کدام نماد‌ها چهارشنبه و پنجشنبه مجمع برگزار می‌کنند؟

در این گزارش می‌خواهیم به اعلام زمان مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و عادی به طور فوق العاده چندین شرکت بورسی و فرابورسی در هفته آخر تیرماه بپردازیم. کدام شرکت‌ها مجمع فوق العاده، عادی به طور فوق العاده و سالیانه برگزار می‌کنند؟
کد خبر: ۱۱۳۰۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲ 20 July 2022

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در چهارمین هفته از تیرماه، مجامع بسیاری از شرکت‌های حاضر در بازار سرمایه برگزار می‌شود که در این گزارش به آن پرداخته ایم. در روز چهارشنبه و پنج شنبه ۲۹ و ۳۰ تیر ماه تعدادی از مجامع شرکت‌های بورسی برگزار خواهد شد و این نماد‌ها مجمع عمومی عادی سالیانه  و تعدادی مجمع عمومی فوق العاده برگزار خواهند کرد. نماد‌هایی که مجمع عمومی عادی سالیانه برگزار می‌کنند دستور جلسه همه آن‌ها، تصویب صورت‌های مالی و تقسیم سود است و هر یک از شرکت‌هایی که به مجمع عمومی فوق‌العاده می‌روند در خصوص موضوعات گوناگون (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، اصلاح مفاد اساسنامه، تعیین پاداش هیئت‌مدیره، تصویب صورت‌های مالی و افزایش سرمایه) تصمیم‌گیری خواهند کرد.

نکته قابل توجه این است که در روز چهارشنبه ۴ نماد پالایش (شپنا، شتران، شبریز، شبندر) و ۶ نماد بانکی (دی، وگردش، وملل، ونوین، وسالت و وتعاون) مجمع برگزار خواهند کرد.

مجامع روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱

کدام نماد‌ها چهارشنبه و پنجشنبه مجمع برگزار می‌کنند؟ | برگزاری مجمع ۶ نماد بانکی  

مجامع روز پنجشنبه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۱

کدام نماد‌ها چهارشنبه و پنجشنبه مجمع برگزار می‌کنند؟ | برگزاری مجمع ۶ نماد بانکی
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل