بازدید 27856
بعد از بارها قطع جریان مسابقه، داور بازی را نیمه تمام رها کرد

قطع بازی تراکتور و پرسپولیس با سنگ پرانی و حمله تماشاگران در تبریز

با سنگ پرانی پیاپی سکوهای تبریز علیه بازیکنان میهمان، که از همان نیمه نخست در ورزشگاه یادگار امام آغاز شد، بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس قطع شد؛ اما سرانجام در دقیقه ۷۰ جریان بازی کامل قطع شد.
کد خبر: ۱۱۱۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱ 19 May 2022

حمله عجیب و پردامنه هواداران تیم تراکتور تبریز به بازیکنان پرسپولیس، داور بازی را مجبور به قطع بازی و ناتمام ماندن مسابقه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار دو تیم تراکتور و پرسپولیس در تبریز با نتیجه تساوی بدون گل نیمه تمام ماند. 

داور مسابقه در نیمه دوم و در دقیقه ۵۴ دو بازیکن از هر دو تیم یعنی مسلمی پور از تراکتور و پاکدل از پرسپولیس را اخراج کرد و در دقیقه ۷۰ تشخیص داد که شرایط ادامه بازی وجود ندارد و امکان دارد، جان بازیکنان و داوران و عوامل بازی نیز تهدید شود.

نتیجه بازی تراکتور و پرسپولیس چه می شود؟

در جریان این مسابقه، مصوبه استفاده از درصدی از ظرفیت ورزشگاه یادگار امام تبریز نقض و تقریبا گنجایش استادیوم کامل پر شده بود. طبق آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، چنانچه تماشاگران میزبان، طبق گزارش ناظر مسابقه، مقصران قطع مسابقه تشخیص داده شوند، نتیجه بازی سه بر صفر اعلام خواهد شد.

با سنگ پرانی پیاپی سکوهای تبریز علیه بازیکنان میهمان، که از همان نیمه نخست در ورزشگاه یادگار امام آغاز شد، بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس موقتا قطع شد؛ اما سرانجام در دقیقه ۷۰ جریان بازی کامل قطع شد و مهدوی داور مسابقه پس از بارها تقاضا برای آرامش هواداران، توپ را از نقطه کرنر برداشت و به سوی رختکن رفت.

سکوهای متعلق هواداران تیم تراکتور، در این بازی به شدت خشمگین بود و به فحاشی علیه بازیکنان پرسپولیس و کادرفنی این تیم پرداخت. انداختن لیزر روی صورت بازیکنان تیم مهمان هم با حجم زیادی انجام شد.

در این میان پادرمیانی محمدرضا اخباری و کیانی دو بازیکن محبوب و قدیمی تراکتور برای توقف این حرکات زشت و پرتاب اشیا و سنگ کارساز نبود و تراکتوری‌ها به کار خود ادامه می دادند و خطر جانی یا آسیب جدی، باعث قطع کامل مسابقه شد. حتی در یک صحنه ، یکی از بازیکنان تراکتور مورد اصابت سنگ قرار گرفت و برای دقایقی نقش بر زمین شد.

نیم‌ ساعت بعد از تصمیم قطعی داور مسابقه و ترک زمین چمن، یحیی گل‌محمدی هم با مشایعت یگان ویژه تبریز، به سمت رختکن ورزشگاه رفت تا به بازیکنان تیم بپیوندد.

تبریز که در طول تاریخ به شهر علم و ادب و مهمان نوازی شهرت داشته است، حالا با برخوردهای عجیب عده‌ای تماشاگر حاشیه‌ساز در فوتبال که در قصد و نیت آنها هم تردیدهای جدی وجود دارد، به کانون جنجال و اختلاف تبدیل شده است. 

قطع بازی تراکتور و پرسپولیس با سنگ پرانی تماشاگران

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۷۱
انتشار یافته: ۹۳
بالای صد درصد ! باید نقره داغ بشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
این کار توسط عوامل خودی انجام گرفت، تا جو ورزشگاهها را نا امن جلوه دهند و از حضور بانوان جلوگیری کنند

خودشون به چهارتا ارازل و اوباش پول می دهند که این کار را انجام دهند

تـــــــــــــــــــــــــــــــــــاماام
این تیم لیاقت حضور در لیگ برتر رو نداره و تماشاگرانش سابقه ی زیادی از این بی اخلاقی ها داره. امیدوارم یک محرومیت زیاد برای تراکتور در نظر گرفته بشه.
شک نکنین کار نیروهای امنیتی هست در این بحبوحه اعتراضات هدف ایجاد اختلاف بین مردم هست
سنگ پرانی از ردیف های جلو هست که پر دوربین و انتظامات هست راس میگن تصاویر اونایی که سنگ می انداختن رو منتشر کنن،
چی شد
فرهنگ و...
آبروی تبریز و ترک ها را بردید
از وقتی تراکتورسازی وارد لیگ برتر شده بجز حاشیه چیزی نداشته
مسئولان کی میخواهند برای پان هایی که این اراذل واوباش راتحریک وبه هربهانه ای به صحنه موردنظرشان میفرستند فکری بکنند؟ جالب اینکه کتب ومجلاتشان هم که پر از مطالب جعل وتحریف وتحریک است با مجوز(؟؟؟؟) خودمسئولان مربوطه چاپ ومنتشرمیشود.
تبریز چه خبر ه؟
اثر گرانی هاست؟!
این تیم باید از لیگ امسال و سال اینده اخراج شود.
پاسخ ها
naser
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
منظورت تیم پیروزی دیگه؟
وقتی نه باشگاه، نه مربی، نه بازیکن و نه هواداران حرفه ای نیستند، فوتبال حرفه ای در ایران را تعطیل کنید
اینم بنویس که بازیکنان پیروزی از اول شروع به تحریک تماشاگران کردن
من در ورزشگاه بودم. جو ورزشگاه بعد از پرتاب بطری اب از طرف امید عالیشاه بسمت تماشاگران و عدم واکنش داور به اینکار متشنج شد
از سنگ پرانی بی سابقه یک بازیکن لنگ به تماشاگران چیزی ننوشتید!!!
وقتی تماشاگر سنگ پرانی می کند،احتمال اصابت سنگ به بازیکنان کمه اما پرتاب سنگ به سمت تماشاگران با فشردگی اونها بسیار زیاده، کجای دنیا بازیکنان این عکس العمل رو در برابر تماشاگر نما ها دارند؟؟
کار خودشان است
واقعا متاسفم برای اون دسته از کسانی که فکر می کنن هوادار هستن!!!! راستش بازی رو نگاه می کردم و اصلا و ابدا معلوم نبود که هوادارهای تراکتور از همون اول بازی به چی اعتراض داشتن؟ بازی که چنگی به دل نمی زد و جالبه که هوادارهای تراکتور از همون اول بازی شروع به پرتاب سنگ و ... به طرف بازیکن های پرسپولیس کردن! معلوم نبود هدفشون چی بود؟ بعدش هم قهرمان لیگ که مشخص بود و این بازی هم نه خساسیت خاصی برای پرسپولیس داشت و نه برای تراکتور!!!!!!!!!!! حالا خوبه تراکتور تو صدر جدول نبود و یا اینکه مثلا به یه برد نیاز داشته باشه که قهرمان لیگ بشه..... در اون صورت ممکن بود چند نفر کشته بشن و ..... واقعا متاسفم! فقط این اتفاقات رو میشه تو فوتبال ایران دید. همیشه تو تا استادیوم هست که حاشیه و دردسر درست می کنن یکی تبریز و یکی هم اصفهان
پاسخ ها
naser
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
منشاء همه درگیری ها تهران و تیم های عزیز دردانه پایتخت است نه تبریز و اصفهان!!! اینقدر بی انصاف نباش
اینها همه توطئه علیه تراکتور و طرفدارانش و علیه آذربایجان است. مسلما آنهایی که سنگ یا آب پرتاب کردند همه مخالفان تراکتور که در ظاهر طرفداران تراکتور خود را نشان دادند تا ضربه ای کاری به تراکتور بزنند.
اینم از مردم فهیم ایران
الان پرسپولیس رو از بازی‌های خونگی محروم میکنن
دو امتیاز و چهار تا پنالتی هم میدن به استقلال
با تنبیه باشگاه و هواداران آن مخالفم


50 نفر از کسانی که سنگ پرانی کرده اند (کمتر یا بیشتر) شناسایی و با حبس طولانی مدت، یا پرداخت های سنگین مالی با اجبار حضور در یک دوره تربیتی، جریمه شوند (و عدم امکان حضور طولانی مدت در استادیوم ها) تا درس عبرت برای مابقی اراذل و اوباش شود.
...
بدون شک بخش فرهیخته هر شهر و دیار از کارهای بخش عقب افتاده خود سرخورده است و در چنین شرایطی استادیوم را مکانی امن و مفرح برای حضور نمیبیند.
اما بخش متوحش هر جمعیت، از اینکه به خاطر او دیگران جریمه شوند، افتخار و عقده گشایی و احساس بزرگی میکند.

مکافات باید دقیق باشد تا موثر باشد.
به جای هوادارن مشتاق ، سنگ پران های جانی، باید تحت پیگرد شدید قرار گیرند و گرنه این دور باطل ادامه دارد.
اگر در اهواز اتفاق افتاده بود موضوع را به داعش مرتبط می کردند.
به عنوان یک ایرانی اهل سنت به تفرقه افکنان میان مردم ایران میگم که آرزوی از بین بردن وحدت و همبستگی ما مردم رو به معنای واقعی به گور خواهید برد مردم از تمام قومیت ها دست شما رو خوندن و می دونن که با امثال شما آینده ای ندارن
تمام زور شما رو هم این چند روزه در سواستفاده از گرانی ها دیدیم فقط دنبال آشوب و هرج و مرج و سنگ پرانی هستید
رفتن داخل یک ورزشگاه پر از جوان و فریب و تحریک آنها هم که کار محیرالعقولی نیست
چه بی فرهنگ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
فرهنگ شماها را هم دیده ایم! وقتی یکصد هزار نفر فحش قومیتی می داد.ا
بازی حساسی هم نبود واقعا. از اول بازی لیزرها که روی چشم و صورت حامد لک بود به کنار. سنگ انداختن هم که نگو! یحیی چه گتاهی کرده بود. خوبه نگفتند تماشاگر پرسپولیس هستند
جهان سوم همینه.
اینقدر یکجانبه و بر علیه تبریز نوشتنتان، در حالیکه در تبریز نبودید و هیچ گزارش موثقی دریافت نکرده اید نشان دهنده قضاوت ناعادلانه و پیش فرضانه شماست! چه این رفتار مختص شما نبوده و تمام پایتخت نشینان از فدراسیون گرفته تا رسانه های گروهی تهران را شامل می شود! چرا تهران نشینان همیشه در صدد بزرگنمایی رفتارهای اشتباه تبریزی ها و کتمان رفتارهای اشتباه و بسیار زشت تر تیم های و عوامل پایتخت هستند!؟ نمونه بارز آن این جمله تان است که حتی در یک صحنه ، "یکی از بازیکنان تراکتور مورد اصابت سنگ قرار گرفت و برای دقایقی نقش بر زمین شد. در حالیکه نقش بر زمین شدن بازیکن تراکتور به دلیل پرتاب اشیاء از طرف بازیکن پرسپولیس بوده است! نه از طرف تماشاگران! حتی در گزارشتان به رفتارهای زشت امید عالیشاه که تماشاگران را تحریک می کرد هم نمی کنید!!! هر چند پرتاب اشیاء از طرف تماشاگران به هر دلیلی مذموم است.
خود زني بريسبوليس با عده اي نفوذي...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
ساندیس مغز و تفکرت را تحت تاثیر قرار داده حتی برای بازی فوتبال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
دیدن نمیتونن دوم هم بشن
گفتن چه طوری میشه 3 امتیاز مفت بگیریم...
سنگ بندازیم تو زمین
اگر پیروزی این روش را بلد نبود، دیگه یاد گرفت....تماشاگران را محروم کنید چرا باید بازی را سه بر صفر کنید به نفع تیمی که اصلا منتظر این فرصت بود؟؟
متاسفانه سرویسهای جاسوسی ترکیه و آذربایجان به عنوان تاجر و سرمایه گذار ... به شدت در آذربایجان غربی و شرقی نفوذ کردند بنظر من اگه ما کردها نبودیم الان ارتش ترکیه شمال غرب ایران رو اشغال کرده بود همین چند هفته پیش سر پرچم ایران و ترکیه در شهر خوی در استادیوم شهید چمران درگیری پیشاومد متاسفانه ترکها به شدت ناسیونالیست شدند و ضد ایران شدند همانقدر که کردها اول انقلاب بودند اینها صد برابر اونا شدند دولت مرکزی باید خیلی هوشیار باشد در تمام ارگانها سرویسهای ترکیه نفوذ کردند در شهرداری ارومیه مسئول روابط عمومی کردهای ارومیه رو تروریست می دونه همین امروز صد بار به فارسها فحش دادن دولت باید رسیدگی کند تهدید بسیار عظیمی از این منطقه متوجه ایران هست
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
تابناک لطفا قبل از گذاشتن پيام هاي کذب در اینترنت جستجو کنيد و بعد سخنان دروغ را نشر دهید. آیا شما اطلاع نداريد در زمان جنگ ایران و عراق کردها با همدستی صدام حسین در داخل کشور جنگ داخلی راه اندازی کرده بودند تا قسمتی از خاک ایران را تجزیه کنند؟آیا حزب دموکرات کردستان و حزب کومله را نمی شناسید؟آیا اکنون گروه تروریستی پژاک که قصد تجزیه خاک ایران را دارد و مناطق مرزی ایران در غرب و شمال غربی ایران را ناامن کرده
است را نمی شناسید؟تابناک، لطفا در اینترنت دلیل حادثه ورزشگاه چمران خوی را که منجر به درگیری شدید شد را جستجو کنيد و متوجه شوید که چه کسانی پرچم اقلیم جعلی شمال عراق را به ورزشگاه آورده بودند و بعد دروغ دروغگویان را منتشر کنید.؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
تابناک چرا پبام هارو گزینشی میزاری....زشته
عالیشاه جو ورژشگاه را متشنج کرد
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
تا قبل از سنگ پرانی علیشاه و تحریک تماشاگران جو ورزشگاه جوری بود که می‌شد بازی رو ادامه داد
امیر
| Germany |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
اره از اولش هم با جیب پر از سنگ وارد زمین شده بود
یاشاسین آزربایجان

یاشاسین تراختور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
همین شما بیسوادهایی که نوشتن آذربایجان را بلدنیستید عامل این اتفاقات هستید
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
سنگ پراکنی عده ای مزدور علیف نه ربطی به آذربایجان (آذرابادگان) دارد نه ربطی به تیم تراکتور سازی تبریز الکی جو گیر نشو
تبریز زبان مادریش در ایران ممنوعه( حقوق اولیه بشر) فرض کنید زبان فارسی در ایران ممنوع بود آیا شما طاقت میاوردید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
شما ترک ها از همه بیشتر امتیاز گرفتید
من بعنوان یک آذری زبان خیلی متاسفم ولی همه بدانند ما آذری زبانها این نیستیم که مشتی مجهول الهویه به نمایش می گذارند .
خب دیگه تبریز بازی برگزار نکنید .
پاسخ ها
naser
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
نه اینکه تهران خیلی جو مناسبی دارد!!! همه بازی ها را در تهران برگزار کنید!ا
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
هدف مزدوران علیف و میت ترکیه دقیقا همینه تا مردم تبریز را از بقیه کشور جدا کنند اتفاقا حساب مردم تبریز از این مزدوران جداست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
باید با قانون شکنان برخورد کرد نه با کل شهر.
متاسفم برای این حجم از بی فرهنگی
با یه ذره نگاه منطقی همه باید این سوال از خودشون بپرسند که چرا باید در بازی که نه گلی رد و بدل شده و نه اتفاق خاصی افتاده، این اتفاق بیفته؟؟؟؟؟؟
اونم در شهر تبریز که اگه تراکتور می‌باخت، آخرش بازیکنان تراکتور با شعار عیبی یوخ توسط هواداران بدرقه می‌شدند‌.
من خودم استادیوم بودم، دقیقا از اول بازی از چهار نقطه پشت مناطق کرنر، به بازیکنان پیروزی سنگ پرانی شد!!!!!!! من ۱۰ سال استادیوم می‌رم، خود ما در تعجب بودیم از این اتفاقات، نه گلی ردو بدل شده و نه اتفاق خاصی تو استادیوم افتاده بود، چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انشالله که باشگاه پیروزی یا دست‌های خاص پشت این اتفاقات نیست.
شک نکنید اینها تماشاگر جیره خوار حریف بودند برای قلع وقوع تراکتور
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
فرافکنی نکنید.اگر جیره خوار ویا نفوذی بودند خود تماشاگران واقعی تراکتور میتوانستند مانع این بی حرمتی به مهمانشان شود..
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
جیره خوار بودند امال جیره خواران علیف
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
بهونه دیگه بیار این حرفا خریدار نداره.
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
نابغه کمی فکر کن آیا در زمانی که مردم چند استان به گرانی ها اعتراض دارند و در تهران اعتصاب شد ناگهان چنین کاری انجام بشه پشت این قضیه کی می تونه باشه؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
چقدر ساده لوح هستی به نظرت این حادثه ربطی به گرانی های کمرشکن نداره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
خدا همه مریضها رو شفا بده بخصوص بیماران متوهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
خدا شافت بده
بنظر من اینا کاره مسولان بوده خواستن بهانه بدست بیارن که بازیهارو بدونه تماشاچی کنن
پرتاب سنگ و آجر فقط يك موضوع فوتبالي نيست، خطر جاني دارد و سوء قصد به جان آدم ها حساب مي شود و موضوع جنايي است.
پيشنهاد مي كنم ضمن برخورد قاطع از سوي سيستم قضايي با كساني كه سنگ پرتاب كرده اند، عامل اصلي و تحريك كننده اصلي اين اتفاق هم از سوي كميته ي انضباطي مشخص شود كه از سوي كدام تيم بوده است، پرسپوليس، تراكنور يا هر دو تيم. و تيم خاطي به يك يا دو دسته ي پايين تر منتقل شود.
وقتی به جای گل با سنگ به ورزشگاه میروی معلوم است که برای جنگ میروی ! احتمالا دستهایی پشت پرده میخواستند که قبل جام جهانی ای اف سی و فیفا ایران را نقره داغ کند . در این بازی داور بازی باید در همان نیمه اول بازی را متوقف و سوت پایان بازی را میزد. نیروی انتظامی هم باید به داور بازی میگفت که بازی را تمام کند . شاید برنامه ریزی شده بود که این اتفاق وحشتناک به بیرون ورزشگاه و خیابان ها کشیده شود .
یعنی تبریز و تراکتور بزرگتر نداره که نگذاره یه عده ماجراجو که قصد فتنه و نفرت پراکنی دارن به ورزشگاه نیان؟؟؟
تبریز به این بزرگی چرا میگذاره یه عده بی شعور با ابروش بازی کنن؟؟؟
تعدادی ارازل و اوباش وبی فرهنگ وبی ادب همیشه در ورزشگاه های تبریز حضور دارند ومتاسفانه مسئولین بی عرضه هم نمی توانند مانع شوند،
به نظر من پرسپولیس اصلاً نباید به این ورزشگاه برود
بی فرهنگ
پان ترک بودند
دو سه سال پیش بازی استقلال با تراکتور رفتم، همین داستان بود ، طرفدارای تراکتور سنگ مینداختند خدارو شکر ۳-۱ هم باختند ، امیدوارم یک تصمیم درست حسابی بگیرند ، تا قوانین بازدارنده نشه این اتفاقا تمومی نداره
چرا واقعیت را نمیگویید تا کی باید با تعدادی مزدور وطن فروش مماشات کرد یکبار برای همیشه با ید بساط دشمنان این مرز و بوم را جمع کرد مگر اینکه مقاصدی سیاسی در پس این رفتارها نهفته باشد
وقتی این شهر پر شده از جاسوسان علیف و میت ترکیه و این همه نهاد اطلاعاتی چشمشان را به عمد یا سهو بسته اند نتیجه جز این نمی شود این شهر چند سالی است مهد نفرت پراکی و نژاد پرستی عقب مانده شده است و مشخص است یک هدف و برنامه ریزی پشت این نفرت پراکنی است که حاکمیت نیز اجازه داده است نفرت پراکنان که از علیف خط می گیریند آزادانه فعالیت کنند.برخورد نکردن با علیف و پررو شدن این نوکر ترکیه ادامه خواهد داشت
واضح است که اقلیت تجزیه طلب در بین هوادارن تراکتور نفوذ کرده اند و قصد ایجاد دوقطبی در ایران دارند و می خواهند باشگاه تراکتور را نماد تجزیه طلبی نمایند .
پانترکان تجزیه طلب را سالهاست دستگاه های امنیتی ول کردند نتیجه اش شد این افتضاح در ورزشگاه. وقتی در ورزشگاه شعار مرگ بر فارس می‌دهند چطور صدا و سیما ساکت میماند
این قضیه هیچ ربطی به تبریز و تراکتور سازی و پرسپولیس نداره کمی فکر کنید هنگامی که مردم به گرانی های کمرشکن در بسیاری منطلق کشور اعتراض کرده اند ناگهان این اتفاق می افته فکر می کنید کار کجاست؟؟؟!!!!!!!! اگه بنویسم تابناک سانسور می کنه ولی مشخصه از کجا هدایت شده
وحشی گری تو ایران خیلی زیاد شده. داریم شبیه کشورهایی مثل کلمبیا و مکزیک میشیم
همينه كه اينه
صورت مسئله : مهار اعتراضات مردم به گرانی های بی سابقه و جلوگیری از گسترش اعتراضات
راهکار ۱: قطع اینترنت و برخورد با معترضان
راهکار ۲: تبلیغ گسترده در صدا و سیما در نفی مشکل گرانی
راهکار ۳ :انجراف افکار عمومی

راهکار ۳ همین حادثه تبریز است
حرکات غیر ورزشی وضد پهلوانی بازیکن پرسپولیس به بعنوان یک تیم پایتخت نشین غیر قابل قبول است تحریک بازیکنان توسط یکی از بازیکنان در رختکن که میفرماید به هر عمل شارلاطانی در زمین دست بزنید حاکی از آن است که فاتحه فوتبال زیانده خوانده شده وهر ریالی که در این میان به تیم پرسپولیس واستقلال خرج میشود خیانت به کشور است وباید این تیمها منحل شود که شاهد بروز چنین تفاقاتی نباشیم شاید هواداری خطایی بکند وچیزی به زمین بازی بیندازد که در کل جهان امری رایج است ولی حرکت زشت بازیکن وتحریک تماشاگر غیر قابل قبول است وبازیکن خاطی باید به کلی از صحنه ورزشی کنار گذاشته واخراج شود که شاهد چنین مسائلی نباشیم
باید تمام بازیهای این تیم بی فرهنگ در خارج از استان انجام بشه تا درس عبرتی بشه برای بقیه تیم ها
ماهیت واقعی هوادارهای تراکتور همینه
توی تهران طرفدارن پیروزی چه شعاری میدن؟
حاکمیت تا کی میخواهد چشمان خود را بروی حوادث ورزشگاه یادگار امام ره تبریز ببندد
از مردمی که فوقتبال همه چیزشان است بیش از این انتظار نمی رود.
باور کنید من طرفدار تیم خاصی نیستم.هر تیمی هم زحمت بکشه دوستش دارم.اما این حرکات آنهم در تبریز مهد فرهنگ وادب وغیور مردان دلاور وشیر زنان آذری آنهم بلاانقطاع واقعا رسم میهمان نوازی نبود.آذریهای عزیز باید ضمن محکوم کردن این حرکت مشکوک!!!! میدان داری کنند.زنده باد آذربایجان پاینده باد ایران
از تبریزی‌ها این حرکت بعید بود، این حرکت به شهرت و اعتبار شهر ضربه می زند و جا دارد مردم شریف تبریز این حرکات را محکوم کنند.
مهمان نواز؟!!!! یکی از چیزهایی که درونشان نیست مهمان نوازی هست
تراکتورسازی علاوه بر سه هیچ اعلام بازنده شدن. باید به خاطر رفتار نژادپرستانه با کسر امتیاز در لیگ هم جریمه بشود.
ابروی‌ ملت غیور تبریز را باهاش بازی کردید‌ باید مسببین پیدا و بشدت تنبیه‌ شون ‌
نژاد پرستی مال زمان هیتلر بود
چرا دروغ حرف می زنی
حداقل مرد باشید اینقدر تیم های شهرستانی را نکوبید
ما پان ترکیم یا شما پان فارس
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان