بازدید 3388
۳

بورل: برای اثرگذاری تحریم‌ها بر روسیه، باید صبر کنیم

رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار صبر استراتژیک برای اثر بخشی تحریم‌ها علیه روسیه شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷ 18 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، «جوزپ بورل»، رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا از مردم اروپا درخواست کرد که برای اثربخشی تحریم‌ها علیه روسیه، صبور باشند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درخواست از مردم اروپا برای صبر جهت اثربخشی تحریم‌های ضد روسی را در مقاله‌ای با عنوان «تحریم ها علیه روسیه کارساز است» اعلام کرده است.

جوزف بورل در این ارتباط نوشته است: «تحریم های اعمال شده توسط اتحادیه اروپا و شرکای همفکرش هم اکنون به شدت به ولادیمیر پوتین و همکارانش ضربه می‌زند و تأثیر آنها بر اقتصاد روسیه افزایش خواهد یافت. ما به صبر استراتژیک نیاز داریم تا زمانی که روسیه تجاوزات خود را متوقف کند و اوکراین بتواند حاکمیت کامل خود را بدست آورد.»

رئیس دیپلماسی اروپایی همچنین در نوشته خود ادعا کرده است که «موفقیت روسیه در عملیات دونباس به معنای نابودی دموکراسی غربی و بنیان نظم مبتنی بر قوانین بین المللی است.»

پس از آغاز جنگ در اوکراین، آمریکا و اتحادیه اروپا مطابق هشدارهای قبلی که به روسیه داده بودند تحریم‌های را علیه این کشور وضع کردند، تحریم‌های که هر روز دامنه آن زیادتر می‌شود و به نظر می‌رسد نه روسیه از تهاجم به اوکراین دست بردارد و نه غرب از تحریم‌های ضد روسی دست بکشد.

از طرف دیگر کشورهای غربی و اعضا ناتو مدام بر طبل تحریم روسیه می‌کوبند و در حالی که اعلام کرده‌اند هیچ نیروی نظامی را به تلافی حمله روسیه به اوکراین، گسیل نخواهند کرد، اما بر تحریم شدید روسیه تاکید دارند.

پیش از این نیز، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در دیدار با مقامات ارشد دولت این کشور اعلام کرده بود که استفاده بیشتر غرب از سیاست تحریم‌ها می‌تواند منجر به بروز عواقبی فاجعه‌بار برای بازار جهانی انرژی شود. رئیس جمهور روسیه تاکید کرد: محدودیت‌های تحریمی روسیه آسیب بسیار بیشتری به کشورهایی وارد می‌کند که آنها را اعمال می‌کنند. استفاده بیشتر از سیاست تحریم‌ها می‌تواند منجر به پیامدهای شدیدتر و بدون اغراق حتی فاجعه‌بار برای بازار جهانی انرژی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
روسیه اروپا نیست اونجا مردم قانعند و خیلی هم اهل کار نیستند که الان بیزنسشون تعطیل بشه. منابع زیادی دارند خودشون هم تکنولوژی لازم را دارند . بیخودی زورنزنید فقط اینجا آمریکا داره سود میبره و ضررش برای روسیه و اروپاست ولی روسیه دوام میاره و اروپا بیخودی داره زور میزنه
اره برادر انقدر صبر کن تا ارتش روسیه به لندن برسد
اروپای بازیچه انگلیس و آمریکا.فعلا تورم و فقیر شدن مردم اروپا و بی ارزش شدن یورو را تماشا کن و صبور باش.زمستون نزدیکه بدبخت.امسال این افراد راکه مردم را فریب میدن بجای شکستهاشون باید جانانه محاکمه کرد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی