بازدید 4165
۱

بیمارستان‌های هرمزگان خالی از بیماران کرونایی شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در طی ۴۸ ساعت گذشته هیچ مورد بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری نبوده و سرانجام این بیمارستان ها پس از گذشت بیش از دو سال از شیوع این ویروس مرگبار ، خالی از بیماران کرونایی شدند.
کد خبر: ۱۱۱۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱ 19 May 2022

به گزارش «تابناک»، دکتر فاطمه نوروزیان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه در طی این مدت فوتی کرونا، بستری با تست مثبت و بیمار بدحال کرونایی در استان ثبت نشده و در حال حاضر شمار فوتی‌های کرونا در هرمزگان همان ۲ هزار و ۶۱۶ نفر است و مجموع مبتلایان قرنطینه در منزل نیز ۱۵۱ نفر می باشد که کمترین آمار در طی ۲سال اخیر است.

وی با بیان اینکه در اردیبهشت ماه امسال تا به این لحظه چهار مورد فوتی کرونا در هرمزگان ثبت شده، افزود: کاهش قابل ملاحظه آمار فوتی ها، نتیجه انجام واکسیناسیون و رعایت جدی پروتکلهای بهداشتی از سوی مردم است.

نوروزیان با اشاره به آمادگی استان برای تزریق دز چهارم واکسن کرونا، بیان داشت: خوشبختانه همه واکسن ها در استان موجود بوده و از افراد بالای هفتاد سال، کادر بهداشت و درمان و بیماران دارای نقص سیستم ایمنی و بیماری‌های خاص در استان که چهار ماه از نوبت سوم واکسن آن‌ها گذشته، دعوت می کنیم د با انجام مرحله جدید واکسیناسیون، ایمنی خود را در برابر این بیماری افزایش دهند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ابراز داشت: در همه ۲۲ مراکز خدمات جامع سلامت در سطح بندرعباس و شهرستان‌های استان نوبت چهارم واکسن تزریق می‌شود.

دکتر نوروزیان تصریح کرد: افزایش آمار مبتلایان به کرونا در برخی نقاط جهان نگران کننده می باشد و از همین رو رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع موج جدید کرونا ضروری است و از همه مردم خواستاریم هشدارها در این زمینه را جدی بگیرند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان یادآور شد: ما این روزها نگران عادی انگاری شرایط از سوی مردم با توجه به کاهش آمار مرگ و میر ناشی از کرونا می باشیم و از همین رو از همه مردم درخواست داریم تا همچون گذشته نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی اهتمام لازم را داشته باشند تا شاهد اوج گیری دوباره کرونا نباشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خداراشکر. به همت شهدای سلامت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس