بازدید 7005

انتقاد تند رئیس پلیس راهور از خودروسازان

رئیس پلیس راهور ناجا از سازمان استاندارد و خودروسازان دعوت کرد هر چه زودتر از مردم به دلیل تولید خودرو با نازل‌ترین کیفیت عذرخواهی کنند.
کد خبر: ۱۱۱۶۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ 30 April 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، سردار کمال هادیانفر در واکنش به انتقاد مهدی اسلام پناه، رییس سازمان ملی استاندارد که گفته بود: «ژنرال های سلبریتی اخیرا در برخی فضاها ورود می کنند» تاکید کردک من ژنرال سلبریتی نیستم و برای رئیس سازمان استاندارد متاسفم که از چنین عناوینی استفاده می کند.

وی افزود: ما اصلا در کشور ژنرال سلبریتی نداریم؛ ما سربازیم و به سربازی ولایت افتخار می کنیم. به همین خاطر به ایشان می گویم در ایران چنین کسی پیدا نمی کنند.

رئیس پلیس راهور در ادامه با انتقاد مجدد از کیفیت خودروهای ساخت داخل گفت: ما درباره کیفیت خودرو همچنان پیگیر هستیم چون این وظیفه خدایی است و فردا باید در آن دنیا پاسخگو باشیم. ضمن اینکه افزایش کیفیت خودرو مطالبه مقام معظم هبری و شخص رییس جمهور است و از همه مهم تر پای جان مردم و امنیت مردم در میان است.

سردار هادیانفر با طرح این سوال که وقتی در هر ساعت ۲نفر در تصادفات رانندگی کشته می‌شوند می شود خودروساز بگوید نقشی ندارد؟ افزود: تصادف هر روز اتفاق می افتد اما این دلیل نمی شود هر روز مردم هم بمیرند. کجای دنیا چنین اتفاقی می افتد که با هر تصادف کسی بمیرد؟ پراید الان به هرشی ثابت یا متحرکی می‌خورد تلفات یا مجروح می‌دهد برای همین من برای این ماشین از عنوان ارابه مرگ استفاده کردم.

هادیانفر ادامه داد: ما نمی توانیم تحمل کنیم که هر روز خانواده هایمان در ماشین مچاله شوند و بمیرند و ما سکوت کنیم.

رئیس پلیس راهور در ادامه با خطاب قرار دادن رئیس استاندار گفت: برای ما جای تاسف است که رئیس سازمان استاندارد هنوز نرفته الیاژ باک خودرو را اندازه بگیرد اما ایشان پاسخ بدهد که در تصادف بهبهان چرا ۴ خودرو اتش گرفتند؟ بگویند که در ۱۰ سال گذشته چگونه نظارت کردند که وضعیت خودروها این شد.

وی تصریح کرد: باید کیفیت ایمنی خودروها درست شود. این قطعی است. ما هر ساعت ۲کشته داریم و از این موضوع نمی گذریم. تصادف امر اجتناب ناپذیری است اما اینکه کسی داخل ماشین آتش بگیرد و از آهن پاره نتواند خارج شود به هیچ چیزی به غیر از غیراستاندارد بودن خودروها ربط ندارد.

سردار هادیانفر در ادامه با حمایت مجدد از واردات خودرو گفت: تاکید ما بر این است که حتما یک بازار رقابتی وجود داشته باشد چون یکی از آیتم های اصلی که در سال ۸۵ باعث شد آمار کشته های تصادفات رانندگی از ۲۵هزار نفر به ۱۷ هزار نفر برسد آزاد شدن واردات خودروی ایمن بود. چون همان موقع که واردات آزاد شد خودروسازها گرفتار شدند و رفتند آپشن های جدید مانند کیسه هوا و... اضافه کردند به خودروهایشان!

رئیس پلیس راهور همچنین با دعوت از رئیس سازمان استاندارد و خودروسازها برای عذرخواهی از مردم تاکید کرد: این افراد حتما عذرخواهی کنند و از همین فردا کیفیت و ایمنی خودروها را افزایش دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۴
حق کاملا با فرمانده پلیس راهور است. رییس جدید استاندارد نشان داد که سکه ها هنوز کار می کنند
درود بر شرفت
درود بر سردار هادیانفر
حرف حساب جواب ندارد. توضیحات رئیس سازمان استاندارد یا خودرو سازان فقط توجیه است و بس.خودورهای صفر کیلومتر داخلی هزار ایراد فنی دارند که خود خودرو سازان از آن باخبرند. شما یک خودرو داخلی پیدا نمی کنید که قابل رقابت با خودروهای واراداتی قبلی باشد. از طراحی بگیرید تا نکات ایمنی و کیفیت قطعات. یک مثال می زنم خودوهای وارداتی هر 80 تا 100 هزار کیلومتر، نیاز به تعویض باتری دارند که می شود حدود 4 تا 5 سال بعد از خرید. درحالیکه خودروهای داخلی هر دو سال باید باتری را تعویض کنید. در خودروهای وارداتی (الیته غیر چینی)شما بعد از 5 سال از خرید هرگز نیاز به تعمیر اساسی ندارد و حداکثر باید اب و روغن و فیلتر و لوازم مصرفی مانند لاستیک را تعویض کنید در حالیکه در خودروهای داخلی از همان ابتدای خرید، ایرادهای اساسی وجود دارد و خودرو باید مرجوع شود . وقتی خودرو پرشیا صفر پس از 3000 کیلومتر طی مسافت، سه یا چهار بار تسمه هیرولیک پاره می کند خودتان قضاوت کنید...
با معذرت خواهی زیان مردم جبران میشه؟؟؟؟؟؟.!!!!!!
ماشالله سردار
عوض این انتقاد های بی فاییده واردات خودرو رو بدون هیچ شرطی آزاد کنن بدون مالیات اضافه تا حساب این خوردو سازای داخلی در پیت بیاد دستشون وگر نه انتقاد کردن و اظهار نگرانی کردن کاری نداره هزینه ای هم نداره
پليس راهور، سالانه جهت تامين خودروهاي جاده اي خود از ايران خودرو و سايپا خودرو دريافت ميكرده (با هر مدل جديد خودرو تعدادي دريافت و سپس اجازه شماره گذاري ميداده). با پايين آمدن تيراژ توليد خودرو و مشكلات توليد اين سهميه كم شده و به صفر رسيده.
حرف های عوامانه
وگرنه بهترین ماشین دنیا در خیابان های ایران باشد واین ماشین های فعلی نباشند باز آمارها بالا خواهد بود چون فرهنگ رانندگی شماها مشکل دارد
درود به این ژنرال مردم دوست
درود بر غیرت و خون ایرانیت مرد
تو چرا پلاک میکنی
سردار دم شما گرم و مردم هم پشت شما هستند ، ولی بدان زمان و کار از عذرخواهی گذشته و فقط اقدام عملی در بستن در این خوردرو سازها و در قبال واردات و صرفه جویی سوخت و پرداخت حقوق کارگران اینا و یا واردات و ایجاد بازار رقابتی ، کم صنعت بیمه و خود مردم هزینه مرگ و میر و درمان و بازسازی و ... این ارابه های مرگ رو میدن
متاسفانه این انتقادها هم در آینده ای نه چندان دور باعث خواهد شد که لگن سازان داخلی بهانه ای برای افزایش زیادتر قیمت خودرو جهت بهبود مثلا تولید بیابند!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار