بازدید 3469
۲
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین:

افزایش جریمه عدم درج قیمت کالا به ۵۰میلیون تومان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: با تشدید نظارت بر بازار استان و با افزایش اختیارات تعزیرات حکومتی، جریمه عدم درج قیمت کالا و خدمات و عدم صدور فاکتور تا مبلغ ۵۰میلیون تومان افزایش یافت.
کد خبر: ۱۱۳۱۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸ 25 July 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین ؛ علیرضا حسن‌پور، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین با اشاره به اجرای طرح مردمی‌سازی هدفمندی یارانه‌ها و اعطای اختیارات جدید مصوبه سران قوا، اظهار کرد: برای نظارت و کنترل بیشتر بازار، ابزارهایی در اختیار تعزیرات حکومتی قرار گرفته که بر اساس آن با متخلفان بازار با اعمال جریمه نقدی پنج برابری، نصب پلاکارد و حتی پلمپ واحد صنفی برخورد می‌شود.

او افزود: با تشدید نظارت بر بازار استان و بر مبنای این اختیارات، جریمه عدم درج کالا و خدمات و عدم صدور فاکتور که پیشتر فقط دویست هزار تومان بود، این بار مبلغ ۱۰ تا ۵۰میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

حسن‌پور یادآور شد: کلیه تدابیر فوق با هدف پیشگیری، بازدارندگی، مقابله با افراد سودجو، تثبیت بازار، تامین امنیت اقتصادی جامعه، صیانت از حقوق شهروندان اتخاذ شده است و در این راستا با تشدید نظارت‌ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف، برابر مقررات با متخلفان برخورد می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین یاری و همراهی شهروندان برای مقابله با قانون گریزان و متخلفان بازار را موثر برشمرد و بر آمادگی شبانه روزی این سازمان جهت رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی تاکید کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
الان با این جریمه یک مغازه دار بدبخت کالا ارزان می شود یا قدرت خرید مردم افزایش پیدا می کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یه سوال :چرا رو داروها قیمت درج نمیشه؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار