بازدید 12061
۱

پرونده جنجالی شبکه برده داری جنسی زن انگلیسی

گیسلاین مکسول زن انگلیسی که به همراه اپستین شبکه برده داری جنسی تشکیل داده بود به بیست سال زندان محکوم شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰ 29 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، گیسلاین مکسول زن انگلیسی که به همراه اپستین شبکه برده داری جنسی تشکیل داده بود و دختران نوجوان را با فریب قربانی هوسرانی صاحبان ثروت و قدرت می‌کرد به بیست سال زندان محکوم شد.

ساعتی پیش دادگاهی در نیویورک که پرونده شکایت شماری از قربانیان از او را بررسی می‌کرد اعلام کرد گیسلاین مکسول به علت کمک به جفری اپستین میلیاردر امریکایی در تجاوز جنسی به دختران نوجوان باید بیست سال در حبس باشد.

قربانیان هنگامیکه درباره درد و رنجی که مکسول برایشان ایجاد کرده بود صحبت می‌کردند، احساساتی شدند. آن‌ها متن‌های آماده شده خود را خواندند در حالیکه مکسول در حین صحبت به آن‌ها نگاه نمی‌کرد.

مکسول همچنین به پرداخت هفتصد و پنجاه هزار دلار محکوم شده است.

چهار قربانی که از این زن انگلیسی که اکنون شصت ساله است شکایت کرده بودند حکم دادگاه را ناعادلانه دانستند و گفتند او باید تا پایان عمر در زندان بماند.

قاضی آلیسون جی ناتان هنگام صدور این حکم اذعان کرد رفتار مکسول "شنیع و غارتگرانه" بوده است.

خود اپستین که با سیاستمداران مشهور زیادی دوستی داشت، چند سال پیش با اتهامات متعدد از جمله قاچاق انسان و ایجاد شبکه برای فریب و تجاوز به دختران نوجوان در زندان بود که به طور مشکوکی جان باخت. مقامات زندان منهتن گفتند او خودکشی کرد.

اپستین به عنوان جعبه سیاه اطلاعات درباره فساد اخلاقی سیاستمداران سرشناس و صاحبان ثروت و قدرت توصیف شد.

جنایات شبکه گیسلاین مکسول در مدت یک دهه، بین سال‌های ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ ادامه داشت.

این زن انگلیسی دختران را به بهانه مدلینگ جذب می‌کرد و منتخب انان را با ترفند‌هایی در اختیار صاحبان ثروت و قدرت قرار می‌داد از جمله اندرو پسر دوم ملکه انگلیس که چند ماه پیش با رو شدن رسوایی اخلاقیش با پرداخت میلیون‌ها دلار ظاهرا توانست در توافق با وکلای قربانی پرونده اش را از مدار رسیدگی خارج کند.

ویرجینیا جوفری که خود را یکی از قربانی شبکه اپستین و مکسول و همچنین قربانی تجاوز پسر ملکه معرفی کرده است می‌گوید: شاهزاده اندرو در ساختمان متعلق به جفری اپستین، برده دار جنسی آمریکایی و نیز دیگر ساختمان ها، بار‌ها به او تجاوز کرد در حالی که نوجوانی بیش نبود و حتی هنوز به سن قانونی نرسیده بود.

ویرجینیا جوفری می‌گوید که جفری اپستین او را به شاهزاده اندرو معرفی کرد و در اختیار او قرار داد.

جفری اپستین، سرمایه‌دار سرشناس آمریکایی بود که به اتهام دلالی فعالیت‌های جنسی و فحشا و سوء استفاده جنسی از دختران نابالغ در دادگاه بدوی متهم شناخته شد. اپستین یک حلقه اجتماعی از افراد بلندپایه تشکیل داده بود و شمار زیادی از زنان و کودکان را قوادی می‌کرد واو و شماری از همکارانش، سپس از آنان سوء استفاده جنسی می‌کردند. اپستین در ششم ژوئیه ۲۰۱۹ به اتهام قاچاق جنسی خردسالان در فلوریدا و نیویورک، دستگیر شد و سپس در ۱۰ اوت ۲۰۱۹ در سلول زندان جان باخت در حالیکه که همچنان تردید‌های عمومی درباره علت واقعی مرگ او وجود دارد.

اپستین چندین دهه با گیسلاین مکسول، از اعضای بلندپایه نزدیک به خانواده سلطنتی انگلیس ارتباط داشت که منجر به محکومیت ماکسول در سال ۲۰۲۱ به اتهام قاچاق جنسی و مشارکت و هم‌دستی با اسپتین در قوادی دختران به ویژه سوء استفاده جنسی از افراد خردسال و فحشا در ارتباط با یک نوجوان ۱۴ ساله شد. اپستین همچنین روابط دوستانه طولانی‌مدتی با افراد سرشناس مختلفی از جمله باراک اوباما، دونالد ترامپ، لزلی وکسنر، بیل کلینتون، آلن درشویتز و شاهزاده اندرو، از اعضای خانواده سلطنتی انگلیس داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱
غرب پرستها چرا ساکتن ؟! ترانه علیدوستی ها کجان ؟! مسیح علی نژاد کجاس ؟!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل