اخبار مهم کدال سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱

امروز سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌های خواهیم پرداخت. عملکرد شش ماهه شپدیس چگونه بود؟
کد خبر: ۱۱۱۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹ 19 April 2022

به گزارش بورس تابناک، امروز سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌های خواهیم پرداخت. عملکرد شش ماهه شپدیس چگونه بود؟

بهره برداری از پروژه جدید «غصینو»

بهای تمام شده طرح غصینو ۶۲۸،۵۶۲ میلیون ریال می‌باشد که خط بیسکویت بهره برداری شده به منظور جایگزینی با یکی از خطوط قدیمی کارگاه بیسکویت خریداری شده است لذا ظرفیت تولید روزانه آن نسبت به خط قبلی ۵ تن افزایش می‌یابد.

پرداخت سود نقدی «توکا»

سود سهام سهامداران توکا بابت عملکرد سال مالی منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ بدین گونه پرداخت می‌شود: سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند در آذرماه سال ۱۴۰۱ سود نقدی ایشان از طریق سامانه سجام به حساب بانکی معرفی شده در آن سامانه واریز می‌گردد. سهامداران حقوقی و صندوق‌های سرمایه گذاری از ابتدای دی ماه سال ۱۴۰۱ با ارائه درخواست کتبی، آگهی تاسیس، مجوز فعالیت و اعلام شماره حساب بانکی به امور سهام شرکت می‌توانند جهت دریافت سود اقدام نمایند. سایت اینترنتی شرکت www.tukadev.ir و شماره تماس آن ۳۶۲۴۱۷۴۸ و ۳۶۲۴۱۷۵۸ و ۳۱۳۱۸۳۶۵ (با پیش شماره ۰۳۱) می‌باشد.

پرداخت سود نقدی «دیزباد»

سود نقدی به سهامداران حاضر در مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به ۱۴۰۰.۹.۳۰ بدین گونه پرداخت می‌شود:سود سهامداران حقیقی تا ابتدای آذر ۱۴۰۱ از طریق سجام واریز می‌گردد و سود سهامداران حقوقی تا ابتدای آذرماه ۱۴۰۱ با اعلام شماره حساب بانکی متعلق به شخص حقوقی پرداخت خواهد شد. 

آثار عوارض صادراتی بر محصولات «فباهنر»

به دلیل عدم انطباق اسم محصولات صادراتی این شرکت با لیست ارائه شده در بخشنامه عوارض صادراتی می‌بایست استعلاماتی از مراجع ذی صلاح اخذ گردد. با عنایت به این مورد امکان برآورد آثار این بخشنامه بر درآمد و سودآوری این شرکت فراهم نیست.

علت نوسان قیمت سهام «کفرا»

به منظور شفاف سازی علت نوسان قیمت سهام، شرکت بورس اوراق بهادار تهران در تاریخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ از شرکت درخواست برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی و افشا اهم مطالب مطرح شده در کنفرانس مذبور را نموده است، اما هنوز اطلاعات درخواست شده ارایه نشده است.

پرداخت سود سهام شرکت «دسانکو»

سود سهام عملکرد سال مالی منتهی به ۱۴۰۰.۹.۳۰ بدین گونه واریز می‌گردد: سود سهامداران حقیقی از تاریخ ۱۴۰۱.۹.۱۵ به حساب فعال معرفی شده در سامانه سجام و کسانی که در سامانه سجام ثبت نام ننموده اند از تاریخ ۱۴۰۱.۹.۱۵ به سیستم متمرکز بانک پارسیان واریز می‌گردد و سود سهامداران حقوقی‌ها و صندوق‌ها و سبد‌ها در صورت همکاری سامانه سجام از تاریخ ۱۴۰۱.۹.۱۵ به حساب فعال معرفی شده سجام و در غیر اینصورت به حساب فعال معرفی شده شرکت واریز خواهد شد.

عملکرد شش ماهه «قیستو»

شرکت قیستو در شش ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۱,۲۰۴ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱۷۷ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۱۲۱ درصدی با ۵۱۷,۸۷۷ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۵۷۷,۸۶۱ میلیون ریال رسید.

عملکرد شش ماهه «شپدیس»

شرکت شپدیس در شش ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۱۶,۴۸۶ ریال که نسبت به مدت مشابه ۷۷ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۶۳ درصدی با ۹۵,۹۳۹,۰۷۹ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۹۸,۹۱۴,۴۱۷ میلیون ریال رسید.

عملکرد سه ماهه «سمازن»

شرکت سمازن در سه ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۴۲۸ ریال که نسبت به مدت مشابه ۲۵ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۶۵ درصدی با ۱,۲۵۷,۵۰۳ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۱,۰۵۵,۸۳۴ میلیون ریال رسید.

عملکرد سه ماه «پکویر»

شرکت پکویر در سه ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۲۰۱ ریال که نسبت به مدت مشابه ۵۰ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با کاهش ۲۳ درصدی با ۱,۰۹۷,۲۶۶ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۴۳۷,۶۲۹ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۱۲ ماهه «سفار»

شرکت سفار در سال منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۴,۵۹۸ ریال که نسبت به مدت مشابه ۷۴ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۱۱۸ درصدی با ۱,۱۰۴,۳۴۹ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۱,۰۷۱,۴۰۱ میلیون ریال رسید

عملکرد شش ماهه «سشرق»

شرکت سشرق در شش ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۴۲۱ ریال که نسبت به مدت مشابه ۶۷ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۳۹ درصدی با ۱,۳۳۵,۱۰۰ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۱,۱۱۶,۰۲۶ میلیون ریال رسید.

عملکرد سه ماهه «دیران»

شرکت دیران در سه ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۲۴۶ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱۸ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۳۳ درصدی با ۴۲۱,۴۷۲ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۲۱۶,۲۵۷ میلیون ریال رسید.

عملکرد شش ماهه «ثغرب»

ثغرب در شش ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۲۵ ریال که نسبت به مدت مشابه ۹۲ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۱۶۳ درصدی با ۱۲۷,۹۵۲ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۲۹,۹۸۳ میلیون ریال رسید.

عملکرد ۱۲ ماهه «فن آوا»

شرکت فن آوا در سال منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۱۶ ریال که نسبت به مدت مشابه کاهشی بوده است. سود ناخالص با کاهش ۸۱ درصدی با ۲۱,۶۵۵ ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۳۴,۸۴۳ میلیون ریال رسید.

عملکرد شش ماهه «شمواد»

شرکت شمواد در شش ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۵، ۳۰۹ ریال که نسبت به مدت مشابه ۲۲۲ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۲۲۲ درصدی با ۸۱۷,۰۷۰ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۷۶۱,۷۷۲ میلیون ریال رسید.


عملکرد شش ماهه «امین»

شرکت امین در شش ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۳۷۲ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱۶ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با کاهش ۶ درصدی با ۴,۹۹۶,۶۹۱ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۴,۰۸۷,۶۸۸ میلیون ریال رسید.


عملکرد سه ماهه «سشمال»

شرکت امین در سه ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۶۴۸ ریال که نسبت به مدت مشابه ۲۲۹ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۳۱۵ درصدی با ۲۴۰,۳۸۰ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۸۳۵,۵۸۲ میلیون ریال رسید.


عملکرد ۱۲ ماهه «وساخت»

شرکت وساخت در ۱۲ ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۰۶.۳۱ سود خالص هر سهم ۱۲۲ ریال که نسبت به مدت مشابه ۶۹ درصد کاهش داشته است. سود خالص با کاهش ۶۹ درصدی با ۱,۱۳۹ میلیون ریال همراه شد.


عملکرد ۹ ماهه «غدشت»

شرکت غدشت در ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۵۴۲ ریال که نسبت به مدت مشابه ۸ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با کاهش ۱۴ درصدی با ۶۱۰,۸۰۲ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۳۶۹,۹۲۲ میلیون ریال رسید.


عملکرد سه ماهه «دعبید»

شرکت دعبید در ۳ ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۴۹۳ ریال که نسبت به مدت مشابه ۷۷ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۷۰ درصدی با ۴,۷۵۹,۳۸۰ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۲,۲۱۶,۹۷۹ میلیون ریال رسید.


عملکرد ۱۲ ماهه «سصوفی»

شرکت سصوفی در ۱۲ ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۲,۵۴۵ ریال که نسبت به مدت مشابه ۹۱ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۱۱۳ درصدی با ۳,۳۱۴,۴۶۶ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۲,۷۹۹,۶۸۴ میلیون ریال رسید.


عملکرد ۳ ماهه «امید»

شرکت امید در ۳ ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۸۵ ریال که نسبت به مدت مشابه ۲۶ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۱۰ درصدی با ۱، ۴۴۶,۹۱۳ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۱,۲۹۱,۹۴۷ میلیون ریال رسید.


عملکرد ۱۲ ماهه «سامان»

شرکت سامان در ۱۲ ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۹.۳۰ سود خالص هر سهم ۴۴,۵۶۷ ریال که نسبت به مدت مشابه ۱,۴۷۸ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۲۱۰ درصدی با ۲۲۴,۱۰۳ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۲,۲۰۲,۴۷۹ میلیون ریال رسید.


عملکرد ۶ ماهه «قنیشا»

شرکت قنیشا در ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۵۳۶ ریال که نسبت به مدت مشابه ۵۳ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با کاهش ۲۵ درصدی با ۳۴۳,۰۸۱ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۱۴۴,۸۳۷ میلیون ریال رسید.


عملکرد سه ماهه «غبشهر»

شرکت غبشهر در ۳ ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۴۰ ریال که نسبت به مدت مشابه ۵۳ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با کاهش ۳۰ درصدی با ۲,۰۷۶,۱۲۷ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۸۷۳,۴۰۴ میلیون ریال رسید.

پرداخت سود «ونیکی»

سود سهام عملکرد سال مالی منتهی به ۱۴۰۰.۹.۳۰ بدین گونه واریز می‌گردد: سود سهامداران حقیقی از تاریخ ۱۴۰۱.۵.۳۰ به حساب فعال معرفی شده در سامانه سجام و کسانی که در سامانه سجام ثبت نام ننموده اند از تاریخ ۱۴۰۱.۶.۳۰ با مراجعه به کلیه شعب بانک تجارت در سراسر کشور با ارائه کد بورسی و کارت ملی به دریافت سود خود اقدام نمایند و سایر سهامداران حقیقی در صورت معرفی شماره حساب بانکی خود به اداره سهام در آبان ماه ۱۴۰۱ به حساب آن‌ها واریز خواهد شد. سود سهامداران حقوقی طی مهلت مقرر در قانون تجارتبا ارائه مدارک ثبتی و آخرین تغییرات و اعلام شماره حساب بانکی متعلق به شخص حقوقی از طریق امور مالی شرکت پرداخت خواهد شد.

منبع: نبض بورس

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل