بازدید 6400

امضای ۴ تفاهم نامه میان ادارات طالبان

اداره اصلاحات طالبان با اداره های تحصیلات عالی، مهاجرین، کار و اداره تعلیمات تفاهم نامه امضا کرد.
کد خبر: ۱۱۲۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲ 31 May 2022

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس اداره اصلاحات اداری و خدمات ملکی طالبان گفت این اداره تفاهم نامه هایی با وزارت های تحصیلات عالی، امور مهاجرین، کار و امور اجتماعی و اداره تعلیمات تخنیکی و مسلکی با موضوع تطبیق ساده سازی برنامه ها امضا کرده است.

مولوی عارف الله گفت: در توافق میان اداره اصلاحات اداری و خدمات ملکی و وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان طالبان، کمیته کاری متشکل از این دو اداره را مکلف می سازد تا در زمینه بهبود عرضه خدمات طرح اصلاحی برنامه های توزیع کمک‌های بشری برای عودت کنندگان و بیجاشدگان داخلی در مرکز و ولایات همکاری کنند.

به گفته رئیس اداره اصلاحات اداری و خدمات ملکی طالبان، در توافق با وزارت کار و امور اجتماعی، کمیته کاری متشکل از هر دو اداره موظف شدند تا جهت بهبود عرضه خدمات طرح اصلاحی برنامه های شمولیت کودکان و معلمین در پرورشگاه ها، ثبت و راجستر پرورشگاه های غیر دولتی، همکاری کنند.

مولوی عارف الله گفت: وزارت تحصیلات عالی نیز موافقت کرده تا رهبری روند ساده سازی پروسه های آن اداره را بر عهده گیرد، افراد ذی دخل در برنامه ها را جهت ایجاد تیم مشترک کاری به جانب اداره اصلاحات اداری و خدمات ملکی معرفی نماید و تسهیلات مورد نیاز تیم مشترک را جهت پیشبرد روند ساده سازی برنامه های کاری، فراهم سازد.

رئیس اصلاحات اداری و خدمات ملکی گروه طالبان علاوه کرد: هدف از امضای این تفاهم نامه ها، ایجاد سهولت بیشتر برای رسیدگی به مشکلات مردم و زمینه بهتر خدمت گذاری به آنان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی