بازدید 22998
سید ابراهیم رئیسی در جمع قشرهای مختلف مردم چهارمحال و بختیاری

ایران یک قدم از مواضع خود عقب نمی‌نشیند/ هراسی از قطعنامه‌ها نداریم / هر لحظه از وضعیت معیشت مردم باخبرم

رئیس‌جمهور با بیان اینکه فرهنگ حاج قاسم، «ما می‌توانیم» است که موردپسند ما و فرهنگ پیروز است، عنوان کرد: دشمن نمی‌خواست ملت ایران با این‌ همه تحریم و تهدید گام‌های بلندی در راستای استقلال و خودکفایی بردارد. رئیسی یادآور شد: کشتی ما را با قلدری دزدیدند و ایران ثابت کرد دوران بزن‌ دررو تمام شده؛ یکی گرفتند، دو کشتی آنان را توقیف کردیم.
کد خبر: ۱۱۲۳۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲ 09 June 2022

تابناک : رئیس‌جمهور خطاب به دشمنان گفت: چند بار می‌خواهید ملت ایران را بیازمایید و سخنان مسئولان کشور را نشنیده بگیرید، گمان می‌کنید با صدور قطعنامه‌ها ما عقب‌نشینی می‌کنیم؛ ایران یک قدم از مواضع خود عقب نمی‌نشیند.


آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، عصر امروز در جمع قشرهای مختلف مردم چهارمحال و بختیاری در مجموعه ورزشی شهدای دانش‌آموز شهرکرد گفت: دشمن نمی‌خواهد این کشور به صنعت هسته‌ای، صنایع پیشرفته نظامی و خودروسازی پیشرفته دست یابد و از دانش برتر بهره‌مند شود؛ اما جوانان ما در جنگ اراده‌ها ناامیدی دشمن را هدف گرفته‌اند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه فرهنگ حاج قاسم، «ما می‌توانیم» است که موردپسند ما و فرهنگ پیروز است، عنوان کرد: دشمن نمی‌خواست ملت ایران با این‌ همه تحریم و تهدید گام‌های بلندی در راستای استقلال و خودکفایی بردارد. رئیسی یادآور شد: کشتی ما را با قلدری دزدیدند و ایران ثابت کرد دوران بزن‌ دررو تمام شده؛ یکی گرفتند، دو کشتی آنان را توقیف کردیم.

 

ایران متوقف نمی‌شود/ یک قدم از مواضعمان عقب‌نشینی نمی‌کنیم

وی خطاب به دشمنان تصریح کرد: چند بار می‌خواهید ملت ایران را بیازمایید و سخنان مسئولان کشور را نشنیده بگیرید، گمان می‌کنید با صدور قطعنامه‌ها ما عقب‌نشینی می‌کنیم؟ به نام خدا و به نام ملت، ایران یک قدم از مواضع خود عقب نمی‌نشیند.

رئیسی ادامه داد: ما متوقف نخواهیم شد و توسعه صنعت، کشاورزی و گردشگری کشور را به اخم و لبخند دشمن گره نمی‌زنیم.

وعده‌های انتخاباتی را عملی خواهیم کرد

رئیس‌جمهور با بیان اینکه همه تلاش ما این است که تمام وعده‌های انتخاباتی خود را جامه عمل بپوشانیم، گفت: دولت در میدان و صادق‌الوعد خواهد بود و بنای ما در تصمیمات اقتصادی اجرای عدالت و قطع دست رانت‌خواران و مفسدان است.

وی خاطرنشان کرد: دلسوز ملت کسی است که با مردم، از مردم و در مردم باشد؛ کسی است که سخن مردم را بشنود و آنچه از زبان رهبری برمی‌آید دغدغه مردم است.

رئیسی تأکید کرد: ما از کسی هراسی نداریم و ثروت و قدرت کسی ما را دچار تردید نمی‌کند.

جریان هزارچهره مافیا را حذف می‌کنیم

رئیس‌جمهور با بیان اینکه در جریان اختصاصی کردن ظرفیت‌های کشور و استان‌ها بناست دست جریان رانت‌خوار و مفسد و مافیا قطع شود، افزود: جریان مافیا و رانت‌خوار در هر زمانی به سرعت نقش و شکل عوض کرده و سعی می‌کند با عناوین متفاوتی در صحنه بماند.

هر لحظه از وضعیت معیشت مردم باخبرم

وی اظهار داشت: بنده از وضعیت معیشتی مردم اطلاع دارم و نه هر هفته، نه هر روز بلکه هر ساعت دغدغه زندگی مردم را داریم تا بتوانیم از مشکلات زندگی مردم بکاهیم.

رئیسی با اشاره به کنترل کرونا در دولت سیزدهم گفت: در گذشته می‌گفتند باید روزانه ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار بشکه نفت صادر شود اما امروز بدون امضا کردن قراردادی، توانستیم به شرایط قبل از تحریم برگردیم و تراز تجاری نشان از موفقیت و رشد اقتصادی ۵ درصدی دارد.

آینده ایران به همت جوانان روشن است

رئیس‌جمهور تصریح کرد: آینده بسیار روشن است و در جنگ اراده‌ها آینده کشور را به دست شما جوانان بسیار روشن می‌بینم.

وی در ادامه ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) گفت: کرامت و کریم بودن از صفات ذات پروردگار است و جلوه آن آیات نورانی قرآن و رسول خدا(ص) و امامان کریم است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه برخی کرامت را بخشش می‌دانند اما این فقط یکی از جلوه‌های کرامت است، افزود: کرامت یعنی جز در مسیر خدا گام برنداشتن، جلوه کرامت شهدا هستند که قبل از رسیدن به مقام شهادت به مقام کرامت رسیدند.

وی با اشاره به ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری کشور اظهار داشت: اینکه امام(ره) فرمود «عشایر ذخایر انقلاب هستند» سخن حکیمانه‌ای بود که ما امروز معنای آن را می‌فهمیم.

صدق و راستی عشایر در دفاع از دین و وطن ثابت شده است

رئیسی خاطرنشان کرد: صدق و راستی عشایر در دفاع از دین، ناموس و وطن برای همگان ثابت شده است.

رئیس‌جمهور ادامه داد: رشادت و ایستادگی از ویژگی‌های مردم این خطه است که نسبت به دشمن شناخت دقیق دارند و با بصیرت تمام راه را می‌شناسند.

وی با اشاره به اینکه معاندین ۴۰ سال است که تلاش می‌کنند مردم این خطه را بیازمایند، تصریح کرد: پایبندی مردم لر و بختیاری زبانزد است و هر بار دشمن را ناکام گذاشتند، باید به این مردم تبریک گفت که بدخواهان را ناامید و در دل دوستداران انقلاب امید ایجاد کردند.

رئیسی تشریح کرد: بدخواهان این کشور پول‌های حرام آمریکایی را می‌گیرند و داعیه طرفداری از ملت را دارند اما مردم این بدخواهان را شناخته‌اند و پیرو سخنان امام(ره) و خواست‌ رهبری هستند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه تولیدکنندگان عشایر با تحمل سختی‌های فراوان قهرمانان مردمی هستند، افزود: زن و مرد عشایر امروز می‌داند سنگر مبارزه با دشمن، سنگر تولید است.

مدیران ناکارآمد کنار گذاشته شوند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه باید مدیران ناکارآمد به حاشیه رانده شوند و ما با هیچ کس عقد اخوت نبسته‌ایم، گفت: اگر کسی ناکارآمد باشد حق ادامه فعالیت ندارد.

رئیسی اظهار کرد: مسئولان استانی در بومی‌گزینی دختران و پسران مستعد و کارآمد تلاش کنند چرا که افراد جوان در اداره امور اولویت دارند و گره‌های بزرگ کشور به دست جوانان گشوده خواهد شد.

سرباز رهبرم و در خدمت‌گزاری به مردم از هیچ چیز دریغ نمی‌کنم

رئیس‌جمهور خود را سرباز رهبری دانست و گفت: امیدوارم با همه وجود در خدمت‌گزاری مردم روسفید شوم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۵
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۱۸۸
اره خیلی زو سفیدی فقط نهارتو بخور بعد از معیشت مردم مطلع شو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
یه قالب پنیر ۴۰ تومن. روغن ۱۲۰ تومن پوشک و شیرخشک شصت تا صد درصد افزایش
افزایش خقوق یک سوم تورم
کمر ملت شکسته بعد میگه از معیشت مردم باخبرم. اره خبر داری ملت تو نون شب هم موندن
ولی روز به روز داره وضعیت معیشتی مردم بدتر میشه و شما کاری ندارید
اگر باخبری پس خدا به شما رحم کند
درست مثل همان رجز خوانی های محمود که شعار میداد انقدر قطعنامه صادر کنید که قطعنامه دان تان پاره شود نمونه ای از اخلاق وسیاست اسلامی که اخرش به به التماس افتادند تا رسیدند به برجام نا فرجام !! این بار هزاران بار بدتر از قبل می شود
ولله اگر خبر داشتی!
معلومه که شماها هراسی ندارید !!! مردم بدبخت باید هزینه اش رو بدن ،اونا هم که اصلا وابدا مهم نیستن !!
عقب ننشستن شما برای ما یک ریال ارزش ندارد مردم ایران نه هسته ای می خواهند نه با کشوری دشمن هستند نه حاضرند برای فلسطین یا غزه یا هر جای دیگری خودشان را فدا کنند شماها اگر خیلی عاشق فلسطین هستید شرعا وظیفه دارید پست و مقام را رها کنید بروید فلسطین را ازاد کنید ما هم برای شما دعا می کنیم یا پیروز شوید یا شهید اما حق ندارید یک کشور بزرگ با ۸۵ میلیون ایرانی را فدای سلیقه و خواست خود کنید.مردم از شعارهای شما از ادعاهای شما از چهره تکراری همه شماها از دشمنی شماها با دنیا خسته شده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
. احسنت که حرف دل خیلی ها را زدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
حرف اکثریت ملت به خاک و خون نشسته فقیر شده ایرانی/ / مرام مملکت کمونیستی شده /آفرین بر شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
شما لطفاً از طرف خودت حرف بزن. نه از طرف ملت ایران. به تعداد زیاد مثبت ها هم نناز. چون در این سایت افتخار پابوسی غرب و آمریکا بیشترین تعداد تایید و مثبت گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
۹:۴۲
خودفریبی کافیه. تا کی میخواین یک اقلیت رو نماینده کل ملت بدونید و خودتون رو ملت معرفی کنید؟ اگر حس میکنید خواست مردم ایران با شماست یه رفراندوم بذارید تا مشخص بشه
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
عالی ، دقیق و کاملا صحیح
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
ناشناس 9:49 شما هم لطفا جمع کن برو و برای آزادی فلسطین اقدام کن. شما اقلیت ساندیس خور باید هم راضی باشید.
ناشناس
| Austria |
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
تا حالا شنیدید پسر یکی از مقامات یا مسئولان حتی سربازی برود؟ در صورتی که طبق قانون اساسی همه افراد در برابر قانون باید یکسان باشند اینها خودشان حاضر نیستند یک تار مویشان را فدای ادعاهایشان کنند اما از جیب مردم و نابودی ملک و ملت حاضرند چنین ادعاهای پوچ و ضد منافع ملی را ادامه دهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
حرف دل خیلی از مردم ایران همینه اخوی! شما خودتون را عمدا یا جاهلا به خواب زدید. والا اینجا کسی افتخار پابوسی غرب و امریکا را نداره، اما فکر کنم خیلی مثل شماها افتخار پابوسی شرق و روسیه را دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
اقا یا خانم۹.۴۹. ایشون حرف اکثریت مطلق مردم زدن تو پا بوس روسیه و پوتین هستی
سلام بر ابراهیم بت شکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
کمر شکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
بیشتر ابراهیم کمر شکن تا بت شکن
یه قدم از مواضعت عقب نمیشینی که این وضعته !!!!!!
تورم دقیقه ای !
باز شروع شد . واقعا متوجه نیستین که کاغذ پاره دونستن قطعنامه ها چه بلایی سر زندگی مردم آورده . دیگه احمدی نژاد هم فهمیده.
تابناک جان تورو خدا این دندونا رو بردار.از غذا خوردن افتادم.تامیام یه خبر بخونم چشمم میفته به اینا.از اول عمرم مسواک نزنی،دندونا اینجوری نمیشه!!
داداش تو هراس نداری....ما داریم ....البته "ما" ی "ما" نه شما البته چه اهمیتی داره
اگر صادرات نفت به قبل تحریم ها رسیده
چرا دلار ارزان نشده؟!
نمی دانم که هر لحظه از معیشت کدام مردم باخبر هست که بدبختی و گرانی یقه همه مردم را گرفته و دولت پایش را روی خرخره همه ما گذاشته و کمرمان را زیر تورم و گرانی و مصیبت خرد کرده....
اقای‌ رئیسی‌ چقدر اد عاهای‌ شما نوشتالوژیک‌ است‌ ؟!
چند‌ سال پیش‌ یک رئیس جمهوری‌ یکجایی این حرفها را زد‌ و این حرف اون آقای رئیس جمهور‌ اثرش تا الان داره پدر ما را درمیاره‌ !
استراتژی‌ و دیپلماسی‌ فقط‌ مرغ من یک پا داره نی‌ بلکه بموقعش‌ انعطاف و نامش و ‌‌‌‌
سالهاست ازاین‌حرفهای مفت شنیدیم
نباید هراس داشته باشی از صدور قطعنامه چون مشکل معیشتی و اقتصادی نداری و مثل بقیه مردم نیستی
آقای رییسی سلام اگر شما بتوانید فقط و فقط یک چیز را حل کنید بزرگترین خدمت به ایرانیان در طول تاریخ انجام داده اید. این موضوع چیست؟ بنده ساکن شهر شیراز هستم. هر صبح در طول مسیر خود و در هر بلوار آدمهایی می بینم که یک لوله که به راحتی یک اینچ اب می ریزد مشغول تخلیه آب زیر شهر هستند تا چند روزی چمنهای بلوارها را سبز نگه دارند. سوال بنده از جنابعالی بعنوان رییس جمهور و شهردار منطقه ۲ شیراز بعنوان مسؤل این کار این است که آیا در این شرایط بحرانی که حتی خیابانها ترک خوردگی و فرو نشست دارند حفظ چمنها مهم است یا حفظ خود شهر؟ آیا در این شرایط بحرانی تخلیه اب زیر شهر آنهم در منطقه ای خشک و بی باران عاقلانه است؟ تا ۱۰ سال قبل در عمق ۷ متری در پایین شهر آب وجود داشت. الان افرادی که در همین مناطق ساختمان سازی می کنند می گویند باید ۳۰ تا ۴۰ متر حفاری کرد تا به آب رسید. قطعا وضعیت در مناطق بالا شهر وخیم تر است. آیا این کار خدمت به مردم است یا خیانت به مردم؟ آیا سبز نگه داشتن چمن بالوارها که با آمدن پاییز خشک می شوند لازم است یا باید با مقداری کمی آب و مدیریت درست درختها را زنده نگه داشت؟ آیا این اشخاص به مردم خدمت می کنند؟ با کارگری که هر روز قسمتی از یک بالوار را آب می دهد پرسیدم چرا این کار می کنید؟ گفت اولا که من ۴ ماه هست حقوق نگرفته ام و پول نان هم ندارم ثانیا به ذهن من کارگر می رسد که آهای شهردار به ظاهر مسؤل ! شما که دارید آب زیر شهر راتخلیه می کنید حداقل به جای چمن یونجه در بالوار بکارید تا دردی از مملکت دوا شود. گریه ام گرفت که این کارگر از شهردار مسؤل اینکار عاقلتر و آگاهتر است. باز هم می پرسم آیا اینکار مثابه نشستن روی ساقه درخت و بریدن آن نیست؟ چرا به مردم خیانت می شود؟ متروپل ریخت فقط ۴۲ نفر جان دادند ملاحظه کردید که چگونه موضوع به یک موضوع علیه امنیت تبدیل می شد؟ حال در نظر بگیرد یک محله در یک شهر مدفون شود؟ قطعا مواردی اتفاق می افتد که کسی نمی تواند انرا جمع کند. آقای رییس جمهور لطف کن دستورات لازم را در این خصوص صادر فرمایید. لطف کنید تمام مدیرانی که صرفا برای خوشباشی و نشان دادن هنر خدمت خود عملا به مملکت خیانت می کنند بر کنار کنید و افراد با سواد و دلسوز جایگزین کنید.
سایت محترم تابناک، وظیفه من شهروند این بود که وقت بگذارم و این مورد را اطلاع رسانی کنم. لطفا و لطفا پیگیری کنید و اطلاع رسانی کنید تا این موضوع مهم در کل کشور که با بحران فجیع آب روبه رو هستیم تا حدی مدیریت شود. همان کارگر به بنده گفت بالای ۱۰۰۰ کارگر روزانه مشغول تخلیه آب زیر شهر هستند!! این درد و بلاست.
خدا رحمت کند رفتگانتان اگر که در خصوص این موضوع کلی روشنگری کنید.
باخبری هر لحظه ای تو از وضعیت معیشتی مردم ؛ شکم مررم رو سیر نمیکنه ۶ تایی
** هر لحظه از معیشت مردم باخبرید**
خب به چه درد مردم میخورد
ضعیف ترین و حراف ترین دولت در طول این ۴۳ سال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
ضعیف ترین که دولت حسن لیبرال بود
دیگه مردم حریف نمیشن نون ماست بخورن
متاسفانه حرفهای رئیسی دقیقا همان حرفهای سابق احمدی نژاد است. آقای رئیسی مطمعن باش با این طرز تفکر شما که ناشی از ناآگاهی کامل از مسائل بین المللی است، کشور را به قهقرا خواهی برد. این که می گویید از قطعنامه نمی ترسید کاملا نشان می دهد که شما دانش دیپلماسی ندارید وفقط برای کشور هزینه می تراشید.
باز هم شعار بازهم پوچ و پوچی و ن وید بدبختی های تازه از شعار های توخالی تبلیغاتی
والا منم اگه نان مردم رو ببرم و شیر رو گرون کنم و میوه رو هر روز گرون کنم و ... خب معلومه که میگم هر روز از حال مردم خبر دارم!!
شما نجومی بگیرای بی درد یک قدم عقب نمیشینید اگر دست مردم و رای و نظر مردم بود ۱۰۰۰ قدم عقب میشستن
سلام صد رحمت به روحانی کلیدساز این اصلا توهم زده
از موضع ات عقب نمیشینی که باید برای لگن سسار قرعه کشی بذاری و برنج رو بخری کیلویی ۱۲۰ هزار تومن و ریز گرد نصف مملکت رو درگیر کنه و و ملت قادر نباشن سالی یکبار ۲ کیلو گوشت بخرن
خدا از سرت نگذره
آینده روشنی برای ایران متصور نیست
بله ایشون و نزدیکان راس هرم قدرت ترسی از قطعنامه ها ندارند. ولی مردمی که معیشتشون گروگان گرفته شده ترس دارند. احمدی نژاد هم می گفت کاغذ پاره هستند.
در مسائل مهم کشور که به اوضاع و احوال مررم و کشور مرتبط است باید به نظر و رای مردم و رفراندوم و صندوق رای رجوع کرد
اگر از وضع اقتصادی مردم خبر داشتید وضع اینگونه نبود واقعیات جامعه را جنابعالی و تیمتان درک نمی‌کنند هر رو مردم در خیابان‌ها اعتراض می‌کنند
یاد احمدی نژاد افتادم که میگفت قطعنامه ها کاغذ پاره هایی بیش نیستند
آقای رئیسی بخدا میتونم قسم بخورم نه تنها از وضعیت معیشت مردم بلکه از کل مملکت خبر نداری
شرم بر شما که مردم به این روز انداختید
جناب دکتر
هر لحظه از معیشت مردم خبر داری که این وضع وحشتناک مردمه ؟!!!!!!
باخبر بودنت بخوره تو سر من. کار کن کار. خبر داشتن مهم نیست. خود مردم از تو بهتر از حال خودشون خبر دارن. سر هوا و هوس پوشالی انواع کاغذ پاره های خانه ویران کن رو به مردم هدیه نکنید.
دروغ دروغ و 1000 بار دروغ
(رییسی اظهار داشت: بنده از وضعیت معیشتی مردم اطلاع دارم و نه هر هفته، نه هر روز بلکه هر ساعت دغدغه زندگی مردم را داریم . نتیجه کاری ادست ایشان بر نمی اید !!!!!!!!!!!!) 2 -صدق و راستی عشایر و همه ملت ایران در دفاع از دین و وطن ثابت شده است . اما ماسفانه صدق و راستی و گفتار و قول مسئولان دروغ از اب درامد 3-رییس جمهور گفت باید مدیران ناکارآمد به حاشیه رانده شوند و ما با هیچ کس عقد اخوت نبسته‌ایم، البه بجز خودی وداماد و سر برادر و وابستگان مسولان همچنان بر مسند استوار شسته اند .
به زتدگی نکبت بار مردم نگاه کن !!!!
و خجالت بکش و از طرف این مردم صحبت نکن..
ابراهیم حرفهای محموتی نزن. مومن از یه سوراخ دوباره گزیده نمیشه. تو هم هیچکاره ای تو سیاست بین المللی.
بزک نمیر بهار میاد ..‌بوی قطعنامه های فلج کننده زمان احمدی نژاد میاد !!!!
رییسی ایت الله نیست
معلومه تو و امثال تو هراسی از قطعنامه ندارین. جیبتون پره و خانوادتون تامین. مردم بدبخت باید تاوان شعارهای شماها رو بدن
شعار نده عمل کن
دمت گرم محکم جلوی این اروپای بدعهد و آمریکای تروریست باید ایستاد
اقای رییسی ، امیدوارم متوجه ننایج تصمیماتتان باشید
با ۶ کلاس سواد مدیریت جهانی را به عهده بگیرید. انصافا بهتون هم میاد!!
فقط یک مشت حرف کلیشه ای و شعارگونه
آقای رییسی حاصل این همه وعده و حرف های قشنگ چی شد
باخبر باشی و کاری نکنی و یا در جهت عکس و بدتر کردن شرایط حرکت کنی چه فایده؟!! از ما گفتن به تاریخ نظری بیاندازید
قطعا این قطعنامه ها کاغذ پاره ای بیش نیست.
با ۶ ‌کلاس سواد؟ میشه روی شما حساب کرد؟ دیگه از ما گذشت
باخبری؟
خیر نبینید خدا از سر تقصیرات تون نگذره
چقدر شعار و وعده؟بسه دیگه
باشه! از قرعه کشی فرغون های ساخت داخل معلومه که مافیا چقدر قدرت داره
تا به طور کامل مملکت رو نابود نکنید ول کن این شعارهای بی پایه واساس نیستید
از زبون ایران صحبت نکن .
اگه راست میگی یک قدم عقب نشستن یا عقب ننشستن رو به رای کل ایران ( مردم ) بذار تا ببین چی میشه
به خدا از وضع مردم هیچ خبری ندارید، اگر یک نالایق را کنار بگذارید، چهار نالایق را جاش می نشانید، و نمونه اش آدم های کابینه ات هستند آقای رئیس جمهور. قبل از شما هم یکی دیگه درباره قطعنامه ها همین حرف ها را زد و کار را به اینجا رساند اما بامداد شنبه که دلار به چهل تومان رسید ببینیم باز هم می توانید همینگونه بلبل زبانی کنید؟؟؟!!!!
آیت الله!!!؟
توره حضرت عباس نمیخواد خدمت گذاری کنی به مردم
شماها که سربازی نرفتید و جالبه که همگی دم از سرباز بودن می زنید
ما که توهر سوپری بقالی میریم همه دارن بد وبیراه میگن همه ذله شدن .حالا شما چی میشنوید ومیبینید الله اعلم.شاید جلو شما فیلم بازی میکنن
تکرارحرفهای احمدی نژاد
براي وعده به كنار گذاشتن مديران ناكارامد بايد از خود شروع كرد البته اگر در نصب و عزل اختياري باشد .
شما نباید هم هراسی داشته باشید قطعنامه ها و تحریم ها برای مردم هستند مردم هم ..........
بیا پایین سرمون درد گرفت بابا
سخن آقای رییسی دقیقا یادآور همان جمله ی معروف است که گفت "قطعنامه کاغذ پاره است" . اینطور نیست؟
مشخص است که هیج از علم سیاست نمی داند
در قضیه حقوق بازنشستگان که روسفید نشدی اصلا نباید مداخله می کردید
۸ ماه گذشت از ریاست ات
۸ تا دونه مسکن ساختی از اون وعده یک میلیون مسکن در سال ؟!
با همین حفها کشور به نابودی کشانده اید اف بر شما
واقعا چی بگیم با این رییس جمهور دوزاری ۶ کلاس سواد. روانی شدیم از زندگی تو این شرایط . خوش بحال اونها که تونستن و رفتن
محمود هم از این حرفها میزد
شما هراسی ندارید چون مشکلی ندارید ولی زندگی و معیشت مردم نابود شده
آقای رییسی، شاید شما و سایر مسئولان هراسی نداشته باشید، اما من به عنوان یکی از مردم عادی هراس دارم، دیگه تحمل تصمیمات خودخواهانه شما را ندارم، له شدیم.
برای شماها چه اهمیتی دارد که مردم بدبخت تر می شوند.

اول بچه هاتون رو از کشورهای غربی برگردونید بعد از جیب ملت ....
با حرف زدن و ادعا وضع نکبت بار زندگی مردم درست نمیشه اقای ۶ کلاس سواد
جناب آقای رئیسی دست مافیای خودرو را قطع کنید ملت بقیه حرفهای شما را ندید و دربست قبول میکنند !
بله تورم و گرانی روز افزون ،شاهد این مدعاست
دولت تمام مساعی خویش را جهت اخذ مدرک دیپلم به کار گیرد
رییسی:گمان می‌کنید با صدور قطعنامه‌ها ما عقب‌نشینی می‌کنیم؛ ایران یک قدم از مواضع خود عقب نمی‌نشیند.
باشه جناب رییسی یه نفر دیگه هم چند سال همین حرفا رو زد کلی هم هزینه برای ملت درست کرد آخرش ختم شد به نرمش قهرمانانه!!! شما هم چند صباحی همون راهو ادامه بده احتمالا ایندفعه به کرنش قهرمانانه برسید!!!!
با سیاست مرغ یه پا داره!!! مملکت را به نابودی کشیده اید!
مسیری که محمود احمدی نژاد از 86 به بعد دنبال کرد را مجددا داریم می پیماییم.
همان حرف های محمود احمدی نژاد در آن سالها که قطعنامه ها را ورق پاره می خواند و میگفت انقدر قطعنامه صادر کنید تا ...
نظری ندارم، فقط یک بار این مسیر را رفته ایم.
رجز خواني و تكرار حرفهاي احمدي نژاد كه ميگفت قطعنامه كاغذ پاره اي بيش نيست ، شما فقط زورتان به مردم بي پناه ميرسه ، اين حرفها و شعارهايتان هم تكراري و هوچي گري است ،جناب رييسي مردم اميدي به شما ندارند اوضاع را خرابتر از اين نكنيد
قبلاً هم یکی گفت قطعنامه ها کاغذ پاره هستند و نتیجه مشخص شد
داریم به همون دوره تحریم ها کاغذ پاره ای بیش نیستن برمی گردیم با شیب تند البه!
معلومه که شما از قطعنامه هراسی ندارین چون بدبختی هاش مال مردمه
احمدی نژاد عمامه به سر
تموم شد؟
خیلی تأثیرگذار بود،
فقط نگفتی بیاید سر کوچه ما خرید کنید
فرج کار مردم در عقب نشستن از بی منطقی ها و خودرایی و
لجبازی هاست
این شد همان شعار های کشور برباد ده احمدی نژاد جناب ریس هنگام انتخابات کی بود گفت برجام را قبول دارم شما تعهد اخلاقی داده ای کجا از معیشت مردم خبر داری
سلام بر ابراهيم كمر شكن
احمدی‌نژاد نیز می‌گفت قطعنامه ها کاغذ پاره هستند .
..........
همش شعار، همش حرف!
مسئولین بفهمید هم مردم خسته شدند از این حرف های الکی و هم دیگه سرشون با این حرف ها کلاه نمی ره. مردم عمل ها و دستاوردها را نگاه می کنند و دیگه به حرف های الکی توحهی ندارن
باحمایت ازمواضع رییسی درقبال قطعنامه صرفا"حدود۳۵کشورعضواژانس هستندبااین همه فشارازطرف اژانس بررسی شودایاادامه عضویت دراژانس بصلاح است؟
یادش بخیر یک رئیس جمهور دیگر هم بود می گفت «اونقدر قطعنامه صادر کنید که قطعنامه دونتان پاره شود»
رایسی بی عرضه . پرونده ما در شورای امنیت محکوم شدیم
با سخن درمانی اگر مساله حل می شد، رییس جمهوران قبلی سخنورتر از ایشان بودند. هیچ وعده صادقانه ای هم ندادید و نشانه ان دلار ۳۰ هزارتومانی و نان تست بسته ۳۰ هزارتومانی است
با علم اطلاع با حقوق ما بازي كردي؟
پول خودمان را هم نميتوانيم بگيريم؟
زمان دريافت هم عدالت بخرج ميداديد؟
مافیا یعنی نامه معاون وزیر صمت که جلوی فروش خودرو در بورس کالا را گرفت
جلوشو بگیر سید
یکدرصد هم از معیشت مردم با خبر نیستی
وگرنه دست از لجبازی با جهان بر میداشتید و مردم را برای صنعتی که توانایی تولید حتی یک مگا وات برق را ندارد در سختی نمیگذاشتید

چرا فناوری هسته ای تان بعد از بیست و اندی سال صرف هزینه های سرسام آور نمی تواند جلوی خاموشی های تابستانه را بگیرد؟؟؟

کم گوی و گزیده گوی چون در
وعده درمانی تکرار ۴۰ سال مدیریت کشور
شما راحت باش ، مردم فشارش رو کما فی سابق تحمل میکنند.
دلت می خواهد کاری بکنی ولی تیمت بلد نیستند دهک بندی مردم را کلا اشتباه وبی عدالتی کامل وحقوق بازنشستگان کلا بی عدالتی پس رو سفید نشدید .
خداکند این قطعنامه ها از همان جنس کاغذ پاره های احمدی نژاد نباشند که واویلا!
از قطعنامه ها ترسی ندارید چون اساسا هیچ درکی از این مسئله مهم ندارید به مانند گذشتگانتون جناب احمدی نژاد!
اگه خدمتگزاری مثل شما نخواهیم کی رو باید ببینیم
ما صد تا توافق هم با آمریکا امضا کنیم فایده ای برای ما نداره. دلیلش هم لابی اسراییل در آمریکاست.
از وضعیت معیشت مردم خبرداشتن بدون اقدام مثبت در جهت حل مشکلات معیشتی چه فایده ای دارد؟
فقط در اوهام به سر میبری و هیچ هدفی در رفاه مردم نداری.
جوانان بیکار و بی انگیزه چه آینده ای می توانند بسازند؟!!
همه جایگاههای مدیریت کلان کشور را پیرمردهای بالای 70 سال پر کرده اند و بسیاری از این مشاغل، مادام العمر است، جوانان کجای کارند؟
با این ترکیب دولت بجایی نخواهیم رسید.
تو هراسی نداری مردم بیچاره و بدبخت شدن این وسط
پدر مردم در اومده اونوقت میگه ما هراسی نداریم تو مشکلی نداری جات گرم و نرمه بیچاره مردم فلاکت زده
ایران یک قدم از مواضع خود عقب نمی‌نشیند/ هراسی از قطعنامه‌ها نداریم / هرلحظه از وضعیت معیشت مردم باخبرم
نهار چی؟
شما قبل از نهار این صحبت را کرده اید یا بعد از نهار؟
اگر بر داری چرا اقدام مناسبی برای معیشت مردم نمی کنید
زنده باد دكتر ابتدائى
به نام خدا و نام ملت؟؟ کدوم ملت؟ یادمه یک پنجم تهران رای دادن
یادمه نصف کمتر اصفهان رای دادن
دقیقا کدوم مردم؟ دور و اطرافیا خودتون ؟
هر روز از سفره مردم با خبرین؟ بودید که اصن سمت این قدم جلو عقبا نمیرفتید
عجب داره بخدا
پیش بسوی دلار ۵۰ هزار تومان
به روزهای ملکوتی تحریمها کاغذ پاره هست نزدیک میشویم!
با خبریت واسه مردم نون و آب نمیشه!!!
تابی چرا نظر مردم رو نمیذاری
آقای رییسی کل دنیا از وضعیت معیشت ما خبر دارند . خبر داشتن شما از وضعیت مردم فایده ای تدارد . اینکاره نیستید تا دیر نشده اسباب کشی کن.
بخدا اگر وضعیت معیشت مردم دوزار برات اهمیت داشته باشه
مرد حسابی احمدی نژاد را اینه عبرتت کن
تاریخ دوباره داره تکرار میشه
تحرمیها هم کاغذ پاره هستند حتما
همه چی هم قراره درست بشه
نهایتا هم عمر ما میسوزه و چند سال دیگه هیچکس پاسخگوی شعارهایی که الان داده نیست و همه چی هم بدتر شده
اون داستان ناهار نشون داد که ایشون چقدر دغدغه‌مندن. قطعنامه و تحریم هم برای ایشون هیچه مسلما.
کنتور که نمیندازه.... هی خالی ببند
احمدی نژاد هم از این حرفها میزد
ناهار خوردی
هر لحظه از وضعیت مردم خبر دارید و اوضاع اینجوری است؟! خدا بخیر کنه
دوست داریم ای مرد بزرگ دشمنان ایران از وجود شما وحشت دارن
توهم تا چه حد؟
مردم دارند میمیرند و این بابا داره دلار رو به 40 هزارتومتن میرسونه و بازهم رجز میخونه؟!

جناب رئیس، صحبت عقب نشینی نیست، صحبت از گند شما در روابط بینالملل است.
یاد کاغذ پاره احمدی نژاد افتادم
اقای رئیسی یعنی صدای استخوانهای مردم را میشنوی که داره زیر فشار خورد می شود!!!؟؟ گمان نمی کنم؟
دربهترین وضع دوباره برگشتیدبه دوران مموتی که می گفت قطعنامه هاکاغذپاره هستند!
ایشون هم شده احمدی نژاد دوم که میگفت تحریم‌ها کاغذ پاره ایی بیش نیست و مملکت را رو به نابودی میبره
جناب رئیسی ، رئیس جمهور محترم ، لطفا از بیان جملات پوپولیستی اجتناب کنید چون قبل از شما کاغذ پاره خواندن و ملت را بر باد فنا دادند ، رئیس جمهور محترم واقعا بعید میدانم از وضعیت معیشت ملت خبردار باشید که اگر باشید بعید میدانم دست به تغییرات گسترده در مدیریت اقتصادی نزنید
هیچکس مثل شما نمیتوانست اینطور ایران ثروتمند را بیچاره و درمانده و فقیر کند
مگر مدیری هم مونده که عوض نشده باشن؟ صد رحمت به مدیران قبلی
بخشش که از کیسه مهمان بود حاتم طایی شدن آسان بود
هزار وعده خوبان یکی وفا نکند
اقاي رييسي ديگه گوش ملت از اين حرفها پرشده حرفهاي كليشه اي وتكراري دردي از درد مردم دوا نمي كند باخبر شدن شما از سفره مردم دردي از درد مردم دوا نمي كند تواين مدت كه دولت جديد تشكيل داديد به صراحت نشان داديد كه كاري از دستتان برنمي ايد هرروز بدتر از ديروز شده ديگه ملت اميدشان را از دست دادند تا با دنيا تعامل نكنيد وبرجام را به سرانجام نرسانيد وضعيت از اين هم بدتر خواهد شد اين را خودتان هم مي دانيد فقط شعار مي دهيد وعوام فريبي مي كنيد هيچ كار مثبتي براي ملت انجام نمي دهيد حاصل كار شما فقط گراني وتورم بوده ولاغير ....
شما از خانواده خودتون هم خبر ندارید چه برسه به معیشت مردم
در جریان هستیم آخرین باری که پیگیر سفره مردم بودی فهمیدی که هنوز مردم ناهار می خورند
با تصمیم جدید اقتصادی که گرفتی ناهار رو از سفره همه جمع کردی
همش هارت و پورت و شعار.............
همینکه خبر داری کافیه، ممنون.
سلام به همه مردم وطلنم
نمي دانم كه ايشان از كدام مردم و ملت صحبت مي كند
به قول وزير خارجه " در موضوع هسته اي ذره اي از حق مردم كوتاه نمي آييم " عجب !!!!!
براي مقاصد سياسي خودتان از مردمي كه هيچي قبولشان نداره خرج نكنيد
چقدر اين دولت حرص دربياره است و هيچكس هم كاري نمي تواند بكند
بله با حرف و شعار تمامه
وای بر تو که خبر داری و کاری نمیتونی بکنی و استعفا هم نمیدی!!!با تحریم بیشتر میخواهید سرنوشت این مملکت و ما مردم رو چقدر به قهقرا ببرید خودتون که چیزیتون نمیشه کاسبان تحریم که هر روز پولدارتر میشن
گور بابای مردم!!!
دولت محرومان نمیخوایم مردم دولت نان مسکن و اقتصاد سالم میخان لطفا جهان رو به جلو می‌رود کمتر توهم بزنید
حقوق میگیری که باخبر باشی؟
وایبر با این بی مدیرتی و بی تدبیری، فاتحه مارو خوندین، ملت را فقیر کردین، هنوزم ادعا میکنین قطعنامه تاثیر نداشته، خدا ازتون نگذره. از کرسی سلطنت بیاین پایین وقتی توانش رو ندارین. اصلا معلوم هست چرا با همه‌ی افتادیم
دو هفته مانده به پايان 1400 قرار بود فقر از بين بره
شاید اگر بصورت لحظه ای وضعیت معیشت مردم اطلاع نداشتید، وضع مردم بهتر بود، در حالیکه مردم لحظه به لحظه بیشتر به خاک سیاه می نشینند، اطلاع لحظه ای شما به چه دردی از مردم درمان کرده است؟
ما اگر هسته نخواهیم چه باید بکنیم؟ "ما اگر دشمنی با دنیا نخواهیم چه باید بکنیم؟ ما اگه نخواهیم از ملت های دیگه دفاع کنیم باید کی رو ببینیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
برای تمام مسائل بالا مردم باید نظر بدهند در رفراندوم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
اگه نخواهی میتونی از آلبانی بری آلمانی مثلا
آقای رییسی بزرگ دروغگویان تورا خدا این همه دروغ نگو مگر شما اختیاری از خود داری ؟ اگر داشتی به آن وعده های انتخاباتی تان عمل می کردی و هر روز بر فقر و بد بختی ضعفا نمی افزودی .
شرم بر شما که از وضعیت اقتصادی مردم خبر دارید
اگر از وضع مردم خبر داری و کاری برای رفع مشکل مردم نمی کنی از نظر قانونی جرم مرتکب شده ای اگر خبر نداری که صلاحیت این پست و مقام را نداری و باید استعفا بدهی
شما هر روز از وضعیت معیشت مردم و گرانی ها با خبرید که چنین شرایطی مردم دارند؟ این ها یا حرفه یا شما را دارند می پیچانند. من فکر می کنم بودن یا نبودن این مسولین توفیری برای مردم ندارد بلکه با نبودن آنها، هم کارها بهتر پیش رود.
جمع کنید بابا بساطتتون رو ، جمع کنید دیگه . رسما اسیر شدیم
رئیسی: هراسی از قطعنامه‌ها نداریم
احمدی نژاد: قطعنامه ها کاغذپاره است، اینقدر قطعنامه صادر کنید تا قطعنامه دونتون پاره بشه.
هر دو در بیسوادی و نشناختن دیپلماسی و دشمنی با منافع ملی یکی هستند.
با توجه به قیمتها و فلاکت مردم، حواستون هست که دیگه کپن شما داره پر میشه؟!
برای شماها که از سرمایه غنیمتی از کشور زندگی اتان شاهانه می گذرد و به هیچ کسی هم پاسخ گو نیستید گفتن این ادعاها فعلا راحت است اما مردم نه این ادعاهای شما را قبول دارند نه سیاست های شما نه عمکردتان را ، با هسته ای کشور را ویران کردید و جوری رفتار می کنید انگار این کشور به تصرف شما درآمده است مردم و نظر مردم هم که به هیچ می گیرید و از تاریخ هم عبرت نمی گیرید.
اگه از حال مردم خبر داری مثل یه کارگر حقوق بگیر و اجاره خانه بده اون وقت حق با شماست آقای رئیس جمهور
رییسی داره دوران احمدی نژاد و حرفهای اونو تکرار می‌کنه اونم می‌گفت تحریم ها کاغذ پاره ای بیش نیس
مسئول بی کفایت نمیخوایم نمیخوایم
شرم بر دولت سیزده ام . اگر لحظه ای به فکر معشیت ملت بودید از مواضع هم میتونید عقب بشینید
آقای احمدی نژاد هم ترسی از قطعنامه نداشت و غرب هم آنقدر قطعنامه صادر کرد که بجای قطعنامه دون آنها زنگی مردم پاره پاره شد و شما هم به حق جانشین احمدی نژاد هستید!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار