تحلیل غگل امروز ۵ تیر ۱۴۰۱

امروز قصد داریم تا به بررسی سهام غگل به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد غگل در روزهای آینده بورس است.
کد خبر: ۱۱۲۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸ 26 June 2022

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز قصد داریم تا به بررسی سهام غگل به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد غگل در روزهای آینده بورس است.

شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش غگل نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می باشد.

تحلیل غگل امروز ۵ تیر ۱۴۰۱

تحلیل غگل امروز ۵ تیر ۱۴۰۱
 
غگل در دو سال گذشته درون یک ساختار اصلاحی پنج موجی بصورت (abcde) در حال اصلاح بوده است. موج پایانی اصلاح سهم چند ماه گذشته روی ۲۴۰ تومان به پایان رسید و بعد از آن قیمت با یک شتاب بالایی وارد روند صعودی شده و در عرض کمتر از ۳ ماه بیش از ۱۵۰ درصد رشد کرده است. بعد از یک رالی پرشتاب و کسب بازدهی مناسب به نظر می‌آید که قیمت حداقل برای مدتی نیاز به استراحت و اصلاح قیمتی داشته باشد.
قیمت درون یک کانال صعودی در نوسان بوده است که نقاط تماس متعدد قیمت با سطوح مختلف کانال به آن اعتبار می‌بخشد. با این وصف به نظر می‌آید سطح فیبوی ۰.۲۳ اصلاح اخیر با یکی از سطوح کانال صعودی مطابقت دارد و می‌تواند حمایت قابل قبولی را برای سهم روی ۴۷۰ تومان بوجود آورد.
 
از طرفی دیگر هدف قیمتی سهم در میان مدت روی فیبوی ۰.۳۸ اصلاح اخیر روی ۶۴۰ تومان قرار دارد و از این منظر و با توجه به قیمت کنونی می‌شود نتیجه گرفت که ریسک به ریوارد سهم معمولی ارزیابی می‌شود.

 

خلاصه تحلیل تکنیکال غگل

 
حمایت اول: ۴۷۰ تومان
حمایت دوم: ۳۹۰ تومان
نوع حمایت: حمایت فیبوی ۰.۲۳ اصلاح اخیر
وضعیت اندیکاتور RSI: روند صعودی RSI ادامه دارد
مقاومت اول: ۵۹۰ تومان
مقاومت دوم: ۶۴۰ تومان
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان