بازدید 4803

آتش سوزی مهیب اتوبوس شهری در لندن

یک دستگاه اتوبوس شهری دو طبقه در لندن دچار آتش سوزی و انفجار شد که ستونی از آتش و دود ناشی از آن از صد‌ها متر دور‌تر قابل مشاهده بود.
کد خبر: ۱۱۲۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹ 18 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از لندن، یک دستگاه اتوبوس شهری دو طبقه در لندن دچار آتش سوزی و انفجار شد که ستونی از آتش و دود ناشی از آن از صد‌ها متر دور‌تر قابل مشاهده بود.

تصاویر منتشر شده در فضای مجازی یک دستگاه اتوبوس شهری را نشان می‌دهد که رهگذران با شوک ناشی از زبانه‌های آتش و ستونی از دود نظاره گر این صحنه اند.

آتش نشانی لندن با اعلام اینکه تحقیقات درباره علت وقوع آتش سوزی در این اتوبوس در حال بررسی است افزود: پیش از سرایت آتش به درون کابین همه مسافران و راننده از آن خارج شدند و به کسی آسیبی نرسیده است.

شاهدان می‌گویند آتش نشانان زمانی به محل آتش سوزی رسیدند که آتش از کانون اصلی آن یعنی قسمت عقب این اتوبوس، بخش زیادی از آن را فرا گرفته بود.

واکنش‌ها در فضای مجازی نشان می‌دهد انتشار تصاویر آتش گرفتن این اتوبوس موجب نگرانی خانواده‌ها به ویژه افرادی شده است که خود یا اعضای خانواده شان بیشتر از اتوبوس استفاده می‌کنند.

این هفته سالگرد آتش سوزی در برج مسکونی گرنقل در نزدیکی مرکز لندن بود که بر اثر آن ۷۲ زن و مرد و کودک زنده در آتش سوختند و امدادگران و آتش نشانان فقط نظاره گر بودند.

ساکنانی که از این واقعه جان سالم بدر بردند می‌گویند بار‌ها درباره ناایمن بودن این ساختمان متعلق به شهرداری به مقامات مسئول تذکر داده شد، اما به جای توجه به آن ساکنان معترض را تهدید به اخراج از ساختمان کردند. اهالی محل می‌گویند اغلب ساکنان این برج ۲۴ طبقه مهاجران و رنگین پوستان بودند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل