بازدید 8594

بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور از مناطق سیل‌زده یزد

معاون اجرایی رئیس جمهور عصر امروز در ادامه سفر به یزد از منازل مسکونی سیل زده بازدید کرد و برای جبران خسارت آنها قول پیگیری داد.
کد خبر: ۱۱۱۷۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 06 May 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مرتضوی به روستای سید میرزای یزد رفت و از خانه‌های سیل زده بازدید کردو از نزدیک در جریان خسارت‌های این سیل قرار گرفت.بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور از مناطق سیل زده یزد

وی در این بازدید با ساکنان این خانه‌ها گفتگو کرد و در خصوص پرداخت خسارت و بازسازی منازل قول پیگیری داد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه قرار شده با مساعدت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، منابع لازم برای تعمیر و مرمت این منازل انجام شود، گفت: همچنین با نهاد‌های حمایتی هم هماهنگ می‌شود تا خانه‌هایی که لوازم منزلشان آسیب دیده تامین شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور در ادامه از پروژه راه آهن یزد اقلید از مصوبات سفر رئیس جمهور به یزد، بازدید کرد و گفت: اعتبار لازم برای راه اندازی ۵ ایستگاه پیش بینی شده که بخش اول اعتبارات سال ۱۴۰۰ پرداخت شده و تلاش می‌کنیم بخش دوم تعهدات دولت هم در سه یا چهار ماه آینده عملیاتی شود.

مرتضوی همچنین از طرح توسعه بیمارستان فاطمه الزهراء مهریز و بیمارستان تامین اجتماعی سرطان یزد بازدید کرد و در خصوص تکمیل این پروژه قول مساعد داد.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت:عملیات اجرایی بیمارستان تامین اجتماعی که در جاده یزد تفت واقع شده بنا به دلایلی متوقف شده بود، اما از سال گذشته اجرای این پروژه دوباره قوت گرفته و امیدواریم در آینده نزدیک سیر تکاملی آن طی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی