بازدید 121969
دو هزار و نهصد و هشتاد و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

شوک به ورزش ایران با مهاجرت یک ملی‌پوش به آذربایجان/فائزه هاشمی عذرخواهی کرد/تخریب آرامگاه حبیب!/کنایه آذری جهرمی درباره طرح ممنوعیت واردات آیفون: در مورد تعالیم کمونیستی نظری ندارم

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند اظهاراتی که ارزش جهانی یورو را کاهش داد/هر اونس طلا در بازار جهانی چند دلار شد؟ /احتمال پرداخت پول گاز روسیه به روبل توسط اتحادیه اروپا/توضیحات کاظمی قمی درباره ماجرای مرزی ایران و افغانستان… را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۵۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴ 23 April 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی از حوزه های مهم خبری به خصوص سیای و اقتصادی ، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

حرف زدن بیشتر درباره باز نشدن ایربگ‌ها آب در هاون کوبیدن است
جلال رشیدی کوچی با اشاره به تصاویر منتشر شده اخیر از باز نشدن ایربگ خودروی ۲۰۶ در تصادفی در اتوبان همت تهران، بیان کرد: وضعیت نامطلوب کیفیت خودروهای داخلی اظهر من الشمس شده است. هرچه هم بیشتر درباره این موضوع صحبت کنیم به نظر می‌رسد که آب در هاون کوبیدن است. به جای اینکه روز به روز کیفیت خودروهای داخلی افزایش پیدا کند، شاهد کاهش کیفیت آن هستیم. وی در ادامه اظهار کرد: کاهش کیفیت خودروهای داخلی و نحوه توزیع و افزایش قیمت آن نیز حکایت افزایش قیمت تعرفه های اینترنت را دارد. روز به روز مردم را ناراضی‌تر می کند. همان طوری که مقام معظم رهبری هم تاکید داشتند مردم از وضعیت خودروسازی ناراضی هستند و حق نیز با مردم است. سوال ما این است که با وجود کیفیت پایین خودروهای داخلی که در تصادفات متعدد به دلیل ایمنی پایین منجر به مرگ مردم می شوند، چرا اقدامی صورت نمی گیرد؟

اظهاراتی که ارزش جهانی یورو را کاهش داد
پس از آنکه مقامات بانک مرکزی اروپا اظهارات متفاوتی در خصوص وضعیت اقتصادی اروپا ارائه کردند، ارزش یورو کاهش یافت، در حالی که انتظارات فدرال رزرو افزایش ۵۰ واحدی نرخ بهره از دلار است. کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، نشانه‌هایی از کاهش قیمت‌ها ارائه کرد و گفت که این بانک ممکن است نیاز به کاهش پیش بینی رشد خود داشته باشد. این امر پس از آن اتفاق افتاد که لوئیس دی گویندوس، معاون رئیس بانک مرکزی اروپا، که به دلیل تمایلات تسهیلی خود شناخته می‌شود، به تعداد فزاینده ای از سیاست گذاران بانک مرکزی اروپا پیوست و خواستار پایان زودهنگام برنامه خرید دارایی همراه با افزایش نرخ بهره در ماه جولای شدند. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو تأیید کرد، در نشست بانک مرکزی ایالات متحده در ۳ و ۴ می، افزایش نیم واحدی نرخ بهره "روی میز" خواهد بود. یورو در برابر دلار با ۰.۲ درصد کاهش به ۱.۰۸۱۲ دلار رسید، در حالی که شاخص دلار با ۰.۳ درصد افزایش به ۱۰۰.۸۵ رسید.


دلار استرالیا و نیوزلند هر یک با ۰.۸ درصد کاهش به ترتیب به ۰.۷۳۰۸ دلار و ۰.۶۶۷۹ دلار رسیدند. یوان چین در معاملات لندن با ۰.۴ درصد کاهش به ۶.۵۰۲ یوان در هر دلار رسید و به نظر می‌رسد که بدترین عملکرد هفتگی خود را در بیش از دو سال و نیم گذشته ثبت کند. ین ژاپن ۰.۲ درصد در برابر دلار افزایش یافت و به ۱۲۷.۸۸ رسید، اما هنوز با پایین‌ترین سطح خود از آوریل ۲۰۰۲ به ۱۲۹.۴۳ که روز چهارشنبه به آن رسید، فاصله زیادی ندارد، زیرا بانک مرکزی به سیاست پولی فوق العاده سست خود پایبند بود.


کنایه آذری جهرمی درباره طرح ممنوعیت واردات آیفون: درمورد تعالیم کمونیستی نظری ندارم
آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در واکنش به خبری درباره طرح ممنوعیت واردات آیفون به دلیل آمریکایی بودن آن نوشت: ممکن است این اقدام هم مثل مخالفت با واردات خودرو برای مقابله با مانور تجمل باشد که البته حرف دیگری است و درباره تعالیم کمونیستی نظری ندارم. وی در مطلبی در این باره نوشت: گفته‌اند چون آیفون آمریکایی است، باید جلوی واردات آن را گرفت! باور بفرمایید بخش قابل توجهی از اجزای گوشیهای سامسونگ، شیائومی و حتی گوشیهای تولید داخل هم آمریکایی هستند. از ریزپردازنده‌ها تا سیستم عامل! به نظرم ضرر این تصمیمات بیشتر برای استفاده کنندگان است تا تولیدکنندگان و یا حتی اتخاذ کنندگان. البته ممکن است این اقدام هم مثل مخالفت با واردات خودرو برای مقابله با مانور تجمل باشد که البته حرف دیگری است و درباره تعالیم کمونیستی نظری ندارم. پ.ن: موافقم که تولید گوشی در کشور، حتی اگر مونتاژ باشد، تقویت شود. اما این ممنوعیت‌ها برای تولیدکننده‌ی داخلی هم مضر است.

هر اونس طلا در بازار جهانی چند دلار شد؟
قیمت هر اونس طلا در معاملات امروز به هزار و ۹۳۱ دلار و ۷۷ سنت رسید که نسبت به روز گذشته ۱۳ درصد کاهش یافت. قیمت این فلز گران‌بها قبلاً به پایین‌ترین رقم طی دو هفته گذشته رسیده بود. رئیس فدرال رزرو در روز پنجشنبه گفته بود در اجلاس آینده این بانک در ماه می در مورد افزایش نیم‌درصدی نرخ بهره مذاکره خواهد شد. اظهارات وی نشان می‌دهد اقدامات سخت‌گیرانه‌ای برای مهار روند افزایش تورم در راه است. موضع‌گیری صریح مسئولان فدرال رزرو و سایر بانک‌های مرکزی اقتصادهای قدرتمند جهانی، اکثر بازارهای جهانی را تحت تأثیر خود قرار داده است. سخنان پاول باعث شد سود ده ساله اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا افزایش یابد و ارزش دلار هم تقویت شود. هرچند طلا همواره یک سرمایه‌گذاری ایمن طی دوره‌های افزایش تورم در نظر گرفته می‌شود، بالا رفتن نرخ بهره جهت مهار تورم، هزینه نگهداری این فلز گران‌بها را بالا می‌برد.


فائزه هاشمی عذرخواهی کرد
فائزه هاشمی ضمن ارائه توضیحی درباره سخنانش در فیلم منتشر شده، از «مؤمنان آزاداندیشی که برداشت توهین‌آمیزی داشته‌اند»، پوزش خواست و در یادداشتی نوشت: این روزها صحبتی تقطیع شده مربوط به سال‌ها پیش مبنی بر شوخی با پیامبر از اینجانب منتشر شده که باعث جریحه‌دار شدن احساسات برخی گردیده است. از آنجا که فردی مسلمان و معتقد بوده و هرگز قصد توهین نداشته‌ام، با توجه به احتمال خطا در بیان، از مؤمنان آزاداندیشی که برداشت توهین‌آمیزی داشته‌اند، پوزش می‌طلبم و آرزوی هدایت برای کسانی که این فیلم را با هدف سیاسی و غیرانسانی پخش کرده‌اند، دارم چراکه در آموزه‌های دینی ما، انتشار خطا، گناهی نابخشودنی است.


خرید تضمینی گندم بیشتر شد
عطاءالله هاشمی رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: بنابر آخرین آمار ۲۶۰ هزار تن گندم با ارزش ۲ هزار و ۹۹۰ میلیارد تومان از گندمکاران خریداری شده که نسبت به سال قبل ۱۵ درصد رشد داشته است. به گفته او، برآوردها حاکی از آن است که میزان خرید به ۶ میلیون و ۵۰۰ تا ۷ هزار تن برسد؛ هرچند میزان خرید به بارش ۲ ماه آتی در شمال غرب بستگی دارد. هاشمی می‌گوید: اگر میزان خرید به ۷ میلیون تن برسد، حداکثر نیاز کشور به واردات ۳ میلیون تن خواهد بود. رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: گرچه صادرات گندم به قزاقستان به سبب درگیری روسیه و اوکراین ممنوع شده، به سبب تامین از دیگر بازارها مشکلی در تامین نان مردم نداریم.

تخریب آرامگاه حبیب محبیان
صفحه رسمی اینستاگرامی زنده‌یاد حبیب محبیان که به‌دست خانواده او اداره می‌شود، از تخریب آرامگاه این خواننده در روستای نیاسته رامسر خبر داد. همسر حبیب محبیان، خواننده ایران که شش سال پیش در یکی از روستاهای رامسر درگذشت، از ویران کردن بخشی از آرامگاه او خبر داد. ناهید بسیم در ویدئویی که در اینستاگرام منتشر کرده است، گفته اگر کسانی از دفن همسرش در این منطقه ناراحت هستند، او می‌تواند پیکر حبیب را به جایی دیگر منتقل کند.

می‌گویند چون آیفون آمریکایی است باید با عدم وارداتش به آمریکا ضربه بزنیم
محمدرضا عالیان سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی با بیان اینکه هنوز ممنوعیتی در زمینه واردات گوشی‌های آیفون اعلام نشده، گفت: در مجلس یا دستگاه‌های دیگر در تلاش هستند این ممنوعیت را برای آیفون ایجاد کنند، این بحث امروز و دیروز نیست و از حدود شش سال پیش هم مطرح بوده، صرفا هم تمرکزشان روی آیفون است و می‌گویند چون آیفون آمریکایی است، باید با عدم وارداتش به ایران، به امریکا ضربه اقتصادی بزنیم که ما را تحریم کرده و مردممان را در شرایط بدی قرار داده است.

انتقاد عضو شورای شهر تهران: رعایت قانون در شهرداری تهران رو به افول است
ناصر امانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران وضعیت رعایت قانون در شهرداری تهران را رو به افول دانست و گفت: مهمترین برنامه در سال جاری باید ملزم کردن شهرداری به رعایت قانون باشد.ناصر امانی  با بیان این مطلب افزود: وضعیت پاسخگویی شهرداری تهران به تذکرات اعضای شورای شهر مناسب نیست و نسبت به قبل بهتر نشده است؛ بنابراین مهمترین برنامه سال جاری شورای شهر تهران، این است که شهرداری را ملزم به رعایت قانون کنیم. وی برای نمونه به دو مورد انتصاب غیرقانونی در شهرداری تهران اشاره و اظهار کرد: برای مثال انتصاب ۲ مدیر عامل ۲ سازمان بزرگ بر خلاف نص صریح اساسنامه سازمان میادین میوه وتره بار و سازمان ورزش شهرداری تهران انجام شده است.

نماینده مجلس: در زمینه اینترنت نیز مانند خودروسازی، در حال حرکت به سمت انحصار هستیم
ابوالفضل ابوترابی درباره افزایش بهای اینترنت با بیان اینکه «امروز اینترنت و فضای مجازی بخشی از زندگی مردم را تشکیل می‌دهد»، اظهار کرد: در دنیای امروز به نوعی اینترنت با معیشت مردم همتراز شده است بنابراین باید هم کیفیت اینترنت را بالا ببریم و هم قیمت آن را تا حدی که می‌توانیم کاهش دهیم. وی با تاکید بر لزوم در دسترس بودن اینترنت با حداقل قیمت به ایسنا گفت: باید سرمایه‌گذاران بزرگی مانند بنیاد مستضعفان که نگاهی ملی دارند، به حوزه سرمایه‌گذاری در زمینه زیرساخت فضای مجازی وارد شوند. متاسفانه مانند صنعت خودروسازی که به نوعی انحصار ایجاد شده است در زمینه اینترنت نیز در حال حرکت به سمت انحصار هستیم؛ اگر انحصار ایجاد شد، کیفیت ارایه خدمات اینترنت کاهش و قیمت افزایش خواهد یافت. این نماینده مجلس در پایان با تاکید بر اینکه موضوع افزایش بهای اینترنت هیچ ربطی به طرح صیانت ندارد، گفت: از اینکه افزایش بهای اعمال شده بر اساس ضوابط قانونی بوده یا نه اطلاعی ندارم اما قطعاً کمیسیون مربوطه در مجلس در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.

شوک به ورزش ایران با مهاجرت یک ملی‌پوش به آذربایجان
بهمن نصیری روئینگ سوار زنجانی و نفر اول تیم ملی تصمیم به مهاجرت به آذربایجان گرفت. نصیری قهرمان روئینگ سنگین وزن ایران و یکی از امیدهای اصلی کسب مدال در بازی های آسیایی هانگژو بود.تعدادی از ملی پوشان قایقرانی هنگام خروج نصیری در فرودگاه کنار او حضور داشتند و در صفحات شخصی خود، ضمن خداحافظی و آرزوی موفقیت برای هم تیمی خود، به ابراز تاسف از این اتفاق تلخ پرداخته و به مسئولان ورزش کشور هشدار دادند./ جماران

احتمال پرداخت پول گاز روسیه به روبل توسط اتحادیه اروپا
شرکت‌های اتحادیه اروپا می‌گویند که احتمالاً بتوان بدون نقض تحریم‌های آمریکا علیه روسیه پول گاز این کشور را به روبل پرداخت کرد. کمیسیون اتحادیه اروپا روز جمعه بدون اینکه به جزئیات دقیق اشاره کند، گفت: هنوز روش‌های اجرا مشخص نیست اما می‌توان به همان نحوی که روسیه برای پرداخت پول گاز «روبل» را پیشنهاد داده بود، عمل کرد. مسکو پیشنهاد داده بود که خریداران انرژی این کشور حسابی را در «گاز پروم‌بانک» افتتاح کنند و از این طریق پول گاز روسیه را بپردازند. گازپروم‌بانک، بانک روسی است که در آن پرداخت‌ها به یورو و دلار است اما می‌توان به روبل تبدیل کرد و در چنین وضعیتی در عین حال که می‌توان به تحریم‌ها پایبند بود، پول گاز را هم به روبل پرداخت کرد.


اولین واکنش سردار آبسالان به شهادت فرزندش
جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان امروز جمعه سوم اردیبهشت ماه در حاشیه تشییع پیکر شهید پاسدار محمود آبسالان در تیپ ۱۱۰ سلمان فارسی اظهار کرد: شهادت فرزندم در عزم و اراده محکم ما برای مقابله با اشرار و معاندین نظام تاثیری ندارد. سردار پرویز آبسالان افزود: ما از شهادت هراس نداریم، بلکه ریختن خون فرزندانمان اراده ما را برای مقابله مستحکم تر می کند.

اجبار فروش روغن همراه با رب و کنسرو ماهی
قاسمعلی حسنی دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی در پاسخ به این که  وضعیت روغن در بنکداری ها به چه صورت است، گفت: خرید و فروش روغن با قیمت مصوب بسیار کم انجام می شود، زیرا شرکت‌های توزیع کننده به هنگام تحویل روغن کالاهای دیگر نیز به بنکداران می فروشند و به همین دلیل بنکداران رغبتی به خرید روغن با قیمت مصوب ندارند. وی ادامه داد:بنکداران روزی چندهزارتن کارتن فروش روغن دارند و نمی توانند در کنار آن چند هزارتن کارتن کیک، رب گوجه فرنگی، کنسرو ماهی و...  دریافت کنند و بفروشند. به عبارت دیگر بنکداران تمایلی به فروش کالاهای اجباری ندارند. دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی اضافه کرد:روغن با قیمت آزاد در بازار به هر میزانی که نیاز باشد وجود دارد.

توضیحات کاظمی قمی درباره ماجرای مرزی ایران و افغانستان
نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان، گفت: در تماسی که با وزارت کشور و دفاع طالبان صورت گرفت، تاکید شد که اقدامات باید متوقف و موضوع در چارچوب کمیسیون عالی مرزی و مدرنیزاسیون اسناد دو کشور حل و فصل شود. «حسن کاظمی‌قمی» نماینده ویژه رئیس‌جمهور ایران در امور افغانستان درباره ماجرای امروز مرز دوغارون اظهار داشت: امروز طالبان اقدام به جاده‌سازی بدون هماهنگی قبلی در محدوده مرز دوغارون و نقض مرز کرد که مرزبانی جمهوری اسلامی ایران مانع شد. وی افزود: در تماسی که با وزارت کشور و دفاع طالبان صورت گرفت، تاکید شد که اقدامات باید متوقف و موضوع در چارچوب کمیسیون عالی مرزی و مدرنیزاسیون اسناد دو کشور حل و فصل شود. به گزارش فارس، منابع آگاه از ولایت هرات از بروز یک تنش در مرز اسلام‌قلعه میان مرزبانان جمهوری اسلامی ایران و نیروهای طالبان خبر دادند.به گفته شاهدان عینی این تنش پس از آن بروز کرد که نیروهای مرزی طالبان قصد ساخت یک جاده در منطقه مرزی دو کشور را داشتند که با مخالفت نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران روبرو شدند.این اقدام ایران با مقاومت نیروهای طالبان مواجه شد و پس از بحث و مشاجره دو طرف به حالت آماده‌باش درآمدند.

بدون ضامن هم می توان وام فرزندآوری گرفت
صحابی، رئیس گروه بانک‌های تخصصی اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: گزارش مشخصی از اینکه متقاضیان پس از مراجعه به بانک ها، نتوانسته اند تسهیلات (قرض‌الحسنه فرزندآوری و مسکن) دریافت کنند، در دست نیست. وی با بیان اینکه زیرساخت سامانه، شبکه اینترنت هست و ممکن است در روزهای اول دچار مشکلاتی باشد، افزود: همان روزی که دستورالعمل ابلاغ شد ما سامانه را راه انداختیم و ثبت نام ها شروع شده است. صحابی با اشاره به اینکه شرایط این وام هم مثل وام ازدواج است، تصریح کرد: از متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری و مسکن اعتبار سنجی می‌شود، اگر اعتبار کافی موجود باشد، حتی به ضامن هم نیازی نیست و با سفته مراحل پرداخت انجام خواهد شد. اگر هم شرایط اعتبار سنجی اش مناسب نباشد نهایتا به یک ضامن نیاز است.

رشیدی کوچی: نگرانیم طرح شفافیت آرا، بار دیگر در بهارستان رد شود
رشیدی کوچی گفت: با توجه به اینکه طرح شفافیت آرای نمایندگان برای تصویب، نیازمند ۲سوم آرای نمایندگان است، این نگرانی وجود دارد که این طرح بار دیگر حائز حدنصاب برای رای‌آوری در مجلس نشود.نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی درباره احتمال به حاشیه رفتن طرح شفافیت آرای نمایندگان پس از تصویب دو فوریت طرح شفافیت قوای ۳گانه در صحن مجلس گفت: بنده از پیشگامان شفافیت آرای نمایندگان بودم منتها منتقدان و مخالفان این طرح یکسری ایرادات درستی به آن می‌گرفتند مبنی بر اینکه در صورت تصویب آن آزادی عمل نمایندگان ذبح می‌شود.وی افزود: با توجه به اینکه در ماده ۴ طرح شفافیت قوای ۳گانه تاکید شده است که شفافیت باید شامل تمامی شوراهای فعال در کشور از جمله شوراهای شهر و روستا و مجلس شورای اسلامی شود این مساله می‌تواند دغدغه نمایندگان مخالف شفافیت آرا را مرتفع کند.نماینده مرودشت در مجلس خاطرنشان کرد: البته ماده ۴ این طرح یک مغایرت قابل توجه با قانون اساسی دارد که عبارت است از اینکه آیین‌نامه محرمانگی و غیرعلنی بودن جلسات هر کدام از نهادها و شوراها پس از تصویب شورای امنیت ملی به اطلاع عموم خواهد رسید که این ایراد نیز می‌تواند در قالب پیشنهادهایی که نمایندگان در زمان بررسی طرح در صحن مطرح می‌کنند، اصلاح شود.

برای ارزانی صیفی‌جات، چند روز صبر کنید
به گفته رییس اتحادیه بارفروشان، گوجه فرنگی میناب، جیرفت، بهبهان و کارزون برداشت شده‌اند و از 5 اردیبهشت قیمت گوجه در میدان اصلی زیر 10 هزار تومان خواهد شد.  مین روند برای سیب‌زمینی نیز تکرار خواهد شد و در روزهای آینده محصول سیب زمینی دزفول، گرگان ... وارد بازار خواهد شد و افزایش عرضه تب این محصولات فروکش می‌کند. دارایی‌نژاد با بیان اینکه پیاز در میدان اصلی میوه و تره‌بار خریدار ندارد، خاطرنشان کرد: پیاز در میدان اصلی کیلویی 5 هزار تومان شده اما میزان فروش آن کاهشی شده است. لازم می‌دانم این اطمینان را به مردم بدهم که بازرسان تعزیرات، وزارت صمت و کشاورزی در میدان اصلی میوه و تره‌بار مستقر هستند و اجازه گران‌ فروشی را نمی‌دهند.

دلخوش: دولت رئیسی دولت بی‌حاشیه‌ای است، اگر کوتوله‌ها بگذارند
کاظم دلخوش اباتری گفت: دولت سعی در تحقق وعده‌ها دارد، اما باید افراد کوتوله را از پیرامون خود خصوصا در حوزه اقتصادی دور کند. اگر این‌ها محقق شود، یقین بدانید تمامی وعده‌های ریاست‌جمهوری محقق خواهند شد.

قیمت نفت ۵ درصد عقب نشینی کرد
قیمت نفت در معاملات روز جمعه بازار جهانی تحت تاثیر چشم انداز افزایش نرخ‌های بهره، رشد اقتصادی جهانی ضعیف‌تر و قرنطینه کووید ۱۹ در چین که تقاضا برای سوخت را متاثر خواهند کرد، کاهش یافت و حدود پنج درصد کاهش هفتگی را به ثبت رساند. بهای معاملات نفت برنت یک دلار و ۶۸ سنت معادل ۱.۶ درصد کاهش یافت و در ۱۰۶ دلار و ۶۵ سنت در هر بشکه بسته شد. بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با یک دلار و ۷۲ سنت معادل ۱.۷ درصد کاهش، در ۱۰۲ دلار و هفت سنت در هر بشکه بسته شد. نفت برنت ماه میلادی گذشته تا مرز ۱۳۹ دلار در هر بشکه صعود کرده بود که بالاترین قیمت از سال ۲۰۰۸ بود اما هر دو شاخص هفته گذشته تحت تاثیر نگرانیها پیرامون تقاضا برای سوخت، حدود ۵درصد ریزش کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۴
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۱۱۳
کشور نابود شده
حالا ایندفعه رحم کنین به آمریکا برای آیفون ضربه نزنین ، مردم حسابی تمام سیستم عامل آندروید اکثر هارد و سی پیو سامسونگ شیامی واسه آمریکاست
هواوی ببین درس بگیر بدون قطعات آمریکایی گوشی از عرش به فرش رسید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
والا من هر چی توی اینترنت گشتم دیدم سامسونگ همه قطعات خودش رو ازجمله سی پی یو داخل کره جنوبی تولید میکنه و هیچ ربطی هم به آمریکا نداره.

اگه منبعی به جز توییت جهرمی دارین به ما هم بگین بدونیم.
به شب نشینی خرچنگهای مردابی چگونه رقص کند ماهی زلال پرست . حبیب محبیان در یادهای ما وجود دارد چه با مزار و چه بدون مزار
در تعالیم کدخدای شما که اسم حقوق بشر گذاشته رو خودش شما را تحریم کرده هیچ در این دو ماه جنگ روسیه و اوکراین خودشان را هم رسوا کردن که چقدر نژاد پرست هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
تو رو خدا رحم کن یه بار دیگه به فارسی راحت بنویس
می‌گویند چون آیفون آمریکایی است باید با عدم وارداتش به آمریکا ضربه بزنیم
نکنید بابا بیچاره میشن :)))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
نابود شد امریکا با این تحریم!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
اگر یک بانوی ایرانی همسری خارجی داشته باشد و همسر ایشان برایش آیفون کادو بخرد اشکالی دارد یا خیر؟؟؟؟
حالا فهمیدین چرا می روید در میز مذاکره با کشوری که بمب اتم دارد تا بتن بریزید و همیشه هم دبه می شود و باز می روید؟
چون امثال آذر جهرمی در کشور مسوول هستند و نگاهشان به آنها هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
البته توجه داشته باشید دخترخانم شهید بزرگوار ما، سردار دلها ، از جدیدترین گوشی از این برند استفاده میکنند
وضعیت کشور شبیه اُملت شده

میشه توش هر چیزی پخت و در آخر گفت غذا حاضر است


آخه این چه وضعیه برای کشور و مردم درست کردید ؟!؟؟؟؟
فائزه عذرخواهی کرد قالیباف چی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
قالیباف کار بدی نکرده بود. 3 میلیون پس انداز داشت که خانمش برد اونجا به یه خانواده فقیر کمک کرد و برگشت
از آقای رییسی میخواهیم اگر میبینی نمیشه کاری برای اقتصاد کرد همین الان قیمت ها را به خرداد ۱۴۰۰ و قبل از انتخابات برگردونه .

بعدشم استعفا بده .

نخواستیم

معلوم نیست الان چند تا دولت داریم
هر کس پشت هر تریبونی هر چی دلش میخاد میگه .
بهتر مهاجرت کرد ورزشکار به چه درد ما میخوره
زینب سلیمانی هم که آیفون داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
اولا اینها فضاسازی و شیطنت رسانه های معاند بوده
دوما تصویر تقطیع شده
سوما فوتوشاپ بوده
چهارما همسرشون خریده
داداش حقیقتش من معنی اینا رو نمیدونم اما این روزها خیلی رو بورسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
خودی ها مجاز
ناخودی ها غیرمجاز
کشور داره به سمت هرج و مرج سرعت می گیره.

ظاهرا قراره اتفاقاتی بیفته

خدا بخیر بگذرونه
سامسونگ و ال جی که وارد نشه .
آیفون هم که وارد نشه
ترکیه هم که پول نداریم بریم ۲۰ تا چمدون کالا بیاریم
تکلیف چیه الان ؟
فکر میکنید زاکانی و امثالهم را برای چی به این پست ها منتصب میکنند؟برای اینکه تا جایی که میشه قانون را زیر پا بگذارند و بلبشو حاکم شود تا کسی نتواند به خلاف ها رسیدگی کند/
ایفون را ممنوع میکنند تا بتوانند وارداتی که داشته اند را با قیمت های گزاف به فروش برسانند.اما در دور افتاده ترین روستاها کوکاکولا و وینیستون به وفور به فروش میرسد.کسی هم نیست تا امرین این دستورهای منفعت طلبانه را شناسایی کند.
اگر انتشار خطا گناهی نابحشودنی است ملت ایران هرگز شما ساسیون چپ وراست را نخواهیم بخشید یا شاید اگر خطای تورا پخش کنند بخشوده نمیشوند ولی تو اجاز شوخی با پامبر را هم داری ایا مدانی همین رفتار چند خوان را از دین ودیانت دور کرد وانها را به ادمهای بی هویت وپوچ تبدیل کرد اگر باور نداری بیا تا نمونه ها را نشانت دهم اگر قیامتی بود که هست هرگز از امثال تو نخواهیم گذشت
اگه صحبت امریکایی بودن کوکاکولا فانتا و پپسی و اسپریت انواع سیگار هم شرکت امریکاای است و سود لایسنسش به جیب نها یرود ممنوع کنید
تخریب ارامگاه افراد سرشناس و محبوب و یا اصلا یک فرد معمولی با کدام اموزه دینی و شرعی مطابقت دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
به نظر شما رفتار دولت مردان ما مطابق با آموزه های دینی ماست؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
از کدام دین و شرع صحبت میکنی؟
هنوز از مهاجرت ورزشکارها شوکه میشین؟ بابا شما دیگه کی هستین؟
دلخوش: دولت رئیسی دولت بی‌حاشیه‌ای است، اگر کوتوله‌ها بگذارند!!
خداوند رحمت کنه مرحوم مدرّس افغانی را در درس می فرمود(اگر را با مگر تزویج کردند از آن طفلی برآمد کاشکی نام)!!!!
همه آدم حسابیا دارن مهاجرت میکنن .
شرایط و اوضاع وحشتناک اقتصادی مملکت و اوضاع بی ریخت معیشتی مردم رو سامون بدید به جای اینکه وام ۵۰ و ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیونی فرزندآوری بدید .
آخه این هم شد مشوق ازدیاد جمعیت ؟!!!
آذری جهرمی دقیقا برعکس گفت؛ بخش قابل توجهی از اجزای گوشیهای سامسونگ، شیائومی و حتی گوشیهای تولید داخل چیــــــــــنی هستند. خود پردازنده آیفون ساخت سامسونگه.
برای نوع گوشی موبایل مردم هم تعیین تکلیف میکنن .
این همان معنی آزادی است !
بهمن نصیری کار عاقلانه کرد که رفت تا جوان است برود برای خودش هم زندگی بسازد هم زندگی کند اینجا می ماند آخرش چی میشد و به کجا می رسید باید واقع بین بود. اوضاع مملکت هم معلوم است که چیست احتیاج به توضیح ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
تفکر دنیا پرست امریکایی
اگر دادستانی محترم به عنوان مدعی العموم دستور دهند که هر شخصی که از باز نشدن کیسه هوا دچار خسارت شودخودرو ساز سازنده مسیول جبران ان است شاید خودرو سازان از خواب بیدار شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
دیگه قرار نشد کارهای سخت از دادستان بخوای فقط در حد روزه خواری اوکیه
متهم ردیف اول مشکلات فنی و ایمنی خودروها و به خطر افتادن جان مردم مدعی العموم است.
همچين نوشتي شوك انگار مثلاً مرحوم تختي مهاجرت كرده ! :))) طرف رو اصلاً كسي نمي شناسه ، بسلامت بهش خوش بگذره ، سرنوشت اونايي كه رفتن فرانسه و . . . درس عبرت بگيرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
یک ظرفشور دیگر به ظرفشور های غرب اضافه شد . بقیه تون هم بدویید .
برای بهمن نصیری در جمهوری آذربایجان آرزوی موفقیت می کنم. مسئولان لطفا به ورزشکارانی فرصت بدهند که می دانند دو روز دیگه کشور بزرگ ایران را به کشورهای ترک و اطراف نمی فروشند! ایرانی الاصل معمولا این مشکلات را ندارند.
برای ارزانی صیفی‌جات، چند روز صبر کنید

بزک نمیر بهار می یاد کمبوزه با خیار می یاد. کوجه کیلو سه چهار تومنی شد 20 تا 30 تومن و حالا وعده قیمت زیر 10 تومن خبر خوشحال کننده ای است.
ای کاش منم میتونستم مهاجرت کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
من و تو هم میتونیم
با توجه به حجم مشکلات خیلی زود ماشین بهشت زهرا میاد و رایگان ما رو میبره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
شانس تو کارگر به اصطلاح ساده بمراتب از تحصیل کرده ها بیشتره چون اروپایی ها بیشتر عمله میخواهند و کارگر ماهر
ای کاش منم میتونستم مهاجرت کنم
اگر آیفون بد است چرا دختر شهید سلیمانی ۱۳ را دارد !!!!
قیمت جهانی طلا در یک روز 13 درصد کاهش یافت؟؟؟؟؟
فکر کردید اقتصاد جهان مثل اقتصاد آبدوغ خیاری ما است که یهویی این دامنه بزرگ نوسانات رو داشته باشه؟
یا فکر کردید اقتصادمون رو تونستیم به دنیا صادر کنیم؟؟؟؟
داداش این 0.13 درصد بوده
آنانی که آرامگاه حبیب را تخریب کردند، چه فرقی با داعش دارند؟ اینگونه افراد، غلط میکنند که به داعش و طالبان میگویند "تروریست"
یعنی آدم اونقدر وقیح و پست باشه که به تخریب قبر یک متوفی بپردازه؟
از این حرف من تعجب نکنید اگر بگم که بخاطر همین وحشی بازی ها ، روزگاری خواهد آمد که قبر حبیب به یک زیارتگاه برای ایرانیان تبدیل خواهد شد ....
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
مقابله به مثل می کنیم
ما از این شوک‌های ورزشی زیاد دیدیم و البته این آخریش نخواهد بود
مهم این است که هنوز آهنگ حبیب در خودرو ها شنیده میشود
درود
حبیب خواننده مردمی بود....اگر همشهری من بود باعث افتخار من بود که در شهر من خاک شود....
نمی دانم چرا بعضی به مزار همشهری خود بی احترامی می کنند...
ارزش همشهری بودن در چیست...یا وظیفه همشهریان چیست
ملت منتظر عذرخواهی سرهنگ و سپس استعفایش هستند
ملت منتظر عذرخواهی سرهنگ و سپس استعفایش هستند
طرف میاد مصاحبه میکنه یعنی اینکه توی بلند گو وسط جمعیت حرف بزنی بعد میگه "، انتشار خطا، گناهی نابخشودنی است." یکی نیست به این بنده خدا حالی کنه که خودت انتشار دادی. پس گناه نابخشنودنی کردی.
کل سیستم اصولگرایان مشابه آدم های شهر لی لی پوت هست و به دیگران میگن کوتوله؟ اگر امکانش هست افراد متخصص خودتان را از معرفی کنید تا شاید ما گمراهان ایمان بیاوریم
یکی به آذری جهرمی بگه باشه بابا،کوتاه بیا حالا،اصلا امیرکبیردورانی،فقط تو خوبی.
هر کی دستش می رسه باید مهاجرت کنه. اینجا یک‌ اقلیت سلایق خودش را به اکثریت تحمیل می کند که قابل تحمل نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
درود بر سانسورچی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
یک کلمه هم از مادر عروس که خودشو اکثریت میدونه
خدایا اخه چقد انسانها میتونن خودخواه و خود برتر بین باشن

فرقی نمیکنه دینشون و طرز تفکرشان چی باشه

آخه دل آدم چقد میتونه پر از کینه باشه
اون هم نسبت ب آدمهای بی گناهی ک فقط گناهشان ابنه ک مثل اونا فکر نکردن و یا فکر نمیکنن
بدون اینکه باعث آسیب ب کسی شده باشن

در صورتیکه کسانیکه فکر میکنن خیلی درستکارن و پیش تو محبوبن خیلی بیشتر باعث آزار افراد دیگه ب بهانه های واهی میشن
و حق الناس رو برای رضای تو پایمال میکنن
فائزه هاشمی اصلاح طلب اشتباه کرد.مگه از دید خودش حرفاش بد؟اگه بود چرا زد.صِرف همین معذرت خواهی فائزه هاشمی اصلاح طلب نشان میدهد همه حرفهاش چرت بوده.کسی که قبول کرده حرفاش اشتباه،نمیشه روی حرفاش حساب باز کرد.
خلاصه بگم - مملکت آینده ای نداره با این مسئولین بی سواد و بسیار پررو
اندک اندک جمع مستان میروند...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
باز هم در المپیک بهترین رتبه را بین کشورهای اسلامی داریم .
کسانی که مانع واردات خودرو می شوند و هیچ عرضه و نظارتی هم بر تولید خودرو با کیفیت جز ناظر بر افزایش قیمت و توجیه آن ندارند بدانند فردای قیامت مسئول قتل و مرگ مردم هستند و باید جواب خدا بدهند. حواسشان باشد البته اگر به شرع مقدس اعتقادی داشته باشند!!
اقای دلخوش فرمودید اگه کوتوله ها بزارند دولت همه قولهای قبل از انتخاب را وعده خواهد کرد،باید گفت وقتی همه دولت کوتوله هستند چکار میشود کرد؟! از صدر تا ذیل کوتوله دولت را در دست دارند!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
دلخوش هم پست و مقام میخواد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
دلخوش نظرش راجع به سیسمونی چیه ؟
ناشناس
| Romania |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
همه بضاعت آقایان همینه چون ایرانیان متخصص قبولشان ندارند و خودی هم محسوب نمی شوند
اشتباهی که رهبر ایران و مولوی عبد الحمید از حمایت دولت طالبان کرد خدا میداند چه سرنوشتی نصیب ایران شود..یادمان نرود روزی پابرهنگان افغان دولت مقدر صفوی را نابود کردند..و اصفهان را تصرف کردند..هوشیار باشید و فرهنگ مذهب و هم زبانی را نخورید چرا که اسراییل و عربستان و ترکیه در حال برنامه ریزی برای بر هم زدن امنیت ایران هستند تا ایران را مشغول کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
همین افغانی ها در نابودی داعش کمک کردن دست از تنفر دشمنی بردارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
آره !!!
همه دنیا میخوان امنیت تو رو بهم بزنن !!!
امنیت تو رو اقتصاد به هم ریخته ات به هم میزنه
امیر رامیانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
احسنت! مسئولان ایران به هوش باشند که طالبان و گروه اشرف افغان تفاوت چندانی ندارند. ممکن است بازی داعشی درآورند و با ناامن کردن مرزهای ایران گرفتاری های اقتصادی ایران را چندبرابر کنند. اینها ثمرات 11 سپتامبر هستند و ساخته دست امریکا. مگر می شود توبه کنند و دوست شیعیان شوند؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
متاسفانه ما نتوانستیم طبق معمول از وجود ۲۰ ساله حکومت آزاد در افغانستان استفاده کنیم

و تندروها همچون کیهان و علم الهدی و شریعتمداری گفتند که این طالبان تضمین داده که دیگر شیعه کشی نمیکند !!!؟

و باعث حمله و مزاحمت به ما نخواهند شد !!!؟؟؟

ولی غافل از اینکه ، گرگ زاده ،عاقبت گرگ گردد

و بزرگترین خطر فعلی برای کشور و مردم ما ، امروزه ، حتما از ناحیه طالبان خواهد بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
اگه اون روز بخواد بیاد که این مهاجران افغان بخوان کوچکترین حرکتی بکنن همشونو به رگبار میبندیم و از بین میبریمشون و با لگد از کشور میندازیمشون بیرون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
خب که چی اگر ایران حمایت نمی کرد چی می شد ؟ دنیای تو گل و بلبلتر بود ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
مشکل تو اینه که تحلیل هات از دیدگاه امریکایی ها و غربی ها ست . هنوز نفهمیدید که عامل همه بدبختی های این کشور از امریکاست شاید هم فهمیدید ولی به خاطر دلار همه چیز را وارونه جلوه میدهید
دولت بی ریشه و جعلی آذربایجان چندین ساله که ورزشکاران ایران را می دزدد.
پا برهنگان افغان ؟ منظورت چیه حاج کوروش؟ افغانستان مهد تمدن و فرهنگ تو و امثال تو هستش.. مولانا و و ناصر خسرو و بسیاری از فیلسوفان و دانشمندان از افغانستان بوده اند. البته اسکندر مقدونی به راحتی فارس عزیز تو را در هم کوبید ولی نتوانست افغانستان امروزی رو تصرف کنه به دلیل شجاعت افغان ها نتونست. . صفویه هم یه مشت گردنکش بودن با کمک انگلیس عزیزت برای مقابله با عثمانی به قدرت رسیدند و برای اینکه مشغول کنن پرتقال و هلند رو در جنوب. شکست خوردن وقتی ارباب انگلیس دست از حماتشون برداشت.
اهان در مورد حرفایی که گفتن از پیامبر زده عذر خواهی کرد؟ خب خوبه فکر کردم اون یکی حرفاش
بعضیا فکر می کنن جمعیت دنیا فقط مردم ایرانند وتنها خریداران آیفون هم فقط همین تعدادی که جیبشون قدرت خرید آیفون داره !! برا همین فکر می کنن سرمایه تولید آیفون از جیب همین تعداد اندک تامین میشه !!
برای گرفتن عکس چشم به بیمارستان فیض اصفهان رفتم مراجعان زیادی از افغانها آنحا آمده بودند و بیمارستان بسیار شلوغ به ما آدرس دادند که به بخش خصوصی مراجعه کنید به مسولین کشور و بهداشت و درمان عرض می کنم این یک خطر بزرگ است مراجعین افغان آنچنان زیاد شده اند که ایرانیها را با مشکل روبرو کرده در سایر موارد هم این چنین است آیا احساس خطر نمی کنید
شاید اگر تحریم کور کالاهای امریکایی بعد از برجام اتفاق نمی افتاد ترامپ هم بخاطر منافع شرکتهای امریکایی از برجام خارج نمی شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
تحلیل های ابدوغ خیاری برای تطهیر امریکای تروریست
تحریم کالاهای امریکایی در ایران یک کار نسنجیده و سلیقه ایست والا مثلا چرا کوکاکولا تحریم نمیشه؟ چرا فیلمهای امریکایی که 90 درصد فیلمهای خارجی تلویزیون هستند تحریم نمیشن؟!!! احتمالا چون آقایون اینهارو دوست دارن!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
از دید تو که نمیفهمی نسنجیده است
تطهیر طالبان از بزرگترین اشتباهات رهبران ایران است که باعث بدنامی اسلام در جهان و خسارات سنگین به اسلام و بویژه ایران خواهد شد.
من یک زنجانی هستم و این تصمیم بهمن نصیری مایه شرمندگی است وقتی برای کسی پول همه چیز باشد همان بهتر که برود این کم مایه ها معمولاً برای کار حقیرانه خود دهها توجیه هم درست می کنند اما دنیا بداند هر زنجانی به شهید عزیز دکتر شهریاری افتخار می کند . امثال نصیری همان بهتر که زودتر بروند .
تابناک می تونی پیگیری بکنی؟ من تو سایت رفتم ثبت نام کنم پیام داد تو استان شما هیچ بانکی وام نمیده دوباره مراجعه کنید.
حبیب فقید، از خوانندگان خوب و خوش صدا و بی حاشیه بودند، واقعا چرادباید چنین کار بیشرمانه ای برای مزار ایشون انجام بشه؟
پاسخ ها
هیچ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
خدا بیامرزدشون
اگه ایشون نمی آمدن ایران هم اکنون هم در میان ما بودنو اما اینو بدونید همیشه کسانی بودن و هستن و خواهند بود که نون رو به نرخ روز می‌خورندکسانی که این کار ناپسند رو انجام دادن همون اشخاص هستن شک نکنید
چندتا نکته اولا من هر چی آیفون دیدم بشتش نوشته بود ساخت چین یا اسمبل چین دوما نمایندگان عزیز وقتی به شهرستان خودتان میروید یادتان باشد موتور هواپیمایی که سوار میشوید نیز آمریکایی است یا قطعات کامپیوتری که در خانه دارید سوما اگر دلار آمریکایی نداشته باشید گندم هم ندارید که نان بخورید و از گرسنگی میمیرید
وای عجب زلزله ای یک قایق ران رفته آذربایجان مملکت از دست رفت.مرد حسابی زلزله ۴ برابر شدن قیمت نان است
بهمن نصیری عزیز روئینگ سوار زنجانی
هیچ خط قرمزی وجود ندارد و مسولین دنبال جیبشان هستند مهم نیست هر کس خواست بره
باید ممنوع بشه تا همه مثل هم باشند چرا فقط واسیه پولدارها باشه این مملکت
شورای شهری که اختیار تعیین شهردار ندارد درش را با گل مهر و موم کنید.
آدمی از خواندن اخبارهای فوق مغزش سوت می کشد که تصمیم گیران ما چه کسانی هستند و داریم کجا می رویم!؟
بهمن نصیری روئینگ سوار زنجانی و نفر اول تیم ملی تصمیم به مهاجرت به آذربایجان گرفت.
این اقا و سایر افرادی که تو ایران بزرگ میشن معروف و مشهور میشن ولی مهاجرت میکنن یا پناهنده میشن رو تحت هیچ شرایطی نباید دوباره پذیرفت.
اینایی که تو روزای سخت در کنار این مردم نیستن همون بهتر که برن و دیگه برنگردن. حتی جنازه شون هم نباید تو ایران دفن بشه.
کنایه آذری جهرمی درباره طرح ممنوعیت واردات آیفون: درمورد تعالیم کمونیستی نظری ندارم
عجب .. اقای بازپرس
افغانها هم ایرانی هستند ما باید از منابع آب و نفت وگاز خودمون به آنها مجانی بدهیم آنها هم مثل لبنانی ها برادرمون هستند حق دارند این نعمت خدادادی هست اسلام دین برادری و برابری هست
چنان گفتی شوک که ترسیدیم چه اتفاقی افتاده می خوادبرای پرچم بیگانه بره میدان فکرکرده بیشترگیرش میاد مردم فرق این جماعت با آن سروقامتانی که برای کشورشون جون می دن روخوب میفهمن خلایق هرچه لایق
آزادی عمل نمایندگان را میگیره؟ اگه نماینده مردمید باید بدونن به چی رای دادید و چرا
فائزه هاشمی ضمن ارائه توضیحی درباره سخنانش در فیلم منتشر شده، از «مؤمنان آزاداندیشی که برداشت توهین‌آمیزی داشته‌اند»، پوزش خواست و در یادداشتی نوشت: این روزها صحبتی تقطیع شده مربوط به سال‌ها پیش مبنی بر شوخی با پیامبر از اینجانب منتشر شده که باعث جریحه‌دار شدن احساسات برخی گردیده است. از آنجا که فردی مسلمان و معتقد بوده و هرگز قصد توهین نداشته‌ام، با توجه به احتمال خطا در بیان، از مؤمنان آزاداندیشی که برداشت توهین‌آمیزی داشته‌اند، پوزش می‌طلبم و آرزوی هدایت برای کسانی که این فیلم را با هدف سیاسی و غیرانسانی پخش کرده‌اند، دارم چراکه در آموزه‌های دینی ما، انتشار خطا، گناهی نابخشودنی است.
در مورد عذرخواهی فائژه خانم!!!! اگر واقعیت داشته باشد ، چند نکته قابل ذکر است :
1ـ مگر با پیغمبر خدا هم می شود شوخی کرد و اصلاً مگر تو که آوازه ات به دنیا پیچیده ه لجن پراکنی می کنی در این حد و اندازه ای هستی که با پیغمبر خدا شوخی کنی و اصلاً لفظ شوخی با پیغمبر خد لفظی است گناه آلوده
2ـ تو آنقدر این اواخد همه چیز را زیر سؤال برده ای که با هزار لیتر گلاب ناب هم نمی توانی خودت را و زبانت را بشوری و خود را بری از غلط هایی که کرده ای جلوه بدهی
3ـ آیا ملت مسلمان حق دارند ناراحت باشند و آیا وظیفه عمومی نیست که به خاطر این چرندیات اخیر تو به دادگاه شکایت کنند و از محضر عدالت بخواهند که تو را محاکمه نمایند .
4ـ اگر واقعاً راست می گویی که عذرخواهی کرده ای بایستی همانطور که در فیلم ها ، مصاحبه ها ، کلیپ ها و ... لجن پراکنی کرده ای به همان صورت در مصاحبه ، فیلم ، کلیپ و امثال آن که دیده شوی عذرخواهی کنی تا شاید خداوند تو را ببخشد ، البته باید توجه داشته باشی که حرف هایی که زده ای قابل برگشت نیستند و دنیا آنها را دیده و شنیده و حالا نمی شود عذرخواهی تو را به دنیا نشان بدهیم و دنیا متوجه عذرخواهی تو دیوانه بشود .
5ـ اگر واقعاً راست می گویی ، بایستی ضمن عذرخواهی در ملاً عام ، منبعد از رافی و مصاحبه با این و آن و هر آنچه تو را به این روز انداخته اظهار ندامت کنی و منبعد جداً از آنها پرهیز نمایی .
آرامگاه حبیب محبیان در قلب همه مردم هنر دوست و ایران دوست هست...تخریب کنندگان سنگ مزارش از قشری هستند که همه ما ان قشر اجتماعی را میشناسیم و در بین مردم هیچ جایگاهی ندارند...
سلام،باید مکتب شهید سلیمانی را احیاء و ترویج کنیم.
"درمورد تعالیم کمونیستی نظری ندارم" دیگه توهین هایی که یک شرکت بی مقدار آمریکایی به هر ایرانی کرده دیگر باید چه جوری باشد تا به شما بر بخورد آقای متمدن . فرش ما اجازه ورود به خاک آمریکا را ندارد . چرا ما نباید مقابله به مثل کنیم ؟ (همانقدر که می توانیم). اینهم وزیر جوان دولت قبل ! پیش نماز که این باشد ....
این داعشیها متاسفانه در ایران هم نفوز کرده اند و چطوری توانستن ارامگته حبیب خواننده محبوب ملت را تخریب کنند واقعا اینا یا داعشی بودن یا از اقوام داعشی
فائزه از ترس جونش عذرخواهي کرده ولی قالیباف نیازی به عذرخواهي نمیبینه ، یکی دیگه از ورزشکاران پناهنده شد و هر روز نخبگان کم می‌شوند و پخمگان زیاد! دولت رئیسی بی حاشیه است شاید هم بی تفاوت و هر کس هر کار دلش می‌خواهد می‌کند!
اگه آمریکا بد هستش و مسئولان ما میخوان بهش ضربه بزنن پس چرا بیشتر از پنج هزار نفر از اقازادهای همین مسئو این خارج از ایران پدر خاک آمریکا تشریف دارن و اکثرشون دو تابعیتی هستند....
اکثر سخت افزار ها امریکایی است
مثلا cpu کامپیوتر ها حال ممکن است در کشور ی دیگر تولید شود
تمامی چیپ ست های دنیا یا امریکای است یا با لایسنس امریکا تولید میشود
تمای سیستم های عامل و اصلی مثل ویندوز و ios , لینوکس و اندروید همه در امریکا تولید شده و تمامی پروتکل های بستر اینتر نت توست امریکایی ها تولید شده بدهی است اگر اینگونه فکر کنیم بیشتر به خودمان ضزبه میزنیم اگر جایگزینی ایجاد کردید انگاه واردات را منع کنید مثلا در خودرو که کالای های تک نیست ما با شکست مواجه شدیم و بازار افتضا ح شده و کسی هم مسولیت قبول نمیکنه جان و مال مردم ازبین میرود و ....
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار