بازدید 3174

سیاست ما تقویت ارتباط اقتصادی با همسایگان است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست قطعی مجلس و دولت آن است که کشورهای همسایه و منطقه در اولویت روابط ما در عرصه سیاست خارجی در حوزه سیاسی و اقتصادی قرار گیرند.
کد خبر: ۱۱۲۹۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴ 13 July 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمدباقر قالیباف صبح امروز (چهارشنبه ۲۲ تیر ماه) و در دومین روز سفر خود به ازبکستان در دیدار با بازرگانان و تولیدکنندگان ایرانی فعال در این کشور، اظهار داشت: سیاست قطعی دولت و مجلس جمهوری اسلامی ایران آن است که ارتباط با کشورهای منطقه و همسایه در اولویت مباحث سیاست خارجی کشورمان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی قرار گیرد.

وی بیان کرد: ارتباط ما با کشورهای همسایه باید متناوب باشد و حتماً باید این مسئله در اسناد بالادستی و همچنین در تدوین برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار گیرد و نگاه مقام معظم رهبری هم به این مسئله همین است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید بپذیریم که بخش خصوصی مجاهدان عرصه اقتصادی هستند و باید آن‌ها را تقویت کنیم. دولت باید در عرصه اقتصادی بیشتر تسهیل گری و پشتیبانی از بخش خصوصی را در دستور کار قرار دهد.

قالیباف اظهار داشت: باید روابط و تجارت دوجانبه با کشورها را دنبال کنیم که این مسئله یک راهکار مهم برای دور زدن تحریم‌هاست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # قیام 15 خرداد