بازدید 71668
سه هزار و شصت و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

واکنش احمد خاتمی به ماجرای مدرک پزشکی دخترش: به خاطر مبارزه‌ام با بدحجابی این دروغ‌ها را می‌گویند/واکنش علی دایی به ماجرای برخورد سردش با وزیر ورزش/جزئیات بازداشت پسر میرسلیم به جرم مسائل امنیتی

در بسته خبری امروز «تابناک»، تیتر‌هایی مانند تسنیم: اطلاعات سپاه، سرکرده باند قاچاق دختران ایرانى به اربیل را بازداشت کرد /پیام طالبان به کارمندان زن: یک خویشاوند مرد به عنوان جانشین خود معرفی کنید/ پاسخ پروانه سلحشوری به یک نظرخواهی درباره گشت ارشاد ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۳۰۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷ 18 July 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

احمد خاتمی: دختر من در کنکور، پزشکی قبول شده؛ به آنچه حقش بود، رسیده
در روز‌های اخیر مطلبی در فضای مجازی در خصوص دختر حجت الاسلام سید احمد خاتمی در شبکه‌های اجتماعی با مضمون اینکه «زهرا سادات خاتمی دختر احمد خاتمی با رانت پدر از دامپزشکی به پزشکی قم و بعد به تهران آمد، شش ماه طرح در اراک گذراند و ناگهان هیات علمی دانشگاه تهران شد تا به فقرا خدمت کند، اکنون در حال جراحی بینی محرومان در مراکز خصوصی و بیمارستان بهارلو تهران تشریف دارن» منتشر شده است. حجت الاسلام سید احمد خاتمی با تأکید بر اینکه این مطلب دروغ است، گفت: در سایت سازمان سنجش مشخص است که دختر بنده در کنکور سراسری پزشکی قبول شده است نه دامپزشکی. عضو فقهای شورای نگهبان ادامه داد: دختر من مطلقا در بیمارستان بهارلو عضو هیات علمی نبوده است و هم اکنون طرحش را در منطقه محروم در بندرعباس می‌گذراند و مطلقا در هیچ مرحله‌ای از نام من استفاده نکرده و تنها نمره دخترم بالا بوده است. نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: تمام این تخریب‌ها به دلیل موضعی است که من در برابر بی حجابی گرفته ام و این دروغ ها، اولین و آخرین نیست و یقین دارم که ادامه خواهد یافت.

نماینده مجلس دهم:‍ تبدیل مساله حجاب به یک ابزار سیاسی کار درستی نیست
احمد مازنی گفت: به اعتقاد من تبدیل مساله حجاب به یک ابزار و وسلیه سیاسی کار درستی نیست و جاذبه هم ندارد. حال ممکن است مدتی افرادی از این ابزار تبعیت و همراهی و یا به نفع خودشان استفاده کنند، اما صحیح نیست. اینکه بعضی‌ها در بعضی از شهر‌ها آمدند گفتند فلان خدمت به بانوان با پوشش نامناسب داده نشود، این حتما نتیجه عکس دارد. نه خداوند این را می‌پسندند که ما حقوق مردم را بر اساس پوشش و لباس قرار دهیم و نه قانون به ما اجازه چینن کاری را می‌دهد. / ایلنا

هر پرس ۴ نفره کله‌پاچه ۴۵۰ هزار تومان
با گرانی‌های اخیر و نوسان نرخ گوشت، دیگر مدت‌هاست که دست مردم حتی از کله گوسفندان بیچاره نیز کوتاه شده است. در برخی از سایت‌های اینترنتی خرید نیم دست کله پاچه گوسفندی قربانیان ۱۰۵ هزار تومان است و کله پاچه کامل گوسفندی قربانیان ۱۳۸ هزار تومان است. از سوی دیگر نرخ پرس ویژه دو نفره شامل ۲بناگوش-۲پاچه-۲چشم-۱زبان-۱مغز حدود ۲۵۸ هزار تومان است. نرخ کله پاچه کامل شامل ۲بناگوش-۴پاچه-۲چشم- ۱ مغز- ۱گوشت لخم- ۱زبان حدود ۲۸۰ هزار تومان است. همچنین سیراب شیردان دست کامل به ۱۰۰ هزار تومان می‌رسد. برای خانواده‌های پر جمعیت نیز پرس ویژه چهار نفره شامل ۳ بناگوش ۴پاچه ۴ چشم ۲زبان ۱مغز با نرخ ۴۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود. در نتیجه یک پرس کله پاچه برای یک خانواده ۴ نفره با مخلفات حدود ۴۵۰ هزار تومان تمام می‌شود. /گسترش نیوز

تسنیم: اطلاعات سپاه سرکرده باند قاچاق دختران ایرانى به اربیل را بازداشت کرد
این باند توسط دو نفر به نام‌های علیرضا فرجادی کیا و کتی اداره می‌شد که از طریق همکاری با زهرا منصوری همدانی صد‌ها تن از دختران ایرانی را به اربیل می‌بردند. این زنان و دختران که تعداد آن‌ها به بیش از هزار نفر می‌رسد، در اربیل عراق فروخته می‌شدند.

نماینده مجلس: به نتیجه مذاکرات دوحه خوشبین نیستیم؛ باید از برجام دل بکنیم
ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به هیچ وجه نسبت به نتیجه مذاکرات دوحه خوشبین نیستیم، چرا که سابقه بدعهدی آمریکا و کشور‌های غربی عضو برجام بسیار طولانی است. رضایی درباره راهکار عدم تأثیرپذیری اقتصاد کشورمان از مذاکرات، گفت: مسئولان ما باید از برجام دل بکنند و نباید نگاه ما این باشد که برای رفع مشکلات باید آمریکایی‌ها به داد ما برسند.

پیام طالبان به کارمندان زن: یک خویشاوند مرد به عنوان جانشین خود معرفی کنید
پس از آنکه کارمندان زن بخش دولتی افغانستان از کار در دولت منع شدند و به آن‌ها گفته شد که در خانه بمانند، طالبان از کارمندان زن در وزارت دارایی خواست تا یکی از اقوام مرد خود را برای انجام کار و وظیفه شغلی‌شان بفرستند. /ایسنا

واکنش علی دایی به ماجرای برخورد سردش با وزیر ورزش
پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید با وزیر ورزش و جوانان در مسیر به کیش هم‌سفر بوده و پیش از مراسم با هم خوش‌بش داشته‌اند. از مراسمی که با حضور برخی از اهالی فوتبال و با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در کیش برگزار شد، ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که درباره شیوه برخورد علی دایی با وزیر ورزش و جوانان حاشیه‌ها و انتقاد‌هایی مطرح شده است. علی دایی ضمن رد اینها اظهار کرد: اصلا چنین موضوعی نبوده است. من در هواپیما و پیش از مراسم، ایشان (وزیر ورزش) را دیدم و کلی با هم سلام و علیک کردیم و صحبت داشتیم. وی افزود: در پرواز به کیش صندلی وزیر نزدیک به صندلی من بود. متاسفانه برخی با مطرح کردن این حرف و حدیث‌ها می‌خواهند موضوعات را لوث کنند.

از صحبت‌های سفیر روسیه متأثر شدم
آخرین سفیر ایران در شوروی: از صحبت‌های سفیر روسیه در تهران متأثر شدم. اشتباه فکر می‌کند که همه امتیاز روابط دو کشور برای ما و ضرر‌های آن برای روسیه است. رسانه‌های ما دنبال حرف‌هایش نروند تا او خودش را جمع کند. نعمت الله ایزدی، آخرین سفیر ایران در شوروی و اولین سفیر ایران در روسیه، در واکنش به اظهارات جنجالی سفیر این کشور در تهران گفت: به نظرم یک دلیل که ایشان این نوع گویش را انتخاب می‌کند، بها دادن بیش از حد رسانه‌های ما به مطالب ایشان است. رسانه‌های آنجا این طور نیست که مثلا هر چیزی را سفیر ما بگوید بلافاصله منعکس و برجسته کنند. من در جلسه‌ای به خود سفیر روسیه در ایران هم گفتم که بدبینی و بی اعتمادی مردم ما نسبت به شما تاریخی است و به سادگی هم برطرف شدنی نیست. توصیه من به مقامات روسیه این است که افکار عمومی را در نظر بگیرند و حتما توجه داشته باشند حساسیت افکار عمومی ایران با روسیه نسبت به روابط دو کشور متفاوت است. / جماران

جزئیات بازداشت پسر میرسلیم به جرم مسائل امنیتی
مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی درخصوص ماجرای بازداشت پسرش به اتهام همکاری با منافقین اظهار داشت: مهدى را ظاهراً پس از دو سال مراقبت، در تیرماه ١٣٩٨ بازداشت و در بهمن ۱۳۹۸ به اتهام اقدام علیه امنیت ملی به پنج سال حبس محکوم کردند که پس از درخواست تجدید نظر و قطعى شدن حکم، در بهمن ١٣٩٩ به زندان اوین برده شد. وی افزود: هنگام دستگیرى او، با اطلاعاتى که مأموران امنیتى به من دادند متوجه مسائلى که او را گرفتار کرده بود شدم و فکر می‌کنم که اگر زودتر متوجه این مسائل شده بودم، با تنبیه مختصری می‌توانستم او را از از این وضعیت نجات دهم. میرسلیم تاکید کرد: بنده برای جلوگیری از هرگونه شائبه و شبهه، در هیچ یک از مراحل بازداشت و بازجویى و محاکمه و تجدید نظر دخالتی نکردم.

مصطفی میرسلیم نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی درخصوص ماجرای بازداشت پسرش به اتهام همکاری با منافقین اظهار داشت: منافقین با شناسایى و سوء استفاده از نقطه ضعف مهدى او را شکار کرده و به دام انداخته و سعى کردند از او اطلاعاتی بدست بیاورند که البته، چون او فاقد هرگونه اطلاعات طبقه بندى شده بوده، موفقیتى جز به دام انداختن او به دست نیاوردند. وی ادامه داد: فرزندم بسیار عاطفى و ساده لوح و سست اراده است؛ این ضعف موجب ناتوانی در تامین وضعیت معیشتی او شده. /تسنیم

پاسخ پروانه سلحشوری به یک نظرخواهی درباره گشت ارشاد
پروانه سلحشوری درباره گشت ارشاد و واکنش‌ها به آن گفت: به نظرم اساساً پرداختن به این موضوع، چه از طریق رسانه‌های داخلی و چه خارج و چه حتی از سوی خود اصولگرایان، بیشتر برای به حاشیه بردن مسائل اصلی کشور است. الان مسائل اقتصادی واقعاً تاب و توان مردم را گرفته است. به نظر من این‌ها مسائل اصلی هستند و باید برجسته شوند.

سخنگوی کرملین: ایران و روسیه معامله با دلار را کنار خواهند گذاشت
سخنگوی کاخ ریاست‌جمهوری روسیه گفت که این کشور به همراه ایران به مرور معامله با ارز دلار را کنار خواهند گذاشت. «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین، امروز (دوشنبه) در خصوص سفر «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه به ایران، گفت دو کشور توانایی بالایی برای همکاری در راستای کاهش اثرات تحریم‌های تحمیلی علیه خود دارند. به نوشته اسپوتنیک، پسکوف در گفتگو با صدا و سیمای ایران که بخشی‌هایی از آن از سوی شبکه تلویزیونی «روسیا۲۴» پخش شد، گفت که روند حل و فصل بحران سوریه، اساس سفر پوتین به تهران در چارچوب مذاکرات سه‌جانبه (ایران، ترکیه، روسیه) را تشکیل می‌دهد. او افزود: «امیدواریم به زودی توافقات مهمی با ایران در حوزه همکاری استراتژیک فراگیر امضا کنیم و طرحی را در این باره به تهران ارائه کرده‌ایم و ایران و روسیه معامله با دلار را به مرور زمان کنار خواهند گذاشت.»

بدهی ۴۶ هزار میلیارد تومانی خودروسازان به قطعه‌سازان
رییس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان خودروی کشور گفت: با وجود بدهی ۴۶ هزار میلیارد تومانی خودروسازان به زنجیره تامین قطعه‌سازی، تاکنون قطعه سازان همراهی خوبی در برنامه‌های تولید خودرو و رسانیدن قطعه به خطوط تولید داشته‌اند. وی افزود: تا اردیبهشت‌ماه شاهد پرداختی‌هایی به این صنعت بودیم، اما پس از آن متوقف شد؛ با این حال، توان قطعه‌سازان نیز محدود است و باید به رفع مشکل تامین نقدینگی و پرداخت مطالبات آن‌ها پرداخت تا روند تولید و دستیابی به هدف افزایش ۵۰ درصدی تولید دچار خدشه نشود.

ایران و روسیه دلار را از مبادلات بین خود کنار می‌گذارند
دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه کرملین در آستانه سفر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به تهران گفت روسیه و ایران به تدریج تعامل با دلار را کنار خواهند گذاشت. سخنگوی کرملین در ادامه گفت: روسیه و ایران قادرند برای کاهش پیامد‌های تحریم‌های اعمال شده علیه خود همکاری کنند. امیدواریم به‌زودی توافق همکاری راهبری گسترده با ایران امضا کنیم و در این راستا، طرحی برای تهران ارائه کردیم.

ایرنا: تورم از ۶۰ درصد به ۴۱ درصد رسید
ایرنا نوشت: استمرار اصلاح نظام بانکی که اثرات آن در کاهش شاخص‌های پولی موثر در تورم در فصل بهار امسال مشاهده شد، موفقیتی است که مورد تقدیر رئیس‌جمهور نیز قرار گرفته است. پس از رکوردزنی رشد تورم، نقدینگی و پایه پولی در دولت گذشته، شاهد آن هستیم که در دولت سیزدهم با اتخاذ سیاست‌های کارشناسی، هر سه شاخص نسبت به پایان دولت دوازدهم نزولی شده است. نرخ تورم که در پایان دولت قبل بر اساس محاسبه بانک مرکزی به رکورد ۶۰ درصد نزدیک شده بود (بالاترین تورم ۸۰ سال اخیر اقتصاد ایران) طبق آخرین آمار در خردادماه امسال به رغم آثار گرانی‌های ناشی از حذف ارز ۴۲۰۰ به ۴۱ درصد کاهش یافته است. رشد سالانه نقدینگی و پایه پولی نیز که در پایان دولت قبل بالای ۴۰ درصد بود در دولت رئیسی به ترتیب به زیر ۴۰ درصد و حدود ۳۰ درصد کاهش یافته است که آثار آن بر کاهش تورم به تدریج خود را نشان خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۱
در انتظار بررسی: ۴۴
انتشار یافته: ۱۴۴
آقای خاتمی 70 درصد مردم ایران کنکور داده اند و خبر دارند چه خبره. اما این اشتباهات که شما دلیلش کردید را تا مواجه نشدیم/
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
بسته خبری ارزش خوندن نداره
نظرات ارزشمندتر
ف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
چرا باید نماینده کرمان در مجلس خبرگان امام جمعه تهران باشه؟ خوب تشریف ببرند حوزه انتخابیه خودشون و زندگیشون را برای ملت آن خطه وقف بفرمایند
ربنا
| Brazil |
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
اینها را ول کنید . چیزی که منو درگیر کرده حکم شرعی و فقهی فروش پهباد به روسیه است .با توجه به اینکه روسیه به پیر و جوان رحم نمیکند ، و کلا متجاوز به یک کشور میباشد . فروش پهباد از نظر شرعی چه حکمی
دارد ؟
همه فرزندان مسوولین از روی لیاقت و بر مبنای شایسته سالاری به جایگاهی که هستند رسیدند. مدارکشم موجوده. بحث دیگری نباشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
مگر دختر خاتمی از دختر زاکانی کمتره؟
عجب! از این مسئولین ای کیو پایین چه نوابغی تولید شدند. همه سر از شریف و پزشکی دانشگاه تهران دراوردند. . ما هم که خریم و رانتی هم در کار نیست.
آقای خاتمی شما هم
به کی میشه اعتماد کرد
هر پرس ۴ نفره کله‌پاچه ۴۵۰ هزار تومان
ما نونم دیگه نمیتونیم بخریم بخوریم چه برسه به کله پاچه
اقای رئیسی که تا حالا هر کاری کرده اخرش یه افتضاح بوده، قانون حجاب هم ۲۰ سال بود خاک میخورد و همه میترسند درست اجرا نشه مشکلات بیشتر کنه. ولی با تبربک به اقای رئیسی کاری کرد که بی حجابی رسمی تو این کشور بشه و دیگع بعد از مدتها کسی درباره این زمینه صحبت کنه. تنها موفقیت اقای رئیسی رسمیت بخشیدن به بی حجابی که از نظر من ارزشمند هستش
حتما سهمیه خانواذه مسئولین قبول شده
در همین صفحه
آن ار دختر خانم احمد خاتمی که پدرش نمی دانم مردم را چی فرض کرده
آن هم از پسر میر سلیم
واقعا شما اصولگرایان با آن همه ادعا حرفی برای گفتن دارید ؟؟؟؟؟؟؟
اگر راست میگویی از سازمان سنجش بخواهید کارنامه نهایی دخترت را در معرض عموم قرار دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
کاری دارد ؟ به خاطر امنیت ملی دستور می دهند که کارنامه جدید صادر کنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
به نظرت جعل کارنامه کار سختیه؟
در مورد مدرک ایشان که ما که هیچی نمی‌دونیم نمی تونیم نظر بدیم و باید مورد برسی قرار بگیرد.
اگر مدرک درست و بدون بند پ گرفته شده که نوش جونش و اگر با بند پ، باید قاطعانه برخورد شود.
هر چند من هم خیلی خوشخیالم اگر فکر کنم که کسی می‌ره و برسی می کنه.
:)))))
مسئولین کشور که خانواده خودشون رو نمیتونن جمع کنن چطور برای 80 میلیون ایرانی نسخه میپیچن؟
احمد خاتمی تو گفتی و ما باور کردیم!!!
من کاری به راست ودروغ مدرک دختر احمد خاتمی ندارم اما برام این سؤال هست که چرا فرزندان همه این آقایون مدرکاشون کمتر از دکترا نیست ؟! فکر می کنید مال ژن خوبشونه ؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
صدرصد
ناشناس
| Germany |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
تکلیف مدرک دکترا را هم حسن عباسی روشن کرد
احمد خاتمی تو با هر بار صجبت کردنت به بسیاری از مردم توهین میکنی.این لاپوشانی ها هم فایده ای ندارد.
من چندین نفر را می شناسم که چون یکی از فامیلهاش با منافقین همکاری داشته کنار گذاشتند به نظر می رسد تو این مورد هم عدالت و انصافی وجود ندارد و خودی و غیر خودی و ظلم با تمسک به اون وجود دارد
از چه سهمیه ایی؟ با چه رتبه ایی؟ با چه درصدی؟ ار کدوم دانشگاه و چه سالی؟

بقیه اش رو مردم متوجه میشن؟
اقای احمد خاتمی شما راست میگوئید . کتاب غلط نوشته
اگر قرار باشه وارد برجام شیم و بعد از مدت کوتاهی برجام به هم بخوره، دوباره یک شوک بسیار شدید اقتصادی به مردم وارد میشه.
مسئله حجاب اخیرا بشدت درکانون توجه قرارگرفته درحالیکه جواب مسئله بسیارساده است. کسی که دزدی میکند دولت با اوبرخوردمیکند ولی نه بخاطر گناه دزدی بلکه به خاطر جرم دزدی که تعدی به حقوق دیگران است ودولت وحاکمیت بنابر وظیفه ذاتی خودبا جرم برخورد میکند.ولی کسی که نماز نمیخواند با اینکه گناه میکند ولی چون مجازات گناه فقط با خداوند است ازطرف حاکمیت مجازاتی ندارد. حجاب هم همینطور چون مثل ترک نماز صرفا گناه است ونه جرم پس مجازاتش هم فقط با خدا است.کما اینکه در54 کشوردیگراسلامی جرم محسوب نمیشود.ولی تناقض درتفکیک جرم وگناه که از اول انقلاب وجودداشته باعث رفتارهای نابخردانه وبا نتیجه معکوس شده است.
مسوولی که از بچه اش بی خبر است می خواهد ....

بعدها معلوم خواهد شد که ‌.....
هر دم از این باغ بری میرسد. تازه تر از تازه تری میرسد.
تابناک هم کارش شده پمپاژ یأس و نا امیدی و خبر های بد و اعصاب خراش!
ماشاالله این دخترای مسیولین جمهوری اسلامی چرا همشون علاقمند به رشته پزشکی هستن. پرستار زن کم بود ماشالله تا چند سال دیگه همه پزشکا هم خانم میشن و این اقایون تریبونی هیچ مشکلی با این گوضوع ندارن. پس الان انتظار دارن دخترای مردم فقط تو خونه هاشون بشینن
تمام این تخریب‌ها به دلیل موضعی است من در برابر بی حجابی گرفته ام.

خخ
چه بخواهید و چه نخواهید حاکمیت برای شماها امتیاز خاص قایل میشه. هزار قسم هم بخورید عامه مردم حرف شما باور نمی‌کنند
ایرنا: تورم از ۶۰ درصد به ۴۱ درصد رسید
لطف کنید فرمول محاسبه تورم را منتشر کنید تا ما روشن بشیم
ایرنا گزارش شما در خصوص کاهش تورم در این چند ماه را کاملا تایید می کنم با ۱۸۰ قد وزن من ۸۳ کیلو بود با کاهش تورم به ۸۰ کیلو رسیدم.. انشالله با کاهش بیشتر تورم وزن من به ۵۰ کیلو هم خواهد رسید البته اگر نمردم
کله پاچه که دیگه رؤیای و دست نیافتنی شده
آب دوغ خیار هم دیگه کسی دست ش بهش نمی رسد.
همه اینها را می دانند و برای اینکه پاسخی برای لشکر گرسنگان ندارند همه جاشروع کردند جار می زنند حجاب.حجاب حجاب
رادیو.تلویزیون.مطبوعات.امامان جمعه و......
درست مثل بچه ای که به پدرش می گوید غذا. گرسنه ام
پدر می گوید ببین چه کلاغ قشنگی رو درخت نشسته ....
بفرستمش دانشگاه غرب درس بخونه بچه خودته به ما چه شما هم به مو و پوشش بچه های ما کاری نداشته باش به تو چه
اینکه میگوئید تورم به 40% کاهش یافته منظورتان بصورت ماهانه است؟
اسم و فامیل برای استفاده از رانت کافی است. همه ادعا می کنند فرزند من نابقه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
نابغه
اینها نمی تونن بچه خودشونو کنترل کنن چطور برای مردم تز میدن؟
ایران، روسیه،چین، سوریه و ونزوئلا و یه سری کشور دیگه باید توافق کنن و یک شبکه مستقل تبادل مالی راه بندازن و یه واحد پولی مثل یورو درست کنن که تو تمام این کشورها پذیرش داشته باشه.
این کشورها بیش از یک سوم جمعیت زمین رو شامل میشن.
تمام قدرت آمریکا توی شبکه مالیشه که همه جا رو گرفته.
میگن تانباشدچیزکی مردم نگویندچیزها.مردم حرف شماروباورندارند.
ببین کار به کجا کشیده که زنان ودخترانی که تا چند سال پیش به امارات می رفتن الان تن به رفتن به اربیل میدن یعنی تو این مورد ضد اخلاقی هم رو به تنزل هستیم !!
انشاالله موضع گیری هات نسبت به بی حجابها به خاطر این "دروغ ها " نبوده باشه
کارنامه خام کنکور زهرا سادات خاتمی را سنجش منتشر کند
طرف پسرش عضو منافقین شده برای ریاست جمهوری هم تایید شده الانم نماینده مجلسه...حالا اگر ما باشیم برادرمون خارج کشور باشه بخایم جایی استخدام بشیم گزینش و حراست و همه ما رو رد میکنن....عجب
جناب خاتمی اجازه داریم قانع نشیم؟
جناب میرسلیم ایشالا نونی که به این پسر دادین حلال بوده و نه به واسطه تو شیشه کردن خون این مردم با خرید محصولات از رده خارج ایرانخودرو به چند برابر قیمت محصولات روز جهانی بوده
اقای میر سلیم وزیر ارشاد نبود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
بله بررسی کردم و درست بود! بین سال‌های ۱۳۷۳-۱۳۷۶
اقای احمد خاتمی همه می دونن شما ها هیچ کدوم از رانت و........استفاده نمی کنید.
اطلاعات سپاه سرکرده باند قاچاق دختران ایرانى به اربیل را بازداشت کرد
این باند صد‌ها تن از دختران ایرانی را به اربیل می‌بردند. این زنان و دختران که تعداد آن‌ها به بیش از هزار نفر می‌رسد، در اربیل عراق فروخته می‌شدند. چشممان روشن بیش از هزار نفر ربوده و فروخته اند. امنیت!!!!!!!!!!
پسرها نه می توانند مسکن تهیه کنند نه سرویس طلا و نه جشن عروسی
خانواده دختر هم نه توان تهیه جهیزیه را دارند و نه کادوی داماد
این مخارج سر سام آور با درآمد ها نمی خوند

نتیجه هزار و یک معضل کوچک و بزرگ اجتماعی از اعتیاد بگیر تا خودکشی و خود زنی و .....

و میلیونها جوان که می خواهند از هر سوراخی از این مملکت فرار کنند
دروغ که کنتور نمی‌ندازه؛ مام می‌گیم شما داری این حرفا رو در مورد حجاب می‌زنی که اون کارای نزدیکانت رو لاپوشونی کنی. ضمنا با رتبه تو کنکور قبول می‌شن نه با نمره.
حاج آقا با توجه به اطلاعات سایت ها درخصوص جراحی بینی به نظر نمیرسه دختر شما الان توبندرعباس باشه
همه قیمت ها روزانه بالا میره، تورم اومده پایین!!!
سوال از این اقای نماینده که میگه باید از برجام دل بکنیم:
آیا گرانی را تجربه کرده اید
آیا اجاره نشین بوده اید
آیا فرزند بی کار دارید
...
بهتر است شعار ندهید. ایشان اول این سوالات را جواب دهد و بعد شعار بدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
ای آقا. این نمایندگان مظلوم چندبار اعلام کنند که مستاجرند و فرزند بیکار در خانه دارند
......و یقین دارم که این دروغ‌ها ادامه خواهد یافت........
پس بشدت تابلوئه که قضیه از این حرفها خیلی فراتر هستش............!!!
خود میرسلیم باید بخاطر قتل عام مردم در جاده ها ، با این ماشینهای بی کیفیت که ایشان یک تنه مانع ورود خودروهای ارزان قیمت با کیفت میشد ، محاکمه شود
آقای خاتمی این حق فرزند شماست که هر رشته ای خواست درس بخونه و تغییر رشته بده و دانشگاه را عوض کنه و الی آخر چون ایشون بچه شماست مثل بچه من نیست که با هزار مصیبت فوق لیسانس بگیره و الان دو ساله دنبال کار می گرده و هنوز هم که هنوزه کاری براش پیدانشده البته اگر غیر از این هم بود باید شک می کردی.
پاسخ پروانه سلحشوری به یک نظرخواهی درباره گشت ارشاد

آقای رییسی قبل از انتخابات قول داده بود گشت ارشاد را برای مسولان فعال کند. چه شد؟
آقای خاتمی، چطور شما که نماینده مردم کرمان هستی در خبرگان ولی امام جمعه تهران هستی؟
اینم آزمون دادی؟!
واقعا‌ گناه‌ نابخشوده اییه‌ پشت سر مردم‌ داستان‌ بسا زی
خدا‌ نمی بخشه‌ این اتهام زنی‌ واهی‌ ن‌کنید ا این کارها‌ !!!
احمد خاتمی تو دیگه چرا تو که اهل اینکارها و رانت بازی نبود
در سایت نظام پزشکی محل خدمت خانم دکتر خاتمی را بینارستان بهارلو و تخصص ایشان را ENT و جراحی سر و گردن درج کرده‌اند. حالا پدرشان چرا گفته بندرعباس هستند جای پرسش لست. یکی دارد،دروغ می‌گوید
میرسلیم می خواست رئیس جمهور هم بشود
میرسلیم
مردی با کفش های خارجی!
ماجراهای میرسلیم و پسر ساده لوح اش!
کفش های میرزا سلیم!
میرسلیم مردی برای همه انتخابات!
میرسلیم اینجا میرسلیم اونجا میرسلیم همه جا!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
میرسلیم تابوت ساز
آقای خاتمی کاش رگ گردنت برای وضعیت اقتصادی اسفناک مردم کلفت بشه نه موی سره دخترای مردم که به هیچ وجه به شما مربوط هم نمیشه به زور مردم رو نمیخواد به بهشت ببرید
تابی جون کمی کج بشین ولی راست بنویس؟پسر میرسلیم عضو کادر مجاهدین خلق است و زمان طولانی برای انها فعالیت می کرده و هر کس دیگر از افراد جامعه بود د دفعه اعدامش کرده بودید این هم چند ماهی بعد ازاد می شود مثل بقیه می گویند مرگ خوب است ولی برای همسایه ...کدام از نفرات خودی مجازات شدن که این دومیش باشد!!!!؟؟؟؟؟
۶۰ درصد تورم ؟ اینکه فاجعه هستش . مردم بدبخت چیکار کنن ؟ بمیریم بهتر نیست ؟؟؟
انسان بی حیا باید تاوان بده
احسنت بر دختر محترم و درسخوان حاج آقا خاتمی
خاتمی، میرسلیم: خدا وکیلی اگر فرزندان مردم از این کارها و سواستفاده ها میکردند، همین شماها فریاد وانفسا میزدین
دختر وزیر بهداشت قبلی هم باهوش بود پزشک شد. دختر مخبر هم با هوش بود پزشک شد. لابد دختر شما هم با هوش بوده پزشک شده. ژن برتر!!! خخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
دخترزاکانی رو که دیگه نگو نابغه است و الان هم در سوییس درحال خدمت به محرومانه
هردم از این باغ بری می رسد!
دختر امام جمعه و پسر نامزد ریاست جمهوری و وزیر دولت و رئیس کمیسیون و ...
بنظر من تصمیم طالبان در خصوص کارمندان زن را باید متعادل کرد و در ایران پیاده کرد و در هر خانواده از زن و شوهر فقط یک نفر کارمند دولت باشد و اصلا چه معنا دارد زن و شوهر هر دو کارمند دولت باشند و اگر هم هر دو کارمند هستند باید حقوق خالی بگیرند و از مزایا خبری نباشد مگر اینکه در شغل معلمی یا پرستاری پاشند
با این روش بسیاری از خانواده هایی که به خاطر بیکاری دچار فقر اقتصادی هستند صاحب شغل می شوند هر چند که کافی نیست
البته اگر منافع برخی از مسئولین اجازه این کار را بدهد
امیدوارم ترکیه و چین هم وارد بازی کنار گذاشتن دلار بین مبادلات خودشان با ایران و روسیه شوند
یقینا غرب و خودفروختگان داخلی از این موضوع عصبانی و آنرا به تمسخر خواهند گرفت و آنرا می خواهند کوچک کنند اما نباید به حرف های آنها توجه کرد و با جدیت این موضوع را دنبال کرد و بخوبی می تواند یک سیاست ضد تحریمی و ضد تورمی باشد
باید یک پولی ایجاد کرد که در یک اطاق مشترک ایجاد و کنترل شود تا فقط به نفع یک کشور خاص نباشد و همه کشورها مشترک در آن نفع ببرند
متاسفانه دلار را فقط کشور آمریکا تولید و کنترل می کند و آمریکا براحتی می تواند از طریق آن تورم خودش را به دیگر کشورها منتقل کند و کم نداریم کشورهای احمقی که آمریکا از طریق دلار براحتی از آنها سوء استفاده می کند و اگر سلطه دلار در جهان کم شود یاغیگری های او هم کم می شود
هر چند که برخی افراد شرکت های اپل و مایکروسافت و ... آمریکا را علم می کنند اما نقش دلار بیشتر از آنها در اقتصاد آمریکا تاثیر دارد
لطفا وارد بحث های بیهوده نشوید به حجاب رسیدگی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
:))
هر گی درسخون باشه از دامپزشکی میره پزشکی عجب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
تازه همون دامپزکی هم کلی اما و اگر توشه احتمالا
احمد خاتمی دکتر رانتی هم بد نیست ها
یک سوال از خوانندگان تابناک: اگه فرزند یه کاندیدای دیگه غیر از جناب میرسلیم 6 ماه قبل از انتخابات مجلس به جرم امنیتی اونم ارتباط با منافقین حکم ش صادر می شد و میرفت زندان اوین باباش تایید صلاحیت می شد؟؟؟ تازه بعد از 3 سال مردم خبردار شدن، اگه فرزند یه منتقد نه، یه اصلاح طلب رده پایین هم بود همون شب دستگیریش اخبار 20 و 30 با دوربین میرفت سراغش، قبل از محاکمه رسواش میکردن، امان از نفوذ
جالبه که بچه های ما بخاطر اعتقادات ، نحوه پوشش و سبک زندگی شون و آرزو هاشون باید از الگوهای این اقایان تبهیت کنند ولی در مورد بچه های خودشون هنوز موفق نیستند

واعظان کین جلوه بر محراب و منبر می کنند چون به خلوت میروند ان کار دیگر می کنند
امام علی (ع) برای خلخال پای زن یهودی ارزوی مرگ می کنند انوقت کار به جایی رسیده که نوامیس مردم از اجبار اقتصادی ( حتی بگوییم یک نفر ) به خارج برده و فروخته می شود .نباید دق کرد ؟ واقعا وجدان دردی نمی آورد ؟
جناب احمد خاتمی ما که در جریان مدارج تحصیلی شما نبوده و نیستیم و خداوند شاهد آگاه است پس انشالله همانطوره که شما میگوئید فقط هیچ اشاره ائی به عضویت هیات علمی دانشگاه تهران نکرده اید که اگر صحت دارد آن هم بدلیل نمره بالا و قبولی کنکور بوده ؟!!!
بعضی ازماآنقدرنظرتنگ وحسودشده ایم که اگرمثلاًفرزندیکی ازمسئولین مملکتی ازهوش واستعدادخوبی برخوردارباشدوبمقام علمی بالائی دروطنمان برسد میگوئیم بخاطرملاحظه پدرش بوده واگر حتی درخارج ازکشورمثلاًبرفرض درآمریکا بمدرک علمی بالائی دست یابد انجائیکه برای مقام پدرش کسی تره هم خوردنمیکند آنوقت میگوئیم بخاطر پول پدر بچنین مقام علمی رسیده که درآنجا هیچ مقام علمی ارزنده ای راباپول بکسی نمیفروشند وهرگزنمیخواهیم قبول کنیم که هوش‌واستعداد انحصاربه طبقه خاصی نداردمیتواندبی بضاعت مالی باشدفرزندی نابغه داشته باشد ویامقامی عالیرتبه مملکتی باشد وبهمچنین بیائید یادبگیریم برای پیشرفتمان خودمان تلاش کنیم ونه اینکه هرکه ازمابااستعدادتراست راتحقیرکنیم که‌ هیچ چیزی عایدمان نخواهدشد
بانک های دولتی ریز حقوق مزایا و وام های به کارکنان خودشان را منتشر کنند .

این چه وضعه که بانک های دولتی به منابع مردم چوب حراج زدند و کارکنان خود را هر روز فربه تر میکنند.مگر اینها چه توانمندی دارند؟
بسیار پسندیده و نشانه زنده‌ بودن عدالت خواهی دستگاه قضایی کشور خواهد بود اگر باقی زندانیان هم مانند فرزند جناب میرسلیم مورد رأفت اسلامی قرار بگیرند و با یک نامه والد به وضعیت انها رسیدگی بشه!!!
فقط نمی دانم چرافرزندان ژن خوب مسئولین همه در رشته های خوب دانشگاهی تحصیل کرده اند و همه دارای شغل مناسبی هستند البته مشمول الذمه هستم اگر فکر کنم مسئولین پارتی بازی کرده اند زبانم لال
البته شما هرچیزی را تکذیب کنید یعنی آن خبر 100%درست می باشد و این شما هستید که رودروری مردم نگاه می کنید و می گویید ماست سیاه هست.
به خاطر مسئله حجاب مردم را رو به روی هم قرار داده اند. این همه سال تبلیغات و هزینه روی دست مردم گذاشته شد برای موضوع حجاب. به عوض این کارها کمی به فکر اجرای عدالت و رفع تبعیض و فقر بودید ملت به اینجا نمی رسید. پیامبر می فرمایند مردم بیش از آن که به والدین خود شبیه باشند به امرای خود شبیه هستند.
خیلی از مسئولان بچه هایشان را فرستاده اند آمریکا ، در داخل کشور از لباسهای خارجی استفاده می کنند و بعد به ملت سفارش برعکس دارند.
وقتی عکس خوش گذرانی بچه های مسئولان به دست مردم می رسد تصوری جز دروغ و تبعیض و بالانشینی به ذهن ملت نمی رسد.
این وضعیت نتیجه دروغ پردازی ها و یک بام و دو هوا بودند خیلی از مسئولان است
میزان نرخ تورم را سفرهای خالی شده مردم تعیین می کند نه ایرنا
هر بدبختی می کشیم از مسئولین بی کفایت و آقازاده های ژن خوب اونهاست. اون از دختر خاتمی و اینم از پسر میرسلیم.
باشد که بقیه هم رسوا شوند...
جناب میرسلیم از حمایت از تولید ملی(فقط خودرو) شما و کفش برند خارجیتون بگذریم
نیازی نیست شما در دادگاه حاضر شید و شائیبه درست شه با همون تلفن درست نیشه امنیت ملی و ۵ سال که دو سالش تحت نظر و احتمالا ۳ سال مرخصیه
والا ما چی بگیم هر چه بنویسیم که سانسور می کنید.
1-طالبان ظاهرا کارهای تخصص ادارات را با کارگری ساده بنایی اشتباه گرفته خخخ 2-اقای ایزدی ماله کشی نفرمایید.سفیر هر کشور درکشور دیگر در واقع نماینده وسخنگوی ان کشور در حوزه ماموریت خود است یعنی ایشان مواضع رسمی دولت خود را بیان میکند.غیر از این باشد اورا عوض میکنند.تا کنون وزارت خارجه روسیه هیچ کدام از موضع گیریهای موذیانه جاکاریان رارد نکرده است.چیزی که باعث تاسف است وشما بروی خود نمی اورید این است که چرا ایران تا کنون اور تحمل کرده وخواستار جایگزینی وی نمیشود 3-ایا روسیه هم تضمین وتعهد میدهد که در قبال کالاهای صادراتی خود به ایران ریال بپردازد؟؟؟ در واقع ایا روسیه هم حاضر است قسمتی از هزینه حذف دلار بین دوکشور را بعده بگیرد
ببینید یک قطعه را چقدر گرانتر از قیمت واقعی آن به خودروسازان میفروشند که با وجود طلب 46 هزار میلیارد تومانی آنها ، هنوز هم قادر به تولید و ادامه فروش هستند و تاکنون ورشکسته هم نشدند.
البته این تکته را هم باید اضافه کرد ، اکثر مدیران این دو خودروساز ، در شرکتهای قطعه سازی سهام دارند.
احمد خاتمی گفت:‌"در سایت سازمان سنجش مشخص است که دختر بنده در کنکور سراسری پزشکی قبول شده است نه دامپزشکی"
اونوقت دقیقا کجای سایت هستش !؟
هر زمان دو یا سه سال توانستید تورم را کنترل کنید ان زمان خوشحال شوید
راستی چرا فیلم و خبر دستگیری پسر میرسلیم در تلوزیون پخش نشد
آقای خاتمی به جای اینکه دلایل عجیب وغریب ارائه دهند مستندات ارائه دهند تا مردم بپذیرند
اگر بدهی و زیان خودرو سازان را بر مبنای دلار محاسبه می کنید بدهی دولت به کارمندان را به ازای حقوق دلاری که به ریال به آنها پرداخت می شود محاسبه کنید
باید قدر احمد خاتمی دانست حداقل بچه اش ایران مانده
پس چطور آقای میرسلیم از فیلترهای شورای نگهبان براحتی عبور میکنند یک بام و دو هوای حضرات ...
کاهش تورم را خوب اومدی ؟
ایرنا واقعا چیزی زده تورم اگر کاهش داره چرا در متن بالا ملت حتی توانایی خرید نیم دست کله پاچه را ندارند چه رسد به گوشت ؟
جناب میر سلیم شما که مدیر عامل و هیات مدیره 100تا شرکت قطعه ساز بی کیفیتی و با لابیگری نمیذاری چهار تا ماشین خوب وارد بشه الان پسرت بخاطر مشکل معیشتی خیانت کرده؟؟؟
ایرنا: تورم از ۶۰ درصد به ۴۱ درصد رسید
خدا همه درغگوها رو لعنت کنه. آنچه مردم در سفره های خود میبینند هر روز گرانی و فشار بیشتر از سال قبل هست. به عنوان یک کارمند میگم که چنین فشار مالی وحشتناکی رو در 10 سال گذشته تجربه نکرده بودم و متاسفانه هر شال هم وضع بدتر میشه
هر سال حسرت سال قبل رو میخوریم!
اره تو که راست میگی
"احمد خاتمی: دختر من در کنکور، پزشکی قبول شده؛ به آنچه حقش بود، رسیده"
اصلا واقعا حق شما خیلی بالاتر از این چیزها هست. من موندم چطوری با این مساله کنار اومدین؟ قلبم از این تواضع و فروتنی شکست!!
وقتی رییس مجلسش یک روزه مدرک دکتری گرفته چرا باید عجیب باشه فرزند احمد خاتمی از دامپزشکی یه پزشکی تغییر رشته داده باشه ؟!!!!!! آیا تا حالا دیدید فرزند یکی از این افراد سربازی رفته باشه؟ آیا دیدید فرزندانشان مدافع حرم باشند ؟ آیا فرزندانشان را در شغل های عادی مثل بقیه مردم دیده اید؟
کلا کشور شده رانت و انحصار برای یک عده که همه پست و مقام ها را قبضه کرده اند
چرا دروغ ما اصلا تورم بالای 17.36 در چهل سال نداشتیم
اگرخبرقاچاق هزار زن ودختر به اربیل عراق را یک خبرنگار افشا میکردبه جرم تشویش اذهان عمومی به بیست سال حبس محکوم میشد!!!
با توجه به اینکه آقای خاتمی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران بودن دختر خود رو تکذیب نکرده پس لااقل این جاش رو قبول داشته!
فعلا حجاب شده اسم رمز لاپوشونی همه اتفاقات از جمله گرانی، فساد و .....
آقای احمد خاتمی شما گفتید ما هم باور کردیم. آقای خاتمی عجب نیست که فرزندان شما مسئولین همه بسیار با هوش هستند و نمره های بالای کنکور بدست می آورند و در دانشگاههای تهران پذیرفته می شوند؟!!!!!! 1-آیا فکر می کند منظور کردن یک نمره کنکور ساختگی توسط سازمان سنجش که دربست تحت امر شماها هستند کار بسیار مشکلی است؟ 2- با توجه به انواع سهمیه ها که توسط خود شماها برقرار شده آیا نمی توان برای کسانی که نمره واقعی کنکور بسیار پائین دارند رتبه بسیار بالا در نظر گرفت.به عنوان مثال کسانی را دیده ام که رتبه واقعی آنها بالاتر از 8000 بوده اما با گرفتن انواع سهمیه ها رتبه به کمتر از 1000 رسیده است. و من الله توفیق
تورم از60 به 40 حالم از دروغگویی بهم می خوره
حاج آقا جناب مهندس میرسلیم مدافع مظلومان وپابرهنگان وحامی صنعت وتولیدات ایرانی چرامی گویی پسرت بخاطر مسایل معیشتی به دام منافقین افتاده است؟ شما می توانستی ازخرید کفش ریباک چندمیلیونی خودداری کنی وپولش را به آقازاده بدهی که اینقدر به فلاکت نیفتد.

حالا خوبه که شما هیچگونه دخالتی در حکم محکومیتی ایشان نداشتی والا به نظرم اگر دخالت می کردی نظام یک چیزی هم به شما بدهکارمی شد. چون ما فکرمی کریدم حکم یک محکوم به جاسوسی اعدام است نه اینکه پنج سال زندان برایش ببرند.
چی جوری دخترش از رشته دامپزشکی تورغوز آباد پریده رشته پزشکی تهران ؟!!!!!!
انشالله مورد دختر محترمتان همانگونه است که میفرمایید.
اما توجیهی که میارین برای نشر مطالب خلاف در این مورد اشکال داره.
بدحجابی مبارزه نمیخواهد و جواب هم نمیدهد همانگونه که دستورات برای ریختن بشقاب های مردم از دشت بام ها بر روی آسفالت خیابان جواب نداد.
این کار ظریفی است و جوان ایرانی هم با هیچ منطقی و حرف حسابی سر ناسازگاری ندارد.
قانع بشود، انجام می‌دهد.
س به فکر مبارزه نباشید ، هیچ کشور اسلامی هم در این مورد مبارزه نکرده است.
اقای خاتمی چرا شما این همه دشمن دارید
نامزد شورای شهر بدلیل اینکه داییش از مجاهدین خلق بود رو رد صلاحیت کردن بعد میر سلیم با پررویی پسرشو آب میکشه و خودش بر صندلی مجلس تکیه داده
این زنان و دختران که تعداد آن‌ها به بیش از هزار نفر می‌رسد،!!!!
بعد از اینکه هزاران دختر و زن ایرانی در عراق به فروش رسیده چه چیزی کشف کرده اید الان!!؟؟؟
آقاي خاتمي سئوالات كنكور راهم قبل ازآن به صبيه مكرمتان تحويل داده اند
دختر من در كنكور پزشكي قبول شده و به حقش رسيده ! ... جناب سيد احمد خاتمي !
------------
خدا را صد كرور شكر ! ما هم همين را مي گوييم ... بايد هر كسي به حق خودش برسه ! اين كه ما سعي كنيم هر كس به حق خودش برسه ،خودش عبادته ! . ...در اين صورت كار ي كرده ايم كارستان .
هنر كرده ايم ... شاهكار كرده ايم ... شق القمر كرده ايم ... فرزند شما به حقش رسيده ؟ خدا را صد كرور شكر ! ، انشا الله تعالي همه حقوق بگيران و كارگران و بازنشسته هاي فرهيخته و بيكاران و مجردان و مستاجران هم به حق خودشان برسند !
-- آقا سيد خليل ! شما از بندگان روسفيد خداوندي ... جد اندر جدت از ابرار بودند ... از نيكان روزگار .يك دعايي بكن در حق اين يك دونه پسر ما ... درس خونده هست ،پنج ساله فوقش هم گرفته ... اما تو كارش گره افتاده ... بيكار ... خانه نشين ... پكر ... افسرده ... ملول ..تو خونه همه اش يا خوابيده و يا ساعت ها به يك نقطه خيره ميشه و شب هم هم تو خواب بلند بلند حرف ميزنه ويا جدول حل ميكنه ، ديگه شده استاد جدول .. شما يك جدول بذار جلوش ، چشم بسته ، حل ميكنه ، فوري ! ، به هر سختي كه باشه ، انگاري داره مشق مي نويسه !! ... از هوش و استعدادش هر چه بگم كم گفته ام ، تو مدرسه و دانشگاه نمره اش يا بيست يا ١٩/٥ .. ،اما ديگه داره دير ميشه ،موهاي سر وصورتش كم كم داره سفيد ميشه ، پول حمام رفتنش هم از من ميگيره ... مادرش چه قدر نذر و نياز ميكنه ... چه قدر كه به اين و اون رو انداختيم ، التماس كرديم كه حداقل يك كاري بهش بدن تا پول يك حموم رفتني تو جيبش باشه ، اما انگاري همه كارها شده يك قطره آب رفته زير زمين ...هي ي ي ي ... هي ي ! البته اين روزها كار پيدا كردن يك صاحابي مي خواد .. حتي اگر تو يك مغازه هم بخواد شاگردي بكنه ،پارتي مارتي مي خواد ! ، يكي مي خواد كه سر شناس باشه ، سفارش بكنه ..اما اين بچه كي رو داره ؟ .. البته ما غير خدا كسي نداريم ! ... آسيد خليل ! شما يك دعايي بكن ، معجزه بشه ... يك معجزه اي بشه ، اين طفلك يك كارو باري ، يك لقمه نون و يك ... حالا نميگم يك خونه ... يك آلونك ...و يك معجزه بزرگ تري بشه و شايد هم يك عيال انشا الله ... تا اين طفلي و من و مادرش از ميان زمين و آسمون بشنيم زمين !!
-- آقا شعبان ! كار و خونه و خوراك و پوشاك از نيازهاي ابتدايي زندگي هر بشري هست ... نيازهاي
بسيار ابتدايي و اين حق أقا زاده شماست كه بهش برسه !! و همچنين حق ديگران ... به هر حال آقا شعبان من در باره ات دعا مي كنم ، خدا انشالله خودش تفضلي بكنه ، به لطف و كرم خودش !! اميد واريم به خدا !! ... البته اميد همه ما به خداست » !!
---------
ميگم اي كاش دايي رسول ما هم به حقش مي رسيد !! ... باباجان ! دايي رسول را نيگم ! ... بزرگ خاندان ما ! بازنشسته تامين اجتماعي ... با حقوق ماهيانه مثلاً پنج ، شش تومان ، ! با داشتن عروس و داماد و نوه ها ...پيش خودمون باشه ، دايي رسول داره مثل شمع آب ميشه ... ميگه از رو عيال و بچه ها و نوه ها خجالت دارم ! ... دايي رسول ميگه كه من با اين جهار قرون و اين چندر غاز چه خاكي به سرم بكنم !
-- حالا شما هم غصه نخور ... انشالله دايي رسول هم به حق شان مي رسند ، همان طور كه بعضي ها به حق شان رسيده اند !! ... خدا كريمه ... خدا بزرگه ... خدا البته ارحم الراحمينه !!
خدا مملکت ما رو از خشکسالی و دروغ محفوظ بداره
«سخنگوی کرملین: ایران و روسیه معامله با دلار را کنار خواهند گذاشت» سؤال اینجا است: کدام معامله؟ مگر ایران چه کالایی دارد که به روسیه بفروشد و یا روسیه چه کالایی دارد که ایران نداشته باشد. کالای به درد به خور روسیه سلاح است که هیچ گاه سلاح راهبردی به ایران نخواهد فروخت چون ایران ضعیف برآورده کننده ی منافع روسیه است. ظریفی می گفت می بینی پوتین ارزش پول ملی اش را در قبال دلار چقدر بالا برد؟ گفتم عزیزم تو نمی دانی وضعیت چیست؟ مگر در یک بازاار ازاد در اقصی نقاط جهان معامله ای هم میان این دو ارز صورت می گیرد که یک قاضی بی طرف برابری را مشخص کند؟ روسیه خودش یک قیمت گذاشته برای معاملاتی که انجام نمی شود. حدود یک ماه پیش فرزند جوان یک آذربایجانی در روسیه فوت نمود برایش از آذربایجان دلار فرستادند. بانک روسی حتی دلار ارسالی را هم برای حمل جنازه به آذربایجان به او پرداخت نکرد و آن بدبخت مجبور شد روبل را دوباره به آذربایجان بیاورد و با قیمت بسیار نازل تر از نرخ تکلیفی جناب پوتین تبدیل به یک پول با ارزش واقعی نماید.
اقای خاتمی تا نباشد چیزی مردم نگویند چیزها بالاخره یه چیزی ماسیده که اینقدر تند میرانید به جلو
جدیدا مد شده هر مفسدی که فسادش لو می ره می گه به خاطر مبارزه من می خوان بدنامم کنند !!!!!
.......فرزندم بسیار عاطفى و ساده لوح و سست اراده است؛ این ضعف موجب ناتوانی در تامین وضعیت معیشتی او شده........ آیا فرزند من با همین نقاط ضعفی که خودتان در مورد فرزندتان فرمودید ممکن است توفیق استخدام و عبور از سیستم چند لایه گزینش صدا و سیما را داشته باشد؟
روسیه و چین. کشورمان را بدبخت کردنداینهافقط و فقط به فکر منافشان هستن وتو ظاهر ایران ایران میگویندسفیرگستخاخ روسیه هرچه تودهانش چرته به ایران نسبت میدهد آقا اصولگرا هاتحویل بگیر سفیرروسیه رامرک برروسیه و چین
سفیر روسیه در ایران فوق‌العاده گستاخ تشریف دارند
زهرا در دانشگاه همکلاس من بود دختر بدی نیود اما همه می دانستند که او با سهمیه وارد شده است. بی سواد نبود اما در حدی نبود که بدون کمک واحد پاس کند
درباره دختر احمد خاتمي بهترين مرجع سازمان سنجش هست . لطفا استعلام بگيريد تا براي همه روشن بشه
یکی به احمد خاتمی بگه نه اینکه تو این 43 سال در بحث حجاب خیلی موفق عمل کردید حالا حسودا چشم ندارن شما را ببینن و میخوان شایعه برات درست کنن . واقعا که
جناب خاتمی برای رفع هر گونه شبهه از وزارت علوم و وزرات بهداشت بخواهید نظر رسمی بدهند.
بدبخت لاريجاني چون دخترش اقامت آمريكا داشت رد صلاحيت شد ولي ميرسليم كه پسرش عضو گروهك بوده تقصيري نداره چون گناه پسر رو بر گردن پدر نمينويسن
دختر من مطلقا در بیمارستان بهارلو عضو هیات علمی نبوده است.
مگه در بیمارستان ها هم هیات علمی داریم؟
طرف پسرش عضو منافقین شده برای ریاست جمهوری هم تایید شده الانم نماینده مجلسه...حالا اسحق جهانگیری با داشتن 2 برادر شهید ، صلاحیتش تاید نمیشه
دروغگو دشمن خداست
مرگ بر روسیه
مرگ بر پوتین
یک زمانی اقایان هوس کردندمهندس شوند و فاتحه مهندسی را خواندند امروز دوباره هوس کرده اند فرزندانشان را پزشک کنند و فاتحه پزشکی را هم بخوانند
مگر سازمان سنجش با رییسش و رئیس رئیسش جرات میکندجلوی نام دختر شما پزشکی درج نکند؟
اگر در کشور قصور پزشکی بسیار زیاد شده خدای ناکرده نکنه ارتباطی با جعل سند هم داشته باشد. در کشور خیلی مشکل است که همه از پارتی بازی و جعل اسناد هستش. یک شبه مدرک دکترا صادر میشه. زیاد هستند کسانی در بدنه که دکتر خوانده می‌شوند و مدرک هم دارند ولی یک سال هم درس نخوانده‌اند
آقای خاتمی آش شماها خیلی وقت شور شده. خلاصه حنای شما دیگه رنگی نداره برادر
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار