بازدید 8755
فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش خبر داد

متلاشی شدن باند سارقان دریایی در کیش

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از دستگیری ۳سارق دریایی سابقه دار توسط نیروهای این فرماندهی در شهرستان های همجوار کیش خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸ 11 June 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین ، سرهنگ “علی اصغر جمالی” با اشاره به گزارش وقوع چندفقره سرقت لنج های صیادی جزیره کیش گفت : با ارائه گزارش وقوع چندفقره سرقت از ۵ لنج متعلق به صیادان کیش توسط سارقانی از شهرستان های همجوار موضوع به صورت ویژه دردستورکارکارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش افزود: برابر اظهارت مال باختگان ارزش ماهی های سرقت شده و تجهیزات ناوبری دریایی صیادان بیش از ۲۵ میلیارد ریال است و در سال جاری با حمایت خوب دستگاه قضائی، دومین مرحله دستگیری سارقان دریایی با مشارکت صیادان، نیروهای دریابانی و پلیس آگاهی کیش را شاهد هستیم.

سرهنگ جمالی تصریح کرد: سارقان با استفاده از سلاح سرد (قمه) با تهدید صیادان اقدام به سرقت می کردند که نیروهای این فرماندهی با حمایت جدی دستگاه قضائی نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان اقدام که خوشبختانه رضایت مندی صیادان و بومیان منطقه را در برداشته است.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش تأکید کرد: افراد سودجو باید بدانند صیدگاه های کیش جای امنی برای متخلفان نیست و نیروهای این فرماندهی با گشت زنی مستمر و مشارکت خوب صیادان برای حفظ امنیت مطلوب و رزق حلال صیادان قانونمند تلاش می کنند.

گفتنی است به منظور تقدیر از این اقدام موثر شیخ “یعقوب شمس” امام جمعه اهل سنت، جمعی از ریش سفیدان و معتمدان بومی و صیادان کیش با حضور در ستاد انتظامی ویژه کیش طی دیدار با سرهنگ “علی اصغر جمالی” و جمعی از معاونان وی از تلاش های این فرماندهی تقدیر کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل