارش دادن و چه مخلفاتی کنارش بوده که زیر یک میلیون ممکن نیست! والله اینجا چلوکباب با نوشابه ۱۰۰ تومن یه سالاد سی یا چهل ، ماست بگیر پنجاه شصت ، زیتون بگیر چهل پنجاه هر جور حساب میکنم به سیصد تومنم نمیرسه احیانا ایشون مخلفات رو با روکش طلا حساب کردن؟!
منطقیه چلوکباب یک ملیونی برای در آمد های چند ده ملیونی وعده‌ی زیادی مردم که توان خرید شیر و تخم مرغ ندارند .به نظرم حالا که همه چیو صادر میکنید خود ملت بینوا رو هم صادر کنید تا جا برای نور چشمیا باز و بازتر بشه و چشمشون به خیل ملت فقیر نیفته دیگه لازم هم نمیشه هر ماه یارانه بدید.
معلومه که رئیس هواپیمایی تازگی پول بلیط ندادند یا در رستورانهای خیلی لاکچری چلو کباب میزنند. چون در جاهای معلومی یه پرس چلو کباب و مخلفات به صد و پنجاه هم نمیرسد.سری به مکانهای معمولی بزنند تا وضع مردم بدبخت را ببینند.
قيمت بليط معادل يك پرس چلوكباب ! ببينيد اين مقام مسئول چه چلوكبابي ميخوره
عبدالرضا موسوی من نمیدونم تو کجا چلوکباب میخوری که اینجوری پات حساب میکنن اما اینو میدونم گه به عنوان مثال یک پرواز 35 دقیقه ای به رشت 700 هزار تومن و پرواز 50 دقیقه ای به مشهد بالای یک میلیون تومنه.ضمنا شما که هواپیماهای نو که مثلا بین 150 تا 300 میلیون دلاره نمیخرین بلکه هواپیماهای دست چندم مثلا با 10 تا 20 میلیون دلار میخرین.همین توجیه مسخره ای که میکنی نشون میده که سطح سواد و مدیریت تو این کشور وامصیبتاست.
آقای عبدالرضا موسوی چلو جوجه ای که شما می‌خورید شایدیک میلیون باشد ولی مردم با یک میلیون تومان گذران زندگی می کنند
احمد خاتمی بخدا ما حاضریم که رییس جمهور و دولت 3 روز در هفته کار کنند و 4 روز استراحت کنند شاید فکرشون کمی بکار بیوفته.ادم خسته پشت سر هم دچار اشتباه میشه!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
دولت کار نکند کمتر به کشور شر می رساند
قیمت یک پرس چلوکباب با مخلفات بالای یک میلیون است؟؟؟ آقای محترم کجا میری چلوکباب میخوری؟؟؟ این چیه میگی آخه؟
قاسمی جان تورو خدا به هواپیما دست نزن
آقای عبدالرضا معلوم نیست از چطوری پول درمیارن که اینجوری چلو کباب می‌خورند. تخصصی درباره قیمت بلیط نداریم و نظر تخصصی هم نمیدیم. فقط میدونیم که بادرآمد اکثر مردم تناسبی نداره. ولی درباره قیمت چلو کباب میتونیم نظر بدیم. کسی که چلو کباب یک میلیونی و بیشتر براش یک امر طبیعی و نرمال جامعه هست. نظرش درباره قیمت ها خیلی ارزشمند نیست. و باید توضیح بده از کجا درآورده این درآمد رو که چلو کباب یک میلیونی و بیشتر براش طبیعیه.
آقای قاسمی چیزی بگو که شدنی باشه قطعات کدام کشور را تعمیر می‌کنید
رستم قاسمی: علاوه بر تعمیر بسیاری از قطعات هواپیما، قطعات هواپیماهای کشورهای دیگر از جمله ایرباس را ما در داخل ایران تعمیر می کنیم.

خوب بود اسم کشورهای متقاضی یا دریافت کننده تعمیرات ایرباس را هم میفرمودید. زیرا هواپیما و کشتی پس از هربار تعمیر مجددا باید از نظر قابلیت های پرواز یا دریانوردی توسط موسسات خاص رده بندی تائید شوند
وزیر صمت: علاوه بر تعمیر بسیاری از قطعات هواپیما، قطعات هواپیماهای کشورهای دیگر از جمله ایرباس را ما در داخل ایران تعمیر می کنیم.

اینهم از مزایای تحریم.... وقتی مجبور باشی از هواپیماهای دست دو و قدیمی استفاده کنی که دائم محتاج تعمیرند، متخصص راه اندازی هواپیماهای قراضه میشی. چون کار نیکو کردن از پر کردن است
رستم قاسمی: قطعات هواپیماهای کشورهای دیگر را هم تعمیر می کنیم

حتما خیلی ارزون پاشون حساب میکنی که مشتری شدن و اِلا کدام هواپیمائی ریسک اینکار را میپذیره
رئیس شرکت هواپیمایی میگه قیمت یک. دست چلو کباب بک. ملیون تومن است وبیشتر از قیمت یک بلیط پرواز داخلی است. حالا می فهمم مسئولان ما چطور زندگی می کنند. این مسئولان زحمت کش در رستورانهایی غذا میخورن که یک دست غذاش یک. ملیون قیمتشه. ازطرفی علم الهدی میگه یک کارگر بابخشی از دستمزد یک روزش میتونه یک دست چلوکباب بخوره. من نمی فهمم بکی منو توجبه کنه آخه چطور ممکنه؟
در مورد مهاجرت دانش آموزان ...احتمالا تعداد کسانی که بچه هاشون رو به روسیه فرستادن برای تحصیل باید به تعداد انگشتان دست باشه‌...اخه مرد حسابی اونی که پول داره میفرسته کانادا...استرالیا .انگلیس ..اونی که کمتر داره میفرسته دوبی یا مالزی...اونی که بچه اش درس نخون بوده و از هیچ چا پذیرش نتونسته بگیره ....یه مدت مد شده بود میفرستادن گرجستان دانشگاه بی کیفیت....و یا دانشگاه درجه ۳ توی مجارستان....این وسط تو روسیه رو از کجا آوردی؟!؟ احتمالا فردا میگیم همه سر و دست میشکونن مهاجرت بگیرن برن روسیه
رستم جان بالاخره شما وزیر نفتی با وزیر صنعت و یا وزیر مسکن و شهر سازی، اصلا بگو کجا دوست داری وزیر بشی.
اگر بک موقع خواستی رییس جمهور بشی من یکی حتما به شما رای میدهم.به ایل خودم هم سفارش می کنم به شما رای بدهند. چون آدم خاکی و با مرامی هستی. فقط یک سوال مدرک دکتری شما از کدام دانشگاه است.
از جمله نشانه های مدیر بی کفایت اینکه با حرف همه مشکلات را حل و فصل می کند و زمین تفتیده را گلستان نشان می دهد
از وضعیت ناوگان هواییمون پیداس که چی رو تعمیر میکنیم....
شکر خدا دانشگاه امام صادق (ع) هست و تا دلت به خواهد مدیر تحویل می دهد پس اگر همه هم مهاجرت کنند غمی نیست
دانشجویان برای رفتن از کشور درس نمیخونن بلکه برای خدمت به کشور درس میخونن ضمن اینکه اگر چندتا دانشجوی متوسط به جای دانشجوی زرنگ برن خارج بد نیست چون هرکسی اختیار سرنوشت خودشو داره
اینطوری خوبه اول چلو کباب را قیمتش را میبری بالا حسابی بعد میگی خوب بلیط هوا پیما اندازه یه پرس چلوکباب هم نیست
قاسمی جان شما فعلا هواپیماهای خودمان را تعمیر کن خارجی ها میروند قطعه نو با گارانتی میخرند،
من بک تویوتا ۱۵ سال پیش خریدم ۳۰۰ هزار کیلومتر کار کرده غیر از روغن و بنزین و لاستیک و لنت ترمز و یک بار شمع و یکبار چراغ ترمز هیچ چیزی را عوض نکردم آب ماشین هنوز مال ۱۵ سال پیش داخلش است و یک قطره کم نکرده.
یک پراید داشتم هر شش ماه جلوبندی عوض هر سال کمک عوض هر سال لنت عوض، هر چند وقت یکبار میل فرمان و پولس عوض میکردم
قطعه شما هم اگر مثل چهار میلیون مسکن و وزارت نفت باشد که هیچ؟!
آنجا که به نفعتان هست گرانی را تکذیب میکنید اما وقتی به ضررتان میشود در گرانی اغراق میکنید. بلیت هواپیما را گران کنید اما مردم را نادان فرض نکنید . قیمت یک پرس چلوکباب ۱ میلیون نیست
من به شخصه پلتفرمی را استفاده میکنم که در ایران دفتر ندارد
سرقت کابل های مخابرات و عدم تعمیر شبکه ی مخابرات در خیابان ها به معضل جدی در جهت ایجاد نارضایتی های مصنوعی و تضعیف انجام میشود


چقدر این وزیر ارتباطات آدم بیسوادیه
آقای عبدالرضا موسوی اونجا که شما چلوکباب میخوری با اونجا که ما می خوریم فرق داره
اون جا که ما چلوکباب می خوریم قیمت دو سه تا سفر مترو هستش
معضل سرقت کابلهای تلفن نمیخواهد حل شود؟مردم را گرفتارکردید
بله اعتماد به نفس وزیر نفت قبل و راه و‌شهر سازیبه نکات زیر دقت کنید
اول سطح سواد ایشون‌در حالی وزیر نفت بود که مطلق انگلیسی بلد‌نبود و‌در جلسات اوپک یک‌نفر‌پشت صندلی به ایشون راهنمایی میداد
دوم ایشون در حالی قانون مالک و‌میتاحر را تصویب کرد و‌پیشنهاد داد که صراحتا شرع مقدس را زیر سوال برد با تصویب عدم‌تخلیه ملک توسط مستاجر
ایشون حتی از بکار بردن کلمات به شکل منسجم هم عاجز هستن
‌حالا غوقای نمودن با فرمایشی بیشتر فکاهی و‌خنده دار منم استاد تعمیر ابر کامپیوترم اگر دوشاخ برقش خراب بشه اگر شما به جان‌ادم ها ارزش قایل نشی عمل در آوردن سنگ از صفاری بیمار آسان ترین مار هست شکم بیمار را بشکاف اگر صرفا را توانستی پیدا کنی اون را هم پاره کن سنگش را در ار و اگر توانستی دوباره بدوز اقای قاسمی برای خودشون ریتمی هستن واضح بگو ما فلان هواپیما را از فلان کشور آوردیم و‌در رقابت با جنجال موتور تنها سازنده موتور هواپیما برای ایررباس تعمیر کردیم آنقدر هم پول گرفتیم نه اینکه یک هواپیمایی از یک کشوری را آوردیم و یک کیلو ضد زنگ به یک تیکه آهنی از یک جایی از اون زدیم ۴۰ سال ابداع و اختراع جلوگیری از خروج ارز توسط افرادی مثل اقای رستم صورت‌گرفته امروز ابتدایی ترین نیازهای ما وارداتی هست
احست بر سربازان گمنام امام زمان عج
جناب رستم قاسمی
شما مشکل مسکن را نمیتوانید حل کنید چه رسد به تعمیرات هواپیما.
آمارها از پدیده‌ عجیب افزایش تحصیل دانش‌آموزان ایرانی در خارج از کشور و کاهش سن مهاجرت حکایت می‌کند
مهاجرت به قشر طلبه ها هم رسیده و دارند به تانزانیا، پاکستان و هندوستان و آفریقای جنوبی و عراق و پاکستان و آذربایجان و سوریه حتی افغانستان مهاجرت میکنند.
جناب موسوی این چلوکبابها را شما می خورید نه مردم البته مشخص است که پول یک پرس چلوکباب شما از حقوق ماهیانه یک کارگر ویک معلم بیشتر است
آقای رشیدی کوچکی نماینده مرودشت! شما اگر مسلمانی قائدتا میدانی که در اسلام فحشا در هر سنی حرام است. و جلوگیری از فحشا نهی از منکر محسوب می‌شود و واجب است.
کفار عالم سن ۱۸ سال را برای آزادی در شرابخواری، قمار و فحشا تحمیل کرده‌اند که هیچ مبنای علمی ندارد.
سن قانونی در اسلام همان سن تکلیف است و بر خلاف کافران، از سن تکلیف همه منکرات برای مسلمانان ممنوع است. بنابراین روش گوگل غیرقانونی است و باید جلوی آن گرفته شود.
پاسخ ها
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
تقریبا مقدمات شما تا قبل از "بنا بر این" جمله ی آخر را تأیید میکنم. اما نمیدانم این جمله ی آخر شما چه ربطی داشت به بالا؟ اقدام که اقدام گوگل نیست این یک قابلیت هست که گوگل در اختیار گذاشته و کشور درست از اون قابلیت تونسته استفاده کنه!
این خواسته ی خیلی خانواده ها بود: حتی با زدن یک کلمه ی اشتباه آوار تصاویر مستهجن روی سر مخاطب خراب می شد. این که نماینده گفته که هر خانواده خودش باید این رابتواند انجام دهد حرف بسیار عجیبی است!! خب بنده ی خدا نوجوان هم حتی گاهی بهتر از والدین میتواند این قابلیت را بردارد و جستجوی ا یمن را از کار بیندازد.
حسین مرعشی:جمهوری اسلامی باید یک برنامه اصلاحی واقعی را در دستور کار قرار دهد..... مسئولان فکر می کنند همه کارشان درست است، اصلاح یعنی چی؟!!!
آقای قاسمی توی دنیای امروز تحریم برای کشورهای است که سیاست ضعیف دارند وگرنه تحریم معنی ندارد باید مثل دنیا با دنیا رفتار کرد کمی سرعقل بیاییم و با دنیا تامل کنیم
پیشنهاد وزیر راه برای وام ۷۰۰ میلیون تومان نهضت ملی مسکن... با این تورم، سال بعد 900، سال بعد 1500 و همین طور تا آخر......اول تورم را حل کنید اون هم با تعامل سازنده با دنیا !!!
البته با این مشکلاتی مانند ترکیدن لاستیک که برای ایر لاین های داخلی پیش می آید فکر میکنم قطعات تعویضی ایر لاین های خارجی را برای داخلی استفاده میکنند.
رستم جان پس چرا نصف ناوگان هوایی زمبنگیر شده؟
آقای سخنگوی سابق! پس آیا کشف حجاب عمدی مبنای قانونی داره؟! آیا حمایت شما از منکرات مبنای قانونی داره؟! اگه ده‌ها سال شما و امثال شما به تکلیف شرعی و قانونی خود عمل نکردین، حالا هم که حرکت کوچکی شروع شده، جلوی اونو میگیرین؟!!

اینکه آقای رییسی به وعده‌شون عمل نکرده ربطی به موضوع حجاب نداره و سفسطه است.
خدا را شکر که پس از یکسال وزارت راه ، بالاخره رستم خان

فهمید که ما خودمان توانایی تعمیر و نگهداری هواپیما را داشته و داریم !!!!؟؟؟

البته ایشان برای پرت کردن حواس مردم از قول ساخت ،

سالی یک میلیون مسکن، این قضیه را طرح کرده اند !!!!
آقای رستم قاسمی از این همه دعاهای پوچ و تو خالی خسته نشدین؟
همین چند روز پیش رئیسی گفت حاضریم داشن و تجربه خودمون رو در زمینه کنترل آلودگی هوا در اختیار دیگر کشورها بذاریم! نتیجه: الان یک هفته است تهران در رتبه اول تا سوم آلوده ترین شهرهای جهان قرار داره
خسته نمیشیدی اینقدر ادعای پوچ میکنید؟ مردم از توانایی های شما آگهند
احمد خاتمی: برغم اینکه پنجشنبه و جمعه زمان استراحت هر فردی است ولی دولت اداره کشور را ۲۴ ساعته دنبال می‌کند
دولت جان لدفا یه هفته استراحت کن و 5شنبه جمعه تعطیل باش شاید یه هفته تورم اومد زیر 40 درصد
تا کی افزایش مبلغ وام"اگر تسهیلات نهضت ملی مسکن به ۷۰۰ میلیون تومان برسد بخشی از مشکل رفع می‌شود" این خواب و خیال را از ذهن خود بیرون کنید که با افزایش میلغ وام مشکلات حل می شود قبل از افزایش مبلغ وام قیمت ها و تورم چند برابر ان را جبران می کند و فقط بدهی مردم به بانک ها را افزایش می دهد به جای این کار به فکر کاهش و منطقی کردن قیمت نهاده های تولید مسکن بروید بیش از 95 درصد نهاده های تولید مسکن در داخل تولید می شوند و با هزینه های ریالی چرا بر مبنای قیمت بین المللی به مردم عرضه می شوند آجر و سیمان و آهن و کاشی و سرامیک و ... با استفاده از انفال و معادن مجانی داخلی و انرژی ارزان قیمت و نیروی کار ارزان قیمت تولید و با قیمت بین المللی و اکثر با کشف قیمت در بورس کالا به مردم عرضه می شوند مگر درامد مردم ایران دلاری است که همه کالاها در بورس کالا قیمت گذاری بین المللی می شوند البته می دانیم که اکثر شرکت های مطرح در حوزه نهاده ای تولید وابسته به تصمیم سازان کشوری هستند و حاضر به کاهش سود خود نیستند فقط بنیاد مستضعفان چند درصد از تولید سیمان و آجر آهن کشور را در اختیار دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با سلام واحترام
عبدالرضاموسوی،ریس انجمن شرکت های هواپیمایی : نیمی ازهواپیماهای مسافرتی زمین گیرشده وحتی موکت هواپیماهم درایران وارداتی است.
قضاوت با شما.
رستم جان قطعات ماشین های ایران خودرو رو هم تولید کن که از چین وارد نکنن
قاسمی لطیفه تعریف می کنه
سلام این اقای موسوی کجا چلو کباب می خورند که قیمتش یک تومان است
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
حالا اون مهم نیست بگو چقدر حقوق میگیرند که میتونند پلو کباب یک ملیونی بخورند . بابا ای ول
اگر ایرلاینها زیان ده هستند چرا مثل قارچ هر روز یک شرکت هواپیمایی در این مملکت تاسیس میشود درست مثل قبل که هر روز یک بانک جدید تاسیس میشد اینها زیان ده نیستند افتابه لگن زیادی دارند که در اخر سود قابل ملاحظه ای نصیب مالک نمیشود
افرین به این وزیر
علاوه بر تعمیرات خودی
دیگران را هم انجام میده
یک قطعه ۱۰۰۰ متری ویلا در پاسداران به ایشان هدیه دهید
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
یادمه استاد جهانبخش سلطانی تو سریال " قصه های مجید " یه جمله معروف داشت که می گفت " چهارده هم تشویق داره؟؟" حالا نقل ایشون هست که با تعمیرات تودوزی صندلی ها و احتمالا تجهیزات پذیرایی هواپیما خودشون رو مستحق تشویق میدونند و انتظار دارند بقیه کشورها هم بیان و ازشون درخواست کنند که توربین های هواپیماشون رو تعمیر کنند .
رستم جان نه بابا نمی دونستیم چقدر عالی
آقای وزیر قطعات هواپیما ساعت استفاده دارند و بعد از ساعت پروازشان باید تعویض شوند حتی اگر به ظاهر مشکلی نداشته باشند ..اونوقت شما حرف از تعمیر قطعات میکنید ...البته تابناک که همه رو سانسور میکند.
آقای قاسمی !
شما نمیخواد برای بقیه کشورها کاری انجام بدی !!
اگه خیلی بلدی ناوگان هوایی خودمون رو که نصفش زمینگیر شده رو درست کن !!
حالا خوبه دولت بیست وچهارساعته کارمی کند وضع کشور این است اگر می خواستند پنجشنبه وجمعه را تعطیل کنند دیگه چی می شد؟!!!
رستم قاسمی لطفا دستور دهید 160 هواپیمای زمین گیر خودمان را درست کنند. بقیه کشورها پیشکش
موسوی
حرف نزنی سنگین تر هستی

چون مرد سخن نگفته باشد، فضل و هنرش نهفته باشد (الان با این گلواژه ای که فرمودید همه چیز بر ما عیان شد)
البته چلوکباب با مخلفاتی که تو میخوری...
ببخشید فقط یک سوال : اون مسئولی که میگه قیمت یک چلو کباب و ... یک میلیون هست کجا میره غذا میخوره اخه لامصب مثل نود و نه درصد جامعه غذا بخور
رستم قاسمی اینقدر بلوف و قمپز در نکن.تو همونی نبودی که میخواستی 4000000 مسکن بسازی ؟
رستم قاسمی فهمیده وزیر نفت نیست یا هنوز فکر میکنه وزیر نفته؟
چقدر دیر کامنت ها رو ارائه میکنین؟محدودیت دارین؟
آقای موسوی میگه از ۳۳۳ فروند هواپیما نصفشون زمین گیر هستند
خوب بده آقای رستم قاسمی که قطعات هواپیماهای خارجی رو تعمیر میکنه تا روشون بندازه
آقای موسوی ما نمیتونیم از اونجا که شما و خانواده کباب یک میلیونی سفارش میدی کباب سفارش بدیم
ما نداریم اندازه شما پول
جناب آقای موسوی جنابعالی کجا یکدست چلوکباب با مخلفات میل می فرمائید که قیمتش زیر یک میلیون تومان نیست؟!!!!!!!! هتل هیلتون یا هتل شرایتون؟ جایی که ما ملت (البته 90 در صدمان اگر وثقمان برسد) یک دست چلوکباب کوبیده با تمام مخلفات میگیرم در حدود 100 هزار تومان است. هر روز هر کدامتان فقط سنگ خودتان را به سینه می زنید و ملت ایران را به روز سیاه نشانده اید
چرا افراطیون سابق تبدیل به تفریط گرایان امروز شده اند چرا کسانی که یک زمانی با نیت دشمن ستیزی با آمریکا سفارت آمریکا را اشغال کرده اند امروز صحبت از مذاکره و نرمش می کنند
این تغییر موضع مخصوص اصلاح طلبان نیست و حتی در افراد بزرگتر و افراد سرشناس هم وجود دارد و آنرا باید طبیعی دانست
من کاری به اشخاص و گروه ها ندارم اما برای توسعه کشور این موضوع بسیار مهم است و باید بررسی کرد که در مقابل این تناقضات که در طول زمان رخ می دهد چه باید کرد
این موضوع نشان می دهد که کشور روی ریل منطق و تعادل نسیت و گاهی از آنطرف بام و گاهی از اینطرف بام می افتد و ظاهراْ چون افراد می بینند که به موفقیت هایی که باید می رسیدند نرسیده اند تغییر مواضع می دهند
تغییر مواضع خوب است اما باید منطقی و بر اساس عقل و دانش باشد
این موضوع نشان می دهد که هیچ کس نباید روی مواضع خودش اصرار بیجا داشته باشد و این نشان می دهد که جامعه باید در آن چند صدایی وجود داشته باشد اما چند صدایی که در آن تحلیل و اثبات منطقی وجود داشته باشد نه بحث و جدالی که در آن افراد حرف خودشان را مطلقا درست و کامل بدانند و حرف دیگران را اشتباه و منجر به بگیر و ببند شود
رستم قاسمی: قطعات هواپیماهای کشورهای دیگر را هم تعمیر می کنیم!!!
کاش یه (برادر) هم پیدا میشد قطعات پای مصنوعی جانبازان عزیز جنگ تحمیلی را که از آمریکا وارد میشه را تعمیر و تأمین میکرد!!!؟؟؟
قطعات(پروتز) پای مصنوعی زیر زانو بالای زانو
قطعات (ارتز) دست مصنوعی
با یک قطعه من جانباز باید شش ماه راه بروم نزدیک به (10) سال است با یک (لاینر) دارم راه میرم و تحریم اجازه ورود این قطعات را به کشور نمیدد و این برادران هم خبریشون نیست نمیدونم چطوری قطعات هواپیماهای (بوئینگ9 را تعمیر میکنند!!!
صحبت آقای پورابراهیمی مثل این هستش که شناژ و اسکلت بندی یک ساختمان اصولی و منطقی نباشد و آنوقت بگویند که دولت در سقف ها باید از مواد سبک استفاده کند تا در زلزله در امان باشد
بیشتر مسئولین اقتصادی ما فقط جلوی چشمشان را می بینند و قادر نیستند زوایای مهم اقتصاد را ببینند
شما در جای کثیف هر چقدر هم که سم بریزید مگس جمع می شود مگر اینکه کثافت ها را پاک کنید
نظام پولی کشور / نظام بانکداری و بسیاری از پارامترهای اقتصادی وجود دارد که همه اینها نیاز به علم و دانش عمیق دارد و تا این زیرساخت اقتصادی درست نشود نباید انتظار درست شدن اقتصاد را با ابزارهای ظاهری داشت
من نمی گویم که همه چیز را باید رها کرد و به زیرساخت اقتصاد پرداخت اما مسلما تا زیربنای اقتصاد درست نشود کارهای ظاهری فقط موقت و پول در آب ریختن است
به اون نماینده مجلس بگید دین شما چیه که برا بالای 13 سال ازادی سرچ تصاویر جنسی بهتون میده !!!
ادم نميدونه به حرفهاي اين نمايندگان و وزرا بخنده يا به بدبختي ملت گريه كنه
رستم خان ميشه بگي كدوم كشور قطعات هواپيماشو تعمير ميكينم؟ افغانستان يا سوريه يا عراق ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
افرین به تو که بلدی هواپیما تعمیر کنی.
واقعا در این یکسال اینهمه پیشرفت داشتیم؟ چقدر تو خوبی رستم خان!
اقای احمد خاتمی مدارک نخبه بودن فرزند تان و اینکه در منطقه محروم پزشک است را چرا منتشر نمی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای موسوی!

شما اگر نرمال باشید و چلوکباب در حد نرم جامعه بخوری نهایتش میشه ۲۰۰-۲۵۰

شما غیر عادی هستی به ما چه!!!

البته شما مسئولینی که خودتون رو تافته جدابافته میدانید معلومه که باید کباب یه میلیونی بخوری

شما اگر مسئول این مملکتی پس وای به حال ما!!!

یه زمانی می‌گفتید امام علی (ع) فرموده باید حاکم یه مملکت اسلامی در رده پایین ترین آحاد مملکت باشد و خودشان را با آن ها مقایسه کنند

آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت
آقای موسوی تو هتل شرایتون هم بری چلوکباب بخوری قیمت این نیست! هواپیماهای شما با این درجه امنیت و این وضع تاخیر پرواز شرم آور ، مفتش هم گرونه!
به آقای عبدالرضا رسولی بفرمائید اگر واقعا برای یک پرس جوجه کباب نزدیک به یک میلیون تومان هزینه می‌کنند، طبق فرموده آقا امیر المومنین امام علی علیه السلام در نهج البلاغه، دیگر صلاحیت تصدی مشاغل دولتی را ندارند و بهتر است برای عاقبت به خیری خودشان و راحتی جامعه از سمت خود استعفا کنند. یا علی
آنچه خیر و برکت را از این کشور برده دروغگویی بیش از حد و اندازه مسئولین است نه بدحجابی زنان.
قیمت بلیط هواپیما کمتر از یک پرس چلوکباب با مخلفات است!

این آقا کجا غذا میخوره یعنی یه پرس غذاش که یک ملیون تومن هست یعنی حد اقل ماهی 100 ملیون هزینه غذاش میشه و ....... خوب بسه بقیش رو خودتون میدونید.

آقای قاسمی درست میگی .شرعا هم دروغ نگفتی . ولی هواپیما فقط روکش صندلی و تجهیزات پذیرایی و سرویس بهداشتی نداره . یه چیز های دیگه ای هم داره که خودتون میگید " تحریمهای ظالمانه "
این دولت که کل اخر هفته ها به سفر داره میگذرونه
خواهش میکنم توجه داشت باشید
تعمیرات و ارهال هواپیما یکک چیز است و ساخت قطعات چیز بسیار متفاودی
اگرمیونید قطعات هواپیماراتعمیرکنید،پس یه وقت بده من یه فرقون دارم پنچر شده بیارم برام درستش کنید
جناب قاسمی داری درباره هواپیما صحبت میکنی،متوجه ای؟
ایا آقای رستمی می فهمد چه می گوید یا براش می نویسند
رستم جان از کرونایاب مستعان چه خبر؟؟؟؟؟
اگرمیونید قطعات هواپیماراتعمیرکنید،پس یه وقت بده من یه فرقون دارم پنچر شده بیارم برام درستش کنید
جناب قاسمی داری درباره هواپیما صحبت میکنی،متوجه ای؟
این قاسمی ما وقتی به مجلس جهت رای اعتماد معرفی شد
هنوز نمیدانست وزیر کدام وزارت خانه است الان هم احتمالا فکر میکند وزیر صنایع است
و شما دوست عزیز از اینکه ایران توانایی تعمیر داشته باشد هیچ شکی نکن وقتی پهباد خارجی را بر زمین می نشاند و از روی آن بهترش را میسازد توانایی تعمیر و حتی ساخت را هم دارد فقط مشکل اینجا است کسی این مطلب را بیان میکند که سواد اینکار را ندارد
اگر شرایط برای نخبه های ایرانی مهیا باشد و در راس امور قرار بگیرند کشور از ژاپن هم جلو میزند.
رستم جان دروغ بزرگترین اسلحه است شما به حرف مردم کار نداشته باش از صدتا یکی باور میکنه
رستم تو شاهنامه گفته پهلوانه ولی الن متوجه شدم این رستم شاعره شب وروز شعر میگه عجب وزیر شاعری عجب شعری خخخخ ها ها ها هی هی هی
خودتونو گول نزنید.راستی فیلتر شکن چیست؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!و براحتی در دسترس!!!!!!!!خجالت برای مسیولین!!!!
سازنده صندلی های مسئولین رو اعدام کنید که وقتی مسئولین روی صندلی می نشینند دچار توهم نشوند
میشه بفرمایید ؛ تاجزاده ، چه خلافکاری دیگه ای باید میکرد که ، وابستگیش ، به دشمن ، مشخص بشه ؟؟!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان