بازدید 8207
سخنگوی دولت:

کلانتری از مدیریت اجرایی احیای دریاچه ارومیه برکنار شد

سخنگوی دولت خبر داد: مدیر اجرایی احیای دریاچه ارومیه که آقای عیسی کلانتری بود، برکنار شد و استاندار آذربایجان غربی به دبیر کارگروه و مدیر اجرایی احیای دریاچه انتخاب شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸ 20 July 2022


به گزارش تابناک، بهادری جهرمی، امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت، اظهار داشت: امروز در جلسه هیات دولت به منظور پیشرفت بودجه سال ۱۴۰۱ و برخی از پیش بینی گزارشی از سوی سازمان برنامه و بودجه قرائت شد که تدابیری هم به منظور احکام بودجه اتخاذ شد.

وی ادامه داد: گزارشی از وضعیت و پیشرفت دریاچه ارومیه و اقداماتی که در خصوص این دریاچه درباره احیا صورت گرفت امروز در هیات دولت ارائه شد و مدیر اجرایی احیای دریاچه ارومیه که آقای عیسی کلانتری بود برکنار شد و استاندار آذربایجان غربی به دبیر کارگروه و مدیر اجرایی احیای دریاچه انتخاب شد؛ همچنین استاندار آذربایجان شرقی به عنوان عضو کار گروه شد.

سخنگوی دولت گفت: تسویه یک میلیون و سیصد هزار میلیارد ریال از مجموعه دیون به سازمان تامین اجتماعی، بنیاد شهید و بازنشستگی کشور از سوی دولت با اختصاص سهام صورت گرفت که این امر باید مسیر خودش را طی و به صورت ریال در اختیار این سازمان ها قرار بگیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر