بازدید 11800
۱

سالیوان: توافق با ایران هنوز روی میز است

مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت پایبندی ایران به ان پی تی یک مسیر، و مذاکره درباره موضوع هسته‌ای ایران مسیری دیگر به شمار می‌آید.
کد خبر: ۱۱۲۳۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶ 09 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، «فلیسیا شوآرتز»، خبرنگار «فایننشال تایمز»، در حساب توئیتری خود نوشت: «جیک سالیوان» می‌گوید موضوع پایبندی ایران به توافقنامه پادمان‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ان پی تی و گفتگو‌ها با رافائل​ گروسی یک مسیر، و مذاکره درباره حل‌ و فصل موضوع هسته‌ای ایران مسیری دیگر به شمار می‌آید. ما باید این دو را مسیر‌های جداگانه ببینیم و این گونه امور را پیش خواهیم برد. او درباره گفتگو‌های هسته ای با ایران گفت: از دید ما توافقی روی میز وجود دارد که می‌تواند امکان بازگشت به تبعیت متقابل از برجام را بدون پرداختن به مسائل خارج از این توافق، فراهم کند. این به آنها (ایران) بستگی دارد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
مسئله ایران بازگشت به برجام نیست ایران هم اکنون هم یکی از اعضای برجام است مسئله اصلی ایران پایبندی اعضای دیگر به تعهدات شان است.
سازکار آزانس کارساز نیست برجام نیاز به سازکار جدیدی دارد که مسائل فنی و بهرهمندی ایران از مزایای برجام را در یک قالب ببیند یک کمیته باید جایگزین آژانس شود.
عضویت در آژانس بضرر ایران است و باید از آن خارج شود.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار