بازدید 81354
سه هزار و چهل و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

واکنش‌های گسترده به انتشار ویدئوی نوجوانان اسکیت‌سوار شیرازی/پناهیان: باید کاری کنیم هر کارگردانی فیلم می‌سازد، مسائل را از حوزه بگیرد/توضیح سخنگوی دولت در خصوص جمله جنجالی رئیس‌جمهور درباره جامعه پزشکی/سعید محمد: برای جام جهانی فوتبال نیاز به خودرو‌های نو داریم

در بسته خبری امروز «تابناک»، تیتر‌هایی مانند «علیرضا بهشتی: برای شکم گرسنه حرف از آزادی زدن یک خواب و خیال دست نیافتنی است» / «میرکاظمی: بدون یک ریال استقراض کشور اداره شد» / «نظارت دولت کمرنگ شده؛ قرار بود فقط چهار قلم کالا گران شود» / «امام جمعه کرج: نقض حریم خصوصی و حقوق مطبوعات از موارد نقض حقوق بشر در داخل آمریکاست» و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۲۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹ 24 June 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

امام جمعه شیراز: مردم باید مخالفت خود را در مقابل هر خلاف شرعی در هر سطحی، اعلام کنند
آیت‌الله لطف‌الله دژکام، امام جمعه شیراز با بیان اینکه مدیران اجتماعی که می‌خواهند بر پایه اصول اسلامی مدیریت کنند باید این موارد را مدنظر داشته باشند، عنوان کرد: متاسفانه صحنه‌ای گزارش شده مبنی بر اینکه عده‌ای از نوجوانان چارچوب عفاف و حجاب را رعایت نکردند، این واقعیتی است که در گوشه‌ای از شهر رخ داده، اما دقت برای شناخت درست این واقعیت مستلزم چند نکته است. امام جمعه شیراز با بیان اینکه برای این مساله باید ابتدا بدانیم که مشکل چیست، گفت: چون اگر مشکل شناخته نشود نمی‌توان درمان مناسبی برایش در نظر گرفت، باید جهات مختلف این امر تفکیک شود تا بتوان به درستی آن را برطرف کرد. وی با تاکید بر اینکه امروز با یک جنگ ترکیبی درگیر هستیم، افزود: باید جهات مختلف را مورد توجه قرار دهیم، چون در غیر این صورت ممکن است با مسئله سنگینی روبه‌رو شویم؛ یک وجه این ماجرا فرهنگی است بر این اساس که عده‌ای از نوجوانان ما رفتار صحیح اجتماعی را نمی‌دانند که کار اخلاقی و تربیتی می‌طلبد و باید تدبیری اندیشه شود. امام جمعه شیراز با بیان جهت دیگر این ماجرا افزود: ممکن است مساله سیاسی در بین باشد؛ البته در اینکه دشمن بر جنگ نرم کار می‌کنند تردیدی نیست، اما اگر در این ماجرا با یک مساله سیاسی امنیتی روبه‌رو باشیم؛ نوع رفتار ما متفاوت از زمانی است که مساله اخلاقی باشد. دژکام بیان کرد: برخی از کسانی که مسئولیت اداری داشتند باید جواب بدهند و فراخوانده شدند، اما اینکه با نوجوانان چنین و چنان رفتار شده، درست نیست. یک قسمت کار وظیفه همگانی و همه مردم است که تکلیف شهروندی محسوب می‌شود و مردم مخالفت خود را در مقابل هر خلاف شرعی در هر سطحی باشد اعلام می‌کنند.

بیانیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر درمورد تجمع نوجوانان در شیراز
به دنبال انتشار کلیپی از رفتار‌های هنجارشکنانه برخی در برنامه تحت عنوان بزرگداشت روز جهانی اسکیت در شیراز، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن چنین حرکت‌هایی، خواستار ورود قوای سه گانه در زمینه قانونگذاری و نظارت، روش مدیریت و اجرای قوانین عفاف و حجاب و حمایت از آمران، برای ممانعت از وقوع اینگونه مسائل شد. در بخشی از این بیانیه آمده: متاسفانه در روز‌های اخیر شاهد فعالیت‌هایی هنجارشکنانه در حوزه فرهنگی به خصوص حوزه عفاف و حجاب از سمت برخی اغفال شدگان هستیم. برخی افراد، بی بندوباری را جزئی از آزادی و نشانه تمدن و تجدد میدانند و بعضی آن را عصر برهنگی و آزادی جنسی نامیده اند. سخن گفتن از بدحجابی و پیامد‌های آن برای عده‌ای ناخوشایند و چه بسا مخالفت با تمدن، پیشرفت و آزادی تلقی شود؛ اما از آنجا که به تبع این آزادی‌های بی قید و شرط، بروز مشکلات اخلاقی روزافزون و مفاسد بی شمار در جامعه قطعی خواهد بود و با توجه به اینکه فساد اخلاقی مهم‌ترین عامل انحطاط و نابودی فرهنگ یک جامعه به شمار می‌آید، این امر سبب شده تدریجاً بی عفتی و بی حجابی به عنوان یک معضل اساسی فرهنگی و اجتماعی تلقی شود.

فرماندار شیراز در واکنش به تجمع نوجوانان: بعضی حرکات و رفتار‌های این برنامه را حتی در زمان پیش از اسلام هم سراغ نداریم
فرماندار شیراز نیز درباره این تجمع هنجارشکنانه گفت: طبق بررسی‌های انجام شده و بر اساس اقدامات ضابطین قوه قضاییه و نیروی انتظامی، مراسمی که در بلوار چمران برگزار شده با طرح و برنامه قبلی بوده که برای روز‌های آتی نیز برنامه‌ریزی شده است. لطف‌اله شیبانی افزود: نیروی انتظامی به محض ابلاغ، با هماهنگی دستگاه قضایی در جهت شناسایی عوامل موثر در برگزاری این مراسم اقدام نمود. فرماندار شیراز با بیان اینکه مطمئنا این حرکات قصدی جز شکستن احکام و هنجار‌های دینی و مذهبی و حتی ملی ما ندارند، گفت: برخی حرکات و رفتار‌های این برنامه را حتی در زمان پیش از اسلام سراغ نداریم و یا در ایران باستان نیز چنین صحنه‌هایی در جامعه شاهد نبوده و یا آثاری که از این رفتار‌ها بجا مانده باشد لذا این حرکات به شدت محکوم است و مورد برخورد قضایی قرار می‌گیرد. این مسئول با بیان اینکه به‌نظر می‌رسد انجام این اقدامات با برنامه انجام شده، تأکید کرد: مطمئنا دستگاه قضایی و انتظامی با قدرت با آن‌ها برخورد خواهند کرد و اخبار کامل و انگیزه‌های این افراد را به اطلاع عموم خواهد رسید.


امام جمعه کرج: نقض حریم خصوصی و حقوق مطبوعات از موارد نقض حقوق بشر در داخل آمریکاست
حسینی همدانی، امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: در بحث نقض حقوق زنان و انواع خشونت‌هایی که علیه آن‌ها اعمال می‌شود، آمریکا در بین ده کشور نخست ناامن برای زنان در دنیاست. همچنین نقض حقوق پناهجویان، حریم خصوصی، حقوق مطبوعات و ده‌ها موارد دیگر از کارنامه نقض حقوق بشری در داخل آمریکاست.

امام جمعه بوشهر: سیستم تسهیلات بانکی در ایران، ربا نیست
صفایی بوشهری، امام جمعه بوشهر بیان کرد: هرچند سیستم تسهیلات بانکی مورد تایید رهبر معظم انقلاب و شورای نگهبان است و شرایط آن از حالت ربا خارج است، گرفتن این همه کارمزد از مردم درست نیست و باید وام‌ها و منابع بانکی برای حمایت از قشر محروم و کارآفرینی به کار افتند.

نظارت دولت کمرنگ شده؛ قرار بود فقط چهار قلم کالا گران شود
سید جواد حسینی کیا، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره موفقیت دولت در تحقق شعار «گره نزدن سفره مردم به مذاکرات»، بیان می‌کند که اکنون نظارت دولت کمرنگ شده است؛ قرار بود چهار قلم کالا گران شود، ولی دیدیم که بیشتر کالا‌ها گران شده است. قاعدتا بی تاثیر هم نیست. چرا که مراودات بانکی دچار چالش است، ولی نباید همه مسائل را به آن گره بزنیم بالاخره بخشی از ساز و کارهایش پیدا شده است و از بخش دیگرش هم باید عبور کرد.

تصویر جدیدی که از حسین طائب منتشر شد
تصویر جدیدی که از حسین طائب منتشر شد؛ صابرین نیوز در خصوص این عکس نوشت: تشرف حجت‌الاسلام حاج حسین طائب رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه به حرم مطهر امام رضا (ع). گفتنی است که اکانت‌های اسرائیلی و معاندین در روز‌های اخیر خبر ترور و وخامت حال ایشان را بصورت گسترده پخش کرده بودند.

واکنش‌های گسترده به انتشار ویدئوی نوجوانان اسکیت‌سوار شیرازی/پناهیان: باید کاری کنیم هر کارگردانی فیلم می‌سازد، مسائل را از حوزه بگیرد/توضیح سخنگوی دولت در خصوص جمله جنجالی رئیس‌جمهور درباره جامعه پزشکی/سعید محمد: برای جام جهانی فوتبال نیاز به خودرو‌های نو داریم

رئیس سازمان بهزیستی: ۱۳ میلیون تن در ایران حاشیه‌نشین هستند
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: مدیران بهزیستی در‌ها را باز گذاشته‌اند تا از ظرفیت‌های نخبگانی و مردمی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده کنند. علی‌محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور در نشست هم‌اندیشی با حجت‌الاسلام «پژمان‌فر» نماینده مشهد و کلات در مجلس و مسئولان پهنه‌های ستاد حاشیه شهر مشهد عنوان کرد: آسیب‌های حاشیه‌نشینی، یکی از ۵ آسیب مهم اجتماعی و یکی از چالش‌های اساسی نظام در بعد اجتماعی است. رئیس سازمان بهزیستی کشور از وجود ۱۳ میلیون نفر حاشیه‌نشین در سطح کشور خبر داد و گفت: این آمار تکان‌دهنده، نتیجه عدم توازن در توسعه و عدم اجرای طرح‌های تفصیلی پایدار در شهر‌هاست.

پناهیان: باید کاری کنیم هر کارگردانی فیلم می‌سازد، مسائل را از حوزه بگیرد
علیرضا پناهیان:امروز هر اشکالی در سینماست، به تبلیغ ما حوزویان مرتبط است، هر کارگردانی که فیلم می‌سازد باید کاری کنیم مسائل را از حوزه بگیرد، اما ما چه کار کردیم، اگر می‌گویید فیلم خوب ساخته نمی‌شود، چون نتوانسته‌ایم با کارگردانان ارتباط برقرار کنیم. اگر فیلم خوبی ساخته نشده، نخستین نقص آن به حوزه ربط دارد، ما باید برویم سراغ کارگردانان و نباید انتظار داشته باشم که آن‌ها به سراع ما بیایند. /ایرنا

‌خطیب جمعه تبریز: آمار‌های طلاق بسیار وحشتناک است
آل‌هاشم، امام جمعه تبریز: طبق آمار در سال ۹۴ برای طلاق، ۱۳.۱ درصد طلاق‌ها زیر یک سال اول زندگی، ۲۴ درصد در دو سال زندگی، ۳۳.۳ درصد زیر سه سال و ۴۰.۹ درصد زیر چهارسال و ۴۷.۳ درصد زیر پنج سال اول زندگی اتفاق افتاده است. این آمار‌ها بسیار وحشتناک است. طلاق در سال‌های اول زندگی نشات گرفته از انتخاب نادرست است. سن متوسط ازدواج دختران ایرانی ۲۵ سال شده است و متوسط سن اولین فرزندآوری بالای ۲۹ سال است و این نشان می‌دهد که دیگر او فرصت زیادی برای فرزندآوری دیگر ندارد. / فارس

توضیح سخنگوی دولت در خصوص جمله جنجالی رئیس‌جمهور
سخنگوی دولت در خصوص سخنان اخیر رئیس‌جمهور که منجر به واکنش‌هایی از سوی کادر بهداشت و درمان شد، گفته است:بار‌ها دولت و رئیس‌جمهور از این بزرگواران تقدیر کرده‌اند. در آن مراسم رئیس‌جمهور در حال بیان نکته‌ای بودند که به ایشان نقل شده بود قسمتی از جمله به گونه‌ای منتشر شده است که گویی مقصود دیگری از این مساله وجود دارد ما اعلام می‌کنیم همیشه پاسدار زحمات جامعه پزشکی بوده و خواهیم بود. /ایلنا

هدیه تهرانی صفحه اینستاگرامش را بست
هدیه تهرانی بازیگر سینما، بعد از حواشی یک کمپین، صفحه شخصی‌اش را در شبکه اجتماعی اینستاگرام بست. یکی از فعالان خیریه که با تهرانی همکاری می‌کرد با انتشار خبر بسته شدن موقت پیج این چهره نوشت: «خانم هدیه تهرانی به علت مشغله و فشردگی کار‌ها به صورت موقت تنها صفحه رسمی خودشان را بستند.»

تهدید زنان سینماگر برای حضور در جلسه معاونت امور زنان
انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری:به طور عام از زنان سینماگر معترض به خشونت در این عرصه و به طور خاص از دست اندرکاران این جریان دعوت کردیم تا به نشست معاونت آمده و مسائل خود را مطرح کنند. برخی از زنان سینماگر معترض به خشونت در این عرصه حاضر شدند و برخی دیگر در نشست حاضر نشدند چراکه ظاهرا این افراد را برای حضور در نشست تهدید کرده بودند. شاید آن‌ها که این زنان را تهدید کرده بودند اهداف دیگری به غیر از امنیت مد نظر داشتند. کسانی که اهداف سیاسی دنبال می‌کنند برخی از این زنان سینماگر را تهدید کرده بودند، شاید نمی‌خواستند مشکل حل شود بلکه می‌خواستند به اهداف دیگری منجر شود. کسانی از این مساله و آب گل آلود، ماهی می‌گیرند. /ایسنا

علیرضا بهشتی: برای شکم گرسنه حرف از آزادی زدن یک خواب و خیال دست نیافتنی است
این ادعا که ما می‌توانیم با حفظ همین چهارچوب نئولیبرالی در نظام اقتصادی ایران به سمت جامعه عادلانه حرکت کنیم، ادعایی پوچ و بی پایه است. حتی این نظام‌های صدقه‌ای هیچ کدام در جهت ترویج عدالت نیست. انتظار اینکه چنین نظامی آزادی‌ها را محترم بشمارد و استقلال داشته باشیم هم انتظاری نابجاست. بنابراین واقعیت این است کسانی که در انتظار این هستند تحولی پیدا شود متأسفانه انتظارشان نابجا و غیر علمی است. / جماران


میرکاظمی: بدون یک ریال استقراض کشور اداره شد
سید مسعود میرکاظمی در دیدار با آیت‌الله جوادی آملی از برنامه دولت برای مهار تورم خبر داد و اظهار داشت: سه عامل بدهی‌های تلنبار شده گذشته، رشد قیمت‌های جهانی و برخی تصمیمات اقتصادی که بر اساس تکلیف قانونی انجام شده از علل رشد تورم است. دولت سیزدهم زمانی روی کار آمده که نه خزانه خالی بلکه خزانی مقروض و منفی را تحویل گرفت.  ۶۰ هزار میلیارد تومان در خزانه بدون تخصیص مانده بود، ۵۳۵ هزار میلیارد تومان تعهد خرید اوراق ایجاد شده و ۵۴ هزار میلیارد تومان هم تنها در چهار ماه پایانی دولت قبل از بانک مرکزی استقراض شده بود. رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به رشد هشت برابری نقدینگی در هشت سال گذشته، گفت: یکی از ریشه‌های تورم، چاپ پول و استقراض از بانک مرکزی است در حالی که این موضوع خط قرمز ماست و دولت سیزدهم کشور را هشت ماه بدون ریالی استقراض از بانک مرکزی اداره کرد.

زمان خداحافظی با امضا‌های طلایی مشخص شد
رئیس مرکز ملی بهبود فضای کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: تا آخر تیرماه همه مجوز‌ها و استعلام‌های لازم برای کسب و کار‌ها در درگاه ملی بارگذاری شده و از این طریق امضا‌های طلایی حذف می‌شود.

عنابستانی: مسیر ما در حوزه صنعت و خودرو قابل قبول است
علی اصغر عنابستانی نماینده مجلس با اشاره به طرح درخواست استیضاح وزیر صمت در مجلس، بیان کرد: اگر بخواهیم وضعیت موجود را بررسی کنیم همه معتقدیم که وضعیت خوبی حاکم نیست، شخص وزیر نیز به این موضوع اذعان دارد، اما اگر مسیر در حال طی شدن را ارزیابی کنیم از نظر بنده وزارت صنعت، معدن و تجارت مسیر غلطی را طی نمی‌کند. مسیر ما در حوزه صنعت و خودرو قابل قبول است.  اما در قسمت بازرگانی وزارت صمت که به وضعیت بازار بازمی‌گردد نقد‌های جدی وجود دارد. البته باید در نظر گرفت که وزیر صمت در وضعیت آشفته‌ای سکان این وزارتخانه را در دست گرفت. از نظر بنده باید مهلت بیشتری به وزیر صمت داده شود.  

سعید محمد: برای جام جهانی فوتبال نیاز به خودرو‌های نو داریم
 سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت: خودرو‌هایی که در منطقه آزاد تردد می‌کندن امکان حضور در سرزمین اصلی ندارند. از سال ۹۷ به بعد واردات خودرو ممنوع شد و بسیاری از خودرو‌ها از منطقه آزاد خارج شدند. در خوزستان یک مصوبه گذرانده شد که این خودرو‌ها بتوانند در سطح استان تردد کنند الان خودرو در منطقه آزاد نیست و تا شعاع ۸۰ کیلومتری خارج از استان هم می‌توانند سالی یک تا دو بار تردد داشته باشند و برخی از منطقه آزاد قشم و کیش که جزیره هستند امکان کمتری برای حضور در سرزمین اصلی دارند. در کیش که منطقه آزاد گردشگری است با خودرو‌های خارجی معروف شده است. از سال ۹۷ که واردات انجام نشد، هم‌اکنون در کیش با مشکل حمل و نقل مواجه هستیم. مجوزی که صادر شده برای خودرو‌های برقی است که می‌تواند وارد شود. همچنین برای جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ نیاز به خودرو‌های نو است که اگر گردشگران خارجی و تماشاگران فوتبال جام جهانی به منطقه آزاد کیش بیایند امکانات فراهم شود. باید وزارت صمت مجوز بدهد تا خودرو‌های برقی روزآمد وارد و وضعیت حمل و نقل مناطق آزاد بهتر شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۳
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۱۸۵
اون قدر‌ از جامعه به دورید و چشمهاتون رو به روی واقعیت هایی که نمی پسندید بسته اید که در توهمات بزرگی‌غرق شده اید. هر روز بیشتر از پیش حرفهای عجیب می‌زنید.
پاسخ ها
امید مجتهد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
لایه ای از مدیریت با بک گراند نظامی گری در کشور حاکم است که احساس میکنن فقط اونها انقلابی
هستنومیتوانن انقلاب رو حرکت دهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
دم نوجوونای شیراز گرم ! عاشقتونم !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
آیا رسالت حضرت محمد ص و پیام الهی رحمانی اسلام

فقط در حجاب زنان و دختران خلاصه شده بوده است ؟

و مبارزه با دروغگویی و رانت و اختلاس خوری و ریاکاری و فساد و جنایت و خوردن توسط یک اقلیت از خواص و بناحق از بیت المال اسلامیست ؟
آقای فرماندار شیراز.استعفا بده برو
شما هم مقصر ید!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
فرماندار شیراز پیش از اسلام شما کجا بودی؟!!!!!
حمار دولتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
قبل از اسلام زنان نه دوچرخه سواری میکردن نه اسکیت بازی واقعا دختران شیرازی کاری کردن که قبل از اسلام وجود نداشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
راستی اقای فرماندار قبل از اسلام تو بودی که ندیدی
ناشناس
| Philippines |
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
به جای گیر دادن به حجاب ونوع لباس پوشیدن مردم که حتی تو قران هم به اجباری بودنش هیچ تاکیدی نشد یه فکری به حال وضعیت اقتصاد کشور و تورم کنید که کمر ملت را شکونده اختلاس کننده ها را دستگیر و مجازات کنید جلوی عملیاتهای اسراییل را داخل کشور بگیرید که تور اطلاعاتی کشور را سوراخ کرده وووو...
شیرازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
آنها مثل فرزندانمان هستند نمی توان با قوه قهریه جواب گرفت
حرام خواری.اختلاس.دزدی از بیت المال.رشوه.زدو بند .پارتی بازی.دست در جیب مردم کردن به زور.فساد اقتصادی.فساد فرهنگی.فساد اطلاعاتی.فساد سیستم و....هیچ واکنشی را از جماعت مدعی مسلمانی بر نمی انگیزد.
فقط

چند تا بچه تو یک پارک جمع شدند
رگ ها زده بیرون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
به اون کارناوال فساد و فحشا میگی چند تا بچه ؟!
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
میگن آخرالزمان یعنی همین که فساد اقتصادی و گرانی و تحمیل بدبختی بر مردم به نهایت میرسه و منسوبین به خدا بدنبال دربند کردن جوانان بخاطر مو و اسکیت و غیره هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
با حرام خواری و اختلاس هم مبارزه می شود همانطوری که با بی بند وباری مبارزه می شود. هیچ کدام نافی دیگری نیست. هر چند این بچه ها تحت تاثیر شاخ های فضای مجازی داخلی و خارجی متعرض قانون کشور شدند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
نزدیک به دو ماهه که برای گرفتن پایان کار خونه، در به در اتاق های شهرداری هستم. در صورتی که اگر همون اول سبیل یکی از همین افراد رو چرب می کردم، کل این ماجرا کمتر از یک هفته طول می کشید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
اینایی که گفتی اشکالی ندارد کارای خودشون مشکل شرعی نداره
ما از همین جا مخالفت خود را اعلام نمی کنیم ،لااکراه فی الدین ،هر کس مسول اعمال خودش هست و مردم باید خود نوع لباس و پوشش را انتخاب کنند ،اینطوری بین مردم کدورت و دشمنی پیش نمی اید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
این آمریکایی مزدور با بیان این حرفها بدنبال اباحه گری و ترویج فرهنگ اشغال آمریکایی در بین جامعه است . باید بشدت با این رفتارهای هنجار شکنانه برخورد شود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
در امور شخصی ازادی کامل باید باشد اما در اجتماع باید قوانین در هیچ جای دنیا ازادی مطلق نیست شرعی رعایت شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
عزیزم لا اکراه فی الدین نه فی الپوشش، توی فرانسه مهد لیبرالیسم هم شما با هر لباسی نمی تونید خارج بشید. با هر نوشیدنی ای که خوردی نمی تونی رانندگی کنی، چرا؟! مگه خوردن حق آدم نیست؟ چون بشر غربی تشخیص داده، مشروب برای رانندگی خلل وارد می کند. اسلام هم تشخیص داده، لباس بدن نما، عرضه بدن، آرایش و .... برای سلامتی روان شما مضر است. اگر درک نمی کنید، لازم است جلسات آموزشی شرکت کنید تا بفهمید چقدر خانواده ها بخاطر عرضه خارج از ضابطه "بدن" منهدم شده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
واكثرهم لا يعقلون، ومن الناس من يجادل في الله بغير علمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
سلام، تویی که با پرچم آمریکا اومدی، آیا در آمریکا هم مردم نوع لباس حودشونو انتخاب می کنن؟ یااینو نمی دونی و مغرضانه داری حرف می زنی و یا میخواستی یه حرفی زده باشی!! عزیز من! اونجا هر حرکتی باید در جهارچوب قانون باشه، اینطور نیست که هرکس بیاد و هرکاری دلش خواست بکنه!!
در ضمن، شما از کل قرآن فقط لااکراه فی الدین رو دیدی و بلدی؟گزینشی عمل و می کنی و هرچه که به نفعت هست می گی خوبه؟!!!اون آزادی که شماها فکر می کنین ، بی بندوباری هست..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
اول قرآن را بفهم بعد تفسیر کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
اباحه گری رو از کجا یاد گرفتی ساندیسی؟
ای کاش روز جمعه از روزهای هفته حذف می شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
ولی امروز خیلی جمعه بود.
آقایان لطفاً مجوز چند تا ماشین نو را به سعید محمد بدهند تا توجیهات خنده‌دار تری نکرده، آخه کی جزایر آزاد کشورهای عربی را رها می کنه و میاد به جزایر ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
تا امثال مثل تو هستند ، هیچوقت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
به کوری چشم سوله های البانی نشین خیلی ها
علی
| United States of America |
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
فقط افرادی که مغز پوکی دارن فکر میکنن خارجی ها برای گردشگری می‌رن جاهایی که آسمون خراط‌های زرق و بری داری که غربیها درست کردن رو ببینند. خیلی‌هاشون میخوان برن جایی که براشون تازگی داشته باشه با فرهنگ اصیل خودشون .
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
برادر سپاهی سعید محمد خیلی جالبه ها برای گردشگرها و خارجیها خودتون رو ملزم به آوردن خودرو نو میکنید ولی برای مردم خودمون همین فرغون های ساخت وطن رو از سر مردم هم زیاد میدونید،مگه نه؟!!! این همون مردمی نیستن که تو شعارهاتون اونا رو لایق بهترینها میدونید؟!!!ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
هشتاد درصد ظرفیت اتاق های قطر با فروش 1.2 میلیون بلیط برای جام جهانی تکمیل شده در حالی که هنوز 2میلیون بلیط جام جهانی فروش نرفته. این افراد باید به فکر جا باشند... گزینه ارزان ایران است.
عنابستانی هنوز مجلسی آدمه؟ به خدا اگه اروپا بود همون روز خطا عزلش کرده بودن.
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
منم موافقم. ایشون باید از مجلس اخراج بشه و زندانی حتی اگر مضروب بخشیده باشه. مملکت مگه قانون نداره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
از نظر عنابستانی همه چه خوبه . چون کسی نیست جلوی بداخلاقی ها را بگیره همه چی خوبه
رابطه خودرونوباجام جهانی فوتبال چیست ؟ مگرباتوپ فوتبال درزمین بازی نمیکنند شایددرمناطق آزادبجای توپ ازخودرو استفاده میشود که درست وارددروازه شودوازمسیرش منحرف نشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
حرف مفت ممنوع
بی حجابی روز به روز کسترده تر می شود متاسفانه هیچ کاری هم نمی شود برای ان کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
هروقت مسائل مهم تر از حجاب درست شدش یه فکری هم به حجاب میکنیم و اینم بگم من شرمنده زن و بچم بشم کارهای دیگه ای از دستم بر میادش وسلام
CR7
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
مگه قرار نبود بعد از انقلاب حجاب درست بشه؟
چرا همه چیز بدتر و برعکس شد؟
اگه قرار بود هیچ کاری نشنه واسه چی انقلاب کردین؟
حالا یه چند روزی رو شیراز مانور میدن!!!
امام جمعه شیراز اگه میتونه به صورت ناشناس و لباس مبدل بره بین مردم تا نظرشون را کاملا بفهمه.
آقای امام جمعه بوشهر دقیقا به ما بگو تعریف ربا چیه؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
اگر زمان طاغوت بود که حالا همتون کفن پوش شده و غوغا بپا می کردید
الان امام جمعه ها و مسئولین کاملا جزو مرفهین بی درد هستند.
مشکل مملکت فساد گسترده وتورم کمرشکنه نه چهارتا بچه اسکیت باز
اقای فرماندار شیراز حواست باشه که قبل از اسلام و ایران باستان چیزی بنام اسکیت وجود نداشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
حالا برای خودشیرینی یه چیزی گفته!!!
مناطق آزاد نیاز به خودرو نو دارند؟!؟ چرا در این مناطق از خودرو های ملی استفاده نمیکنید که تبلیغی باشد برای خودرو داخل برای خارجی ها که می آیند؟؟
پاسخ ها
بختیاری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
آخه کدوم خارجی بیل به کمر خورده ای میاد اینجا تفریح کنه :)))))))
اگر فقط ۴ تا بد حجاب و بی حجاب را شلاق می‌زدند دیگر کسی جرات نمبکرد بعد از ۴۳ سال از اتقلاب اسلامی ارزش‌هایی که بخاطرش خونها داده شده است اینجوری به بازی بگیرد عاقبت شل گرفتن و مماشات با منکر همین می‌شود الان اگر ۴ تا مسوول با غیرت مثل اوایل انقلاب پیدا بشود برخورد جدی با این مفسدین بکند این بساط جمع میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
شما نسخه نپیچ اگر راه داشت حضرات خیلی هم از این اعمال عصر جاهلیت رو گردان نیستند ملاحظاتی وجود دارد به نام بشکه باروت آماده انفجار که چیزی که شما میفرمایید یک جرقه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
همین طرز تفکر کشور را باینحا رسانده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
حجاب دو سال بعد انقلاب اجباری شد
جنگ هم به خاطر حجاب نبود
حجابت بکشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
طالبان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
از صحبتهايت مشخص است كه سن و سالي نداري و دچار هيجان شده اي!شما يك سخنراني از قبل از انقلاب بياور كه در آن ذكر شده باشد بعد از انقلاب زنها بايد حجاب اجباري داشته باشند!اصلا انقلاب براي چيزهاي ديگر بود ولي اتفاقات ديگري افتاد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
توهم زدی ها.قرن ۲۱ هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
بیغیرت تو داری درخواست میکنی که مردم ایران رو شلاق بزنن؟تو چرا رگ نداشته ات برای اختلاس ها بیرون نمیزنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
خوب شد تو یکی خدا نشدی حالا دیگه موی چهارتا بچه شده فساد؟اگه این فساده اسمش پس خود فساد چیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
شما متولد چه سالی هستید!؟ از ارزش های انقلاب و روند حجاب اجباری چه می دونید! چه افراد لایقی رفتند لای گل ها تا تو امثال تو ارزشهای ما را با ناارزشهای خودتون جا بزنید. سن شما هر چی باشه عمر دیدگاهتون رو به پایان است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
حتما شهدای مسیحی و زرتشتی واسه حفظ حجاب شهید شدن جمع کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
همون خون هایی که میفرمایید و تقریبا همه مردم یه جوری توش شریک هستند اگر میدونستند امثال شما قراره این مملکتو بگردونن مطمئنا طرف صدام میجنگیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
شلاق جوابگو نیست. باید اعدام بشن تا حساب کار دستشون بیاد
پیشنهادم این است از برادران طالب برای این مورد دعوت بکنیم آنها بازووان قدرتمند پیاده سازی شریعت هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
مسئول با غیرت برود جلوگیری از رانتخوری واختلاس وپارتی بازی بکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
برادر کار فرهنگی نیاز به فرهنگ سازی داره
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
شلاق هم زدن ،ولی فایده نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
بهتره به جاش امثال تو رو ببرن بیمارستان روانی
Keramat
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
امثال شما رو باید شلاق زد که میخواهید برا همه تصمیم بگیرید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
این همه اختلاس و زد و بند و اتفاقات ناشی از آن مثل متروپل و فرونشست زمین و خاوری و زنجانی و همه اینها را ندیدی این چند تا جوون را فقط تو این مدت دیدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
خیر مقدم خدمت شما و سایر مقامات طالبان که در این صفحه شرف حضور دارند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
چه رگ گردنی کلفتی داری یه ذره اش رو بذار برای اختلاسها و فقر و بیکاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
شما اگر این شرایط رو دوست نداری می تونی از کشور بری!!!! امارت اسلامی افغانستان می تونه جای خوبی برای شما باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
خوبی ؟؟؟
پیامبر کافر ومنافق رو به خاطر اعتقادشون کتک نزد ، حالا امثال شما فتوای کتک زدن مردم را می دهید ؟؟؟
اگر کتک زدن درست بود باید شما را به خاطر توهین به دین کتک می زدند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
لطفا با مشورت پزشک دارو مصرف کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
عزیزجان کشور رو اشتباه اومدی. افغانستان کشور بغلیه...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
خون به خاطر حجاب داده نشد به خاطر کلی از ارزش ها داده شد که متاسفانه بین مسئولین دیده نمی شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
این همه بودجه فرهنگی در این چهاردهه تخصیص داده شد مسئولین جواب دهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
اگه هم 4 تا مفت حور اختلاس گر و مدیر بی لایق و بی کفایت هم بعد از ۴۳ سال از اتقلاب اسلامی اعدام می کردن کسی جرات نمی کرد به مردم دروغ بگه و سر کار فقط پول مفت بگیره حرف بزنه
احمدزاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
اکر فقط چهارتا دزد و اختلاس گر وابسته را شلاق می زدند الان شما اینجا نبودی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
كم توي اين 40 سال شلاق و زندان نبريدن براي مخالفين حجاب اجباري سرتو از لاي برف بيرون بيار بنده خدا اثر نداره ملت ديگه زير بار اين قانون اجبار نميرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
بخاط حجاب اجباری انقلاب نشد.دو سال بعد حجاب اجباری شد.مردم برای آزادی و رفاه انقلاب کردند.الان دستاورد انقلاب چیه؟
CR7
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
مگه دهه 60 کم شلاق زدند؟ کم اعدام کردند؟
نتیجه همه اون فشار ها شد این..
حالا مونده. وایسین آخر فیلم رو هم ببینید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
شهدا خونشان را بخاطر خاک وطن دادند
به نظر من شما در حوزه موفق نبودید و حدود ۴۰ سال است که به سیاست و پست و مقام رو آورده اید و غافل شدید از احکام دینی برای جوانان .و حال میخواهید درستش کنید که دیر شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
هیج کس به خاطر حجاب شهید نشده، برای حفظ و پاسداری از وطن بوده
مسافرای جام جهانی قطر ، بیریزین بالا
آقای سعید محمد دنبال اشرافی گری نباش
چه رویی داره این عنابستانی!انگار نه انگار به اون سربازه سیلی زد و قانون سکنی کرد و طلبکارم شد
واسه حجاب اجباری رفراندوم بزارین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
الان یه عده میان می گن حجاب دستور خداست و نیاز به نظر مردم نداره !
چرا این دستور خدا به کشورهای دیگه ابلاغ نشده
خدا گفت فقط زنهای ایران حجاب اجباری داشته باشند ؟
حتی در عربستان هم حجاب اختیاریه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
برای رعایت چراغ راهنمایی رفراندم بذاریم یا نه ؟ جمع کنید مملکت قانون داره باید مراعات کنید
حسن آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
عزیزی که نوشتی چرا حجاب اجباری فقط در ایرانه باید گفت چون در ا یران اسلام ناب محمدی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
داداش رعایت قوانین رانندگی در کل دنیا اجباری است
ولی حجاب فقط در ایران و افغانستان تحت سلطه طالبان اجباری است
از بس استدلالهای آبکی کرده اید خودتان هم باورتان شده ؟
ناشناس
| Turkey |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
برای رعایت چراغ راهنمایی رفراندم بذاریم یا نه ؟ جمع کنید مملکت قانون داره باید مراعات کنید
قانون شرمنده شدن پدر جلو خانوادش چی هست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
اگه اکثریت چراغ راهنمایی رو قبول نداشته باشه، اونم باید به رای گذاشته بشه!
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
ناشناس23:36چراغ قرمز در همه جایی دنیا یک مفهوم دارد نه مانند حجاب رویه های مختلف و نسبی
پطرس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
مملکت اگه قانون و مجری قانون درست داشت که وضعمون این نبود. دیدن یا ندیدن موی سر شد قانون؟!
دیدن دزدی و کوتاهی مسئولین چی؟
مردم درگیر سفره خالی هستند اقایون درگیر موی بچه مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
از شکم سیریه
واسه حجاب اجباری رفراندوم بزارین
خوب نتیجه معلومه و بک عده هم از کار بیکار میشوند.
سید مسعود میرکاظمی در دیدار با آیت‌الله جوادی آملی از برنامه دولت برای مهار تورم خبر داد و اظهار داشت: دولت سیزدهم زمانی روی کار آمده که نه خزانه خالی بلکه خزانه مقروض و منفی را تحویل گرفت. ۶۰ هزار میلیارد تومان در خزانه بدون تخصیص مانده بود، ۵۳۵ هزار میلیارد تومان تعهد خرید اوراق ایجاد شده و ۵۴ هزار میلیارد تومان هم تنها در چهار ماه پایانی دولت قبل از بانک مرکزی استقراض شده بود. رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به رشد هشت برابری نقدینگی در هشت سال گذشته، گفت: یکی از ریشه‌های تورم چاپ پول و استقراض از بانک مرکزی است در حالی که این موضوع خط قرمز ما است و دولت سیزدهم کشور را هشت ماه بدون ریالی استقراض از بانک مرکزی اداره کرد.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حضرت آیت الله آملی ، ما که معنای حرفهای آقای میرکاظمی را نفهمیدیم حضرتعالی از یک اقتصاد دان بیطرف معنای این حرفها را سوال بفرمایید !
آقای عنابستانی ، ۹۰۰ میلیارد تومان در روز هزینه اضافی وتفاوت مصرف سوخت خودروهای ایرانی با خودروهای روز دنیا . یعنی هر ماه ۲۷۰۰۰ میلیارد تومان از ثروت این کشور دود میشه . این حاصل خودروسازان فشل کشور است . بنظر نمی رسد تا ۱۰ سال آینده هم تحولی در مصرف سوخت خودروهای ساخت داخل صورت پذیرد
نه اینکه خیلی سینمای ایران مستقله و فیلم درست و حسابی میسازه!بجای فیلم برنامه درسی حوزه را منتشر کنید
بدون یکریال قرض مملکت اداره شد ؟! درسته از جیب مردم برمیداره . کار دولت مثل این است که پدری هر ماه 5 میلیون تومان پول تو جیبی به بچه اش میده . ولی وقتی خودش از پس مخارج خانواده بر نمیاد و میلیارد ها کم میاره .میره سر قلک بچه .قلک را میشکنه تا تامین کسری خودش را بکنه . آخه مسلمان .برادر . به خدا پولی که به کارکنان و مردم میدهید یک دهم مخارج را هم نمیکند . حالا از قلک یا از جون مردم چی میخواهید . تابناک آرشیو را ورق بزن .هی ریس جمهور وریس مجلس میگفتند که معیشت مردم خط قرمز ماست ؟! چی شد ؟ چی حرفی از معشیت مردم نمیزنید ؟
بجای استقراض دست توی جیب مردم کردید و افتخار میکنید؟
آن زماني كه بچه هاي مردم را با اتوبوس به ورزشگاه آزادي مي برديد كيف مي كرديد حالا كه اين بچه ها خودشان آمده اند معترض مي شويد؟!
درود بر نوجوانان شیرازی
آفرین بر شما
ایران وایرانی بر شما افتخار می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
کم کم دستشوئی رفتن مردم را هم آقایان مسئولین باید اجازه دهند
این پناهیان میخواد جای شریعت مداری رو بگیره ! تو هر کاری دخالت میکنه .اما نمیتونه به گرد پای شریعتمداری برسه
حداقل ماسک رو برمی‌داشت تا دشمنان رو سیاه شوند
باشه باور کردیم!
اتفاق اسکیت سواران شیراز واقعیت جامعه هست مگر اینکه شما بخواهید سازمانی عمل کنید و طور دیگری جلوه بدهید ش
امام جمعه راجع به پوشش نظر میده. رییس مناطق آزاد درباره وزارت صنعت نظر میده. منبری از کارگردان میگه. خدایا این چه جور جاییه؟
دهه نودی ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
براشون سرود پخش کنین روزی هزار بار از تلیویزیون شاید متنبه بشن
مسئولین باید بشدت به این ناهنجاری ها برخورد کنند ، یه مشت سوسول مرفه بی درد حق این بی قانونی را ندارند . رفتارها ، رفتار فرهنگ اشغال غربی هست .
پاسخ ها
سیامک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
# شبیخون فرهنگی
فرهنگ سازی لازم داره
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
گربه‌ میکنی اگر پرداشتی‌ / نسل گنجشک از زمین برداشتی !
لطفا در کیش از خودرو های ملی استفاده کنید تا دنیا بفهمه به چه پیشرفت شگرفی در صنعت خودروسازی رسیدیم و انگشت به دهن بمانه‌. اقای میرسلیم هم به نمایندگی از خودروسازان وطنی در کیش باشند تا در خصوص پیشرفتها در این حوزه به خارجی ها توضیح بدن.
وزارت صمت حواله ماشین را داد مشکل حل شد
هیچ چیز نباید گفت فقط عاقبت بخیری را برای وطنم ایران ، از خداوند متعال خواهانم...
ظاهرا نمایندگان کارگران بازنشسته دست از پیگیری حق مسلم بازنشسته های تامین اجتماعی کشیده اند.
یه چیز جالب اینه که انگار همه با هم فقیر نشدیم . برای ما اپل ارزو هست ولی خیلیا گوشی بچشون اپله و پول تیپشون هزینه چند ماه جون کندن ماست
حق به جانب فرماندار شیرازه چون قبل از اسلام هم اسکیت نبوده
رئيسي مشگل فارسي حرف زدن دارد ؟
من 50 میلیون وام از بانک ملی که به اصطلاح مهمترین بانک مملکت هست گرفتم، دقیقا باید 75 میلیون پس بدم، یعنی 25 میلیون سود. آقای صفایی بوشهری اگر این ربا نیست شما بفرمایید چی هست؟
واقعا موضوعات بکر و ناب در حوزه وجود داره...
همین تارهای موست که پر از فتنه‎ها و شیاطین است.
چرا بی حجابی ( که البته حجاب بطور کلی در زبان رایج به معنی سرکردن اجباری روسری است) رو فورا با بند و باری و فحشا هم‌معنی می کنید ؟
مشکل مملکت فساد گسترده وتورم کمرشکنه نه چهارتا بچه اسکیت باز
بدون یک ریال استقراض از بانک مرکزی و فقط با استفاده از جیب مردم بدبخت .
بدون یک ریال استقراض؟؟
همه را از جیب ملت تأمین نمودی
پدر همه دراومده‌
شما چشم دیدن ندارید
به نظرم حتی مخترعان و دانشمندان هم باید هر چیزی میخواهند کشف بکنند یا اختراع بکنند موضوع اختراع را باید بروند از حوزه بگیرند
امامان جمعه از جامعه جوان کشور دور مانده اند و با تعداد محدود پیر مرد و پیر زن روبرو هستند. لذا حرفشان خریدار ندارد
اقای میرکاظمی بنده هشتادوسه ساله جای شما خجل وشرمنده شدم شما چگونه بخودتان اجازه میدهید باوجود بقول خودتان فروش نفت وسایر مایحتاج مردم بازهم ازهمین گرسنگان مالیات هم میگیرید اینرا میگویید اداره کردن درحالیکه پیامبر گفته باکفر میشود اما باظلم نمیشود مملکت داری کرد اینها اگر ظلم نیست بفرمایید نامی انتخاب کنید
"امام جمعه شیراز: مردم باید مخالفت خود را در مقابل هر خلاف شرعی در هر سطحی، اعلام کنند" مردم اعلام می کنند مانند گرانی، کم فروشی،احتکار،فقر،انحصار،ربا و...که همه آنها از طرف دولت بر جامعه تحمیل شده است حالا نوبت شماست که با این منکرات مبارزه کنید.
امام جمعه بوشهر: سیستم تسهیلات بانکی در ایران، ربا نیست

فرا تر از رباست
احترام به قانون بر همه فرض و واجب است بخصوص قوانینی که مورد تاکید قران است ما در مقابل حکم خدا بابد تسلیم باشیم
این عنابستانی هنوز دستگبر نشده ؟!!!!
آقای پناهیان برو دنبال کار خودت
اولا امام جمعه محترم بوشهر
سیستم بانکداری ما اصل واساسش ربا و حرامخواری هستش به صرف مثلا تایید شورای نگهبان نمیشه بگید ربا نیست.همه میدونن ربا هستش.بماند که کشورهایی که شما قبولشون ندارید حاضر هستن با نرخ سود دو الی 3 درصد به کل ملت وام بدن اما شما نمیذارید بیان ایران

دوما
اقای پناهیان شما ادم موجهی بودید اما کم کم حرفهاتون داره بی ارزش میشه.یعنی چی فیلمساز هر چی میخواد بسازه بیاد از حوزه مسائل را بگیره.دوستان حوزوی همین طور که تو این صفحه تابناک هم مشخص هستش یک قرن از مسائل و مشکلات مردم ایران به دور هستن و حرفهایی میزنن که از نظر مردم پشیزی ارزش نداره نمونه اون همین حرف امام جمعه بوشهر.ضمنا سیر چه داند حال گرسنه

سوما
تو قضیه شیراز هر شخص مسئولی برای چاپلوسی فریاد واسلام سر داده غافل از اینکه مردم و جوانان نیاز به تفریح دارن و وقتی براشون مهیا نکنید شروع میکنن با شما جنگیدن و اولین حربه این جنگ دهن کجی به چیزهایی هستش که مثلا برای شما مهمه(البته مثلا چون باطن شما.....)
ای کاش کاری میکردید که هر گونه رانت و بساز و بفروشی هم مورد بررسی قرار میگرفت؟؟!!
آقای میرکاظمی تمام اینا رو که شما فرمودید از جیب مردم در اوردید
درود
اگر راست می گویید یک مجوز جهت کسانی مخالف حجاب اجباری هستند بدهید...تا ببینید واقعا نظر جامعه چیست....
اون بچه ها فقط تظاهر نکردن وگرنه اگه حجاب اجباری برداشته بشه قشر عظیمی از جامعه حجاب رو رعایت نخواهند کرد
مشکل ایران، متاسفانه کم هوشی فزاینده است
نظرات مردم گویای همه چیز هست...
امیدوارم صحبت رئیس مرکز ملی بهبود فضای کسب و کار وزارت اقتصاد این دفعه عملیاتی بشه ودرحددرج خبر نباشه
فرماندار شیراز شما مگر در صدر اسلام بودید که بدانید این رفتار وجود داشته یا نه؟
ما ملت ایران حمایت خودمون را از آزادی پوشش نوجوانان و همه هم میهنان عزیز اعلام میکنیم
نوجوونای شیراز رو چشم قاطبه ملت قرار داره !
آقای امام جمعه شیراز، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و فرماندار شیراز آیا شما در زمان اختلاس ها و دزدی ها و رانت خواریها و دست بردن به بیت المال هم همین قدر با سرعت و قدرت اعتراض و برخورد کردید؟
اینم از نخبه ما آقای محمد. مرد حسابی این حرفای 2 زاری چیه میزنی؟
پناهیان: باید کاری کنیم هر کارگردانی فیلم می‌سازد، مسائل را از حوزه بگیرد.
‌خطیب جمعه تبریز: آمار‌های طلاق بسیار وحشتناک است .
جناب پناهیان این جمله برای جواب شما کافی نیست ؟ مسایل فرهنگی حوزه ضایع کرده
ما از حوزه :
انتظار ارایه نظریه اقتصادی از منظر قران بدهد
انتظار ارایه نظریه اجتماعی از منظر قران بدهد
انتظار ارایه نظریه هنری از منظر قران بدهد
انتظار ارایه نظریه سیایسی از منظر قران بدهد
و....................
منطق افرادی مثل پناهیان، رائفی‌پور و حسن عباسی اینه که: "ما به خودمون اجازه میدیم تو هر حوزۀ تخصصی اظهارنظر و حتی اعمال نظر کنیم، ولی افراد توی اون حوزۀ تخصصی حق حرف زدن تو حوزۀ ما رو ندارند..."
خجالت بکشید
همه چیز نشان می دهد که حجاب احباری به بن بست کامل خورده
دوستان مجاهد! یا همان منافق! از آلبانی چه خبر؟ امروز قراره چه خبری بسازیم و کدام خبر را منتشر کنیم؟ لطفا اطلاع رسانی کنید! راستی تا امروز مریم و روح مسعود را راضی کردید؟
امثال آقای عنابستلنی از وزبر صنعت بخصوص درمورد قیمت و کیفیت ساخت اتومبیل تعریف نکنند کی باید تعریف کنه؟
اینها همون دهه نودی هایی هستند که فراخواندید !
جا داشت به خاطر اقدام شنیع دختران شیرازی عزای عمومی اعلام مید
مشکل گرانی با حجاب حل میشه
آقای تابناک واکنش گستره نظرات واقعی مردم رو درک کردی یا بازم میخواهی دروغ تحویل مردم بدی؟
من ندیدم آقای پناهیان در اعتراض به اختلاس ها سخنرانی کنند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
این افراد فقط تو مسائلی سخنرانی می‌کنند که براشون هزینه نداشته باشه یا خودشون هم به نوعی دچارش نباشند....
امام جمعه بوشهر: سیستم تسهیلات بانکی در ایران، ربا نیست
عجببببببببببببببببببببببببب
باید در اسرع وقت خرید فروش نگهداری و هرگونه واردات اسکیت ممنوع بشود
آقای پناهیان شما هیچ کاری نگنید مردم کمتر به نظام بدبین میشوند .
اقای امام جمعه بوشهر ربا را شما چه تفسیر می کنید
براي سر پوش گذاشتن روي معضلات و مشكلات اساسي كشور و سوء مديريت خودشون هر روز از كاه كوه ميسازن
مسلمان نما های بیحجاب مردنما های بیغیرت عروسکهای پشمالو خود باخته ها معلومه که هیچ اطلاعی از دین ندارید اگر بلد هستید قر آن بخوانید لطفا سوره نور را بخوانید
آیت الله طالقانی : می ترسم روزی برسد که موضوع جامعه تار موی زنان باشد نه دزدی و اختلاس ....................... و آن روز رسید........
بگذارید بیان تو سرزمین اصلی یه قدری پراید سوار شن بفهمن ملت ایران تو چه رفاهی هستن . اما خب پای آبرو در میونه
حاج آقا دژکام تورم و گرانی روزافزون و فقر و اختلاس و دزدی و شرمندگی پیش زن و بچه و اعتیاد و طلاق و..... جزو موازین شرعی حساب می شه؟؟ اولین اعتراض باید به مسئولین و شماها انجام بشه...نه چند تا بچه
از تابناک خواستار آن هستم که در روزهای جمعه یک صفحه خبری مجزا فقط از امام جمعه های محترم بگذارند تا ما بیشتر مستفیذ و مبسوط شویم. والا به خدا حیفه کلامهای سحرگون ایشان از دست بره
چهارتا نوجوان در این برحه وحشتناک اقتصادی در حال خوشحالی هستند و به هیچ کس هم هیچ ضرری نزده اند. این همه وااسلاما یعنی چی آخه خودتون را کشتید. خجالت داره. دنیا می خنده
باید جلوی زمینه انحراف گرفت باید استفاده از اسکیت ممنوع بشود
من مخالف جدی حجاب هستم.
چرا در مورد خلافهای دیگه ای که هروز در جامعه اتفاق میفته نهی از منکر نمیکنید؟ مثل حرکت موتورها در پیاده روها یا حرکت کردت ماشینها در کوچه های ورود ممنوع و صدها مورد دیگر
رعایت حجاب در جامعه و مبارزه با فساد فحشا مطالبه همه مردم است حکومت نباید به دلیل مشکلات اقتصادی در اجرای خواست مردم کوتاهی کند و فضای جامعه را به تعداد اندکی فریب خورده و مفسد واگذار کند تا به متدینن دهن کجی کنند
عنابستانی: مسیر ما در حوزه صنعت و خودرو قابل قبول است؟!؟!؟
مسیر شما!؟!؟! بله ک؟! اما مسیر ما در خودرو سازی به فبرستان ختم میشود!؟!؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی