بازدید 125767
دو هزار و نهصد و هشتاد و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

واکنش تلویحی علم الهدی به ماجرای سفر ترکیه خانواده یکی از مسئولان/امام جمعه ایلام: مسئولی که خانواده‌اش به خارج برود و کالای خارجی بیاورد، در شان جایگاهی که قرار گرفته نیست/پورمحمدی: مسئولین اعتراف کنند در به وجود آمدن وضع موجود، مسئول هستند

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه مازندران: اجرای پروژه پتروشیمی میانکاله برای ایجاد اشتغال ضروری است/رستم قاسمی از ساخت ۴۰ شهر جدید خبر داد/واردات آبجو در عراق آزاد شد/ترامپ: ایران از ما نمی‌ترسد… را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۵۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱ 22 April 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی از حوزه های مهم خبری به خصوص سیای و اقتصادی ، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

وزیر اقتصاد منشأ خبری بود که تکذیب شد
ادعای ابطال ابلاغیه بانک مرکزی در تفویض اختیار رأی مالک واحد سهام بانک آینده به مالک این بانک، توسط دیوان عدالت اداری تکذیب شد. به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، در پی انتشار ادعایی در یکی از رسانه‌ها مبنی بر ابطال ابلاغیه بانک مرکزی در تفویض اختیار رأی مالک واحد سهام بانک آینده به مالک این بانک، دیوان عدالت اداری ضمن تکذیب ادعای مطرح‌ اعلام کرد: چنین رأیی از سوی این مرجع قضایی صادر نشده است. در خبر اعلام شده از سوی این مرجع قضایی همچنین آمده است: شب گذشته در برخی محافل رسانه‌ای خبری منتشر شد که بر اساس آن یکی از شعب دیوان عالی کشور در رأیی مالک واحد سهام بانک آینده را تغییر داده است. بعد از تکذیب فوری این خبر و مشخص شدن اینکه اصلا پرونده‌ای در این خصوص در دیوان عالی کشور وجود خارجی نداشته، در ادعایی جدید عنوان شد ابلاغیه بانک مرکزی در تفویض اختیار رأی مالک واحد سهام بانک آینده در دیوان عدالت اداری باطل شده است. این خبر نیز از سوی دیوان عدالت اداری تکذیب شد تا مشخص شود اصل این خبر به کلی کذب و نادرست است.

«میزان» - متعلق به مرکز رسانه قوه قضائیه - نوشت: پیگیری‌های این رسانه در خصوص انتشار این اخبار نادرست از منابع متواتر و مختلف نشان داد، متاسفانه منشأ خبر «ابطال ابلاغیه بانک مرکزی در تفویض اختیار رأی مالک واحد سهام بانک آینده به مالک این بانک توسط قوه قضاییه» یکی از وزرای دولت بوده است. بررسی‌های بیشتر نشان داد در کمال تعجب و تامل، منشأ این خبر سراسر کذب به وزارت اقتصاد و سکاندار این وزارتخانه مهم اقتصادی مربوط است.

واکنش «خزعلی» به حواشی سخنان اخیرش درباره دختران ۹ ساله
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری درباره حواشی ایجاد شده نسبت به سخنانش در دیدار اخیر خود با دختران دانش آموز روزه اولی، مبنی بر اینکه "از الان برای تشکیل خانواده برنامه ریزی کنید"، گفت: تحریف، تهمت و تقطیع در این سخنان وجود دارد و از داخل و خارج به شدت تلاش می‌کنند، اقدامات این دولت را تحریف و تقطیع کنند. خزعلی تصریح کرد: دختران روزه اولی گفتند ما می‌خواهیم "سلیمانی" باشیم، ما به این دختران گفتیم شما هم می‌توانید "سلیمانی" باشید و هم پرورش دهنده "سلیمانی" باشید و باید در افق دور، تمام جنبه ها و ابعاد وجودی خود را ببینید. تاکید کردیم جنبه های فردی خود را ببینید که این جنبه‌های فردی باید رشد کنند تا یک فرد به آن قله کمال خود برسد. تاکید کردیم جنبه های فردی و خانوادگی و اجتماعی خود را ببینید و بهره مند شوید. همچنین باید در جامعه و خانواده به مزیت نسبی که دختران دارند و عنایتی که خدا به دختران کرده است تاکید شود. شغل مادری چیز کمی نیست، مادری با تولید مثل متفاوت است.

واکسن‌های داخلی در انبار و در حال انقضا، دولت به دنبال واردات
عبدالحسین روح الامینی رئیس کمیته دارو و غذای کمیسیون بهداشت و درمان در این نشست، گفت: واکسن سازهای داخلی با همت و تلاش سعی کردند نیاز داخل را برطرف کنند و قرار شد دولت واکسن را پیش خرید و از آن ها حمایت کند اما متاسفانه نه تنها این کار انجام نشد، بلکه طلب آن ها را پرداخت نکرده و ما به این موضوع ورود و حتی از تریبون مجلس مطرح خواهیم کرد. وی با بیان اینکه نباید سرمایه ها و نیروی انسانی را تلف کنیم بلکه باید از آن ها حمایت کرد، گفت: باید آماده مقابله با ویروس های جدید باشیم و نباید زیرساخت های تولید واکسن را رها کرد، البته می توان واکسن را تهاتر کرد و این کار دستگاه دیپلماسی است و دولت باید برای نگهداشت صنعت واکسن هزینه کند. عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه گلوگاه های موضوع و راهکارهای پیشنهادی مشخص است، گفت: از هیات دولت و سازمان برنامه بودجه پیگیری های لازم را خواهیم داشت تا در قالب متمم یا استفساریه این موضوع دنبال شود؛ در حال حاضر محصول بر اساس سفارش تولید شده و نباید صنعت را رها کرد. روح الامینی یادآور شد: به غیر از ۷۳ هزار میلیارد تومان، ۱۷۰ هزار میلیارد تومان از محل درآمد‌های ارز ترجیحی به صورت عمومی پیش بینی شد و اختیار جابجایی آن با دولت است؛ یعنی دولت روی ۲۴۰ هزار میلیارد تومان اختیار جابه جایی و مانور دارد و اگر برای حفظ و نجات این مجموعه به ۱۱ همت نیاز است، در مقایسه با ۲۵۰ همت مبلغ چندانی نیست، در این رابطه باید دلایل توجیهی داشته باشیم و اگر وزارت بهداشت از ما بخواهد در قالب استفساریه می‌توانیم دولت را الزام کنیم که در ردیف یا جداول بودجه مبلغی را تعیین کنند؛ دستگاه‌های دفاعی دنیا در حوزه واکسن و بیولوژی هزینه می‌کنند، اما تاریخ واکسن‌های ما در حال اتمام است و به آن توجهی نمی‌شود.

امام جمعه ایلام: مسئولی که خانواده‌اش به خارج برود و کالای خارجی بیاورد در شان جایگاهی که قرار گرفته نیست
حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام اظهار داشت: زمامداران به عنوان الگو برای مردم مطرح هستند و چه بخواهند و چه نخواهند رفتار، گفتار و کردار آنها در دین، زندگی و معیشت مردم و نحوه تفکر و باورهای آنانها تاثیرگذار است. نماینده ولی فقیه در استان ایلام و امام جمعه ایلام گفت: مسئولیت در اسلام برای کسب درآمد و جلب توجه و آرای مردم نیست، مسئولیت سنگین است، طعمه چرب و نرمی نیست که مسئول به اهداف مادی و دنیایی برسد بلکه امانت سنگینی است که بر گردن اوست و باید ادای دین کند خطیب جمعه ایلام در ادامه یادآور شد: زمانی که رهبر انقلاب دستور می‌دهد برای رونق تولید داخلی باید کالاهای خارجی وارد نشود، اگر فرد مسئولی یا خانواده آن به کشور خارجی برود و کالای خارجی وارد کند، این آقای مسئول در شان جایگاهی که قرار گرفته، نخواهد بود.

واردات آبجو در عراق آزاد شد
وزارت برنامه ریزی عراق، مجوز واردات ۱۲ نوع مواد غذایی و خوراکی را صادر کرد؛ فهرستی که برخی اقلام آن مانند آبجو در رسانه ها و شبکه های اجتماعی عراق واکنش هایی را برانگیخته است. فهرست کالاهایی که واردات آن با این مجوز و بر اساس مصوبه شماره ۷۲ شورای نخست وزیری عراق آزاد شده، شامل ۱-آبجو ۲-انواع نوشیدنی های گازدار ۳-آبمیوه ها ۴-نوشیدنی های انرژی زا ۵-آب معدنی ۶-لبنیات پاستوریزه ۷-چیپس ذرت و سیب زمینی ۸-بستنی ۹-نمک طعام ۱۰- ماکارونی و رشته ۱۱- تخم مرغ و ۱۲- مرغ زنده و نیز پاک شده است.

امام جمعه شیراز: شنیدن موسیقی حرام در اماکن عمومی ترویج گناه است؛ برخورد کنید
آیت‌الله لطف‌الله دژکام، امام جمعه شیراز با اشاره به لزوم زیرساخت مراقبت، عنوان کرد: باید مراقب باشیم تا لقمه حرام در زندگی ما نیاید زیرا فردی که لقمه حرام می‌خورد تمایلش به گناه بیشتر می‌شود و با یک امضا و دستوری که از پشت یک میز صادر شود، افراد می‌تواند دچار گناهان بزرگی شوند. آیت‌الله دژکام ادامه داد: باید همواره از خدا بخواهیم ما را در راه دوری از گناهان یاری کند و در شب شهادت امیر المومنین (ع) از خدا می‌خواهیم که چشمان ما را از حرام مصون بدارد و به مرحله‌ای برسیم که خدای متعال را در همه حال حاضر و نظر بر اعمال خود بدانیم. نماینده ولی‌فقیه در فارس اضافه کرد: دستگاه‌های مربوطه در استان با ترویج گناه در جامعه باید برخورد کنند و شنیدن موسیقی حرام در اماکن عمومی از این موارد است. او تصریح کرد: مراقبه در فضای مجازی نیز باید به عنوان نیاز امروز جامعه مورد توجه قرار بگیرد و نباید اجازه داد با آبروی افراد بی گناه در فضای مجازی بازی شود.

پورمحمدی: مسئولین اعتراف کنند در به وجود آمدن وضع موجود، مسئول هستند
مصطفی پورمحمدی: از فرصت شب های قدر و ایام شهادت حضرت علی(ع) استفاده کنیم و واقعاً بپذیریم و اعتراف کنیم که در رسیدن به برخی اهداف خود ناموفق بودیم. بخشی از این «نرسیدن ها» به دلیل ضعف، خطا و لغزش های ما مسئولین است. البته در این مورد هم باید انصاف به خرج دهیم، عده ای می گویند که همه تقصیرها به گردن «مسئولین» است یا عده ای دیگر دشمن یا ساختارها را تنها مقصر می دانند، در صورتی که هر یک از این سه مورد، در به وجود آوردن وضع موجود سهمی دارند. در این میان هر یک از ما مسئولین در ایجاد این ناتوانی ها و نرسیدن به اهداف مطلوب نقش داشتیم و باید سهم خود را بپذیریم و در جهت جبران و اصلاح حرکت کنیم.

واکنش تلویحی علم الهدی به ماجرای سفر ترکیه خانواده یکی از مسئولان
سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد افزود:برخی از این جریانهای مافیایی در دستگاه های دولتی، جریان و سرمنشأ دارند که باید به همت همه بخش ها و قوا شناسایی و با آنان برخورد شود. وی با اشاره به این که گرانی روزافزون فشار فراوانی بر مردم وارد کرده است، ادامه داد: در حالی که دولت سعی در کاهش تورم دارد، چرا هنوز گرانی فراوان است و معیشت مردم آماج قرار گرفته است؟ باید بدانیم که علت این گرانی‌ها در داخل خود کشور ماست. امام جمعه مشهد گفت: دشمنان نظام و اسلام اقدام به آغاز عملیات روانی و علم کردن موضوعی برای یکی از مسوولان کرده‌اند تا به عناوین مختلف وی را از عرصه کنار زده و بر شما مردم مسلط شوند.

بازدهی هفتگی بورس مثبت  ۴ درصد شد
در هفته گذشته، شاخص کل بورس در شرایطی به کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی بازگشت که پیش از این در شهریورماه سال گذشته در این محدوده قرار داشت. تغییرات نماگر کل بورس در پنج رو فعالیت بازار سرمایه در روزهای پایانی از اولین ماه سال نشان از رشد بیش از ۵۸ هزار واحدی و ثبت بازدهی مثبت ۴ درصدی دارد. در مجموع، با پایان فعالیت بازار سهام در فروردین ماه، شاخص کل بورس در دو هفته ابتدایی این ماه، بازدهی های مثبت ۴.۷۴ و ۲.۲۱ درصدی و سپس بازدهی منفی ۰.۶۵ درصد و در نهایت بازدهی مثبت  ۴ درصدی را در کارنامه یک ماهه خود به ثبت رساند.

ترامپ: ایران از ما نمی‌ترسد
رئیس جمهور آمریکا با انتقاد از عملکرد دولت فعلی این کشور گفت، ایران دیگر از آمریکا نمی‌ترسد و چین نیز به آمریکایی‌ها احترام نمی‌گذارد. دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا روز جمعه بار دیگر انتقاداتش از دولت فعلی دموکرات در این کشور را مطرح کرد.به نوشته وبگاه شبکه «فاکس نیوز»، ترامپ حین سخنرانی در بنیاد هریتیج در ایالت فلوریدا گفت، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا، با اقدامات غلطش این کشور را در برابر دشمنانش آسیب‌پذیر کرده است. رئیس جمهور سابق آمریکا درخصوص اقدامات غلط بایدن به مثال‌هایی از جمله نحوه خروج آمریکایی‌ها از افغانستان اشاره کرد و گفت باید پایگاه هوایی بگرام در اختیار آمریکا می‌ماند تا بتوان برنامه اتمی چین را پایش کرد. ترامپ در این سخنرانی گفت: «چین به ما احترام نمی‌گذارد، ایران از ما نمی‌ترسد و روسیه با حمله وحشیانه به اوکراین نشان داده تا چه حد فکر می‌کند رهبران ما ضعیف هستند». او با تکرار ادعاهای قبلی و افسوس بابت شکست در انتخابات آمریکا گفت: «این اتفاقات، هرگز تحت دولت ترامپ رخ نمی‌داد. هرگز حتی ممکن هم نبود. این خطرناک‌ترین دوره از تاریخ کشور ماست.»

یونان نفتکش ادعایی حامل نفت ایران را آزاد کرد
چند روز پیش بود که گارد ساحلی یونان اعلام کرد که یک نفتکش روسی را توقیف کرده است اما حالا می‌گوید به خاطر ابهام در تحریم‌ها، این نفتکش را آزاد می‌کند.به گزارش رویترز، یونان گفته بود این اقدام در راستای اجرای تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه مسکو انجام شده است، اما حالا می‌گوید نسبت به تحریم بودن مالکان این کشتی از سوی اتحادیه اروپا ابهام وجود داشته و می‌خواهد این نفتکش را آزاد کند.رویترز مدعی شده که این نفتکش روسی حامل نفت ایران بوده و در جزیره سیری بارگیری کرده است.یک مقام دولتی یونان بدون ارائه جزئیات بیشتر گفت: سازمان مبارزه با پولشویی این کشور دستور آزادسازی نفتکش روسی را به گارد ساحلی داده است.

هر زمان اجازه دهند واردات خودرو را اجرایی خواهیم کرد
منوچهر منطقی معاون صنایع حمل‌ونقل وزیر صمت گفت: یکی از مواردی که به کاهش تقاضاهای کاذب در بازار خودرو می‌انجامد، واردات خودرو است. بنابراین برای تنظیم بازار خودرو به واردات به دید مثبت نگاه می‌کنیم. وی بابیان این‌که قواعد لازم برای واردات خودرو در حال تنظیم است، تصریح کرد: یکی از ابزارهایی که قانون‌گذار در اختیار ما گذاشته واردات است و باید از این ابزار استفاده مفید کنیم، بنابراین هر زمان نهادهای بالادستی اجازه دهند کار را اجرایی خواهیم کرد.

دستگیری فروشنده چاقوهای میلیونی در شمال تهران
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ: مدتی پیش مأموران کلانتری دربند از فروش سلاح سرد و شبه سلاح از سوی فردی با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. در جریان بررسی‌های انجام شده، مشخص شد گزارش واصله صحیح بوده و این فرد چاقوهای غیرمتعارف و شبه سلاح را با قیمت‌های بالا به فروش می‌رساند. در جریان تحقیقات مشخص شد که متاسفانه این فرد برای فروش این اقلام حتی اقدام به درج تبلیغ در چندسایت دارای مجوز نیز کرده بود. متهم در شمال تهران دستگیر شد و محل دستگیری وی نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن تعداد ۳۵ قبضه چاقوی غیرمتعارف، دو قبضه شبه سلاح مشابه کلت و تعدادی فشنگ نیز کشف و ضبط شد. این فرد پس از دستگیری تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان آن اعتراف کرده که اقلام مذکور را از شهرهای مرزی خریداری کرده و با چندین برابر قیمت خرید در تهران به فروش می‌رساند.به طوری که وی برای سلاح مشابه کلت ۲۰ میلیون تومان قیمت فروش در نظر گرفته بود. متهم همچنین چاقوها را نیز از ۲۰۰ هزار تومان تا پنج میلیون تومان به فروش می‌رساند./ایسنا

رستم قاسمی از ساخت ۴۰ شهر جدید خبر داد
رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در نشست مشترک این وزارتخانه با ستاد اجرایی فرمان امام که با موضوع نهضت ملی مسکن برگزار شد، گفت: وزارت راه برای ساخت ۴۰ شهر جدید در ۱۴ استان کشور برنامه دارد. به گفته وی، ۶۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرهای جدید ساخته می‌شود. گفتنی است، شرکت توسعه عمران امید وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام در تفاهم نامه‌ای که با وزارت راه و شهرسازی امضا کرده، موظف به ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی بوده که تاکنون عملیات اجرایی ساخت ۲۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی آغاز شده است.

قرائتی: پوشیدن لباس روحانیت مسئولیت دارد
محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز در جمع طلاب غیرایرانی جامعةالمصطفی: گناه با لباس روحانیت نیز هرگونه گناه صغیره و خطاهای کوچک را تبدیل به گناه کبیره می‌کند.ممکن است یک عده به شما جسارت کنند، ولی از طرفی کلی از مردم هم احترام شما، لباس شما و کسوت تان را دارند./حوزه

سهام عدالت چقدر می‌ارزد؟
برگه‌های سهام عدالت در قیمت‌های اسمی ۴۰۹ هزار تومانی، ۴۹۲ هزار تومانی، ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی در هفته پایانی فرودین ماه به ترتیب با افزایش ۲۹۶ هزار تومانی، ۳۵۶ هزار تومانی، ۳۸۵ هزار تومانی و ۷۲۵ هزار تومانی نسبت به هفته سوم فروردین ماه مواجه شده‌اند. بسیاری از کارشناسان معتقدند، نماد‌های حاضر در سبد سهام عدالت از ارزنده‌ترین سهم‌های بازار سرمایه هستند. با این حال، ارزش برگه‌های سهام عدالت در برگه‌های مختلف به ترتیب برابر است با ۷ میلیون و ۵۴۶ هزار تومان، ۹ میلیون و ۷۸ هزار تومان، ۹ میلیون و ۸۱۶ هزار تومان و ۱۸ میلیون و ۴۵۱ هزار تومان.

امام جمعه مازندران: اجرای پروژه پتروشیمی میانکاله برای ایجاد اشتغال ضروری است
محمدی لائینی، امام جمعه مازندران: مازندران از داشتن صنایع مادر فقیر است و همواره برخورد سلبی برای ایجاد صنایع درست نیست و باید راهکار دقیق و علمی داده شود.در کشور‌های اروپایی که شرایطی شبیه مازندران دارند چگونه صنایع مادر و پتروشیمی وجود دارد، ولی در استان جلوگیری می‌شود؟/مهر

اتریش واردات نفت از روسیه را متوقف کرد
«OMV»، غول انرژی اتریش، اعلام کرد: تمامی واردات نفت از روسیه را در آستانه احتمال تحریم نفتی اتحادیه اروپا به حالت تعلیق درآورده است. سخنگوی این شرکت گفت: «خرید نفت از روسیه همیشه بسیار کم بوده... ما آن را با سایر نفت‌های بازار جایگزین می‌کنیم.» این شرکت در اوایل ماه مارس اعلام کرده بود که مشارکت در احداث خط لوله نورد استریم ۲ را دوباره بررسی می‌کند. OMV، سرمایه‌گذاری در روسیه را نیز متوقف کرد. بر خلاف آلمان، انتظار می‌رود، اتریش تحریم احتمالی اتحادیه اروپا علیه عرضه نفت روسیه را به راحتی انجام دهد. بر اساس آمار اتریش و انجمن صنایع معدنی نفت این کشور، روسیه در سال گذشته میلادی ۷.۸ درصد یا ۵۹۶ هزار تن نفت اتریش را تامین کرده است. با این حال، اتریش همچنان به شدت به گاز طبیعی روسیه وابسته است. با توجه به محصور در خشکی بودن این کشور، واردات گاز طبیعی مایع (LNG) برای آن غیرعملی است. منابع اصلی تامین نفت خام اتریش، قزاقستان با ۳۸.۹ درصد، لیبی با ۲۲.۱ درصد و عراق با ۲۰.۷ درصد هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۵
در انتظار بررسی: ۹۲
انتشار یافته: ۱۴۵
پس با این دیدگاه حضرت نوح هم که فرزندش دستور آن حصرت را عمل نکرد جایگاه پیامبری نداشت!!
دست بردارید از این حرف های خاله زنکی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
حضرت نوح به زن و بچه اش رضایت نامه رفتن به خارج نداده بود که خارج شه بره بیرون از کشور
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
خیر..مسئله برخورد دوگانه است
همین جناب علم الهدی و کیهانیان و...اگر دختر لاریجانی وهمسر ودامادش چنین سفری رفته بودند آیا عکس العملشان همینگونه می بود: توجیه؟! یابقول عوام ماله کشی !
بخاطر یک دروغ که دختر لاریجانی مقیم امریکاست ایشان را رد صلاحیت کردند وچه نسبتها که بدو ندادند علیرغم نامه رهبری...برای شخص جناب علم الهدی بخاطر لباس روحانیتی که به تن دارند و محاسن سفیدشان عمیقا متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
بچه اش که اختیارش دست شوهرش هست و زنش هم باید دید چرا همراهی با آن دو کرده و نمی توان گناه مردم را شوراند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
لاریجانی فرزندش آنجا ساکن بوده و دروغ هم نیست و این فرق دارد با سفر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
هر موقع قالیباف انگشت کوچیکه نوح شد بیا اینجا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
بدبخت کسیست که به خاطر دنیا،آخرتش را بفروشد،بدبخت تر از آن کسیست که به خاطر دنیای دیگران،آخرتش را بفروشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
شما غصه لاریجانی رو نخور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
علم الهدی بایدم دفاع کنه بالاخره ریس مجلس و هیات رئیسه هستند که جلوی استیضاح وزرای دامادشو گرفته بالاخره باید یه جوری این دین رو ادا کرد!!
مگر نمی گفتید ائمه جمعه یک خط می گیرند پس چرا در قضیه قالیباف دو مورد اختلاف بود تا الان؟
اما در اصل این قضیه چه ربطی به شخص قالیباف دارد؟ آیا ایشون داماد و فرزندش را فرستاده به آنجا یا خود خواسته رفته بودن؟ ویا از کجا فهمیدن خرید سیسمونی بوده؟ و اینکه این مسئله حاشیه را به قدری بزرگ می شود که انگار چه اتفاق مهمی افتاده که توسط برخی جریانات ادامه دار شده مشخص هست پروژه ترور شخصیت قالیباف هست که از چند سال قبل شروع شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
مواظب باش سنگی که به سینه میزنی، به سرت نخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
دخترودامادش رو گفتی ولی زنشو نگفتی . اختیاردامادو دخترش با اون نیست . زنش که باید با اجازه قالیباف خارج می شده . خواستی توجیه کنی . می دونستی و خودتو به خواب زدی تو هرگز بیدار نمی شی .....1
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
توجیه را این گونه می کنند وقتی دختر و داماد مصر هستند برای سفر و بنا بر دیدگاه شما که باردار هست مادر می خواهد همراهی با آنها کند و قالیباف هم مجبور هست رضایت دهد به زنش آن هم سفری بدون محافظ و خدمه و مسیری عادی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
پروژه ترور شخصیت واسه هر کی آب نداشت واسه شما نون داشت الان چند روز زیر همه خبرا پست می زاری پولش می گیری
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
همین آقا برای هشتاد میلیون تعیین تکلیف میکنه د. حالیکه در نظرشما خانواده ایشان حق انتخاب دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
بله قانونا باید اجازه اش را شوهر بدهد حال هم کاری به این نداریم که می تواند در برخی موارد حکم دادگاه بگیرد
ولی این را همه می دانند در زمانه ای هستیم که زن سالاری رخ داده و وقتی این رخ بدهد عملا زن خود مختار می شود و شوهر هم نمی تواند زیاد نه بگوید برخلاف گذشته ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
گفته شده که فقط سیسمونی نبوده بلکه خرید ملک هدف اصلی سفر بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
نگاهی به تعداد امتیازات منفی بینداز تا بفهمی چقدر چرت و بی منطق حرف زده ای
یکی نیست به علم الهدی بگه دشمن به شماها مسلط شده که سیسمونی را هم از خارج می خرید و به هر قیمتی از نخودی ها دفاع می کنید. خجالت داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
مردم باید اشکنه پیاز داغ بخورن ومسئولین نورچشمی سیسمونی نوه هاشونو از خارج تهیه کنند . حضرت ایت اللهی که ادعادارید لباس پیغمبررو پوشیدید اوامر دیگه ای ندارید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صدای مردم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
در مورد مردم چی فکر کردید که میگید باید به مردم مسلط باشید مگه خودتون کی بودید
واکنش تلویحی علم الهدی به ماجرای سفر ترکیه خانواده یکی از مسئولان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب علم الهدی، دشمنان نظام و اسلام دسته جمعی نشسته اند و نقشه کشیده اند تا یک آقایی دست تو جیب مبارک کرده خرج سفر و خرید بلیط و اقامت در ترکیه را به متعلقه گرامی را بدهد ( خرج دختر و داماد إن شاءالله از جیب داماد بوده ) دسته جمعی بسلامتی و دلخوشی کامل تشریف ببرند تا وقتی برگشتند با عناوین مختلف وی را از عرصه کنار زده تا بر مردم مسلط شوند.عجب داستانی لطفاً قضییه را پیچیده تر نکنید مردم آنچه را که باید بدانند میدانند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
علم الهدی باید از امامت جماعت خلع شود چون باعث مسخره شدن ارزش های اسلامی گردیده است
دوست داشتم دختر و داماد و زن حسن روحانی،رفته بودند ترکیه و ...،واکنش اعلم المهدی و سپاه و بسیج و کیهان و....دیدنی بود!!!؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
این دوستان شما که بارها رفتن ولی هیچ وقت به پدر حمله نشد چون ازطیف شما ها نبودن که دنبال این چیزها باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
دیدنی اش این بود که تمام مجالس وعظ و روشه شبهای قدر می شد مزمت سفر خارج و ربط همه گرانی ها به این سفر !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
مثل اینکه کلیپ همین قالیباف را ندیدید که بخاطر دختر وزیر اموزش و پرورش روحانی چه چیزی به دولت روحانی می چسباند !! یا وزیر صمت روحانی که دخترش محاکمه میشد چطور به وزیرش حمله میکردند همین تریبونهای مثل علم الهدی و ایضا 24 ساعت صدا و سیما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
اگر روحانی و خانواده اش این کار را کرده بود، کفن پوش ها به خیابان می ریختند و خواستار اعدام وی میشدند
منوچهر منطقی معاون صنایع حمل‌ونقل وزیر صمت گفت:هر زمان اجازه دهند واردات خودرو را اجرایی خواهیم کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقای منطقی که خودش یکی از مسببین وضعیت امروز خودرو است چگونه میتواند مجری یک قانون خوب باشد ؟
علم الهدا برای بچه محلشون تلویحی هم حرف نزده فقط برای موی زنان و ورزشگاه گلو پاره میکند.
فساد کشور را فرا گرفته اقای علم الهدی چشمانش را بر فساد و دنیا طلبی اقازاده ها و پدرانشان بسته است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
ما را هم توصیه به خوردن اشکنه می کنه
ایول امام جمعه ایلام .
حالا فردا امام جمعه رو برکنارش نکن خوبه
مطمئنید امام جمعه ایلام اینجوری گفته ؟!
باری کلا
حالا پس فردا امام جمعه ایلام میره همونجایی که المیرا شریفی مقدم رفت :-)
علم الهدی امام جمعه اس ؛ امام جمعه ایلام هم امام جمعه است
فرق از زمین تا اسمون
امام جمعه مشهد از امام جمعه ایلام یاد بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
ائمه جمعه سراسر کشور از امام جمعه ایلام یاد بگیرن
البته آقایان نقشی در ایجاد وضع موجود نقشی ندارند همش تقصیر شیطان است
نفرت پراکنان طوری به قالیباف حمله می کنند که انگار دخترش دختر خانه هست هنوز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
وبعضی ها طوری دفاع می کنند که انگار زنش تو این مسافرت نبوده یا اختیار زنش رو نداشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
خجالت بکش بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
نفرت پراکنان و قالیباف در مناظرات در زمان روحانی چرا بخاطر اینکه دخترش به تبعیت از شوهرش خارج از ایران زندگی میکرد به او حمله میکردند ؟!! چرا بفلان وزیر که دختر مستقلش فلان کار را کرده بود حمله میکردند ؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
شما الیاس نیستی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
اینقدر ساندیس می‌خوری یک وقت دیابت نگیری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
تو بگیر بخواب.ما هم فکر می کنیم تو خوابی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
زنش چی؟ .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
همسر مکرمه چرا رفتند!؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
دختر، داماد و همسر رییس مجلس برای بیانات ایشان در دفاع از تولید داخل تره هم خورد نکرده اند بعد انتظار دارید ملت حرف آقای قالیباف را گوش کنند؟ مساله اینه که هیچکدام از خانواده های مسئولین شعارها و سیاست های آنان را قبول ندارند، چرا مردم باید قبول داشته باشند؟
علم الهدی و قالیباف با هم استعفاء بدهند تا سبب خوشنودی و رضایت ملت گردد
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
تا لحظه مرگ در خدمت اسلام و مسلمین هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
+ جسین شریعتنداری
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
+جنتی
موسیقی حرام؟ شما اول به مال حرام رسیدگی کنید تا نوبت موسیقی هم برسد.
بلاخره یک حرف حساب از یکی از ائمه‌ جمعه شنیدیم.
حرف حق را زد حالا کیه که اهمیت بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
حالا فردا حرفاشو تکذیب نکنه خوبه
البته ناگفته نماند که فرزندان علم الهدی نیز خصوصیات فرزندان قالیباف را دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
۱۰۰ رحمت به دختر قالیباف
ای کاش کمی زودتر طرح صیانت از فضای مجازی عملیاتی میشد تا این مسائل پیش نمیومد.
زمان ترامپ هم از آمریکا ترسی نداشتیم
همون موقع گلوبال هاوک رو زدیم و عین العسد رو موشک باران کردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
از آمریکا ترس نداری که تورم ات شده ۸۵ درصد و ۸۰
درصد مردم کشورت رفتن زیر فقر
و فقط مسئولان میتونن کالای خارجی وارد کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
ترس نداری که اوضاعت اینجوریه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
خطاب به ۲۲:۷ اوضاع چجوریه مگه؟
علف هاب هرز در حال ترک کشور هستند
خیالت راحت. کشور داره گلچین میشه
ناشناس
| Romania |
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
گلچین را خوب اومدی آی کیو ۶۰
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
محمد|Iran, Islamic Republic of|۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
در جواب تو اوضاع چیزی نشده فقط وقتی من نمیتونم شکم زن و بچم سیر کنم از امثال تو دزدی میکنم وسلام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
محمد جان سرت رو از برف در بیار و چشمات رو باز کن و یه بار دیگه اطرافت رو نیگا کن. تورم و فساد و اختلاس و فرونشستها و تخریب محیط زیست و اعتیاد رو ببین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
گلچین؟شاید منظورت گلچین خرزهره باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
محمد آقا علف های هرز شماها هستید که اینجا و اونجا پراکنده شدین و دنیا رو به گند کشیدین
من سیسمونی ترکیه ای میخوام.... هر چقدر از تولید داخل حمایت کردم دیگه بسه... من هم میخوام
امام جمعه ایلام ، نه نفوذی است ؛ نه دشمن است ؛ نه آمریکایی است ، نه منافق است و نه اختشاشگر .

آقای قالیباف !
ببین و گوش بده حرفای امام جمعه ایلام رو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
اغتشاش
این صفحه رو که میخونیم متوجه میشیم که فاصله بین مردم و مسئولین از زمین تا کهکشانه.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
این مسئول نیستند شدن سربار مردم
اقای دژکام ما هم از خدا میخواهیم که چشمان شما را از حرام مصون بدارد اما این خواسته ما عملی نمیشه!!!
ما این چند نفر ایجاد شغل را نمی خواهیم میشه نابود نکنید محیط زندگی مارا، نصف ایران بیکار هستند اینم روی بقیش، شما جیب ما را نزن کمک به اشتغال نمی خواهیم مرسی
امام جمعه شیراز اینو بدون که هر چه زور داشتید زدید که خواسته خودتون رو به مردم تحمیل کنید اما نتونستید.با اینجور دستورات و برخوردها هم اذهان مردم از اعمال و کردارتان منحرف نمیشود.
یه فیلم توی فضای مجازی منتشر شده که نشون میده علم الهدی به صندلی تکیه زده و یه عده دارن در مدح و ستایش او شعار میدن :
علم الهدی است مالک !
علم الهدی است سالار !

و علم الهدی نیز لبخند رضایت بر چهره اش نقش بسته که نشان از رضایت شعار هاست !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
یه فیلم دیگه هم هست که علم الهدی نشسته روی صندلی و یک عده در صف استاده اند و به نوبت وقتی جلوی علم الهدی میرسند دست علم الهدی رو میبوسن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
کلا همیشه نشسته !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
خوب معلومه هر کی رو که اینطوری به پاش بیافتی و دست بوسی کنی دیگه اخلاقش عوض میشه... این یک تجربه روانشناسی هست می تونید امتحان کنید
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
فک کرده "یوزارسیفه"!!!ذ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
بدبخت کسی است که با یک فیلم تقطیع شده قضاوت کند در همان فیلم آقای علم الهدی میگه من لایق این تعریف نیستم بعدش هم خدماتشان به حاشیه شهر مشهد را کورها نمی بینند که اگر زحماتشون نبود اوضاعش هر روز بدتر میشد. نقد آزاد ولی عقل لازم
انسیه خزعلی این رفتار و گفتار و اعمالتان خلاف روح انسانیت و اجتماع است.چشمانت رو باز کن و ببین چه فاجعه اجتماعی در این کشور پیاده کردید.
ریاست به دست کسانی خطاست

که از دستشان دستها برخداست
حیف از کشور قدر قدرت و زیبایی که داشتیم و امروزه به این روز و حال نزار رسیده.
باز هم دوران دولت کریمه ست و مردم باید صبرکنند و اشکنه پیازداغ بخورن و مسئولان همه شبه معصوم و استکبارجهانی می خواد اونا رو از چشم مردم بندازه ......
در خصوص جناب علم الهدي
" عذر بدتر از گناه "
" و خداوند انسان را آفريد و انسان توجيه را "
علم الهدی برای ایجاد شفافیت ؛ شغل فرزندان خود را مشخص کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
شغل و کار خود علم الهدی چیه ؟!
به غیر از سخنرانی ؟
فردا پس فردا امام جمعه ایلام با تکذیب حرف هایش میگه که صحبت های مرا تقطیع کردند و تکه های اون به هم چسبوندن و بعدش هم کلی از قالیباف تمجدید میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
توجیهش می کنن
قالیباف پیداش نیس !
بستریه ؟
پاسخ ها
بابا پنجعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
کروناعه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
پیگیر تحقق شعار حمایت از تولید داخل و ممنوعیت ورود کالای خارجیه
# سیسمونی _ گیت
نمردیم و دیدیم امام جمعه ای را که شبیه مردم فکر میکند و شبیه مردم حرف میزند .
خدا رو شکر
امام جمعه ایلام
مچکریم !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
کور و کر هستی به نظرم دوست گرامی
حالا تو استانبول بهشون ناهار هم دادند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
روزه که نبودن
حتما ناهار و شام و صبحونه مفصل خوردن
خدا حافظ امام جمعه ایلام !!!!!!
باید دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی به موضوع ورود کنند شاید پشت پرده این سفر اقدام علیه امنیت ملی باشد و یا همکاری و.... با سرویس های اطلاعاتی دشمن؛ چرا که این سفر آن قدر اهمیت داشته که در ماه مبارک رمضان انجام گرفته در پوشش سیسمونی! منتظر فصل جدید گاندو در این رابطه هستیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
شما را سفارش میکنم به نوشیدن ساندیس
...
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
کاردشمن هم باشه میشه اون ضرب المثل که میگه عدوشود سبب خی.
امام جمعه ایلام
لطفا المیرا شریفی مقدم رو دیدی سلام ما رو بهش برسون
جناب سرهنگ چی جوری روش میشه به دوربین زل بزنه و با مردم حرف بزنه ؟!!!
همت ها و باکری ها و خرازی ها رفتند .
قالیباف ها ماندند
فساد مملکت رو برداشته ، چجوریه که خجالت نمیکشید اینقدر بی پروا ؟؟؟
خب برای ناامید کردن دشمنان ، مسئولین در کاخ زندگی نکنند خانواده هایشان نروند چند صد هزار دلار با پولی که از مردم و کشور برای خود برداشته اند خرج کنند بستگانشان را راهی اروپا و کانادا و آمریکا نکنند به مردم نگویند لنگ ببندید و نان خشک بخورید اما فرزندانشان را با پول مردم ایران بفرستند ترکیه برج ساز شوند این کارها را نکنید تا دشمنان سوء استفاده نکنند !!!!!
در ضمن ما نمی دانیم این دشمن کیست که همه فرزندان و بستگان مسئولان رفته اند در انگلیس و کانادا و آمریکا و استرالیا ساکن شده اند این دشمن دقیقا کدام کشور است؟؟؟
واقعا آدم تعجب میکنه که چرا این بابا تا این لحظه استعفا نداده !!!!!!!!!!
اعتراف لازم نيست راحت باشيد
از آقای علم اهدی غیر از این موضعگیری رو انتظار نداشتیم بالاخره هوای همدیگه رو باید داشته باشند دنیا رو چه دیدی یه روزی هم شاید آقای قالیباف براشون جبران کنه
آخه جدیدا میرن استانبول ترکیه ملک میخرن .
باید دامنه تحقیقات در این زمینه نیز توسط فعالان رسانه ای بیشتر شود .
باید خقایق مشخص شود
میانکاله مخرب محیط زیست است
دقیقا" زمان انقلاب و پس از آن از 10 کلمه 8تای آن مستضعف بود وبعد از گذشت 40 سال دیگه روشون نشد بگویند مستضعف ومیگویند قشر آسیب پذیر !!!! تا کنون وجود مشکلات به گردن آمریکا واسراییل بود واینطور که معلومه منبعد قرار است "مافیا "بجای آنان زحمت بی لیاقتی مدیران را گردن گیرند !!!
برای علم اللهدا باید تاسف خورد به خاطر یک شخص خاطی از عدالت خارج می شود و قضاوت به نفع می کند نه به عدل اگر آن دنیا را قبول دارید استغفار کنید و یا از امامت جماعت کنار روید
همه باید مواظب گفتار و کردارشان باشند که در آن جسارت و توهین به دیگران نباشد، کسی را خوار و ذلیل نکنند، آبروریزی نکنند، شخصیت دیگران را نکوبند، زخم زبان نزنند، سرزنش نکنند، از غیبت، تهمت و شایعه خودداری کنند که همۀ این گناهان، مصادیق اهانت و ذلیل کردن است و مثل جنگ با خداست. خداوند بهترین قضاوت کننده است.
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
این گناهانی که گفتی برای صحبت کردن درمورد افرادی که اداره جامعه و ملت دست اونهاست کاملا مباح است وگناه نیست در مورد فرد عادی کسی چیزی نمیگه که اداره مملکت دستشونه باید ج بدن
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
دلت خوشه با این همه دروغگویی و دورویی مسئولین دیواری کوتاه تر از مردم مظلوم ایران پیدا نکردی.
کارهای نیکو کردن و فقر و سختی زندگی برای مردم ایران بهشت و پاداش دنیوی آن برای مسئولین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
چه توصیه های قشنگی!!
تلخند را دیر دیر می گذارید متاسفم براتون ترسو هستید . از پوتین دیکتاتور و اوکراین هم بگذارید
هر از چند گاهی یک خبری برای سرگرم کردن من و شما ایجاد میکنند که در خفا یکسری کارها به سرانجام برسه
واعظان کین جلوه بر محراب و منبر می کنند چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند
امام جمعه مازندران باید تشریف بیاورند اصفهان و وضع شهر صنعتی اصفهان را ببینن!!! اصفهان نسبت به بیست سال پیش خود کاملا نابود شده ، دیگر نه شهروندان نه مسافران داخلی و خارجی اصفهان را به دید قبل نمی بینند. در صورتیکه با هزینه برای ایجاد یک شهر توریستی می شد هزاران برابر درامد و اشتغال کنونی را ایجاد کرد.
واقعا برای خودم متاسفم که در کاری که نخصص ندارید اظهار نظر می کنید و با همین فرمان کشور را نابود کرده اید.
تا وقتی مسئولین حرف و عملشان یکی نباشد، هیچ وقت حمایت از کالای داخلی شکل نخواهد گرفت. همیشه معیارها را فدای افراد کردیم که این شد وضعیتمان. اگر به شخصی همچون آقای رئیسی متمایل شدیه ام به دلیل آن است که جزو معدود مسئولانی تست که حرف و عملش یکی است. اگر تفکرمان این باشد که حالا یک کاری میکنبم ولی مردم نفهمند بالاخره گندش از یک جایی میزند بیرون. به نظرم کار قالیباف هیچ توجیهی ندارد و اگر در یک کشور غربی رخ میداد، حتما باعث شرمندگی بی نهایت آن مسئول میگردید. به خدا از این ننگ اگر جان به جان آفرین تسلیم کنیم، رواست.
شرم آور است در این شرایط اقتصادی که خیلی از خانواده های با آبرو از تامین حداقلهای زندگی محرومند، مقام مسئول کشور که باید الگوی حمایت از تولید ملی باشد، خانواده اش سمبل مصرف کالای خارجی و تجمل گرایی میشود و ما سعی میکنیم با ماستمالی سر و ته آن را هم بیاوریم و به فراموشی بسپاریم در عین حال هم شعار حمایت از تولید ملی برای مردم بدهیم
یا طرفدار واقعی تولید ملی هستیم که در اینصورت باید قالیباف استعفا دهد و یا فقط در حرف شعار تولید ملی میدهیم (که البته دومی محتمل تر است) و سعی در ماستمالی آن داریم. تا وقتی مسئولین حرف و عملشان یکی نباشد، مشکلات کشور باقیست و حل نخواهد شد.
بعد اینکه مجلس میخاستن شفاف کنند این هجمها به اقای قالیباف شروع شد مردم گول مافیا و را نخوریددد
بززگواران هم حزبی اقای قالیباف چقدر خوب توجیه میکنند ؟ اگر از حزب مخالف بود الان رد صلاحیتها و ستون نویسی کیهان و عربده کشی و کفن پوشی کل شهرها را پرکرده بود یادمان نرفته با لاریجانی و عارف چه ها که نکردید . البته هیچ کدوم دیگه برای مردم ارزشی ندارند و میدانند که همه انها بفکر منافع شخصی و حزبی هستند . اقای قالیباف خبر از زن و زندگی خود ندارد انهم مسلمانی که خروج زنش از کشور و خانه باید با اذن شوهر باشد چگونه توقع داریم خبر کشور و گرانی و بدبختی مردم داشته باشد
درود بر امام جمعه ایلام
جناب علم الهدی عنایت بفرمایند اگر این شاخص برای مسیولین در نظر گرفته شود . دیگر مسئولی نمیماند.طرح صیات بد داغدار کرد عده ای را.
قایباف باید استعفا بده و محاکمه بشه. علم الهدی آبروی اسلام رو نبر
ای کاش یک مدت علم الهدی ها حرف نزنند. حرفهای جانبداره و بدور از انصاف ایشان در شرایط سختی قرارداریم جز نمک بر زخم ملت و اسلام هیچی نیست.
اگر هیچ دفاعی نکنند فکر می کنم اسلام کمتر اسیب ببیند.
علم الهدی بگونه ای حرف میزند که انگار دفاع از همشهری مهمتر از منافع ملی است
این دشمن چه دشمنی که کنترل خرید سیسمونی بچه های اینها را هم تحت کنترل داره
آقای علم الهدی فک کنم شما سکوت بکنيد به نفع اسلام باشد. با اين گونه دفاع هم شخصیت شما گر چه مهم نیست اما اسلام را زير سوال می‌برید با اوضاع اقتصادی وسفره کوچک شده مردم‌ با طرز تفکر شما وقالیباف هم خوانی ندارد .البته در طول سال‌های گذشته فرزندان مسئولان از این خطا ها کردن ومردم متوجه نشدن این بار متوجه شدن ابراز ناراحتی کردن. وگرنه هیچ فرقی ندارد که اين کار توسط کدام شخص مسئول انجام‌ شود.
حالا مردم از کجا فهمیدن «بار» سیسمونی بوده!!؟
من امام جمعه ایلام را می شناسیم. آدمی بسیار با تقوا و به دور از هر گونه تعلقات مادی و دنیایی است.
این چندمین رسوایی قالیبافه. کی قراره پاسخگو باشه؟
بسمه تعالی.چقدر ما پیش این و آن تبلیغ این مشهدی ها کردیم،فکر میکردیم،خیلی مشدی هستند،حالا نگو اینا فقط توی فکر کبکبه و دبدبه خودشان و همشهری های خودشان هستند و اصلا خیلی چیزها براشون اهمیت نداره.
پشت پرده مسئولین اونقدر زیاد و ناخوشاینده که این توشون گمه
این موضع گیر علم الهدی در مورد قالیباف نشان میدهد که همه سخنان و موضعگیریهایش در مورد همه چیز ، واقعی نیست و فقط سیاسی است . زیرا اگر کسی اسلامی و بیطرفانه اضهار نظر کند میبایستی هر چیزی و یا عملی که تبعیض امیز و غیر اصولی باشد را نقد و انتقاد کند
اقای الم الهدی شما ها با این طرز فکر هم دنیای این مردم را گرفتید و هم اخرت این مردم
بخدامابرای تنها فرزندمون نمیتونیم از تولید داخل بخریم خیلیا مثل مایند چطور سیسمونی از خارج میخرن
با یه گاز انبرو
علت سقوط ملل پیشین از دیدگاه بزرگان دین در اجرای دین واحکام وفرامین الهی تبعیض میکردند
کسی که نمیتواند بر خانه و خانواده خود نظارت کند چگونه می تواند وظیفه نظارتی خودرا درکشور انجام دهد کسی که دم از حمایت از تولید داخلی میزند چرا خانواده اش رعایت نمی کنند اینها گناه بزرگ است والا سفر به ترکیه برای خانواده مسئولین سالی ده بار اتفاق می افتد که یکبار علنی شد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر