بازدید 49305
دو هزار و نهصد و هشتاد و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

حمایت عضو شورای شهر از سفر خانواده قالیباف: باید دو قلم سیسمونی از خارج را به اقتصاد مقاومتی ربط داد؟ /کیهان: قضیه قالیباف را راه انداختند تا حواس مردم از خدمات دولت سیزدهم پرت شود / علی مطهری: ۲۴۰ تن در اعتراضات بنزین کشته شدند و مجلس سکوت کرد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند افزایش قیمت اینترنت مشکلات معیشتی برای مردم ایجاد می‌کند/نماینده مجلس: اگر تا پایان اردیبهشت واردات خودرو انجام نشود، وزیر صنعت را استیضاح می‌کنیم / میرسلیم: افزایش قیمت اینترنت واقعاً غیر منطقی است/کلید خوردن کار تخریب رئیسی در یک دیدار نوروزی … را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸ 24 April 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی از حوزه های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

افزایش قیمت اینترنت مشکلات معیشتی برای مردم ایجاد می‌کند
علی حدادی در انتقاد از افزایش قیمت اینترنت و کاهش کیفیت آن، بیان کرد: آنچه امروز حائز اهمیت است دسترسی به اینترنت برای عموم مردم به ویژه برای دانشجویان و پژوهشگران است. توسعه و گسترش پهنای اینترنت و ارتقای کیفیت آن یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. اما افزایش قیمت اینترنت با وجود مشکلات معیشتی که مردم با آن مواجه هستند، کار درستی نیست. باید نگاه ما در این حوزه جامع بوده و اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشجویان، پژوهشگران، فرهیختگان و سایر قشرها را در نظر بگیریم. وی در ادامه اظهار کرد: همان طوری که در شرایط فعلی باید جلوی افزایش قیمت تمام کالاها ایستاد، افزایش قیمت اینترنت نیز قابل قبول نیست. باید مشکلات کف جامعه را دید. افزایش قیمت اینترنت مشکلات جدی برای مردم به ویژه برای جوانان و جامعه فرهیخته برای انجام تحقیقات و پژوهش ایجاد خواهد کرد.

نماینده مجلس: اگر تا پایان اردیبهشت واردات خودرو انجام نشود، وزیر صنعت را استیضاح می‌کنیم
جلال رشیدی کوچی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که نمایندگان مجلس چه زمانی به افزایش سرسام‌آور قیمت خودروها ورود خواهند کرد، گفت: افزایش قیمت خودروها دهن‌کجی خودروسازان به نظام بوده و در حال حاضر بحث از موافق و مخالف گذشته است. مجلس، دولت، مردم و حتی مقام معظم رهبری تأکید می‌کنند که وضعیت خودروسازی نابسامان و نارضایتی ایجاد کرده است، در چنین شرایطی افزایش قیمت‌ها نوعی دهن‌کجی و گستاخی به شمار می‌رود. وی تصریح کرد: منتظریم ببینیم وزیر صمت، پایان اردیبهشت و پس از پایان زمان مصوبه قبلی سران قوا چه خواهد کرد. بنده به وزیر صمت اعلام کرده‌ام که اگر پایان اردیبهشت، واردات انجام نشود، قطعا به صورت جدی روی استیضاح او کار خواهم کرد و این موضوع را به سرانجام می‌رسانم.

نماینده خبرگان: رسانه‌های معاند به خاطر خرید چند تکه لباس جنجال به پا کردند
ابوالقاسم دولابی، عضو مجلس خبرگان در واکنش به ماجرای سفر خانواده قالیباف به ترکیه در ویژه‌برنامه صداوسیما گفت: برای چند تکه لباس جنجال به پا کرده اند.

قالیباف: وضع گرانی‌ها در کشور غیرقابل دفاع شده
محمدباقر قالیباف با تأکید بر اینکه مردم در شرایط سختی به سر می‌برند و اکثر آنها کاری به مجلس و یا دولت به تنهایی ندارند، گفت: در شرایط فعلی در صورت هر موفقیتی، آن را به پای مجلس و دولت می‌نویسند و در صورت شکست نیز باز این گونه خواهد بود. به تمام معنا به جهت کارکردی، رویکردی و باورها در یک قایق نشسته‌ایم و باید همه به یک سمت پارو بزنیم و با صورت هدف‌گذاری درست، انرژی به بیراهه نخواهد رفت. وی ادامه داد: وضع گرانی‌ها در کشور غیرقابل دفاع شده است. آیا می‌توانیم به مردم بگوییم که این موضوع مربوط به دولت بوده و به مجلس ربط ندارد. منهای اینکه گفتن چنین صحبتی را وجدان ما اجازه نمی‌دهد، در صورت بیان آن نیز مردم این سخنان را قبول نخواهند کرد. رئیس قوه مقننه کشورمان بیان کرد: مجلس و دولت در کنار هم باید مسائل را پیش ببرند و با این نگاه باید مشکلات مردم را حل کرد.

حمایت عضو شورای شهر از سفر خانواده قالیباف: باید دو قلم سیسمونی از خارج را به اقتصاد مقاومتی ربط داد؟
حجت‌الاسلام سید محمد آقامیری در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری به حواشی ایجاد شده برای خانواده رییس مجلس به ترکیه گفت: خدا را شاهد می گیرم، صحبت های من نه از روی هوای نفس که صرفا از روی تکلیف است. اگر اندک آبرویی در فضای سیاسی جامعه دارم از لطف و محبت مردم شریف تهران و جبهه انقلاب دارم و به عنوان یک سرباز کوچک این آبرو را صرف مردم می کنم و بس. این عضو شورای شهر تهران گفت: اندک آزادگی در خودم می بینم که آنچه را حق است اعلام کنم و فریاد بزنم و باکی از جبهه گیری ها و تهمت هایی که بعداً پیش بیاید ندارم.

وی افزود: موضوعی که چند روز است فضای مجازی کشور و شبکه های معاند را علیه نظام بسیج کرده و همه به صورت یک دست چه عوامل داخلی و منافقین و چه شبکه های خارجی درصدد ضربه زدن به نظام بر سر یک مسأله بسیار پیش پا افتاده است، مسأله وارد کردن چند قلم کالای خارجی به نام سیسمونی کودک که توسط دختر و داماد رئیس مجلس اتفاق افتاده است. این خانواده با چهار ساک رفتند و با پنج ساک برگشتند و دو قلم جنس هم همراه خود آوردند که مشخص است، دو جوانی که اول ازدواجشان است و می‌خواهند صاحب فرزندی شوند، ذوق دارند و به یک سفر خارجی رفتند و در یک حراجی سیسمونی دیدند و دو قلم جنس هم خریدند. حالا باید از این دو قلم جنس فیلم بگیرند و عکسبرداری و آن را رسانه ای کنند و به اقتصاد مقاومتی ربط دهند!؟ وی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی و استفاده از کالای داخلی مسأله بسیار درستی است اما یراد بها الباطل! این باید کجا استفاده شود؟ روزی دویست پرواز خارجی در کشور انجام می شود، همه دست در جیبشان کردند و آمده‌اند و چند قلم جنس برای بستگانشان نخریدند؟

پولی که از انگلستان گرفتیم کجاست؟
محمود عباس‌زاده در خصوص پرداخت بدهی انگلیس به ایران از طریق عمان، اظهار داشت: «ما با کشورهای منطقه به نوعی کار می‌کنیم و در زمینه گرفتن مطالبات‌مان برخی از کشورهای همسایه رایزنی و وساطت می‌کنند. مهم این بود که پول‌های مسدود شده از کشور مبدا آزاد شود. بعید می‌دانم در مراحل بعدی، به ویژه با همسایه‌ها با مشکلی مواجه شویم.» این نماینده مجلس در پاسخ به این پرسش که چگونه قرار است این پول‌ها از عمان وارد کشور شود، عنوان کرد: «بالاخره مذاکراتی شده است. ما یک سری کارهایی برای آزاد کردن اموال‌مان، به ویژه در مورد پول‌های بلوکه شده آغاز کرده‌ایم.» عباس‌زاده ادامه داد: «مذاکرات و رایزنی‌های مستمری را شروع و بر اساس قواعد حقوق بین‌المللی هم اقدام کرده‌ایم. طبق گفت و گو‌های وین هم یکی از موضوعاتی که به صورت جدی توسط دیپلمات‌های ما پیگیری می‌شد، بحث آزاد کردن پول‌های ما بود. حتی بارها به آن‌ها اعلام کرده‌ایم که اگر حسن نیت دارید دست به کار شوید و بخش قابل توجهی از پول‌های بلوکه شده ما را آزاد کنید؛ ما هم این امر را دال بر حسن نیت و جدیت شما تلقی می‌کنیم. کاری هم که با انگلیس شد در همین راستا بود.» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: «حدود 400 میلیون پوند بدهی انگلستان به ما از مبدا آزاد شده است. چندان مشکل به مقصد رسیدن را نداریم کما اینکه به مقصد هم خواهد رسید. مهم این است که یک کار هماهنگ، حقوقی، مستدل و عالمانه را برای بازگشت این پول‌ها شروع کرده‌ایم و دارد نتیجه هم می‌دهد.»

میرسلیم: افزایش قیمت اینترنت واقعاً غیر منطقی است
مصطفی آقامیرسلیم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه افزایش قیمت اینترنت واقعاً غیر منطقی است، گفت: با توجه به اینکه گستره فعالیت فعالان حوزه فضای مجازی و همچنین کسب و کارهای اینترنتی بسیار وسیع است، چنانچه قرار است افزایش قیمتی در بهای اینتنرنت اعمال شود، این افزایش باید کنترلی باشد. وی خاطرنشان کرد: با توجه به غیر منطقی بودن افزایش قیمت اینترنت، در مجلس موضوع را پیگیری خواهیم کرد چراکه با این افزایش قیمت، مردم متحمل فشار می‌شوند. /ایسنا

حمایت برخی نمایندگان از قالیباف در ماجرای سفر خانواده او به ترکیه
سفر هفته گذشته همسر، دختر و داماد رئیس مجلس به ترکیه با واکنش تعدادی از نمایندگان مواجه شد و برخی از آنها از رئیس‌مجلس حمایت کردند. از جمله: مجتبی توانگر نماینده تهران: «تجربه نشان داده است که پروژه‌های محفلی دارای اهداف سیاسی در ابتدای امر گرچه توفیقاتی دارند ولی در بلندمدت و با فرو نشستن غبارها، در نهایت به ضرر محفل طراحان تمام خواهد شد. از رئیس‌ مجلس انتظار می‌رود تا از پیگیری پرونده پروژه‌بگیران محفلی دست نکشد.»

محمد رشیدی نماینده کرمانشاه: «فرق است میان آنها که برای حلال نسنجیده خانواده خود عذرخواهی می‌کنند و آنها که همدست و شریک حرام قطعی خانواده خود هستند.»

محسن علیزاده نماینده سپیدان: «پروژه های سیاسی و امنیتی نمی تواند مجلس یازدهم را از ایستادن بر سر منافع مردم و مقابله با اقداماتی که مردم در آنها جایی ندارند بازدارد. پرونده سازی و جاسوس بازی، انحراف در سیاست ورزی امروز کشور است که امیدواریم دستگاه های امنیتی جلوی آن را بگیرند.»

عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده سروستان: «حاشیه‌ها و تخریب‌ها به نظر عادی نیست! لازم است دستگاه های امنیتی به سرعت درباره پرونده سازی سیاسی و امنیتی برای رئیس مجلس و تخریب او در ماجرایی که با مخالفت وی و عذرخواهی خانواده‌اش همراه بوده تحقیقات لازم را انجام داده و با عناصر پشت پرده احتمالی برخورد کنند. یا ستارالعیوب.»

جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت: «اگر به اسم علی(ع)، با تمسک به عدالت علی(ع)، در شب شهادت علی (ع) به دنبال بردن آبرو از شیعه علی(ع) هستی، بدان راه ابن ملجم مرادی در پیش گرفته‌ای، اخوی!»

معصومه پاشایی بهرام نماینده مرند و جلفا: «ارتقای پلیس، پایه گذار پلیس زن و سامانه پلیس ١١٠، هشتمین شهردار برتر دنیا که با تکیه بر توان داخلی پروژه های بزرگی چون پل صدر و تونل نیایش را انجام داد، سردار جنگ و اکنون تنها کسی که در مجلس یازدهم شایستگی ریاست مجلس را دارد! با این حرف ها چیزی از ارزش های دکتر قالیباف کم نمی شود!»

رئیس سازمان صداو سیما: همه در قبال کاهش مخاطب مقصریم
پیمان جبلی رئیس صداوسیما در ضیافت افطار با جمعی از هنرمندان تاکید کرد: همه باید خود را در برابر کاهش علاقه مخاطبان به صداوسیما مسئول بدانیم. او در دیدار با جمعی از هنرمندان گفت: همه ما، چه شما به عنوان هنرمند، چه ما به عنوان مسئولین صدا و سیما، باید از خودمان بپرسیم چرا احساس علاقه‌ای که مخاطب به هنرمندان و آثارشان داشت، کاهش یافته است؟ چرا بعضی آثاری که در گذشته با هزینه‌های کمتر ساخته می‌شد، ماندگارترند؟ همه‌مان مقصریم و نمی‌توانیم خودمان را تبرئه کنیم.


کیهان: قضیه قالیباف را راه انداختند تا حواس مردم از خدمات دولت سیزدهم پرت شود
کیهان در بخشی از یک مقاله به دفاع از محمدباقر قالیباف پرداخت و نوشت: کار غلط، غلط است و قابل دفاع نیست ولی چگونه است که غلط یک آقازاده چهل کلاغ است و آقازاده‌ای دیگر می‌تواند در عمرش هر غلطی بگوید و بکند؟ یکی قتل می‌کند و مقتول را توبیخ می‌کنند و یکی دیگر، باید به‌ خاطر غلط بستگانش استعفا کند؟‌ ترفند «حواس پرت کردن» را هم از شیاطین آموخته‌اند. می‌خواهند مردم متوجه امور مهم‌تر نشوند و خدمات دولتی که وارث نابسامانی آنهاست را ندانند. نباید مردم بدانند که هشت ماه دولت فعلی به اندازه هشت سال قبلش کار شده است. عمده قرض دولت اعتدالی تسویه شده و تورم پایین آمده و تولید قدرت و ثروت شده و تلفات کرونا از ٧٠٠ نفر به ٢٠ تن رسیده و... و مردم از تنبلی و متلک بی‌عرضه‌ها نجات یافته‌اند.

خشونت علیه والدین زیاد شده است
تقی آزاد ارمکی، جامعه‌شناس:مشکلات درون خانواده بسیار بیشتر از دیروز شده است و آن‌ قدر زنان را عاصی کرده که اقدام به کتک زدن همسران خود می‌کنند. امروز خشونت علیه والدین در خانواده‌ها بسیار شده است.در تاریخ ایران به ندرت وجود داشته است که فرزندی والدین خود را بزند، در داستان رستم و سهراب این رستم است که سهراب را می‌کشند، تا این‌که سهراب رستم را بکشد. رسانه‌ها به این مساله‌ها نمی‌پردازند، امروز پدربزرگ و مادربزرگ‌ها را از خانه بیرون می‌کنند، در جامعه ما نسل اولی‌های تنها و بلاتکلیف زیادی وجود دارند./خبرآنلاین

کلید خوردن کار تخریب رئیسی در یک دیدار نوروزی
جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در مجلس: اصلاح طلبان در دیدار نوروزی که با سران خود داشتند کار تخریب دولت آقای رئیسی را کلید زدند و این موضوع در سال جدید در دستورکار آنها قرار گرفته است. آنها در صدد هستند تا با جوسازی علیه دولت فضا را برای انتخابات ۱۴۰۲ برای خود فراهم کنند و بتوانند از این طریق کرسی‌هایی را در مجلس به دست آورند. اصلاح‌طلبان با جوسازی‌ علیه دولت آقای رئیسی در صددند خاطره تلخ عملکرد خود در دولت قبل را از اذهان عمومی پاک کنند./فارس

کارمندان این شرکت‌های دولتی بالاترین حقوق را می‌گیرند
در دی ماه سال ۹۹ دیوان محاسبات فهرستی از ۶۰ شرکت دولتی منتشر کرد و به حقوق و دستمزد مصوب کارکنان این شرکت‌ها برای سال ۱۴۰۰ پرداخت. طبق این گزارش میانگین حقوق کارمندان برخی از این شرکت‌ها به بیشتر از ۵۲ میلیون تومان می‌رسید و کمترین میانگین حقوقی که کارمندان این شرکت‌ها دریافت می‌کردند ۲۰ میلیون تومان گزارش شد. کارکنان شرکت بازرگانی و خدمات صنعتی فولاد اهواز با میانگین حقوق ۵۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بیشترین دریافتی را داشتند. کارمندان شرکت پالایش گاز فجر جم نیز با میانگین دریافتی ۴۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رده دوم را از آن خود کرده‌اند./شرق

ساعت رسمی از ابتدای سال ۱۴۰۲ تغییر نمی‌کند
«ابوترابی» نماینده مجلس: طبق توافقی که با دولت انجام شده است ساعت رسمی کشور از ابتدای سال ۱۴۰۲ تغییر نمی‌کند.ایرادات شورای نگهبان برطرف شده و این طرح بار دیگر در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت تا پس از تصویب برای اعلام نظر به شورای نگهبان ارجاع و پس از تایید برای اجرا به دولت ابلاغ شود.

چرا برنامه تلویزیونی «زندگی پس از زندگی» وجاهت دینی ندارد؟
حجت‌الاسلام رضا غلامی، رئیس مرکز پژوهش‌های علوم انسانی اسلامی صدرا، درباره برنامه «زندگی پس از زندگی» می‌گوید: بنده قصد ندارم خوبی‌های برنامه تلویزیونی «زندگی پس از زندگی» را بالکل نفی کنم و درباره زحمات دوستان صداوسیما بی‌انصافی کنم.این برنامه نقاط قوتی هم دارد و خدمات ارزنده‌ای نیز به ویژه در ساحت مرگ‌اندیشی داشته است؛ هرچند انتظار می‌رفت تحت نظر یکی از اندیشمندان برجسته‌ این عرصه طراحی و اجرا گردیده و سوء‌برداشت‌هایی که به وجود می‌آورد رفع شود. بحث مرگ و حالات قبل و بعد از مرگ، جزو پیچیده‌ترین مباحث دینی است و به جرأت می‌توان گفت که علمای ما قادر به پاسخ به خیلی از سوالات درباره جزئیات حالات مرگ و حیات پس از مرگ نیستند./خبرآنلاین

یک سوم کالا‌های صادارتی ایران راهی چین می شود
سخنگوی گمرک ایران گفت: پارسال حدود ۳۰ درصد از کالا‌های ایرانی به چین صادر شد. سیدروح‌الله لطیفی افزود: در همین سال حدود ۱۳ درصد کل واردات ایران هم از چین بوده است. وی با بیان اینکه تجارت ایران و چین در سال قبل، ۲۷ میلیارد و ۶۷ میلیون دلار بود، گفت: از این مقدار ۱۴ میلیارد و ۳۲۳ میلیون دلار مربوط به صادرات کالا و ۱۲ میلیارد و ۷۴۴ میلیون دلار هم واردات از چین است. لطیفی افزود: تجارت ایران و چین در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل ۴۳ درصد افزایش داشته که ۵۸ درصد رشد در صادرات و ۲۹ درصد هم در واردات بوده است.

عادل کلاه‌کج با سایر متهمان پرونده کلاهبرداری چه نسبتی دارد؟
طبق اعلام دادگستری رامهرمز، عادل کلاه‌کج بازیکن سابق فوتبال به همراه برادر، همسر، پدرهمسر و خواهران همسرش، شبکه کلاهبرداری را تشکیل داده است. تعداد شکات پرونده به‌خصوص بعد از انتشار تصاویر متهمین به مرور در حال افزایش است. میزان گردش حساب‌های متهمین مرتبط با پرونده بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است./تسنیم

قیمت هر مثقال طلای آب شده در بازار تهران
محمد کشتی آرای نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز یکشنبه با توجه به تعطیلی بازار‌های جهانی، قیمت هر انس طلا هزار و ۹۳۳ دلار است که نسبت به هفته گذشته حدوداً ۴۰ دلار کاهش داشته است. وی افزود: قیمت هر انس نقره هم در بازار‌های جهانی ۲۴ هزار و ۲۳ سنت است. کشتی آرای گفت: براساس معاملات اولیه بازار، قیمت انس و نرخ ارز، هر قطعه سکه طرح قدیم ۱۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی هم ۲ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان داد و ستد شد. وی افزود: قیمت هر مثقال طلای آب شده ۵ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان، هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۲۹۷ هزار و ۲۰۰ تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار هم یک میلیون و ۷۲۸ هزار تومان است.

جهش قیمت میوه و صیفی در بازار
چند هفته‌ای می‌شود که قیمت گوجه‌فرنگی، سیب زمینی و بادمجان در بازار افزایش یافته است و به کیلویی بیش از ۱۵ هزار تومان رسیده است. هرچند در این مدت وعده کاهش قیمت‌ داده‌ شده مشاهدات بازار نشان می‌دهد که هنوز این وعده‌ها عملیاتی نشده است. بر اساس مشاهدات میدانی از خرده‌فروشی‌های سطح شهر تهران قیمت هر کیلو سیب زمینی ۱۷هزار تومان، پیاز ۱۱ هزار تومان، گوجه فرنگی ۱۸ هزار تومان، خیار۱۴ تا ۱۸ هزار تومان، پرتقال ۲۰ هزار تومان، موز ۳۵ تا ۴۰ هزار تومان، سیب ۲۵ هزار تومان، کیوی ۲۰ هزار تومان، ملون۱۲ هزار تومان، گوجه سبز ۱۱۰ هزار تومان، توت فرنگی ۷۰ هزار تومان، هندوانه ۷۰۰۰ تومان و بادمجان ۱۷ هزارتومان است./ ایسنا

شورای نگهبان مصوبه تسهیل صدور مجوزهای کسب‌ و کار مجلس را تایید کرد
طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب توییتری خود نوشت: طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب‌ و کار با توجه به‌ اصلاحات صورت گرفته در مجلس شورای اسلامی، در جلسه شورای نگهبان بررسی و خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

علی مطهری: ۲۴۰ تن در اعتراضات بنزین کشته شدند و مجلس سکوت کرد
علی مطهری، نایب رئیس مجلس دهم: مساله بنزین که مربوط به دولت بود و لاریجانی نباید مانع استیضاح وزیر کشور می‌شد.معتقد بودیم در مساله بنزین که ۲۴۰ تن کشته شدند، مجلس نباید ساکت باشد.استیضاح وزیر کشور را مطرح کردیم، ولی رئیس مجلس نگذاشت. در مساله بنزین آقای رحمانی فضلی مسئول پیاده کردن طرح بود که بسیار بد عمل کرد./ایسکانیوز

دفاع معاون بانک مرکزی از آمار تورمی رئیس‌جمهور؛ مستند است
پیمان قربانی، معاون اقتصادی بانک مرکزی، با تاکید بر اینکه آمار مربوط به تورم کماکان در بانک مرکزی تولید و به صورت ماهانه در اختیار مقامات و مسئولان اقتصادی کشور قرار می گیرد، گفت: نرخ تورم از ۴۷.۱ درصد در سال ۱۳۹۹نهایتا به ۵۹.۳ درصد در شهریورماه ۱۴۰۰ رسید که در ۷ دهه گذشته بی سابقه بوده است. خوشبختانه از شهریورماه ۱۴۰۰ به بعد نرخ تورم ۱۲ ماهه در مسیری نزولی قرار داشته و با ۱۳.۱ واحد درصد کاهش به ۴۶.۲ درصد در اسفندماه ۱۴۰۰ رسیده است. معاون اقتصادی بانک مرکزی تاکید کرد: بر این اساس، آماری که رئیس‌جمهور درباره کاهش ۱۳ درصدی نرخ تورم بیان کردند کاملا صحیح و مستند به آمار بانک مرکزی بوده است. قربانی همچنین از کاهش چشمگیر نرخ تورم نقطه به نقطه در دولت سیزدهم نیز خبر داد و افزود: نرخ تورم نقطه به نقطه نیز که در شهریور ماه ۱۴۰۰ در سطح ۵۴.۹ درصد قرار داشت، با ۲۵.۴ واحد درصد کاهش به ۲۹.۵ درصد در اسفند ۱۴۰۰ رسیده است.

معاون اقتصادی بانک مرکزی با اشاره به نقش رشد پایه پولی در افزایش نرخ تورم طی سال های گذشته گفت: خوشبختانه روند رشد پایه پولی که در تیرماه ۱۴۰۰ به ۴۲.۶ درصد رسیده بود، با ۱۱.۲ واحد درصد کاهش به ۳۱.۴ درصد در اسفندماه ۱۴۰۰ رسیده که حاکی از جهت‌گیری صحیح بانک مرکزی و دولت سیزدهم در این زمینه است. وی در پایان تاکید کرد: بانک مرکزی برنامه جامعی براساس مدیریت پایه پولی در سال ۱۴۰۱ تدارک دیده است و امید می‌رود با مجموعه اقدامات مناسب در حوزه های سیاستی پولی و مالی، شاهد مهار مناسب نرخ تورم در آینده باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۱
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۳۱۳
دو قلم سیسمونی !
صحبت از ۲۰ چمدان است تابناک !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
مانند خرید خانه که بعدش در اوردید
حرف های دروغتان کنتور نمی اندازد
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
از خدا بترسیدو دروغ نگویید ،از روحانیون بیشتر انتظار راستگویی هست،واقعا که
نادان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
درویی، نفاق، تظاهر و ... آزار دهنده است نه مسافرت خارج و هزینه خرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
کسی که میگه وقتی یخچالمو باز می کنم نمی دونم چیزی توش هس جلو نوه ام بزارم یا نه، چطور دو قلم سیسمونی رو میزره از ترکیه میاره؟ اونم اونقده که با قسمت بار هواپیما اختلاف می خورن
زنبیل بدست
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
ایکاش این نگاه لطیف و ظریفی که مدافعان و هواداران قالیباف دارند

در ارتباط با همه افراد جامعه و خصوصادر برخورد با رقبای سیاسی خودشان هم داشتند !؟

سوزش و درد و رنج در جایی بیشتر است

که فقط برای حفظ منافع خانواده و جناح خود شان،
تقریبا هر کار خلافی قابل گذشت و کوچک نمایی و نادیده گرفتن و حتی تکذیب کردن ، مجاز و حتی مستحب می گردد !!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
موضوع اینه توماه مبارک رمضانی چه دلیلی داشت برن ترکیه تو این اوضاع بدبختی مردم.مردم نون ندارند بخورند اینها باید برن مسافرت خارجی
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
معصومه پاشایی بهرام نماینده مرند و جلفا: «ارتقاء پلیس، پایه گذار پلیس زن و سامانه پلیس ١١٠، هشتمین شهردار برتر دنیا.
هشتمین شهردادر برتر دنیا اینو از کجا درآوردی؟!!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
جناب قالیباف رئیس مجلس هستند اگر از این منظر نگاه کنیم جزو حاکمان هستند درسته وضعیت مالی به نسبت خیلی بهتری نسبت به مردم باید داشته باشد ولی مردم از مسئولین (حالا اگر اسلامی را از دید حضرت امیر کنارش بگذاریم باید با وضعیت کم درآمدترین زندگی کنند)توقع دارند که مثل اونها زندگی کنند کسی نمیگه از خزانه برداشته ولی برای بزرگ کردن بچه میشه با امکانات داخل کشور که مقام معظم رهبری هم تاکید زیادی به عدم استفاده از اجناس خارجی دارند بچه را بزرگ کرد مگر چه چیزی در کالای داخل از سیسمونی بچه نیست
گرچه در دولتهای انقلابی ایران بچه های بیشتر مسئولین اصلا در ایران زندگی نمیکنند و بدتر از اون در آمریکا زندگی میکنند و خودشون میگن مرگ بر آمریکا و.......
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
چه راحت كار خودي ها توجيه ميشه. جالبه پسرشون حرفي از مادر نزدند وگفتند سيسموني نبوده . حالا دارند توجيه . ميكنند
ناشناس
| Spain |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
برای خودشون میشه دو قلم سیسمونی، برای کولبرها میشه قاچاق و جوابش گلوله است. تا کی میخواهید از اسلام به نفع جیبتون بهره برداری کنید و مردم رو اذیت کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
باید دو قلم سیسمونی از خارج را به اقتصاد مقاومتی ربط داد؟
شما بفرماید چی رو به اقتصاد مقاومتی ربط بدیم. چطور به مردم که میرسه میگین از مردم یمن یاد بگیرید لنگ یمبندن به خودشون ..به مردم که میرسه اون میشه اقتصاد مقاومتی ولی به مسئولین که برسه پوشاک برند خارجی و ماشین های مدل بالا و خونه های ویلایی بالا شهر میشه دو قلم کالا
سعیدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
چه میکنه این املاک نجومی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
تربيون سدا و صیما مفت جایگاهی شده برای حرف مفت و فقر و نداری را همه کورند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
همین آقای قالیباف نبود که گیر داده بود به دختر وزیر روحانی؟

آقای قالیباف این حرفی که زدی رو یادته در سال 96
وزیر آموزش و پرورش (دولت روحانی) می‌رود لباس بچه از ایتالیا می‌آورد، مردم شما فکر می‌کنید اقتصاد ما درست می‌شود، هرگز!
آقایانی که از قالیباف دفاع میکنید،معاند شما هستید که چشمتان را به روی افرادی که فعل و عملشان یکی نیست،می‌بندید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
معاند کسانی هستند که برای سفر معمولی این طور عقده گشایی می کنند و امتال ساده لوح تو...!
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
معاند کسانی هستند که این رفتار فرزندش را به ایشون می چسبانند
معاند کسانی هستند که به دروغ می گویند رفتند سیسمونی بخرند
معاند کسانی هستند که ایرانی ها چه عادی و چه مسئولانش سفرهای خارجی می روند و خرید هایی که انجام می شود که در فرهنگتان هست را نمی بینند ولی این سفر را چنان بزرگ می کنند که فاجعه ملی رخ داده
بازهم بگویم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
بی خیال بابا
از این حرفای ...خسته نشدین!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
کسی که از قالیباف حمایت میکنه از جنس قالیبافه پس نباید بهش خرده گرفت چون از هم مرام و مسلکش دفاع کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
وقتی کسی پول داره مقام هم داره آدم های زیادی هم دور و برش داره که پشتش در بیان و ازش حمایت کنن و روی خطا های خودش و نزدیکانش ماله بکشن, البته نه به خاطر اون شخص بلکه به خاطر منافع خودشون

پس این هایی که از قالیباف دفاع می کنن کند ذهن نیستن منافع شون در حضور قالیباف در صدر قدرت هست
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
ناشناس ۲:۵۳ !
کسی که در زمان انتخابات به وزرای روحانی گیر داده که لباس از خارج آوردن، بعد خودش از خارج کالایی بیاره مشکلی نداره؟ بگرد کمی در جستجوی معاند واقعی!
ببخشید شرمنده که به اسامه زمان توهین شد
دبی میروید
ترکیه .کانادا .ما خوشحال میشیم میگیم مسولان ریا را گذاشتند کنار ،اشکازا می‌روند ..اما اقتصاد ایران را هم درست کنید خودروسازی هزار بار گفتید ما میتوانیم ما میتوانیم اما وقتی علم جهانی ندارید چطوری میتوانید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
اقلا میتوانند در سفرهای تفریحی به ترکیه و کانادا، از کارخانجات خودرو سازی هم بازدید کنند و بفهمند که صنایع خودرو ما عملا به آفتابه سازی تبدیل شده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
الان هم چند برند خودروی چینی را که در دوبی قسطی به کمتر از ۴۵۰ میلیون تومان است

را در بازار داخلی بالا تر یک میلیارد تومان به مردم می فروشند!!؟

ظاهرا داریم ، از چاله مونتاژ بد پراید و ۴۰۵ ، به واردات انحصاری بسیار پر سود نجومی خودرو های تماما چینی
آنهم فقط برای چند شرکت از یک جناح خاص!!!؟؟؟؟

سقوط میکنیم
ناشناس
| Spain |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
اشتباه نزن داداچ، ریا رو کنار نذاشتن. دیدن مردم اونقدر ساده لوح هستند که همه چیز رو باور کنند میخوان مثل سران عرب خودشون و خانوادشون رو به راحتی از مردم جدا کنند.که قانون مال مردپه نه حکام.
کشور شده تیول عده ای خاص که هر کاری می‌کنند کسی نباید بهشان بگوید که بالای چشمتان ابروست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
وچناچه گفتید !!!؟؟

با توپخانه و حمله شدید کیهان شریعتمداری مواجه خواهید شد !!!؟؟
به دستور چت کسانی ؟؟؟ مردم باید انتقام بژ گناهان‌را بگیرند
آقای آقامیری حرفی بزن که با عقل جور دربیاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
ظاهرا آقامیری ، هوس پرش از
خیابان بهشت به بهارستان و یا حتی پاستور را کرده اند !!؟؟

قربون برم خدا را
یک بام و دو هوا را !!!؟؟؟؟
چقدر شرایط اقتصادی به مسولین کشور فشار وارد می کنه که همه ناراضی هستند. خدا به دادشان برسه شرمنده زن و بچه ها شدن.
سلام
خانواده قالیباف آن را گناه نابخشودنی می‌دانند و از مردم عذرخواهی می‌کنند، آن‌گاه آقایان درصدد توجیه و ماله‌کشی این حرکت نادرست برآمده‌اند.
در این شرایط اقتصادی و در ماه مبارک رمضان این سفر چه توجیهی دارد؟ آقای قالیباف جزو 96 درصد است یا 4 درصد؟
مسئولان باید خود را با نظام تطبیق دهند نه نظام مطابق رفتار مسئولان تفسیر شود حاج‌آقای آقامیری!!!!!!!!!!!!!!
اگر آدم ضعیف و فقیر سراغ ندارید بیایید تا حقیر به شما نشان بدهم.
پاسخ ها
صابر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
احسسسسنت
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
توجه داشته باش که عضو شورای نگهبان ازش دفاع میکنه . این خیلی معنا داره. اینطور نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
اون عذر خواهی هم برای خواباندن قائله هستش که صدا ها بیفته وگرنه اگه رسانه ای نمی شد از این خبر ها نبود
مثل اینکه مردم یه چیزی هم به آقای قالیباف بدهکار شدند....
میگم ما 2 الی 3 جفت کفش داریم کسی نمیخواد؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
؟؟؟تن اون بچه کوچیک تو گواره یا شکم مادرش میلرزونی نباید طلب کار باشه...خب برند دوست داره
معاند؟یارو کنترلی به اعمال خانواده اش ندارد آنوقت میخوای برای کشور مثمر ثمر باشد؟مشکل کشور ما اینه که حرف و عمل مسئولین زمین تا آسمون فرق داره و خطاهای باند خودتان را می‌خواهید ماستمالی کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
حضرت نوح همین نظر داری؟ خجالت بکش
یکی به حاج حسین حالی کنه که قالیباف تو قوه مقننه است و دولت مربوط به قوه مجریه.چی واسه خودت میبافی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
حاج حسین کارش از این حرفا گذشته، باید فورا بستری بشه
ناشناس
| Spain |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
شریعتمداری رو یه دکتر باید معالجش کنه. بدجور ذهنش رو به فنا داده.
خدمات دولت؟!؟؟!؟چه ربطی به قالیباف و مجلس دارد ؟؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
کدام خدمات :گرانی ها سرسام آور؟!!!تورم افسار گسیخته؟!! بدبخت شدن ملت ؟!! کدام خدمات آقای شریعتنداری
این جماعت کند ذهن هستند یا خود را به خنگی زده اند؟؟!!!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
مدم را خنگ فرض می کنند!!!؟
ترکیه میروید .دبی .کانادا ما خوشحال میشیم حداقل میگیم مسولان ریا را گذاشتند کنار و آشکارا با مردم خارج میروند
.اقتصاد درست کنید .ما میتوانیم ما میتوانیم هر روز شعار تلویزیون بود برای سرگرم کردن ملت پس کو میتوانیم .

چرا وضع خودرو اینطور شد ما میتوانیم ها ..مشکل اینه به دنیا نمی‌خواد وصل بشید همین تمه ما میتوانیم هم از صدقه سر علم دنیا است و شما فقط ادعای دارید
وقتی آقای قالیباف از گرانی میگه مشاهدات میدانی داره و مقایسه بین بازار ایران و کشورهای همسایه .شک نکنید راست می گه ایشون .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
عالی
کیهان از قالیباف ورفتن همسرش به ترکیه دفاع می‌کند وای وای وای
همسر قالیباف برای چه رفته ترکیه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
برای تمدد اعصاب و خرید چند چمدان سیسمونی نوزاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
لابد برای نشر اسلام رفته ترکیه
با سلام
یک کار ی که یکی کرد و خلاف عرف بوده دیگر احتیاج به آنقدر دفاع ندارد در ماشین بوده یکی از برنامه های رادیو در باره حضرت علی ع که فرمودند اگر کسی جای چاپلوسی کرد و در برابر ثروت مقام کسی باید خاک تو صورت ان شخص پاشید
ببینم،مردم ایران هم معاند هستند؟این کلمات دشمن و معاند و امثالهم رواز شماها بگیرند چیزی برای گفتن دارین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۰۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
منظورت از مردم شما جماعتی که افکارتان دست خودتان نیست و هر چیزی را به خودتان می دهند؟
نمیشه با سیاست یک بام دوهوا مردم قانع کرد. هر کسی میتونه از هر جای دنیا هر چی میخواد بخره به کسی ارتباط نداره اما این رئیس مجلس چقدر ادعای 4% و 96% و آبرو بری و نمیتونه از گرسنگی در یخچالشو باز کنه تا پس انداز دو میلیونی و غیره داره و الکی واسه عوام فریبی اتهام به افراد دیگه زده که حالا خودش داره با همون وزنه خودش قضاوت میشه. بهتر بود یک معذرت خواهی میکرد. ولی زهی خیال باطل از این گروه آدمها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
یکطوری می‌گویید که قالیباف آنها فرستاده!
در ضمن رفتن به ترکیه جز 4 درصدی ها محسوب نمی شود
بابت قضیه سیسمونی قالیباف هم مردم مقصر شدن. اینا دیگه چه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
چهل سال مسولین دارن به پای مردم میسوزند...
240 نفر کشته شد ولی وزیر وقت کشور الان در ویلایش به خوشی و خرمی زندگی می کند
اگر هر کشوری بود در جای دیگری بود که بهش اب خنک می دادن
ما کجا و عدالت علی کجا
اینترنت رایگان شبانه را برای خطوط ثابت مجددا فعال کنید. اگر فکر می کند که ساعت آن از یک تا هفت صبح مناسب نیست از ساعت سه صبح آنرا ارئه دهید. تنظیمات روشن و خاموش شدن سیستم های کامپیوتری برای ساعت 1 و ساعت 3 خیلی تفاوت چندانی ندارد. امااااااااااا مردم را از دانلود محتوای با کیفیت محروم نکنید.
سوخت رفتن پهنای باند خارجی در ساعات شب و دانلود با برق ارزان قیمت این ساعات منطقی نیست.
دقت بفرمایید که کشورهای پیشرفته حتی برای خاموش و روشن شدن چراغ هشدارِ تلویزیون شما در تنظیمات گزینه تعیین می کنند ولی در کشور ما با دلایل واهی، دانلودهای شبانه را به روز منتقل می کنند که عمدتا چندین برابر زمان می برد. مصرف برق بیشتر، کندی سرعت اینترنت و استهلاک سیستم های کامپیوتری مصرف کنندگان و مجبور شدن حاکمیت به تأمین پهنای باند بزرگتر برای تأمین نیاز مردم (علیرغم سوخت رفتن همین پهنای باند در ساعات کم مصرف شب) حداقل ضررهای این سیاست غلط است.
تأثیرات بر سلیقه ی مخاطب و ترویج هرزگردی در اینترنت ، عوارض سطح دوی این سیاست است.
نماینده خبرگان: رسانه‌های معاند به خاطر خرید چند تکه لباس جنجال به پا کردنداقای دولابی ظاهرا شما درکسوت ایت الله هستید یا احادیث را به دروغ به خورد ملت میدهید ویاشماها بنام دین دارید حکومت میکنید بهرهال ازهردومنظر شماها افرادلایقی نیستید مگر مولایمان علی ع نبود وقتی استاندار مولا را درضیافت شامی توسط یک سرمایه دار دعوت شد و والی استان به ان ضایفت رفت فردا وقتی مولایمان متوجه والی همان استاندار منصوب حضرت علی ع به این ضیافت رفت ازمنصبش عزل کرد چرا؟ حالا شماها دارید ازاین سفرخانواده قالیباف دفاع میکنند شرم برشما شرم برشماها که حرمت لباستان را بخاطر فردی که لقب جهادی وانقلابی گرفت دفاع میکنید

حمایت عضو شورای شهر از سفر خانواده قالیباف: باید دو قلم سیسمونی از خارج را به اقتصاد مقاومتی ربط داد؟
حجت‌الاسلام سید محمد آقامیری در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری به حواشی ایجاد شده برای خانواده رییس مجلس به ترکیه گفت: خدا را شاهد می گیرم، صحبت های من نه از روی هوای نفس که صرفا از روی تکلیف است اگر اندک آبرویی در فضای سیاسی جامعه دارم از لطف و محبت مردم شریف تهران و جبهه انقلاب دارم و به عنوان یک سرباز کوچک این آبرو را صرف مردم می کنم و بس. اولا جناب اقا میری تو هیچ ابرویی نزد ملت نداری اگر رای اوردی تو لیست 4نفر افرادی مثل تو با رای 10درصدی وارد شورای شهر شدی دوم اینکه فعل غلط حتی فرزندان رهبری هم صورت بدهند باید توبیخ شود چه برسد به رئیس مجلس مگر شماها مدعی انقلابیگری وجهادگری نیستید؟ مگر شماها مدعی تولید داخل نیستید؟ چطور مردم باید جنس بنجل تولید داخل را با زور بخرند وازاجناس با میفیت خارجی تحریم داخلی باشند ولی نوه مسئولان نظام باید بهترین لباس خارجی برتن کند این چه توجیحی هست که شماها برای همفرکان خودتان براه انداختید به والله قسم حاضرم امریکا ایران را تسخیر کند ولی امثال شماها وقالیباف برمردم مسلط نباشید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
درود بر تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
درود بر تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
عالی بود هموطن عزیز
سفرخانواده قالیباف در ماه رمضان به ترکیه و خرید سیسمونی خارجی از بازار های استانبول به جای اجناس ایرانی از بازار تهران به اندازه کافی شرم آور هست.اما ماله کشی رفقای این شخص بسیار شرم آور ترو مردم با تنفر وعصبانیت شاهد آن هستند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
خخخخه سوغاتی خریدن را حتما میدانی چی هست؟
برو عمو با این شانتاژ های خبری آخر و عاقبت خودتان را خراب نکنید در این ماه مبارک
اقای قالیباف هر کسی از کشورهای کافر خانواده ان اینکار را انجام داده بود حداقل کاری که میکرد استعفا می داد محکم بچسب به ان صندلی.....؟
پاسخ ها
ناشناس
| Luxembourg |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
کشورهای کافر برای سوء استفاده های هزاران بار کمتر و کوچکتر دولت و حاکمیت استعفا می دادند اینجا این همه سوء استفاده شده انگار نه انگار صدایشان در نمی آید چون همه مثل هم هستند و همه از سوء استفاده همدیگه خبر دارند
برنامه وجاهت قانونی نمیخواد ، اولا قرار نبود این انسانها فوت کنن چون مقدر نشده بود ، فک کنم چیزهایی که میگن شمارو ترسونده اولش فک کردین واقعی نیست اون دنیا الان دیدین نه هست ، وقتی عده ای از این روحانی ها میگن شب غذای سنگین خوردی معلومه اخر داستان ، برنامه بسیار تاثیر گذار که دکان دستگاه بعضی ها تخته کرده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
تازه کارشناسان مذهبی هم که طبق آیات و روایات موضوعات را . بررسی می کنند
400 میلیون پوند که حدود 540 میلیون دلار میشه که اصل پول بود.بهره این 43 ساله چی شد؟چرا هیچکس در مورد فرعش توضیحی نمیده و همه از اصلش حرف میزنن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
یک دلار از اصلی هم به مردم نخواهد رسید فرعش پیشکش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
حالا هر چی از اصلش بهت دادن به بچه ها می گم از فرعش هم بهت بدن! جوش نزن!
وقاحت تا کجا آخه ؟؟؟
حقیقت هست چه من بخوام چه نخوام ، مرگ هم پیچیده نیست حق الناس داشته باشین اونجا جوری یقه میگیرن که نه راه پس داره نه پیش ، شما هدفتون ترسوندن و خرافه پرستی بود که این برنامه خط بطلان کشید روش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
بنده خدا... این جماعت به اخرت اعتقادی ندارند و همش شعار است و بس
کدام خدمات؟ گرانی !
احسنت به آقای مطهری
اندک آبرویی نداری ، شعار نده باباجان
چرا مجلس سکوت کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
مجلس در مقابل خیلی چیزها سکوت کرده از ونموقع خودروی شخصی ار کارخانه تحویل گرفتن
اگه از قالیباف حمایت نمیکردند جای شک داشت ، چرا که در دولت یکدست ، همه باید یکدست از هم حمایت کنند حالا به هر قیمت ! آقایون نماینده ها : هیچ میدونید با این حمایتهای چشم بسته و بی چون و چراتون ؛ چقدر دست امثال ایشون رو در کارهای خلاف باز میگذارید ؟ شما رو به خدا و در این شب احیا قسم ، بگذارید مردم ایمانشون رو حفظ کنند.
قالیباف: وضع گرانی‌ها در کشور غیرقابل دفاع شده!!!!
خدایا کجایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
گرونی توی کشور اونقدر زیاد شده که حتی مسولین هم میرند خارج خرید کنند
آقای عضو شورای شهر
حواس مردم هم به قالیباف هست هم به رییسی ، پس شما هم نمیتونید با این اون کردن حواس مردم رو پرت کنید !
خوبه بگید و با این توجیهات بیشتر خودتون را رسوا کنید!
مردم ساده می گفتند که این فقط بحث قالیباف و زن و بچه اش است. بی خبر از اینکه یک جبهه پشت آقایان است. بیشتر از این مردم را دلسرد نکنید.
اقای‌ حاج حسین شریعتمداری‌ منظورشان اینه که چرا همه سکوت نمی کنند‌ تا صدای پای ارزانی که ره آورد آقای رئیسی هست را بشنوند‌ ‌ اینهمه‌ گرد و خاک نکنید تا ببینید آقای دولت شماره سیزده چقدر گشایش بوجود اورده‌ !!!
با با حاجی حسین جان نمیشه !!
تا با دنیا رابطه نداشته باشی و افسار‌ اقتصادی مملکت بدست‌ افراد کارکشته قرار نگیرد‌ هیچکس نمیتونه‌ معجزه بکنه
هر مسئولی که دم از مردم و انقلاب می زند و صحبت از اقتصاد مقاومتی می کند باید خودش عمل کند و بعد ما که هر روز گرانی داریم و به یک فاجعه ملی تبدیل شده دیگر جه دفاعی است که از این دولت دارید، چه کاری کرده که شما داعیه دفاع از اقداماتش را دارید آیا با این وزرا کاری هم می توانند بکنند.
اگر از همان ابتدای انقلاب یاد میگرفتیم که درصورت خطا توسط هر شخص فازغ از جناح بندی های سیاسی از او دغاع نکنیم الان اوضاع مملکت اینقدر خراب نبود و نفاق در بین مردم و مسئولین موج نمی زد. کار بد بد است، چه دوستمان انجام دهد چه دشمنمان. اهل هر جناحی خطا می کند هم حزبی هایش ماستمالی و حزب دیگر حمله می کند. مردم هم نظاره گر دعوای همیشگی.
این که نشد مملکت اسلامی.
دیگه به مسئولین انتقاد هم نمیشه کرد بگیم چرا چفیه میندازی گردنت از تولید ملی حمایت میکنی ولی زن و بچه ت میرن از خارج سیسمونی میخرن میشیم منافق و عامل دست نشانده بیگانه
فقط باید صبح ها بع بع کنان بریم سر کار بع بع کنان برگردیم به رختخواب
حجت‌الاسلام سید محمد آقامیری

اولا ماه رمضون با زبون روزه چه ضرورتی به ترکیه رفتن بود
دوما اگر فقط دو قلم کالا بود میتونستن از همین بالای شهر بخرن نیازی به ترکیه رفتن نبود
سوما مسئولین نظام سرمشق مردم هستند باید بیشتر رعایت کنند
آقا آقای قالیباف از اولیاست خوبه
میشه لطف کنید بگید سیب زمینی ۱۷ هزار تومنی کجاست بنده زیر ۳۰ هزار تومن سیب زمینی ندیدم گوجه هم ۲۷ تا ۵۳ هزار تومن فک کنم شما از میوه سر کوچه اقای احمدی نژاد قیمت میگیرید
"استیضاح وزیر کشور را مطرح کردیم، ولی رئیس مجلس نگذاشت."
2 سال گذشت. شد انتخابات 1400، و توسط همان دوستان رد صلاحیت شد. یا للعجب.
اقایان ایت الله خبرگان رهبری حجت الاسلام نماینده مجلس وروزنامه کیهان چرادرمورد رفتار وخرید سیسمونی نوه اقای قالیباف توجیح ودفاع میکنید؟ مگر شماها مدعی انقلابی وجهادی وچفیه برگردن وهوادار شهید سلیمانی نیستی
وپس این توجیهات برای چی هست؟ حضرت ایت الله نماینده خبرگان رهبری واقعا متاسفم شمادیگه چرا؟ شمابااین تفکر میخواهید برای ملت رهبری تعین کنید؟ متاسفم برای دین اسلام ومعصومین ع که شماها مبلغ ان هستید اگر مقامات دیگر مثل اصلاح طلبان این رفتاررا میکردند لااقل چفیه برگردن ودم از سردار سلیمانی وشهدا ومعصومین ع نمیزدند رفتار وعملکردشماها موجب شده که ملت دین گریز شوند لعنت خدا برشماها که اشتباه خودتان را صواب میدانید وصواب مخالفان خودتان را گناه
کیهان: قضیه قالیباف را راه انداختند تا حواس مردم از خدمات دولت سیزدهم پرت شود
دیگه بهم ثابت شدش این شریعتمداری شیشه میزنه
خدمات دولت ؟؟؟؟
کسی که صبح تا شب حرف از مقاومت کردن مردم و تولید داخل و مرگ بر امریکا و انگلیس و این و اون میگه، یه سوزن هم از خارج بیاره ایراد داره. مگه توو این مملکت سیسمونی بچه گیر نمیاد؟ چیه همتون افتادین به توجیه کار قالیباف؟ مقاومت و تحریم و نداری و حسرت و گرونی فقط برای مردم باشه بعد خودتون برید عشق و حال؟
به خدا سوگند كه پسر ٢٨ ساله بيكار من هم حق داره ذوق كنه اما با نيمي از حقوق بازنشستگي من كه از يادگاران هشت سال دفاع مقدس هستم چون نميتونه زنگيشو بچرخونه بجاي ذوق كردن داره دق ميكنه
آقای حجت‌الاسلام سید محمد آقامیری خرید حق هر شخصی هست چه مردم عادی و یا مسوولین مشکل و فاجعه اینجاست که رطب خورده منع رطب کند پسر آقای قالیباف گفته کار درستی نبوده و پدرم مخالفت کرده این هم اگر درست باشد شخصی که خانواده خود را نمیتواند کنترل کند چطور مملکتی را کنترل کند متاسف هستم برای شما که بدون اطلاعات نظر میدهید بحث شخص خدوم آقای قالیباف نیست نفس عمل مشکل دارد لطفا از آبروی خود هزینه نکنید
من ایت الله خبرگان رهبری وحجت الاسلام نماینده مجلس وروزنامه کیهان را فقط به این قصه فرماندار بصره جلب میکنم قضاوت با مردم ومسئولان

«اى پسر حنیف، به من گزارش دادند که مردى از سرمایه‌‏داران بصره، تو را به مهمانى خویش فرا خواند و تو به سرعت به سوى آن شتافتى خوردنى‌‏هاى رنگارنگ براى تو آوردند و کاسه‌‏هاى پر از غذا پى در پى جلوى تو نهادند گمان نمى‏‌کردم مهمانى مردمى را بپذیرى که نیازمندانشان با ستم محروم شده و ثروتمندانشان بر سر سفره دعوت شده‏‌اند، اندیشه کن در کجایى؟ و بر سر کدام سفره مى‏‌خورى؟ پس آن غذایى که حلال و حرام بودنش را نمى‏‌دانى دور انداز و آنچه را به پاکیزگى و حلال بودنش یقین دارى مصرف کن.»

وَ قَدْ بَلَغَهُ أَنَّهُ دُعِیَ إِلَى وَلِیمَةِ قَوْمٍ مِنْ أَهْلِهَا فَمَضَى إِلَیْهَا أَمَّا بَعْدُ یَا ابْنَ حُنَیْفٍ فَقَدْ بَلَغَنِی أَنَّ رَجُلًا مِنْ‏ فِتْیَةِ أَهْلِ الْبَصْرَةِ دَعَاکَ إِلَى مَأْدُبَةٍ فَأَسْرَعْتَ إِلَیْهَا یُسْتَطَابُ لَکَ الْأَلْوَانُ وَ تُنْقَلُ إِلَیْک‏ الْجِفَانُ وَ مَا ظَنَنْتُ أَنَّکَ تُجِیبُ إِلَى طَعَامِ قَوْمٍ عَائِلُهُمْ مَجْفُوٌّ وَ غَنِیُّهُمْ مَدْعُوٌّ فَانْظُرْ إِلَى مَا تَقْضَمُهُ مِنْ هَذَا الْمَقْضَمِ فَمَا اشْتَبَهَ عَلَیْکَ عِلْمُهُ فَالْفِظْهُ وَ مَا أَیْقَنْتَ بِطِیبِ وُجُوهِهِ فَنَلْ مِنْهُ ... / (نامه45 نهج‌البلاغه)

برای درک عمق مطلب، لازم است بدانیم در کتاب الاعلام زرکلى آمده است که عثمان بن حنیف از صحابه پیغمبر صلى الله علیه وآله بود. در غزوه اُحد و پس از آن شرکت داشت و در عصر عمر به موجب تقوا و پاکدامنى خاصى که داشت مأمور اندازه‌گیرى سرزمین هاى خراجى عراق و سپس والى بصره شد. هنگامى که فتنه جمل رخ داد انصار عایشه به او پیشنهاد کردند که همراه آنها بر ضد امام على علیه السلام بجنگد (در حالى که او والى بصره بود) از این کار خوددارى کرد. طرفداران عایشه تمام موى سر و صورت و ابروهاى او را کندند و با همان حال نزد عایشه بردند.

امام علیه‌السلام عیب بزرگ این سفره را انحصارى بودن آن براى اغنیا ذکر کرده است. اگر غذاهاى رنگارنگ منحصر به آنها نبود و گرسنگان و نیازمندان هم از آن بهره مى‌گرفتند، اشکال بسیار کمترى داشت؛ بنابراین پرزرق و برق بودن و استفاده از انواع غذاهاى گوناگون از یک سو و محروم بودن مستمندان از سوى دیگر ایراد مهم آن سفره بوده است که اگر والى بودن عثمان بن حنیف را بر آن بیفزاییم اشکال آن بیشتر مى‌شود.
تی‌شرت و شلوارک می‌پوشند و در کانادا روی تردمیل ‌می‌روند و ورزش می‌کنند. وقتی می‌گوییم عجب، برآشفته می‌شوند و می‌گویند به شما چه؟ زندگی شخصی‌مان است و به کسی ربطی ندارد.
برای خرید سیسمونی به استانبول ‌می‌روند. وقتی می‌گوییم عجب، برآشفته می‌شوند و می‌گویند به شما چه؟ زندگی شخصی‌مان است و به کسی ربطی ندارد.
مریض می‌شوند و برای مداوا به لندن یا برلین ‌می‌روند. وقتی می‌گوییم عجب، برآشفته می‌شوند و می‌گویند به شما چه؟ زندگی شخصی‌مان است و به کسی ربطی ندارد.
در فروشگاه‌های لندن پرسه می‌زنند و برای اقوام و بستگان سوغاتی می‌خرند. وقتی می‌گوییم عجب، برآشفته می‌شوند و می‌گویند به شما چه؟ زندگی شخصی‌مان است و به کسی ربطی ندارد.
فرزندان‌شان در این یا آن کشور در حالی که در استخر چپ و راست احاطه شده‌اند بطری را به سمت ما می‌گیرند، تحقیرآمیز به چشم‌های ما زل می‌زنند و به سلامتی ما می‌نوشند. وقتی می‌گوییم عجب، برآشفته می‌شوند و می‌گویند به شما چه؟ زندگی شخصی‌مان است و به کسی ربطی ندارد
عزیزکرده‌شان در کالج‌ها و دانشگاه‌های غرب تحصیل می‌کنند و در کریسمس در حالی که لپ‌هایشان را قرمز کرده‌اند با لباس بابانوئل عکس می‌گذارند و از لزوم شادابی و رنگ در زندگی می‌گویند. وقتی می‌گوییم عجب، برآشفته می‌شوند و می‌گویند به شما چه؟ زندگی شخصی‌مان است و به کسی ربطی ندارد.

چند و چندین سال است که ما زندگی روزمره خود‌مان را داریم. می‌خواهیم در این جغرافیا زندگی کنیم. دخالت می‌کنند و پی در پی برای‌مان اخلاق تجویز می‌کنند. تقریبا عرصه‌ای از زندگی ما نیست که در آن دخالت نکنند و حرفی درباره آن نزنند. به هر شکل و به هر راهی می‌خواهند ما را روانه بهشت کنند. وقتی می‌گوییم به شما چه؟ زندگی شخصی خودمان است و به کسی ربطی ندارد خشمگین نگاه‌مان می‌کنند.

می‌گویند نه. دقیقاً زندگی شما به ما ربط دارد. ما وظیفه داریم شما را روانه بهشت کنیم.

هیچ جای زندگی آنها به ما ربط ندارد ولی تمام زندگی ما به آنها ربط دارد و این، بی‌نهایت غیرمنصفانه است.

خودشان در این جهان به دنبال بهشت می‌گردند و به ما آدرس جایی دیگر می‌دهند.

وقتی از سختی‌هایی که خود آنان در ایجادش نقش داشته‌اند اندکی گله می‌کنیم با نگاه عاقل اندر سفیه می‌گویند صبوری کنید، این آزمایش الهی است.

ممنون که هستید...ممنون که هستید...
تا سیه روی شود هرکه درو غش باشد
نه آقای نسبتا محترم! به اقتصاد مقاومتی ربطی نداره ولی در کشوری که همه واردات کالاهای خارجی رو بستید یا تعرفه آنچنانی بهشون زدید به بهونه تولید ملی و ملت ایران رو از داشتن حق انتخاب محروم کردید، مسول رده بالای مملکت، سردار مملکت! نباید بره حتی یک جنس خارجی بیاره تو خونه خودش! ببنید امام اون زمان چطوری زندگی میکرد و شماها چطوری زندگی میکنید! شرم و خجالت بر شما باد.
چند درصد مردم میتونند بروند خارج و دو قلم سیسمونی خریداری کنند و برگردند؟ ۴ درصد یا ۹۶ درصد؟
خطاب به ماله کشان فاجعه سیسمونی عرض می‌کنم
واقعاً فکر می‌کنید گوش های ما مخملی است؟!
از آسمان به ریسمان بافتن هایتان شرم نمی‌کنید؟
«اى پسر حنیف، به من گزارش دادند که مردى از سرمایه‌‏داران بصره، تو را به مهمانى خویش فرا خواند و تو به سرعت به سوى آن شتافتى خوردنى‌‏هاى رنگارنگ براى تو آوردند و کاسه‌‏هاى پر از غذا پى در پى جلوى تو نهادند گمان نمى‏‌کردم مهمانى مردمى را بپذیرى که نیازمندانشان با ستم محروم شده و ثروتمندانشان بر سر سفره دعوت شده‏‌اند، اندیشه کن در کجایى؟ و بر سر کدام سفره مى‏‌خورى؟ پس آن غذایى که حلال و حرام بودنش را نمى‏‌دانى دور انداز و آنچه را به پاکیزگى و حلال بودنش یقین دارى مصرف کن.»

وَ قَدْ بَلَغَهُ أَنَّهُ دُعِیَ إِلَى وَلِیمَةِ قَوْمٍ مِنْ أَهْلِهَا فَمَضَى إِلَیْهَا أَمَّا بَعْدُ یَا ابْنَ حُنَیْفٍ فَقَدْ بَلَغَنِی أَنَّ رَجُلًا مِنْ‏ فِتْیَةِ أَهْلِ الْبَصْرَةِ دَعَاکَ إِلَى مَأْدُبَةٍ فَأَسْرَعْتَ إِلَیْهَا یُسْتَطَابُ لَکَ الْأَلْوَانُ وَ تُنْقَلُ إِلَیْک‏ الْجِفَانُ وَ مَا ظَنَنْتُ أَنَّکَ تُجِیبُ إِلَى طَعَامِ قَوْمٍ عَائِلُهُمْ مَجْفُوٌّ وَ غَنِیُّهُمْ مَدْعُوٌّ فَانْظُرْ إِلَى مَا تَقْضَمُهُ مِنْ هَذَا الْمَقْضَمِ فَمَا اشْتَبَهَ عَلَیْکَ عِلْمُهُ فَالْفِظْهُ وَ مَا أَیْقَنْتَ بِطِیبِ وُجُوهِهِ فَنَلْ مِنْهُ ... / (نامه45 نهج‌البلاغه)

برای درک عمق مطلب، لازم است بدانیم در کتاب الاعلام زرکلى آمده است که عثمان بن حنیف از صحابه پیغمبر صلى الله علیه وآله بود. در غزوه اُحد و پس از آن شرکت داشت و در عصر عمر به موجب تقوا و پاکدامنى خاصى که داشت مأمور اندازه‌گیرى سرزمین هاى خراجى عراق و سپس والى بصره شد. هنگامى که فتنه جمل رخ داد انصار عایشه به او پیشنهاد کردند که همراه آنها بر ضد امام على علیه السلام بجنگد (در حالى که او والى بصره بود) از این کار خوددارى کرد. طرفداران عایشه تمام موى سر و صورت و ابروهاى او را کندند و با همان حال نزد عایشه بردند.

امام علیه‌السلام عیب بزرگ این سفره را انحصارى بودن آن براى اغنیا ذکر کرده است. اگر غذاهاى رنگارنگ منحصر به آنها نبود و گرسنگان و نیازمندان هم از آن بهره مى‌گرفتند، اشکال بسیار کمترى داشت؛ بنابراین پرزرق و برق بودن و استفاده از انواع غذاهاى گوناگون از یک سو و محروم بودن مستمندان از سوى دیگر ایراد مهم آن سفره بوده است که اگر والى بودن عثمان بن حنیف را بر آن بیفزاییم اشکال آن بیشتر مى‌شود.
جالا اقایان ایت الله ها وحجت الاسلامها ونمایندگان مجلس وروزنامه کیهان ائمه جمعه ها شماها ازکی برای چی تا کجا دارید ناحق را حق وگناه را صواب وصواب را گناه جلوه میدهید اقااین اصولگرایان که سینه چاک سردار سلیمانی هستید چون رفتار وعمل شما برای خدا نیست خداوند با دستان خودتان رسوایتان میکند تا بنده های خدا بشناسند متولی امورکشور بردستان چه کسانی هست
شاید بر خلاف نظر کیهان، قضیه قالیباف برای پوشاندن مشکلات دولت فعلی وقربانی کردن این بنده خداست گر دولت ظرف 8 ماه کار هشت سال را انجام داده پس یتید تا 4 ماه دیگر هنه مشکلات حل شود
برای جناب آقامیری بسیار متاسفم
هر وقت شمای مسوولین توانستید شرایط تهیه یک سفر داخلی و خرید یک سیسمونی معمولی را برای مردم فراهم کنید
بعد رفتن به خارج و ذوق زدگی فرزندان مسوولین را توجيه کنید
حسابتان با خدا
آیا دولت عمان وقتی پولها را به ایران داد، سودی را که در این مدت از آنها کسب کرده است را نیز خواهد داد؟ یا این رقم هم هدیه ما ندارها به داراهای عمانی است؟
«نظر مردم بی اهمیته،
هر روز بیشتر از دیروز»
خیلی از نمایندگان همون مردم اصرار دارند این واقعیت رو روزانه بکوبند توی صورتمون
چە دفاع جانانه ای!!!!.رو سیاه باشید طرفداران قالیباف
وزیر آموزش و پرورش هم دو قلم جنس از ایتالیا اورده بود و رئیس مجلس اون رو کرده بود پیراهن عثمان
چاه کن همیشه ته چاه هست
کدام خدمات دولت؟
البته که نوه قالیباف باید سیسمونی لاگجری داشته باشد. ایشان که مثل ما رعیت نیستند جنس بنجل ایرانی بخرند.
من حرفی ندارم
الحمد والله همه مسئولین رده های مختلف از وضعیت گرانی مسکن خودرو و مایحتاج مردم به اشکال مختلف ناراضی هستند فقط معلوم نیست کی باید برای رفع مشکل کار بکنه الانم که مسئولیت تمام داستان متوجه دولت قبل است سوال اینجاست که اگر نمیتوانن اصلاح کنن پس چرا در راس امور باقی مانند و استعفا نمی‌دهند؟؟؟؟؟؟
منظور از خدمات دولت سیزدهم کمبود و گرانی مرغ و تخم مرغ و گوجه فرنگی و …. است؟
آقای آقا میری
درسته که ممکنه از روی تکلیف حرف بزنی و نه از روی هوای نفس اما برای صحبت درست و سنجیده، تعقل و اندیشه هم لازمه
آقای عضو شورای شهر، چرا بعضی از جوانان بعد از ازدواجشان تا قم هم نمی توانند بروند اما آقازاده ها باید برای خرید یسمونی به خارج سفر کنند. شما مردم را ابله فرض کرده اید یا ....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیانتی که کیهان در حق ملت شریف ایران و اسلام ناب می کند صد دشمن نمی تواند
عمو کیهان! کدوم خدمت دولت ؟ حتماً برنج ۱۰۰ هزار تومانی ، گوشت قرمز ۲۰۰ هزار تومانی ،مرغ ۳۰ هزارتومانی،پراید ۲۰۰ میلیونی و... خواهشاً سرتون رو بیرون بیارید. با این مقدس مآبی و جناح بازی بیچاره کردید مردم رو! البته شاید خدمات دولت برای شخص شما و دار و دسته تان خیلی چشمگیر بوده. خدا ... انشاالله به حرمت ایام قدر خداوند به داد مردم برسد والا این دولت ها که همتی ندارند. تابناک سانسورچی نشی.
ما که رای ندادیم حق اعتراض نداریم

اما آنهایی که رای دادن توضیح دهند ۲۰ چمدان سیسمونی وارداتی در کدام سرفصل این مدل اقتصاد تدریس میشه ؟؟؟؟؟؟؟
بزارید ما هم یک ماشین بنز و یه گوشی آیفون وارد کنیم به اقتصاد مقاومتی که ضربه ای وارد نمی شه ‌‌
تکلیف کیهان با خودش هم مشخص نیست
یکجا میگه ریسی تا سال ۱۴۰۵ نمی تواند هیچ کاری انجام دهد
یک جای دیگه میگه سیسمونی را عام کردند تا کارهای انجام شده دولت به چشم نیاید
بلاخره تکلیف را مشخص کنید
ریسی می تونه کار کنه یا نه
دوما
مثلا چند قلم لباس نیست
اولا اینها تا تخت بجه را هم از ترکیه وارد کردند
دوما پول بلیط و هتل و ... اینها ببینید چقدر میشه
کیهان: قضیه قالیباف را راه انداختند تا حواس مردم از خدمات دولت سیزدهم پرت شود!!!
برو حیا کن. .......!!!
اگر این دو دقلم سیسمونی به اقتصاد مقاومتی ربط نداشت آقایان به چه اجازه ای وارداتشان را ممنوع کردند

به این میگویند عذر بد تر از گناه
آقا میری که علی لظاهر انتظار دارند سفر غیر ضروری آنهم در ماه رمضان توسط خانواده و همسر رئیس مجلس شورای اسلامی تاکیدا اسلامی با وضعی که اکثرا معیشت مردم با مشکل روبروست به راحتی می گذرید ؟
من برای دوستان خبرگان رهبری ونمایندگان مجلس وروزنامه کیهان که عمل خانواده قالیباف را توجیح میکنند فقط با یک مثال سادهعرض میکنم
دوستان من یک افسربازنشسته ارتش هستم اگر با لباس نظامی به اتفاق همسرم تو خیابان بستی لیس بزنم وبخورم ویا سیگار بکشم نه تنها مردمان عزیزمان ازمن ایرادی نمیگیرند بلکه میگویند چه خانواده صمیمی میگویند نظامیان خشن هستند باخانواده خودمهربانند ولی اگر همین رفتاررا یک ایت الله ویا یک اخوند با لباس روحانیت وبه اتفاق همسرش توخیابان بستنی لیس بزنند وبخورند مردم وعرف جامعه نمیپسند که یک اخوند بالباس روحانیت بستنی لیس بزند مورد مذمت قرارمیگیرد این اخوند ویااین ایت الله کارخلاف شرع نکر گناهی مرتکب نشد ولی عرف کارش را قبول نمیکند واما درمورد خرید سیسمونی نوه قالیباف شاید به ظاهر اشتباه نباشد ولی وقتی رئیس مجلس قانون مصوب میکند کالاهای خارجی را برای ملت ممنوع میکند ودم از تولید داخل میزند چرا خودش ونوه اش نباید تولید داخل مصرف کند جالا مردم قضاوت باشماها اگر قضاوت را بسپاریم به این جماعت گناه خودشان را صواب وصواب مخالفان را به گناه نسبت میدهند
عضو شورای شهر تهرون : موضوعی که چند روز است فضای مجازی کشور و شبکه های معاند را بر علیه نظام بسیج کرده و همه به صورت یک دست چه عوامل داخلی و منافقین و چه شبکه های خارجی درصدد ضربه زدن به نظام بر سر یک مسأله بسیار پیش پا افتاده است.) تا قبل از این اگر کسی در مورد دولت قبل این حرفها را میزد و انتقاد میکرد دلسوز نظام بود !!! و دم بدم بجای اسم بردن از مجرم اصلی همه تریبونها نسبتش را مقامات دولت بیان میکردند و همین اقای قالیباف یکی از همان تریبونها یعنی تریبون چهاردرصدی ها بود
کیهان: قضیه قالیباف را راه انداختند تا حواس مردم از خدمات دولت سیزدهم پرت شود:حمایت برخی نمایندگان از قالیباف در ماجرای سفر خانواده او به ترکیه:حمایت عضو شورای شهر از سفر خانواده قالیباف: باید دو قلم سیسمونی از خارج را به اقتصاد مقاومتی ربط داد؟) امان از چهاردرصدی ها !!! امان از ماله کشی !!
اگه جای خانواده قالیباف کسی دیگر مثلاً از اعضای دولت قبل بودند کیهان،شورای شهر و نماینده گان مجلس همین حرفها را میزدند؟ریا تو این مملکت داره بیداد میکنه
معاون بانک مرکزی :خوشبختانه از شهریورماه ۱۴۰۰ به بعد نرخ تورم ۱۲ ماهه در مسیری نزولی قرار داشته و با ۱۳.۱ واحد درصد کاهش به۴۶.۲ درصد در اسفندماه ۱۴۰۰ رسیده است.) قسم شما را باور کنیم یا قیمت گوجه بادمجان و خوراکهای اصلی مردم
کیهان مورد نفرت اکثریت مطلق مردم ایران
خداروشکر مسوولین خجالتشون کلا ریخته، دیگه میگن اصلا حق داریم بریم خارج، چه خوبه انقدر باهامون ندار شدن
واردات کالاهای لوکس با ارز دولتی را آزاد کنید تا خانواده آقا زاده ها نرن خارج خرید تا سیاسیون برخلاف شعار ها خود مجبور به توجیه بشن آخه بندگان خدا سرش شلوغه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
مرسی که توجیه رو درست نوشتی. انقدر توجیح دیدم داشتم کهیر می زدم.
باعث تاسف هست که که به این شدت یه عده همراه با کیهان شروع کرده اند به پاک کردن صورت مسئله خانواده قالیباف. خالا اگر این کار را خانواده سید محمد خاتمی انجام میداد، امثال کیهان همین رویه را داشت یا جوری دیگری بود ؟
اقای اقامیری اگه یک نفر مردم عادی بود بحث حمایت از تولید ونه به کالای خارجی وهزار حرف میزدید الان چون حرف از اقازاده است بحث یک سیسمونی ساده میشه ورسانه های معاند وغیره....مگه تو ایران سیسمونی نیست اگه من یک ساک بیارم هزار جا باید جوابگو باشم تو گمرک. الان همتون از اقازاده ها حمایت میکنید ببینید اقای شریعتمداری به انهایی که اظهار نظر میکنند به کجاها ربط میده. واقیعت اینه که هر خیلی چیزها برای شما حلاله برای بقیه حرام
کیهان : عمده قرض دولت اعتدالی تسویه شده و تورم پایین آمده و تولید قدرت و ثروت شده و تلفات کرونا از ٧٠٠ نفر به ٢٠ نفر رسیده و... و مردم از تنبلی و متلک بی‌عرضه‌ها نجات یافته‌اند.) اگر قرض و تدبیر دولت اعتدالی نبود اقتصاد بخاطر ترامپ چند سال قبل فروپاشیده بود اگر قرضی ادا شده چون بایدن چراغ سبز فروش نفت را به ایران و خریداران داده است انهم بخاطر برجام اعتدالیها اگر دولت اعتدالی ان واکسن ها را نخریده بود و بخاطر ترامپ نتونسته بود واردش کنه و الان با وجود بایدن ریسی واردش کرده دیگه به چه چیزی افتخار می کنید دولت ریسی حتی قادر به پشتیبانی از واکسن های داخلی هم نیست واکسن هایی در دوره تدبیر و اعتدال با پشتیبانی دولت تحقیق و به تولید رسیدند !!! تمامی امکانات بالفعل ار تخت و امکانات بیمارستانی تا ماسک و برای مقابله با کرونا همه در دولت تدبیر بوده !!!
سالانه میلیون ها نفر سفر خارجی می روند که بستگان مسوولان هم جز آنها هستند و اتفاقا کالا هم می خرند ولی چرا به این بنده خدا گیر دادن؟
پروژه ترور شخصیتی قالیباف هست که چند ساله شروع کردن چون می دانند آدم کاری هست
حمایت برخی نمایندگان از قالیباف در ماجرای سفر خانواده او به ترکیه
تو ایران همیشه مرئوس تحت هر شرایطی از رئیس خودش حمایت میکنه حتی به غلط. ریا و تزویر همیشه نکوهیده شده مگر برای منفعت طلبان
ملت الان به قالیباف بدهکار هم شده . یه حساب اعلام‌ کنین برای هدیه چشم روشنی بچه ش پول جمع کنیم.
چشم آقای شریعتمداری خفه میشیم !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
:))
جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در مجلس:اصلاح طلبان در دیدار نوروزی که با سران خود داشتند کار تخریب دولت آقای رئیسی را کلید زدند) چه موقع دست از توهم توطئه دست برمیدارید ؟!!! گرانی های انفجاری و عدم تصمیم گیریهای منطقی و انی و ایجاد بحرانهای غیرلازم مثل طرح صیانت وجود افراد غیر متخصص در مناصب مهم مثل برنامه و بودجه و صمت و اقتصاد !!! چه ربطی به توطئه دارد این کارها خود بخود باعث تخریبه
خجالت آور هست که حتی پول نقد به کشور وارد نکردید در قبال آزادی آن جاسوس
درگذشته که این آقایون درحاشیه قرارداشتنددائماتمام حرکات وسکنات مسئولین وقت راتحت نظرداشتندوحتی به لباس پوشیدن واززندگی خصوصی آنهاازکاه کوه می ساختتدوازآنجاکه صداوسیما وتمام تریبونهادراختیارشان بودازهرگونه انتقادوتوهین وافترا ابایی نداشتند اما حالا همه ی همان آقایان ازجمله کیهان آنچنان از این افتضاح خانواده قالیباف دفاع می کنندکه انگارهیچ اتفاقی نیافتاده ومنتقدان را مخالف دولت ومجلس واگر رویی داشته باشند ضدانقلاب وضدنظام معرفی می کنند .عجبا ازانصاف و وجدان این آقایان .
چرا جرات نداری بقیه حرفهای مطهری را منتشر کنی
یکی اینکه گفته از ازل دنبال ساخت بمب اتم بودیم اما برنامه مون لو رفت دیگه اینکه گفته ممنوعیت ورود کالاهای امریکایی پس از برجام غلط بود
میگم چرا ماها را اینقدر هالو گیر آوردن چرا قضیه ترکیه شده فقط دختر و داماد نقش همسر محترمه جناب رئیس چه شده همه الان طوری موضعگیری میکنند که گناهکار و بدهگار مسئله ما شدیم و حضرات طلبگار و مغموم ، بیایید همایشی برگزار کنید و یه چند هزار میلیارمیلیاردی به این معصومین با دستبوسی کمک کنید و ازشون خواهش کنید به سفر دور دنیا بروند و هرچه خواستند آزادانه و بدون گمرکی (البته گمرک غلط میکنه مدعی باشه) بیارن میگم عمری به هاشمی همه جور انگ زدند و اون مرحوم به همه جا و همه کس نامه زد که به من به اندازه یکدرصد تهمت زنندگان فرصت پاسخگویی دهید ندادند چطور این آقای رئیس النمایندگان در مقابل همه اتهامات ( املاک نجومی ، کمک کلان به خیریه همسر مکرمه ، و فروش و واگذاری غیر قانونی املاک شهرداری با قیمت بسیار نازل به ازما بهتران و ۰۰۰۰۰۰ ) با در اختیار داشتن تمام رسانه ها ازجمله رسانه های میلی حاضر نشده یکساعت بشینه و پاسخگو باشه و فقط به این بسنده کردند که موضوعات در دادگاه بررسی شده پرونده ها بسته شده من که گوشهام درازه و قبول کردم دیگران را نمیدونم ۰
کیهان اتفاقا موضوع سیسمونی را شماها توی بوق و کرنا کرده اید تا از پشت پرده این مسافرت خانوادگی در ترکیه برملا نشود .
کیهان: قضیه قالیباف را راه انداختند تا حواس مردم از خدمات دولت سیزدهم پرت شود : هفت هزار صفحه برنامه اقتصادی ریسی را هم دیدیم !!!
جالبه آقای قالی باف از مردم و وجدان صحبت می کنند شاید همه خبرهای هلدینگ یاس املاک نجومی سیسمونی و....شایعه هست این دشمنان چقدر مکارند
جناب سر دبیر کیهان ما مثل شما نون خشک نمیخوریم لنگ هم نمیبندیم که بتونیم خدمات بی بدیل دولت سیزدهم رو درک کنیم.. واقعا تو این مملکت زندگی میکنی!!!!؟؟؟؟
بحث " چند تکه لباس " نيست . بحث فکر حاکم در خانواده مسئولان است. این خانواده برای خیلی ها می توانند الگو باشند.
كيهان :ترفند «حواس پرت کردن» را هم از شیاطین آموخته‌اند.
آقای کیهان فرض کن همین اتفاق برای جهانگیری میوفتاد! اونوقت تو و اون 20:30 ول کن بودید؟؟؟؟؟
آقای میردامادی هنوز فکر وی کنی اندک آبرویی داری؟
فعلا تا یکسال و چه بسا دوسال با تورم دست‌پخت دولت قبل سر و کله بزنید تا بعدا تورم کمتر شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
خودش گفت بیام 6 ماهه درستش میکنم تو این 8 ماهی ک اومده هر روز وضع بدتر شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
ل43 سال است از این توجیهات بسیار شنیده ایم!اوایل که تا چند سال می گفتند مشکلات رژیم پهلوی است و چندین سال زمان می برد تا رفع شود!بعد شد مشکلات جنگ!بعد از آن مشکلات بازسازی پس از جنگ!بعد مشکلات تحریمها و حالا هم بدهی دولتهای قبلی!ظاهرا این توجیهات وقصه ها حالا حالا ها با ما هستند!
مگه خود قالیباف اقتصاد ایران را به دو تا سیسمونی از ایتالیا ربط نداد؟؟!!
زدی ضربتی، ضربتی نوش کن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
هر وقت فرق خرید عمده با خرید شخصی فهمیدی بیا حرف بزن
ناشناس
| Germany |
۰۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
بله احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
فرق میکنه این یه سیسمونی جهادیه
شورای شهر تهران شورای ۴ درصدی ها و حامی ساندیس
جناب قالی باف لطفا شما از گرانی سخن به میان نیاورید . اهل و خانواده شما رو چه به گرانی . خدا رو شکر با داستان پیش اومده مشخص شد تفکر خانواده گرامی تان چگونه نسبت به اوضاع و احوال گرانی و وضیعت معیشت مردم است . از قدیم گفتن یه سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به مردم .
حنای سما و امثال شما برای مردم دیگه رنگی نداره لطفا سکوت . نمک به زخم مردم نباشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
تفکر خانواده نیست تفکر سرپرست خانواده است.
شرم برشما وقتی افرادی درون زباله ها دنبال بازیافتی هستند و بعضی ها سفر خارج برای خرید. خشته از شعار ساده زیستی و حمایت از تولید داخل
قالیباف: وضع گرانی‌ها در کشور غیرقابل دفاع شده &کیهان: قضیه قالیباف را راه انداختند تا حواس مردم از خدمات دولت سیزدهم پرت شود - خودتان قضاوت کنید
چرا کسی جلوی افزایش قیمت تولیدات کرمان موتور رو نمی گیره؟ چرا اینها سیر نمیشن؟ در طی چند ماه بیش از 300 میلیون گرون تر شده!!! چرا مسولین به این موضوع توجه نمیکنن
خوابید؟ چرا به مردم بدبخت توجه نمیکنید و همش آمارهای غلط میدید که ما فلان کردیم چرا فقط به فکر ایجاد برای هم حزبی های خودتون هستید ولی مردم را فراموش کردید
چند تکه لباس ؟ شما که فقط برای یک روسری محشر بپا میکنید !
منم اگر شورا بودم یا نماینده از قالیباف دفاع می کردم
روزنامه كيهان چه زمانى مى خواهد دست از دروغگوئى بردارد ؟ دفاع از اقاى قاليباف به جاى خود ، اما اينكه گفته مى شود كه مى خواهند حواس ملت را از خدمات دولت از جمله كاهش تورم و غيره پرت كنند ، فقط مايه خنده است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
شریعتمداری رو جدی نگیر خودشم نمیدونه چی میگه
منبعد استفاده از کلمه " سیسمونی " به هر نحوی که باشد جرم بوده و مرتکب تخت تعقیب قرار خواهد گرفت .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
وبسایت های حاوی کلمه "سیسمونی" فیلتر خواهند شد
آقای آقامیری بله دقیقا این ها مهم هست. وقتی برای مردم نسخه می پیچین که کمتر بخورید و پای انقلاب بیاستید و مشکلات رو تحمل کنید و از کالای داخلی حمایت کنید و الی ماشالله ولی خودتون کلا کار دیگر می کنید یعنی به ریش مردم میخندید. خجالت و شرم چیزی هست که برای شماها تعریف نشده است. تازه اگر فقط برای سیسمونی بوده باشه سفر.
آقایان دولایی آقا میری موضوع دو تکه لباس نیست مردم برای شیر خشک در مانده اند مگر آن دو تکه لباس در تهران نیست حداقل در ماه رمضان جانب حق را بگیرید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
حق؟
سفر که خودت هم می‌روی چیزی نمی خری؟
دنبال چی هستید؟ تخریب؟
این حرف خودش کمتر از کار خانواده قالیباف نیست. مردم میگن چرا اینقدر بی خیالید حتی نسبت به شعارهای خودتان، میگن چیزی نشده که، دو قلم جنس گرفتند تفریحی هم کردند...
خدايا ما چه گناهي كرديم كه توي اين كشور گروگان گرفته شديم؟!
اوف بر همه شما كه دين و آخرت خودتان را فداي ظواهر دنيوي كرديد و دم از علي(ع) مي زنيد
بخدا آخرالزمان شده است
وقتي چندتا آدم ضعيف و فاقد بنيه علمي، تجربي و سياسي تازه به دوران رسيده وارد مجلس مي شوند اوضاع بهتر از اين نخواهد شد
خدايا تو رو به همين شبهاي عزيز قسمت مي دهيم ما را نجات بده
فقط برکناری قالیباف باید خواسته مردم باشد ورسیدگی کامل و شفاف به پرونده‌های مالی این آقا در گذشته
این سیسمونی گفتن بعکس برا پرت کردن حواس مردم از گرانی و تورم و نبود دارو و بیکاری. فساد و رانت‌خواری است آقایان 90 درصد مردم فهیم و با بصیرت و شناخت هستن به مردم اهانت نکنید طلبکار نیستین و ری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
دقیقا...اتفاقا جدا از درست یا غلط بودن ماجرا .این سفر پر سروصدا برای دولت میتواند فرصت خوبی باشد تا هر کار دلش خواست انجام دهد.
به مدافعین عرض می کنم
به کسی ربطی نداره کی از کجا خرید می کنه ولی حفظ منابع ارزی حتی یک دلار در این وضعیت لازم است وانگهی وفتی خواص خروج منابع اندک ارزی را رعایت نمی کنند از خواص چه انتظاری دارید
خداِئیش اگر یکی از افراد اصلاح طلب اینکار را می کرد نمایندگان، شورای شهر و کیهان چی می گفتند؟ خدائیش چه می گفتند؟ اینقدر دلم می خواست جواب این سئوالم را یک می داد. فکر نکنید اصلاح طلبم. فقط کمی شعور دارم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
اگر می داشتی که بارها جماعت اصلاح طلب از این کارها کردن ولی طرف مقابل دنبال این چیزهای حاشیه نبودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
قالیباف در مناطره ۹۶ چه گفت ؟؟؟؟؟
: گفت
وزیر اموزش و پرورش ( دولت روحانی ) برای لباس فرزند خود از ایتالیا رفته خرید کرده
ایا اقتصاد کشور ما درست میشود ؟
!!!!!!!!!!! نخیر ، درست نمیشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
همون چیزی که قالیباف در مورد دختر وزیر گفت و عینا دختر خودش انجام داد. آدم باید کمی خجالت یاد بگیرد
حجت الاسلام آقامیری....دو جوانی که تازه ازدواج کردند شوق و ذوق دارن و یه سفر خارجی رفتند و دوقلم سیسمونی خریدند....خود مردم قضاوت کنید
در این که حضرات همگی دور سفره نشسته اند و با هم تناول می کنند و مثل کوه پشت هم هستند شکی نیست قطعا
تف به شرف هرکسی که پول ملتو میخوره
اقایان چرا به این باوررسیده که مردم همان کسانی هستند که هرکاری بکنید به سادگی بازهم شمارا باور میکنندیا پیش خود مانند اون اقای معمم که به راننده تاکسی گفت ماسوارتان شدیم زورش هم داریم پیاده نمیشویم یا انتقاد اقای قالیباف به وزیر درست بوده که بوده پس چرا خودشان تکرار کردند
اجاره بها سر به فلک کشیده! اجناس خوراکی یکی یکی از سفره ها پر میکشن! پراید شده ماشین لوکس. هنوز بورس اوضاعش داغونه. روحانی که نیست بندازین گردنش. حالا همه خبرگزاریا و روزنامه ها شدین مداح قالیباف و اینکه هیچ اشکالی نداشت کارشون. مردم نون ندارن برای خوردن، اینا شدن مسئول که بچه هاشونو بفرستن خارج. اقتصاد رو که گند زدن بهش. این دولت و مجلسم بدتر از دولت قبلی. فقط ادعا دارن
ایا کیهانی ها از قیامت نمی ترسند
ققط از یک چیزی خوشحالم و اینکه خودم خودم را تحقیر نکردم و بروم به این افراد رای دهم چون ذات وجودیشان را می شناختم .
تابناكً سانسورچى
راستی یک سؤال شرعی از علما: خانواده محترم جناب قالیباف بدون اجازه ایشان به ترکیه سفر کرده اند آیا روزه همسر ایشان در ماه مبارک صحیح است یا باطل؟
قالیباف ضعف های اساسی داره.کسی که نمیدونه خونوادش چه کاری میکنه.چطور میتونه ریاست یه قوه رو اداره کنه .من در انتخابات طرف اقای رئیسی بودم .ولی این دلیل نمیشه که هر چی رو ببینم به به وچه چه بگم قصور وخطا از هرکی باشه بده واز مسئولین بدتر .قالی باف اینده سیاسی خودشو نابود کرد
دیو چو بیرون رود فرشته درآید
جالبه خوده اقای قالیباف میگه تورم در کشور قابل دفاع نیست

حسین اقا میگه دارن دولت و تخریب میکنن
بعد از قالیباف دفاع میکنه
انصافا جوک هستین همه تون
قالیباف برای مردم تمام شد.با هیچ اب مقدسی پاک نمی شود .هرکسی هم از کار او طرف داری کند خودش هم سقوط می کند.در مورد خودرو سازی مسئولین سرنوشت خودرو سازی المان شرقی را مطالعه کنند دقیقا به سرنوشت انها دچار شده ایم
حجت الاسلام عضو شورای شهر
خدا شاهده با چهار ساک. رفتن با پنج ساک برگشتن
عامووووو خودتی
باز خدا خیرت بده تابناک که هر روز ایمانمون رو بیشتر می کنی که اینها به فکر مملکت و مردم نیستند.
زمانی که گفته میشد مردم به جای ۳ وعده غذا ۲ وعده بخورند تا مشکلات حل شود یک عده دیگه باید تاوان بدهند اما خانواده مسئولین اول زندگی ذوق دارند از خارج خرید کنند، بقیه ی جوانان ذوق ندارند و باید از کالای ایرانی حمایت کنند از طرفی ماله کش اعظم چقدر دقیق خبر داشتند ۴ چمدان لوازم اسایشی بردند و فقط یک چمدان اضافه شده زمان برگشت.
مردم کلا از این قالیباف خوششان نمیاد کاری هم به خرید سیسمونی نداره و این بهانه است .
حاج حسین بی لطفی نکنید؟؟!! ایشان در انتخابات به آن وزیر خرده میگرفتند که چرا سیسمونی از ایتالیا خریدند حالا چی شد ؟؟!! که خرید سیسمونی آنهم در این شرایط که همه ما بدبختها برای نان شب محتاجیم برای بعضی ها آزاد شد؟؟!! آنهم برای منتقد به این حرکت؟؟!! پس کمی وجدان در تحلیل داشته باشید چرا نباید سوال شود که برای چی در این شرایط اینگونه عمل شده است آخه مثلا" از رئیس مجلس انتظاری است که از سایرین نیست؟؟! یک سوال این پولها از کجا میاید این درآمدها چگونه حاصل می شود که ما بدبختها نمیتوانیم یک ذره آنرا کسب کنیم؟؟!1
عضو مجلس خبرگان عضو شوراب شهر نماینده مجلس ! با این حمایتی که از خانواده قالیباف میکنید قبح همه چیز را از بین بردید .
امثال شماها نه تنها باید از مردم معذرت خواهی کنید بلکه باید با خاطر این شرایط از خجالت بمیرید .نا اینکه باکماد پررویی طلبکار هم باشید
خدمات منظور افزایش تصاعدی قیمت است یا کاهش سرعت اینترنت پا گذاشتن روی حلقوم مردم ....
علی مطهری: ۲۴۰ نفر در اعتراضات بنزین کشته شدند و مجلس سکوت کرد
همیشه توی ای مسائل مقصر احزاب هستند چون مجلس و دولت همگی از احزاب هستند
والا یک کاری می کنند که یعنی ما هر چه دلمان خواست انجام می‌دهیم و اگر حرفی زدید می شوید،معاند،زد انقلاب آلبانی نشين
دولت قبل بدون فروش نفت اقتصاد را گرداند حالا خوب یا بد دولت حال می گوید روزی 2 میلیون بشکه نفت می فروشد پس پول ان کو
معنی تکلیف رو هم فهمیدیم
چرا جوانان دیگر از سر ذوق به این حراجی ها نمی روند و لطفا از سر تکلیف زمان حراجی بعدی را اعلام کنید
واقعا باید تاسف‌ خورد
عجب چه امار دقیقی داره با 4 تا چمدون رفته با 5 تا برگشته
مسأله قالیباف سادست.رهبری دستور حملیت از کالای داخلی دادن.وقتی رییس مجلس حرف رهبری رو قبول نداره و حرف رهبر رو برای خونوادش نمیدونه چرا باید رییس مجلس بمونه؟؟
به نظر میرسه اگه این شبکه های معاند هیچی نمی گفتند ( که بهتر بود سکوت می کردند و البته دلسوز کشور ایران هم نیستند ) نماینده خبرگان و ... چیزی برای گفتن نداشتند .چون به قول خانواده خطایی ما بخشودنی و( فراموش نشدنی) نیز می باشد
معلومه جناب شریعتمداری از آن ییسمونی چیزی هم نصیب شما شده
اقای جنتی این نمایندگان که الان طرف اقای قالیباف وایسادان همه از فیلتر شما عبور کرده اند و شخص شما در همه این ظلم ها و دغل کاری ها شریک هستی
واقعا چقدر پررو هستند که یک همچین دهن کجی بزرگی به ملت رو میخوان ماست مالی کنن!!!سیسمونی آوردن جرم نیست به شرطی مه مردم هم بتونن بیارن و دم از اقتصاد مقاومتی و بستن درها و..نزنید نه اینکه همه چیز برای مردم ممنوعه برای آقازاده ها آزاده!!!
اونایی که از قالیباف حمایت می کنند همونایی هستند که سیسمونیشون رو از ترکیه خریدند.مسوولان ....
امسال بعد از ۵۰ سال از تاریخ تأسیس بهشت زهرا قرار بر این شد تا بهشت زهرا ۲۴ ساعته شود.
این همه دستاورد دولت
کدام خدمات :گرانی ها سرسام آور؟!!!تورم افسار گسیخته؟!! بدبخت شدن ملت ؟!! کدام خدمات آقای شریعتنداری
همین دو قلم می تواند توسط مسئولان بشود صدها قلم! در صورتیکه یک قلمش هم برای یک مسئول که باید الگو در زمینه استفاده از کالاهای داخلی باشد اضافی است
نه جانم نسخه اقتصاد مقاومتی و ریاضت کشیدن مال مردم است
رسوایی و فاجعه واقعی سیسمونی گیت، کلام کیهان و برخی اصول گرایان و ائمه جمعه در دفاع از قالیباف است.
خدمات دولت سیزدهم البته قابل انکار نیست جناب کیهان !!!!!!!!
ماله کشی هم حدی داره
یکی از اتفاقاتی که باید تو این کشور بیفته اینکه تو معانی کلمات و مصداق اونها تجدید نظر بشه....معاند .ضد انقلاب .ضدولایت فقیه.......کارگری که حقشو فریاد میزنه معاند نیست...خبرنگاری که دزدی ها رو افشا میکنه مزدور نیست...شخصی که انتقاد میکنه ضد انقلاب نیست ...مردمی که طرح صیانت نمیخان منافق نیست
جالب است که عده ای خود را مسلمان و پیرو علی می دانند ولی در برخورد با اشخاص بجای دید عدالت محور از یک بام و دو هوا پیروی می کنند!طرف که خانواده اش را فرستاده خارج و با چمدانهای اجناس خارجی برگشته در مناظرات تلویزیونی خودش صریحا به وزیر دولت قبل تاخته بود که چرا به کشور ایتالیا رفته!و عده ای هم از این حرف حمایت کردند!!حالا که خانواده خودش رفته اند آن عده از ایشان حمایت می کنند!!!
ابوالقاسم دولابی، عضو مجلس خبرگان در واکنش به ماجرای سفر خانواده قالیباف به ترکیه در ویژه‌برنامه صداوسیما گفت: برای چند تکه لباس جنجال به پا کرده اند.
میرفت کوچه برلن می خرید جنجال نمی شد
دو روز دیگه. جماعتی خودجوش : قالیباف هست سالار. قالیباف هست مالک
به مردم که می رسد باید لنگ بپوشند و مرغ نخورند و اشکنه بخورند! و ... ولی به خودشان که میرسد خارج رفتن و خرجهای آنچنانی و ... چیزی نیست و ایراد ندارد!!
آقای سید محمد آقامیری لااقل از خانواده محترم مدافعین حرم کمی ، فقط کمی خجالت بکش ! دو جوان ذوق داشتند؟ 4 ساکت داشتند با 5 ساک برگشتند! در حراجی سیسمونی خریدند! امان از این همه نفهمی !
جناب حجت‌الاسلام سید محمد آقامیری : رطب خورده چگونه منع رطب کند ؟
«خانواده رئیس مجلس می‌رود لباس بچه از استانبول می‌آورد، مردم شما فکر می‌کنید اقتصاد ما درست می‌شود، هرگز!»
جناب کوچکی نژاد!شمانگران نباشید،هرچقدرهم که اصلاح طلبان تلاش کنندشورای نگهبان اجازه ورودبه صحنه انتخابات به آنهانمی دهد!!!
شان شوراي شهر بيشتر از افرادي مثل آقاميري هست.
خواسته ما مردم بر خلاف شما آقايان رسيدگي دقيق به پرونده هاي فساد قاليباف و خانواده اوست.
قالیباف و خانواده اش با اینکار، تیر خلاص را به رییسی و جمهوری اسلامی زدند. والسلام.
42 سال عمر دارم. هر سال تلویزیون درباره ولخرجی های اشرف پهلوی برنامه داره. الان ما خودمان و درو و بریهایمان سالمند؟ مثل مردم عادی و با درد و دغدغه آنها زندگی میکنند؟
آمدم نظر بدم واقعا از خواندن این مطالب شرمسار شدم شما که این مطالب را می خوانید و نشر می دهید چه حالی دارید ؟
حالا بچه پسر است یا دختر به سلامتی؟
حجت‌الاسلام سید محمد آقامیری، حضرتعالی که مهر تأیید بر رفتار ناشایست آقای قالیباف می زنید چه انتظاری می رود که به حق و حقوق مردم بپردازید. خودتان چند بار به سفر خارجه رفته اید البته اگر در لیست تحریمی ها نیستید. لطفا یکبار دیگر به صحبت های آقای قالیباف در خصوص رفتار مشابه یکی از وزرا در جریان انتخابات گوش فرا دهید. شاید ذهن تان باز شود. مردم ممکن است امثال قالیباف و شما و غیره را ببخشند ولی فراموش نمی کنند.
خدایا خدا خدایا خدایا خدایا به احترام و آبروی حضرت زهرا (س) آقا امام زملن را برسان . الهی آمین یا رب العالمین
آقای آقا میری دو کلام حرف منطقی بزن . اگر یک سر انگشتی حساب کنیم که هر زوج ایرانی برای بدنیا آمدنشان دو قلک کالای ترک بخرن ، فقط دو قلک کالای ترک داخل ایران بخرن نه اینکه برن ترکیه پول خرج کنن . میدونی میشود حدود بیش از دو میلیون کالا و اگر هرکدام از این اقلام فقط 500 هزارتومان ناقابل قیمت داشته باشند ، میدونی چقدر میشود ، میدونی یا برات حساب کنم . میشه 1.000.000.000.000 میشه یک هزار میلیارد تومان
این خانواده با چهار ساک رفتند و با پنج ساک برگشتند و دو قلم جنس هم همراه خود آوردند که مشخص است، دو جوانی که اول ازدواجشان است و می‌خواهند صاحب فرزندی شوند، ذوق دارند و به یک سفر خارجی رفتند و در یک حراجی سیسمونی دیدند و دو قلم جنس هم خریدند. حالا باید از این دو قلم جنس فیلم بگیرند و عکسبرداری کنند و آن را رسانه ای کنند و به اقتصاد مقاومتی ربط دهند!؟ حاج اقا بقیه جووونای این مملکت دل ندارند که حتی شب سر گرسنه به زمین میزارن وشاهد گرسنگی زن وبچشون هستند خدا همه رو هدایت کنه حرف دلم رو نمیتونم درباره شما بگم چون شاید تابناک کامنت منو نزاره
آقای کیهان،لطفا یکی از خدمات دولت سیزدهم را نام ببریر که برای همه ملموس باشد
کیهان هرگز به نفع ملت حرف نزده..همیشه به نفع حکومت تیتر زده...امان از کیهان ...
مسئولین و نماینده گان مجلس از این میزان پرداختی از بیت المال در بعضی شرکتها اطلاع دارند و برخورد نمیکنند و چرا دریافتی ها را به بیت المال بر نمی گردانند
اقای قالیباف متاسفم برات.حالا یک دوربین بنده خدایی حقایق را فاش کرد وبعدش بازار توجیهات داغ شد که مثلا درستش کنند ولی پیش دوربین خدا که همیشه فعاله چه جوابی می خوای بدی؟
چیجوری اینقدر راحت برای خرید میرن کشور خارجی من و همسرم بعد از 20 سال کارمندی نمیتونیم تا کربلا سفر زیارتی بریم
اقایانی که مردم ... فرض میکنید صحبت از دو قلم سیسمونی نیست صحبت از این هست که سردمداران اقتصاد مقاومتی در ترکیه چه میکردند؟؟؟؟؟؟؟واعظاعان کاین جلوه در محراب ومنبر میکنند ....گویا باور نمیدارند روز داوری....
ابوالقاسم دولابی، عضو مجلس خبرگان در واکنش به ماجرای سفر خانواده قالیباف به ترکیه در ویژه‌برنامه صداوسیما گفت: برای چند تکه لباس جنجال به پا کرده اند.
اولا چند تكه نبوده و چمدانهاي زيادي بوده دوم اينكه هزينه سفر ، اقامت چندين روزه و خريد در كشور خارجي را در نظر بگيريد.
آيا رفتن و خريد در تركيه براي 96 درصد مردم كه جناب قاليباف ادعا مي كند جزء آنهاست ميسر است.
در آخر جناب دولابي زمان ماله كشي تمام شده مردم آگاه هستند و مي بينند ميان شعار و عمل مسئولين تفاوت از زمين تا آسمان است. در ضمن تو چرا خودتو ..... مي كني.
ترس از خداوند و تقوای الهی گوهر نایاب در میان مسئولین ماست، اگه کسی فقط کمی از خدا بترسه و ذره ای به قیامت اعتقاد داشته باشه این کارارو نمیکنه
قالیباف حقاً و انصاً خدمات شایانی بخ کشور و مردم ایران کرده و باید قبول کرد کار غلط غلط است ولی خیلی بزرگ کردند
کیهان درست میگه، گوشت و میوه و سیب زمینی و بادمجان و برنج و دارو و اصلا همه چی ارزون شده. ولی عده ای معاند می خواهند حواس مردم را از این همه گشایش و راحتی و کاهش بیکاری و تورم و .. پرت کنند!!!!!!
ای شب تیره، خدا کجاست؟ (احمد شاملو)
منافق کیست ؟ کسی هست که حرف و عملش باهم یکی نیست این رو تازه یاد گرفتم
واردات خودرو هم مسکنی خواهد بود که موقتا درد رو ساکت میکنه. لطفا مشکلات رو ریشه ای حل کنید
این افرادی که از عمل خانواده قالیباف دفاع می کنند، خودشان نیز ریاکارند و چون به خلوت می روند کار دیگر می کنند؟
موضوع یک قلم و دو قلم کالا نیست موضوع اصلی نوع تفکر است.
نظام کم برای قالیباف نگذاشت و چیزی به قالیباف بدهکار نیست هرچند که قالیباف خودش هم کم بر نداشت!
بهتر است هرکس مسوولیت اعمال خویش را بپذیرد و از نظام هزینه نکند.
از قدیم گفتن مرگ خوبه ولی برای همسایه
اشکنه خوردن خوبه
لنگ بستن خوبه
فشار اقتصادی تحمل کردن خوبه
گوشت و مرغ نخوردن خوبه
یه وعده غذا در شبانه روز خوردن خوبه
ایثار و از خودگذشتگی و رفتن به جبهه ها برای دفاع از وطن خوبه
قانع بودن حرص نداشتن تکبر نداشتن بخل نداشتن تهمت نزدن غیبت نکردن امانت دار بودن اعتقاد به خدا و غیب و قیامت عادل بودن و ...همه اینا خوبه
همه اینا خوبه
موضوع یک قلم و دو قلم کالا نیست موضوع اصلی نوع تفکر است.
نظام کم برای قالیباف نگذاشت و چیزی به قالیباف بدهکار نیست هرچند که قالیباف خودش هم کم بر نداشت!
بهتر است هرکس مسوولیت اعمال خویش را بپذیرد و از نظام هزینه نکند.
از قدیم گفتن مرگ خوبه ولی برای همسایه
اما خطاب من به ملت شریف و نجیب و مظلوم ایران است تابه کی ؟ تا به کجا ؟ میبایست چشم بروی این مظلمه هایی که برما میرود صبور بود و سکوت کرد ؟ میبینید که همه اشان همدست یکدگرند .... به پا خیز به پاخیز
تا حالا هرجا فرصتی پیش آمده قالیباف را شماتت کردم و برخی جاها کامنت های سختی علیه قالیباف نوشتم اما ته دلم این است: «حیف قالیباف، حیف که با چنین چیز مسخره ای کنار رود» ... بگمانم من تنها نیستم
اصول اولیه کیهان: اگه خانواده اصلاح طلبها یا مخالفان ما حتی در دستشویی دست در دماغ خود بکنند آبرویشان را میبریم و اینکار را مصداق حمایت از دشمن میدانیم و آنان را معاند خطاب میکنیم ولی اگر هر کدام از خودی ها و اصولگرایان هر خلافی را بکنند، آنرا حلال میدانیم و علنی کنندگان آنرا دشمن و معاند میدانیم!!
واعظان کاين جلوه در محراب و منبر مي کنند. چون به خلوت مي روند آن کار ديگر مي کنند
به عنوان یک ایرانی تمام مسولین ریا کارو به مولا علی واگذار میکنم به دردی مبتلا بشن که هیچ درمانی نداشته باشد
واعظان کاين جلوه در محراب و منبر مي کنند. چون به خلوت مي روند آن کار ديگر مي کنند
آره خیر سرت کیهان
, کدوم خدمات منظورته برنج 100 هزار تومنی هست یا پراید 200 میلیونی
جناب آزاد دوستانتان درشورای نگهبان اجازه وروداصلاح طلبان رانخواهندداد،مانندانتخابات۱۴۰۰.خیالت راحت!؟!
" ابوالقاسم دولابی، عضو مجلس خبرگان در واکنش به ماجرای سفر خانواده قالیباف به ترکیه در ویژه‌برنامه صداوسیما گفت: برای چند تکه لباس جنجال به پا کرده اند."

لطفا به " عضو مجلس خبرگان " توجه ویژه مبذول بفرمایید هم وطن عزیز .

کیهان که دیگه تشت رسواییش افتاده و فقط برای مزاح سخن میگه و البته برای شیشه پاک کردن کاغذ خوبی داره.

حالا تازه این یک مورد لو رفته از این رفتار های مسئولین هست . اگر همه آنها بر ملا شده بود که کیهان الان در حال تاسیس روزنامه جدید بود.
آقای دولایی ، آقا میری ، حجت السلامها آیت الله ها ... بس کنید
اگه این اتفاق برای زن و بچه مسئولین و وزرای دولت روحانی اتفاق میافتاد کفن پوشهای حرفه ای چه آشوبی راه می انداختن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
والا به خدا. درسته که از روحانی هم مردم راضی نبودن. ولی دیگه این چیزا رو که میفهمن.
اقای قالیباف مگر شما نبودید در مناظره ریاست جمهوری با توپ گفتید که وزیری که برای بچه اش از ایتالیا لباس میخره دیگه وا مصیبتا
شما در آن مقام که هستی البته پشتوانه مردمی ندارد دروغ و تهمت به دیگران میزنی یه مقدار نهج البلاغه بخون ببین مولای مان علی در مورد شما چی گفته
صرفا تابع رهبری باشی تو حرف و لی در عمل نه کافی نیست ولله خود اقا هم از دست شما عاصی شده ابروی نظام رو بردی میدونی با این کارات و کارهای قبلی چقدر مردم رو از مسیر انقلاب و دین منحرف می کنی نمی دونم چه جوری جواب خدا رو میدی
والله این صندلی و قدرت ارزشی نداره تو که زندگی واقعیت چیزی دیگه هست خوب ول کن برو سر زندگیت
"ابوالقاسم دولابی، عضو مجلس خبرگان در واکنش به ماجرای سفر خانواده قالیباف به ترکیه در ویژه‌برنامه صداوسیما گفت: برای چند تکه لباس جنجال به پا کرده اند."
آقای دولابی ظاهراً شما هنوز توجیه نشده اید که آقای قالیباف در مناظره ریاست جمهوری اعتراض داشت که چرا فلانی از خارج تی شرت برای فرزندش آورده و به تولید داخل ضربه می زند به قول آیه دوم سوره صف چرا آقای قالیباف سخنی می گوید ولی خودش عمل نمی کند و به استناد آیه سوم سوره صف آقای قالیباف باعث خشم خدا شده است، آیا نباید باعث خشم مومنین شود، آقای دولابی شما چطور؟
"میرسلیم: افزایش قیمت اینترنت واقعاً غیر منطقی است" آقای میر سلیم افزایش قیمت خودرو چطور؟ شما که از افزایش قیمت خودرو حمایت می کنید دیگر چرا
من اگر جای قالیباف بودم خودم هم می رفتم به مردم فضول چه ربطی داره خانواده من کجا رفتن و چی خریدن همه این فضولها محارب و معاند هستند و قدر خدمات من رو نمی دونند. اگر وقت ایشان اجازه می داد با هواپیمای اختصاصی وهمه خانواده دامادش رو هم میبرد تا به آنها ثابت شود با دختر چه کسی وصلت کرده اند و به دخترش از گل نازکتر نگوید چون سردار سازندگی است واصلا هم ربطی به این مردم فضول و معاند ندارد که در انتخابات ایشان چه گفتند و با چه دستاویزی رقبایش را به سخره گرفت و وزیر دولت قبل را بخاطر سفر خارجی فرزندش بی آبرو کرد.

من اگر جای ایشان بودم از این مردم معاند و محارب شکایت می کردم که قدر مرا نمی دانند. بعد از این خودم هم با خانواده میروم تا دماغتان بسوزد!!!!!
"رئیس سازمان صداو سیما: همه در قبال کاهش مخاطب مقصریم" تنها سیاستگذاران و تصمیم گیران کلان صدا و سیما مقصرند چرا به هنرمندان اشکال می گیرید؟
آقای آقا میری امثال شما بایدهم از ایشون و رفتارشون حمایت کنند چراکه منافعتون در این است چشمداشتی دارید بلکه در آینده به شما هم از این گیرها داده نشود. بابا کجای کاری چرا خوابید خودتو زدی به خریت مرد ناحسابی ملت به نون شب محتاجن حالا اینا تو این وضعیت میخوان دلخوشی کنن خب چرا امثال ماها نمیرن شاعبدالعظیم دلخوشی کنن جمع کنن دیگه اینقدر ماس مالی کار رو خرابتر هم میکنه.
گازنبری اینجا خودش را نشان می دهد .با مردم کج افتادن همینه پدر در می آورد .
من اگر جای آقای قالیباف بودم حداقل یک صحبتی با اشاره ای به این سفر میکردم و حداقل اظهار تأسف از این جریان میکردم . گرچه آقازاده ایشان در اعلامیه ای که داد گرچه خرید سیسمونی را حاشا کردند وای بقیه ماجرا کاملاً درست است و تعداد چمدانها در که تحویل کانتر شده است را براحتی میتوان اطلاعاتش را گرفت به شرط انکه‌ خبرنگار و یا شخص شجاع مستقلی مسئول آن باشد والا در آوردن آمار به طریق دیگر مورد قبول افکار عمومی نیست . در تهران هم خانواده رییس مجلس می‌توانند با یک تماس بسته ها و چمدانهای خود را بدون مراجعه احدی از خودشان بگیرند و گرفتن آمار تعداد آن عملاً نشدنی است .
حرف کیهان که این مسئله را علم کرده آند که یک چیزی را‌ونهان یا کمرنگ و لوث‌ کمند درست است منتهی اینکه کیهان موضوع را وارونه‌ تعریف میکند یا از پیری و نسیان و عدم‌ درک صحیح جناب سردبیر و مسئول هست یا اینکه عامداً خواسته دفاعی از قالیباف بکند ولی چون هیچ دفاعی به نظرش نرسیده و اصولاً هم ندارد لذا به اینگونه مطرح کرده است . حسین اقا مردم هم این چیزایی که شما میکنید را تو همین چند دهه از بس تکرار شده بلدند و میفهمند. اتفاقاً درست برعکس نظر شما وقتی میخواهند حواس مردم را از یک موضوع خیلی بد و فجیع پرت کنند میایند یک موضوع که فی نفسه بد هست ولی نه به اندازه موضوع اول را برجسته میکنند و اطراف آن حواشی و خبرهای مختلف می‌دهند - بخصوص که این خبر پشت پرده زندگی خصوصی کسانی که مردم نسبت به او حساس باشند- که موضوع اصلی به فراموشی سپرده شود. والا کدام عقل سلیمی میپذیرد که جناح مخالف رییسی برای ندیدن خدمات ایشان موضوع خرید خانواده قالیباف را برای مانور انتخاب میکند ؟ !!
چندی از موضوع نوار صوتی منتسب به صحبتهای فرمانده وقت سپاه و معاون اقتصادی ایشان نگذشته و در اذهان مردم همچنان باقیست لذا علم کردن بک چنین موضوع پیش پا افتاده ای و بزرگ کردن آن را میتوان به پرت کردن حواس مردم از تخلفات چند هزار میایارد تومانی شخصی که‌حساسیت مردم‌روی او زیاد است دانست.
جواب نمایندگان‌ حامی قالیباف و افاضات نماینده مجلس خبرگان رهبری را دیگر کاربری ( کاربرانی ) داده اند و تکرار آن اتلاف وقت است . آنچه بیش از همه در این جریان و بطور کلی جریاناتی که به قالیباف مرتبط هست و نزد افکار عمومی همچنان مفتوح است گرچه‌دادسنان کل می‌گوید ایشان در عدلیه پرونده مفتوحی ندارد علاوه بر موارد مالی مورد ریا و تظاهر هم که نشانه هایی از نفاق‌و‌دورویی است به روشنی پیداست . جای آقای قالیباف بودم از بعضی حامیان بی سواد و پیر و فرتوت که وجاهت عامه هم ندارند به جد میخواستم که : از من دفاع نکنید که بیشتر به صلاح من هست‌.
وقتی نماینده مجلس خبرگان و یا مجلس و یا شورای شهر اینجوری وبدون منطق حرف میزنن واز حرکت اقای قالیباف دفاع میکنن معلومه که این کشور سرانجام خوبی پیدا نمی کنه.فراموش نکنید یک وزیر کشور اروپایی به صرف فقط دو تماس با تلفن دولتی به همسرش استعفا داد اما اینجا ایران هستش و اقایون 20 چمدان بار را دو تکه لباس میخوانن.فی نفسه خرید بد نیست اما دو تا نکته مهم داره اول اینکه چرا خانواده شخصی رفته که دائم از اقتصاد مقاومتی میگه واز تولیدات ملی میگه و......دوم اینکه ایا همه مردم عادی هم میتونن اینجوری برن خرید؟؟؟حتی رفتن خالی به ترکیه برای خانواده های جوان که هر دو نفر شاغل هستش ارزوست
یکی به اقای میر سلیم بگه شما از منطق حرف نزنید
اگر این کشور منطق داشت که امثال شما اول نباید الان سرکار بودید
دوما باید تو دادگاه حساب وکتاب پس می دادید
اقایان نماینده خبرگان: و نمایندگان مجلس و عضو شوررای شهر چرا خودتان را به اون راه میزنید انگار از هیچ یک از خبرهای قبلی که اقای قالیباف گفته را نمیدانید و یا نشنیدید و یا شنیدید و دارید دروغ میگویید قبل از اظهار نظر در مورد خرید سیسمونی از ترکیه اول فیلم اعتراض و سخنرانی اعتراضی قالیباف درچند سال قبل به وزیر اموزش و پرورش که چرا سیسمونی بچه اش را از خارج از کشور خریداری میکند و اینکار به تولید داخل ضربه می زند چطور شد خریدهای ایشان به تولید ضربه نمی زند ظاهرا فقط ظربه به این اقایان خورده است
اقای معاون بانک مرکزی
ما نرخ تورم شما را باور کنیم
یا نرخ تورم واقعی خودمون را
مثل برنج و گوشت و اجاره بها و نرخ تاکسی و قیمت مسکن و مصالح و...
تو محاسبات تورم شما نمیدونم چه چیزهایی هستش وبا چه ضرائبی که این تورم واقعی را نصف هم نشون نمیده
مثلا نرخ یک کیلو شن کویر لوت با ضریب 50 درصد
سیگاره اشنو وِیژه قدیمی ضریب 20
کیسه حمام و لنگ حمام 20 درصد
و....
تا زمانيكه مردم درك اين رو نداشته باشند كه مقاومت ،جنگ ، رياضيات اقتصادي ، حضور در صحنه و … مربوط به عامه مردم است ، شاهد اين قبيل اعتراضات بي دليل و غير منطقي در فضاي مجازي و رسانه اي هستيم كه خوراك تبليغاتي براي معاندين خواهد بود. بخدا اين مسئولين سال ها مبارزه كرده و خون ها براي اين انقلاب و سفره بعد از آن داده اند وامروز نتيجه مجاهدت ها ومبارزاتشان را ميگيرند . اين افرادي هم كه حمايت ميكنند جز همين مسئولين هستند .آقاي قاليباف در ٢٠ سالگي فرمانده لشكر بوده اند و در نيروي انتظامي نيز خدمات بسيار ارزنده اي به انقلاب داشته اند. كاش مشكل ايشان فقط سيسموني چهار راه استانبولشان باشد.
بصراحت اعلام می‌شود 90 درصد مردم بیزارند و نفرت دارن کیهان و شورا آیا می‌فهمید ونمک رو زخم نپاشید
حسن آقا میری : محمد آقا میری
هر دو آقا میری اما این کجا و اون کجا.... یکی دنبال پست و مقام و پول و شهرت و ثروت یکی دنبال آموزش اخلاق و تشر به انسانیت.
توی همین بلاد به اصطلاح کفر اگر یک مسئول ویا فرزند یک مسئول چنین کاری وسواستفاده واز رانت استفاده بکنندحق کار دولتی ندارند و خودشان عذرخواهی میکنند ‌استعفا میدهند اینجا این کارها رانمیکنند هیچ طلبکار هم هستند
پیام به قالیباف و قالیبافهای ایران: شما که تمام خانواده تان عاشق زندگی و عشق و حال در کشورهای خارجی هستند، لطف کنید به همراه اهل و عیال دست از سر این مملکت برداشته و به همان خارجه تشریف ببرید ...
جناب کیهان من یکی از اونها هستم که حواسم پرت شد از خدمات دولت رئیسی . میشه یه دو تا از این خدمات رو اسم ببری . فقط شر و ور نگو لطفاً . چیزی رو بگو که بگوییم چه خوب شد اینجوری شد .
خوشبختانه کید دشمنان به خودشان برگشت و جناب دولابی و اقا میری در میدان آزادگی روسفید شدند و سیسمونی امریکا و اسراییل رسوا شد و آقای قالیباف خوشنود گشت .
حالا مشخص شد که تابناک هم طرفدار مطهری و فائضه جانها و امثال انها است که کامنت های ما را غیر قابل انتشار می کنه اما داره قالی باف ها را می کوبه
نجومی بگیران مجلس وووووو عنایت نکنن پس چکار کنم . همشون سر و ته یک کرباسن.
دو سوال از بزرگوارانی که گفته هایشان در متن تابناک آمده و کیهان.
1-حکم سفر غیر ضرور برای مسئولین و خانواده آنها در ماه مبارک رمضان چیست؟
2- اگر در سالی که کشور تحریم است و از طرف بالاترین مقام کشور، توصیه به حمایت و استفاده از کالای داخلی شده و سفر بخاطر ورود کالا حتی کم صورت گرفته باشد نظر این بزرگواران چیست؟
جواب 1- اگر در یک جناح و باند باشیم اشکالی ندارد. در غیر اینصورت عملی ناپسند و ترک فعل می باشد.
جواب 2- اگر در یک جناح و باند باشیم زندگی خصوصی مردم به ما ارتباطی ندارد و نباید در زندگی خصوصی شخص سرک کشید. در غیر این صورت در جهت تضعیف تولید داخل - تشویق به خرید کالای خارجی - تجمل گرایی و نوعی دهن کجی به تولید داخل است.
واقعا نظرات رو میخونم می بینم چقدر مردم از وضعیت ملکت و مسئولین ناراضی که هیچ می خان سر به تنشون نباشه!!!
چرا آخه؟!!!
چرا هیشکی نمیاد از مردم حمایت کنه؟؟!!
چرا هیشکی نمیخاد کار پیش بره؟!!!
چرا هیشکی یه نظر مثبت به دولت نداره؟؟!!
وووووووو هزار چرای دیگر؟
آخه تا کی؟؟؟
دلم میسوزد از باغی که میسوزد...
آقای آقامیری عزیز
تنها نظراتی که نسبت به سخنان شما در همین قسمت نوشته شده است ببینید و رای مثبت ومنفی هر کدام را بسنجید ... این ها نظرات مردم ایران است .‌ فوری هر چیزی را به منافقین نسبت ندهید .‌اگر این همه منافق درکشور داریم که وای به احوال شماست ... به مردم وصله نچسبانید .
حالا دو قلم سیسمونی لو رفته ! . از پشت پرده ها که مردم خبر ندارند
واقعا که چقدر این مردم ناسپاس و خس و خاشاک اند که به خاطر چهار تکه لباس دانش بنیان این همه غائله به پا می کنند
نیازی به ماستمالی کردن نیست مش الیاس
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل