بازدید 45972
دو هزار و نهصد و هشتاد و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»

اظهارات حسین شریعتمداری موجب احضار سفیر ایران در سئول شد/روایت نماینده شیراز از بی‌بندوباری مردان کشورهای همسایه در ایران/راه‌اندازی رمز پول ملی به کجا رسید؟/واکنش وزارت ورزش به باشگاه بدنسازی لاکچری با شهریه چندصد میلیونی

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: اعتراض مردم چهارمحال و بختیاری به طرح های انتقال آب / امام جمعه رشت: فقر، گرانی، فساد، سیل و سلطه ظالمان امتحان الهی است/ انتشار اسامی ابر بدهکاران در قالب جداول استاندارد/وعده یک مسئول: مردم نگران نباشند؛ برنج ارزان می شود… را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۱۴۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳ 18 April 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی از حوزه های مهم خبری به خصوص سیای و اقتصادی ، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

باشگاه بدنسازی با شهریه چندصد میلیونی؟
مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان با تکذیب خبر افتتاح و فعالیت باشگاه خصوصی بدنسازی با «شهریه چند صد میلیونی» در فضای مجازی، اظهار کرد: باشگاه فوق هنوز مجوز فعالیت نداشته و این مطالب فقط یک فضاسازی رسانه‌ای و تبلیغاتی بوده و حقیقت ندارد. آرش فرهادیان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به خبر منتشر شده در فضای مجازی در خصوص افتتاح باشگاه ورزشی بدنسازی با شهریه چندصد میلیونی در یکی از مناطق شمالی شهر تهران و دعوت از چند میهمان ورزشکار مشهور خارجی افزود: این باشگاه هنوز مجوز فعالیت اخذ نکرده و مطالب منتشر شده کذب محض است.وی با عجیب خواندن ارقام منتشر شده در خصوص شهریه این باشگاه اظهارکرد: آنچه به عنوان مبلغ شهریه این باشگاه اعلام شده نجومی و بسیارعجیب است که منجر به سوالاتی برای مردم عزیزمان شده است. مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌های وزارت ورزش وجوانان ادامه داد: بلافاصله پس از انتشار خبر فوق، این موضوع را توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تهران پیگیری کردیم و متوجه شدیم این باشگاه به تازگی برای اخذ مجوز فعالیت اقدام کرده است اما هیچ مجوزی از سوی کمیسیون ماده ۵ برای این باشگاه صادر نشده است. ضمن اینکه تماسی با مسئول باشگاه مربوطه نیز داشتیم که وی افتتاح آن را تکذیب کرد.

اعتراض مردم چهارمحال و بختیاری به طرح های انتقال آب
تعدادی از مردم چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه با تجمع در میدان قمربنی‌هاشم(ع) شهرکرد توقف طرح‌های انتقال آب و احقاق حقوق این استان در حوزه آب را خواستار شدند. ۲۸ فروردین؛ روز چهارمحال و بختیاری به نمادی برای مخالفت با طرح‌های انتقال آب بین حوضه‌ای تبدیل شده است و امسال نیز بار دیگر مردم این استان با شکل دادن تجمع، مخالفت خود را نسبت به این طرح‌ها نشان دادند.مردم حاضر در این تجمع مسالمت‌آمیز، خواستار توقف طرح‌های انتقال آب و احقاق حقوق مردم این استان در حوزه آب شدند و از قوای سه گانه قضاییه، مقننه و اجراییه استمداد طلبیدند.

روایت نماینده شیراز از بی‌بندوباری مردان کشورهای همسایه در ایران
نماینده شیراز وزرقان با بیان اینکه مردم ما در موضوع بی‌حجابی و بد حجابی مشکل دارند نه مسافران خارجی و گردشگرانی که به ایران می آیند، گفت: متاسفانه وضعیت حجاب برخی از خانواده های مسئولان مناسب نیست که این مهم سبب شده تا تأثیر مطلوبی بر مردم نداشته باشند. علیرضا پاک فطرت با بیان اینکه تا زمانی که به این دیدگاه نرسیم که گردشگری سبب اشتغالزایی و ورود ارز به کشور می شود نمی توان انتظار رونق در این صنعت را داشته باشیم، گفت:به نظرم گردشگران خارجی در ایران بیشتر از خودمان حجاب را رعایت می‌کنند.پاک فطرت با اشاره به اینکه ذکر این نکته ضروری است که برخی از مردان کشورهای همسایه با هدف بی بند و باری به ایران می آیند، ادامه داد: متاسفانه مشکلات اقتصادی یکی از دلایل مهم در این بخش است./ایلنا

پیشنهاد علم‌الهدی برای حل بحران افغانستان: تاسی از تجربه جمهوری اسلامی
سید احمد علم‌الهدی علم الهدی در دیدار جمعی از نمایندگان مردم و علمای افغانستان با تأکید بر ضرورت ایجاد اتحاد و انسجام در جمعیت نیروهای متدین و نخبگان دینی افغانستان گفت: تنها راه برون‌رفت افغانستان از بحران‌های کنونی به عنوان یک نسخه نجات‌بخش، تأسی به تجربه جمهوری اسلامی و اندیشه‌های امامین این انقلاب در پرتو وحدت آفرینی است. او افزود: این وحدت همان عاملی است که دشمن از محقق شدن آن وحشت دارد و در سالهای اخیر در قالب تشکل فاطمیون به‌عنوان نمونه بارز و کاملی از اتحاد مجاهدان افغانستانی ثمرات و برکاتی داشته که نتایج آن فراتر از ملت افغانستان و مردم ایران، در سطح امت اسلامی و محور مقاومت زمینه بروز و ظهور یافته است.

امام جمعه رشت: فقر، گرانی، فساد، سیل و سلطه ظالمان امتحان الهی است
حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، روز پانزدهم ماه مبارک رمضان در شبستان مصلای رشت در تفسیر آیه‌های ۱۰ و ۱۱ سوره احزاب با اشاره به ترجمه این آیه‌ها اظهار کرد: “(یاد آرید) وقتی که (در جنگ احزاب) لشکر کفار از بالا و زیر بر شما حمله ور شدند و آنگاه که چشم‌ها حیران شد و جان‌ها به گلو رسید و به وعده خدا گمان‌های مختلف بردید (مومنان حقیقی به وعده حق و فتح اسلام خوش گمان و دیگران بد گمان و ترسان بودند)” و “در آنجا مؤمنان امتحان شدند و (ضعیفان در ایمان) سخت متزلزل گردیدند”.وی، امتحان را سنت جاری خدا بر انسان و جوامع بشری عنوان کرد و گفت: فقر، گرانی، زلزله، سیل، فساد، سلطه ظالمان و … به نوعی امتحان است و انسان باید بداند چگونه با امتحان‌های الهی مواجه شده و از آن خارج شود.

حمله روزنامه صداوسیما به فیلم «برادران لیلا»: تهیه‌کننده‌اش فیلم مستهجن می‌سازد
روززنامه جام جم نوشت: برادران لیلا اثر سعید روستایی، برادر و خواهر ساخته آرنو دپلشین و عنکبوت مقدس ساخته علی عباسی، کارگردان ایرانی- سوئدی هر دو با بازی بازیگران زن ایرانی که حاشیه اخلاقی دارند. اقتصاد هنر بدون رضایت دادن به فعالیت در مرزهای ملی معنا نخواهد داشت اما سوال اینجاست که نباید سازو کار روشن و قابل اعتمادی برای سرمایه‌گذاران خارجی به‌خصوص در حوزه فرهنگی داشت؟ سرمایه‌گذاران فیلم جدید سعید روستایی چه کسانی هستند؟ آیا اصلا مشخص است این فیلم درباره چیست؟

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: واید بانچ یک شرکت پخش و فروش بین‌المللی در فرانسه است اما دامنه فعالیت آن به سراسر قاره سبز و فراتر از آن گسترش یافته است. این شرکت از اواخر دهه۷۰ میلادی در فرانسه ایجاد شد و بعد از آن توانست با خرید چند شرکت فیلمسازی دیگر، به یک شرکت بزرگ و مؤثر تبدیل شود که پخش جهانی فیلم‌های مشهوری چون رؤیای کاساندرا، ویکی کریستینا بارسلونا، سخنرانی پادشاه، هنرمند (آرتیست) و تیتان را به‌عهده داشته است.در جشنواره فیلم ونیز نیز فیلم‌های این شرکت از جمله آقای هیچکس(۲۰۰۹)، کشتی‌گیر(۲۰۰۸) و خواهران مجدلیه(۲۰۰۲) شیر طلایی گرفته‌اند اما مهم‌ترین جایزه جهانی که محل جولان این شرکت و فیلم‌هایش هست، جشنواره فیلم کن است که تاکنون شش‌فیلم آن نخل طلا و چند فیلم دیگر جوایز دیگری گرفته‌اند. از جمله فیلم‌های مورد حمایت این شرکت که نخل طلا گرفت، فیلم مستهجن آبی، گرم‌ترین رنگ است اثر عبدالطیف کشیشه بوده که بسیاری از منتقدان آن را یک فیلم پ و ر ن و گرافی می‌دانند، نه یک فیلم هنری.

اظهارات حسین شریعتمداری موجب احضار سفیر ایران در سئول شد
یو سونگ به، معاون وزیر امور خارجه کره جنوبی روز دوشنبه، سعید بادامچی شبستری، سفیر ایران در سئول را به خاطر گزارش اخیر روزنامه کیهان مبنی بر این که ایران باید به دلیل [عدم آزادسازی] پول‌های بلوکه شده تهران در بانک‌های کره جنوبی، مانع کشتی‌های این کشور در تنگه هرمز شود، فراخواند. بنا بر اعلام وزارت امور خارجه کره جنوبی، بادامچی در این دیدار گفت که مطلب این روزنامه در راستای موضع رسمی تهران نیست و موضع ایران را درباره این موضوع تشریح کرد.

راه‌اندازی رمز پول ملی به کجا رسید؟
صالح آبادی رئیس بانک مرکزی درباره راه‌اندازی رمز پول ملی، توضیح داد: ما در حال پیگیری بحث رمز پول ملی در بانک مرکزی هستیم و ان‌شاالله امسال رمز پول ملی راه اندازی می‌شود. موضوع رمزارزهای جهان روا نیز در ستاد اقتصادی دولت در حال بررسی است.

نقدینگی از 4.6 تریلیون تومان عبور کرد
بانک مرکزی متغیر‌های پولی بهمن ماه سال ۱۴۰۰ را منتشر کرد. براساس این آمارها، در پایان بهمن حجم نقدینگی به ۴ هزار و ۶۲۴ هزار و ۳۰ میلیارد تومان و پایه پولی به ۵۸۰ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان رسیده است. در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ در مقایسه با اسفند ماه سال ۹۹ نقدینگی ۳۰.۴ درصد و حجم پایه پولی ۲۶.۶ درصد رشد داشته است.

شاخص بورس به نقطه شهریور ۱۴۰۰ بازگشت
در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس اوراق بهادار با افزایش ۲۶۶۵۴ واحدی معادل ۱.۸۱ درصد، به یک میلیون و ۵۰۱ هزار و ۷۱۲ واحد رسید. همچنین در فرابورس شاخص کل با افزایش ۳۱۱ واحدی به ۲۰ هزار و ۷۰۴ واحد رسید.

ارزش سهام عدالت بیشتر شد
 در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۱ میلیون و ۸۰۷ هزار و ۱۶۳ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱.۳ درصد معادل ۱۴۱ هزار و ۲۴۷ تومان افزایش داشت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۸۴ هزار و ۲۹۷ تومان رسیده است.
 
واکنش رئیس اتاق ایران به گم شدن ۱۵۰۰ میلیارد تومان در اتاق
 رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نامه‌های جداگانه به وزرای اقتصاد و صنعت، خواستار انتشار اطلاعات مربوط به منابع درآمدی اتاق ایران طی ۳ سال اخیر شد. غلامحسین شافعی در نامه خود خطاب به احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد، نوشته است: با توجه به طرح مباحثی با مقاصد نامشخص درباره میزان درآمدهای اتاق ایران در سال‌های اخیر مستدعی است به عنوان گامی جهت شفاف سازی دستور فرمایید سازمان امور مالیاتی نسبت به محاسبه و اعلام میزان درآمدهای اتاق در ۳ سال اخیر اقدام کند.

رئیس اتاق ایران همچنین در نامه خود خطاب به رضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت، به ارائه توضیحات از سوی اتاق ایران درباره ماخذ و نحوه محاسبه درآمدهای خود همزمان با بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ در مجلس شورای اسلامی و ارسال مستندات به کمیسیون تلفیق اشاره کرده و نوشته است: متأسفانه بار دیگر با مقاصد نامشخص مباحثی درباره منابع درآمدی اتاق ایران در فضای رسانه‌ای منتشر و اتهامات سنگینی تحت عنوان اختلاس نیز به آن اضافه شده است. غلامحسین شافعی از فاطمی امین که ریاست شورای عالی نظارت بر اتاق ایران را نیز به عهده دارد، خواسته است، مستقل میزان منابع و مصارف درآمدهای اتاق ایران در سه سال اخیر را بررسی و نتیجه را به مراجع ذیربط اعلام کند.

دریافت وام های تا ۲۰۰ میلیون تومان تسهیل می شود
 صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اقدامات انجام شده در خصوص تسهیل دسترسی مردم به شبکه بانکی و وثایق سهل تر در مورد وام های خرد گفت: بر اساس دستورالعملی که به زودی ابلاغ خواهد شد مواردی شامل قرارداد لازم الاجرا، چک و سفته وام گیرنده یا ضامن، سهام بورسی اعم از سهام عدالت و غیره، گواهی صندوق های سرمایه گذاری، اوراق بهادار، یارانه، سیم کارت دائمی به نام فرد، وثایق عینی مانند خودرو و طلا و تایید افراد توسط شورای اسلامی روستا در مناطق روستایی مبتنی بر رتبه اعتباری افراد در وام های خرد زیر ۲۰۰ میلیون تومان و در قالب عقود مختلف به عنوان وثیقه تسهیلات مورد قبول واقع خواهد شد.
 
بانک مرکزی ترکیه برای تغییرات جدید آستین بالا زد
رسانه‌های محلی و رویترز گزارش کردند که بانک مرکزی جمهوری ترکیه (CBRT)  به روش پرداخت سود اضافی مبالغ تبدیل شده از ارز خارجی به لیر توسط اشخاص حقیقی پایان داده است. بانک مرکزی همچنین سیستم کارمزد را تغییر داد که پیش از این اعلام کرده بود برای افرادی که نمی‌توانند سپرده‌های ارزی را به لیر تبدیل کنند، با نرخ ۱.۵ درصد در حساب‌های ارزی اعمال می‌شود. این موارد در نامه‌ای از بانک مرکزی که روز جمعه به بانک‌ها ارسال شد اعلام و تغییرات از ۱۵ آوریل اعمال شد. آخرین حرکت‌ها پس از مجموعه‌ای از اقدامات در ماه‌های اخیر برای حمایت از لیر، پس از کاهش ارزش پول ترکیه در اواخر سال ۲۰۲۱ بود که باعث شد تا در کل سال ۴۴ درصد ضعیف‌تر شود. قبل از آخرین تغییر، نرخ‌های سود بین ۸.۵ تا ۱۴ درصد برای افزایش سهم لیری از ذخایر مورد نیاز اعمال می‌شد. بانک مرکزی همچنین اجرای این برنامه را از هشتم جولای به دوم سپتامبر موکول کرد که تا آن زمان اشخاص حقیقی و حقوقی باید به نرخ تبدیل ۲۰ درصدی مبالغ تبدیل شده از ارزهای خارجی به لیر برسند. ترکیش نیوز گزارش کرد: نرخ کمیسیون فارکس که در پایان سال ۲۰۲۰ صفر تعیین شده بود، توسط بانک به ۱.۵ درصد برای افرادی که نمی‌توانستند نرخ‌های ۱۰ درصد و ۲۰ درصد تبدیل از فارکس به لیر را در تاریخ معینی برآورده کنند، افزایش داد.

انتشار اسامی ابر بدهکاران در قالب جداول استاندارد
رئیس کل بانک مرکزی گفت: از این هفته انتشار فهرست بدهکاران بزرگ بانکی را در قالب جداول استاندارد و مشخص شروع می‌کند و این اطلاعات از طریق سایت بانک مرکزی قابل مشاهده خواهند بود.
 
هر گرم طلای ۱۸ عیار چقدر شد؟
بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر امروز قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۳ میلیون و ۳۵۳ هزار تومان و سکه طرح قدیم به ۱۲ میلیون و ۹۴۶ هزار تومان رسید. قیمت نیم سکه ۷ میلیون و ۳۰۸ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۳۰۲ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۶۰۲ هزار تومان است. همچنین قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۱.۹۸۶ دلار (یک هزار و ۹۸۶ دلار) رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۳۱۹ هزار ۶۰۰ تومان معامله می‌شود.

حتی اگر وزارت اقتصاد هم جزو ابربدهکاران بانکی باشد، باید اسمش منتشر شود
احسان خاندوزی وزیر اقتصاد گفت: در زمینه انتشار اسامی ابربدهکاران بد حساب به سیستم بانکی کاملاً جدی هستیم و بدون هیچ گونه خط قرمزی در حال پیگیری هستیم. خاندوزی گفت: مدیران عامل بانک‌های دولتی اعلام کردند که برخی از وزارتخانه ها و دستگاههای دولتی هم به دلیل مسائل پیمانکاری و غیره، جزو بدهکاران بانکی محسوب می‌شوند و بنده گفتم هر نهاد و دستگاه دولتی حتی اگر وزارت اقتصاد و دارایی هم باشد باید بدون هیچ اغماضی در نظر گرفته شود و اگر قرار است نامش در این فهرست باشد باید درج شود تا این امرموجب تصحیح رفتار بدحسابان شود و به اصلاح وضعیت اعتباری خود برسند. وی افزود: اطلاعاتی که تاکنون قرار داده شده ناقص است؛ به این معنا که خیلی از جزئیات و اعداد و ارقام وجود ندارد و در میزان بدهکاری برخی شرکتها اختلاف نظر وجود دارد که این اختلافات باید برطرف شود و در گام های بعد کوتاه نخواهیم آمد چرا که دولت جدی است و به دستور شخص رئیس جمهور است و وزارت اقتصاد و دارایی هم بدون هیچ اغماضی نظارت خواهد کرد.

طلب ۲۶۰۰ میلیارد تومانی جایگاه داران  CNG از دولت 
 رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی سی. ان. جی کشور از شرایط بد و در معرض ورشکستگی قرار گرفتن ۲۵۰۰  دادرس در حاشیه نشست خبری با اشاره به اینکه بیش از ۴.۵ میلیون خودرو دوگانه‌سوز در ناوگان حمل‌ونقل کشور وجود دارد گفت: جایگاه داران صنعت سی. ان. جی حدود ۲۶۰۰ میلیارد تومان از قبل طلب کار هستند و نتوانستند این طلب را طی ۳ سال گذشته از دولت دریافت کنند. وی افزود: چنانچه اقدامی برای حمایت از صنعت سی. ان. جی انجام نشود تا ۳ ماه آینده اغلب جایگاه‌های سی. ان. جی تعطیل می‌شود.

وعده یک مسئول: مردم نگران نباشند؛ برنج ارزان می شود
سید اسماعیل یزدان‌پناه، مدیرعامل مرکز بین‌المللی تجارت و پایانه صادرات برنج آمل، اعلام کرد که در روزهای آینده بازار برنج تثبیت و قیمت این محصول کاهش می‌یابد. وی همچنین از مردم خواست نگران موجودی و قیمت برنج در کشور نباشند، زیرا این محصول به اندازه کافی در مرکز بین‌المللی تجارت و پایانه صادرات برنج موجود است. او در همین حال به مردم توصیه کرد که برنج‌های کهنه که ماندگاری کمتری دارند، خریداری نکنند و در سال زراعی جدید که نزدیک است برنج کیفی را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنند. یزدان‌پناه با بیان اینکه ما با میادین شهرداری تهران در ارتباط هستیم و برنج‌های تنظیم بازار را در اختیار آنان قرار می‌دهیم اعلام کرد که التهاب بازار برنج ادامه نخواهد داشت و با اقدامات مناسب بازار به زودی به آرامش می‌رسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۷
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۳۰
چرا خدا فقط از ما این‌جوری امتحان می‌گیره؟ چرا ما رو با ثروت و رفاه و تجمل امتحان نمی‌کنه؟
اگه جلوشون گرفته نشه، دونستن اسمشون هیچ دردی رو دوا نمی‌کنه.
این حسین شریعتمداری تا کی برای کشور هزینه میتراشه؟
اقای امام جمعه رشت گوش مردم از این حرف ها پره.بهتره حرف های تازه یاد بگیری.
"امام جمعه رشت: فقر، گرانی، فساد، سیل و سلطه ظالمان امتحان الهی است"
پس ما الان داریم امتحان پس میدیم؟شماها هم تو این امتحان هستید یا فقط مردم هستند و شماها ممتحن ان هستید؟
اول اینکه امثال شریعتمداری فقط برای کشور و مردم هزینه تراشی می کنند
دوم امام جمعه رشت رو بهش بگید انشالا این آزمونهای الهی نصیب شما و خونوادت و مسولان بشه نه مردم له شده که جایی برای آزمون ازشون نیست
سوم وقتی مسؤلی وعده داد سمت خلاف اون برید که مطمئنم موفقیت آمیز هست پس الان تا میتونید با همین مبلغ برنج بگیرید شاید فردا 200 هم گیرت نیاد
این حسین کیهانی ( فضایی) چکاره این مملکته
متاسفانه شریعتمداری نماینده ولی فقیه در در کیهان است بنابراین حرفهای ایشان نوعی اظهار نظر رسمی تلقی میشود.
پس بهتر درست حرف بزند
به شما چه که گردشگر برای چی به ایران میاد. هر کاری که باعث خرج پول گردشگران در ایران بشه خوبه.
این همه ساحل و امکانات و ... بخاطر قوانین سختگیرانه بلااستفاده مونده.
مگه مردم که میرن ترکیه یا تایلند فقط برای زیارت میرن؟
در دولت قبل علل مشکلات گناهان مردم و مسئولان، انتخاب بد... بود اما حالا امتحان الهی است وخبری از دلایل قبل نیست. چقدر عوام فریبی
اظهارات حسین شریعتمداری موجب احضار سفیر ایران در سئول شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حاج حسین آقا ، اینو چی میگی ؟
بروبچ رو بفرست یک حالی از سفیرشون تو تهران بگیرن !
دادستان کل کشور باید علیه آقای شریعتمداری بدلیل هزینه تراشی و دشمن تراشی که بر ملت ایران تحمیل می کند اعلام جرم کند
وقتی آقایان کشور را به قطب بی بند و باری منطقه تبدیل کرده اند از چه ایراد میگیرید
گل به خودی های برادر حسین تمامی ندارن،
اینکه نماینده محترم شیرازوزرقان قاطعانه فرمودندکه مسافران خارجی وقتی بکشورمامیآیندحجابشان بهترازحجاب خانمهای خودمان است انسان رایادغازبودن مرغ همسایه میاندازد معمولاً
مسافران خارجی یامسلمان وهم کیشمان هستندکه معمولاًحجاب دارندوگاهاًحجابشان قابل قبول علمای مااست ویاادیان دیگری دارندویاپیروی دین خاصی نیستندکه هیچکدام ازاین گروه ها
محجبه نیستندواگر احیاناًحجاب مختصری داشته باشدبرای حفظ ظاهرولحظه ای هست مااگربخواهیم صنعت توریسم رادرکشورمان احیا کنیم لازم نیست ازاین قبیل استدلال های سطحی استفاده کنیم که مسئولین راراضی کنیم بلکه ازراه درست تری واردشویم و مطالبی عنوان نکنیم دوراز واقعیت مسلماتوریستی غیرمسلمان رانمیتوان بااستذلال اینکه حجابی محکم ترازماداردجذب کرد کسی هم باوربه چنین ادعائی نمیکند
امام جمه رشت: گرانی، فقر، فلاکت، بدبختی و ..........امتحان الهی است. جل الخالق به حق چیزهای نشنیده !!!!!!!!!!!
شریعتمداری اینجا بد نگفته، اگر قدرت داریم حقمون رو بگیریم
گناه ما چه بود که گرفتار این مسئولان شدیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
"فقر، گرانی، فساد، سیل و سلطه ظالمان امتحان الهی است"
امان از یک ذره شعور
چرا امتحان الهی فقط در ایران است؟
حسین شریعتمداری نماینده و نماد ۴ درصدی ها هیچ جایگاهی در بین اکثریت جامعه ندارد

حیف اون کاغذی که برای روزنامه کیهان هدر میره
اتفاقا موضع جناب شریعتمداری درست و بجا بوده و ایشان بعنوان یک روزنامه نگار حق دارد ابراز عقیده کند. کشور های وابسته و حقیری نظیر کره جنوبی که بدون اجازه ارباب نمیتوانند اب بخورند باید شرمنده باشند.
این امتحان الهی فقط مختص مردم هست؟
رفتار برخی مسوولان کوچکترین شباهتی به مسوول ندارد و بیشتر شبیه رفتار افراد لات و لوت جنوب شهری است
اخه من نميدونم به كسي چه ربطي داره طرف دوست داشته سرمايه گذاري كنه باشگاه با عضويت چند صد ميليوني بزنه به كسي چه اخه اينجوري وضع اقتصاد خوب ميشه يه مشت مسئول بي كفايت نابلد سر كارند يه مشت كوته فكر اخه اينجوري كسي دلش مياد سرمايه گذاري كنه تو ايران چه ايراني چه خارجي طرف دوست داره باشگاه گرون بزنه دوست داره رستوران گرون بزنه دوست داره اينجوري سرمايه گذاري كنه اخه با طرز فكر گداصفتي كه اوضاع اقتصادي ايران خوب نميشه اگه طرز تفكر گدا صفتي براي اقتصاد جواب ميداد تو اين همه سال اوضاع خوب ميشد نه هرروز بدتر بدتر كه هيچ كس جرات سرمايه گذاري تو ايران نداره بده ٤تا فوتباليست معروف دنيا اومدن تبليغ كردن كه تو تمام خبر ورزش جهان انعكاس داشته بده ايران خوب باشه
انتشار اسم ابر بدهکاران در جهت رونق اقتصاده؟؟؟؟؟
روزی هزار بار به این ادم میگن انقدر حرف نزن باز هم از رو نمیره.
عجب! امتحان‌الهی مال ما، بخور بخور مال اقازاده ها. بد که نمیگذره؟
ایرانیها برای خوش بودن به تایلند می روند و عراقی ها به ایران،جوان عراقی می گفت در عراق بین مردها صحبت می شود که سفر به ایران هم بسیار ارزان است و خیلی خوش می گذرد سفر به مشهد.....؟مشهدتایلند عراقی ها.....
به من و شما چه که اونور دنیا یکی با دو‌تا خانم ایرانی به قول شما حاشیه دار فیلم می سازه؟ نظر شما در مورد اسپری فلفل چیه؟
امتحان الهي فقط مال مردم عاديه ، جناب امام جمعه رشت و مسئولين محترم بدون امتحان ميرن ديار باقي؟؟؟؟
آقای امام جمعه رشت،‌ فقر ‌ًگرانی و فساد وسیل و‌بقیه،‌امتحان الهی نیست از بی لیاقتی برخی از مدیران و دست اندرکاران است. چه عجب این امتحان الهی در کشور های مرفه اعمال نمی‌شود.
اگه اقتدار ایران اینه که بخاطر سخنان سردار قلم سفیر ایران تو کره رو احضار کردن ، معلوم میشه کشور در موقعیت متزلزلی در جهان برخوردار است که کره جنوبی این قدر وقیح شده
واقعا مایه تاسف است که به خاطر سخنان کاملا هوشمندانه شریعت مداری سفیر کشورمان احضار بشه ؟؟
بالاخره‌ این حسین شریعتمداری‌ به آرزوی دیرینه اش رسیددددددد !!!
خلاصه‌ اینقدر اثرگذار شد که سفیر ایران را بخاطر حرفهای‌ مهمش در یک کشور بیگانه فراخواندند‌ !!
اره‌ اره‌ حسین آقا مهمه‌ بابا‌ باور کنید‌ کاره ای هست توی این مملکت !
اون کسی که میتونه ماتئوس و کولینا را برای افتتاح باشگاهش به ایران بیاره با یک زنگ کاری می کنه همین آقای مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌ها خودش جواز را ببره در خونه اش بده.
کلید کشور رو بدید دست شریعتمداری
ایشون تو همه زمینه دستور میدند
آقای رییسی تو رو جدت قسم ارز ترجیحی رو از کالاها اساسی بخصوص نان ملت حذف نکن ، متاسفانه در خراسان جنوبی بدون سر و صدا قیمت نان رو بعضی از نانوایی ها که آرد دولتی میگیرن دقیقا دو برابر کردن ، بحث آبروی دولت نیست جناب رییسی ، بحث آبروی نظام هست که دیدی چطور در آبان ۹۸ با یک تصمیم جنجالی بعد از گران کردن بنزین و آن وقایع تلخ بعد از ۴ماه دقیقا تورم ۱۰۰ درصدی دامنگیر کشور شد ؟؟؟ منطق میگه همانطور که یارانه ۴۵ هزار تومانی ثابت مانده اصلا صلاح نیست که حداقل طبقه متوسط و فقیر جامعه نابود بشن ، خودت بهتر آگاه هستید حقوق زیر ۱۵ میلیون مساوی خط فقر؟؟؟از طرفی واقعا زیبنده این ملت هست که فرهنگ گداپروری تو کشور رایج بشه ؟؟؟ حال راهکار چیست
۱_ وزارت بهداشت و وزارت جهاد و تعاون متولی تامین آرد و گندم و داروی کشور شوند تا بحثی در مورد رانت پیش نیاید
۲_ واردات خودرو به شرط تامین ارز حاصل از صادرات معادل ، آزاد شود تا دیگه پراید با دلار ۶۰ هزاری به دست ملت نرسه و درآمد دولت نیز چند برابر خواهد شد
۳_ یارانه ۴۵ هزار تومانی به غیر از سه دهک پایین جامعه برای کل جامعه چحذف شود و دراند حاصل از آن برای تسهیل ازدواج صرف شود ، متاسفانه خیلی از خانواده ها هستند که با داشتن یک زندگی خوب و درآمد مناسب باز هم چشم به یارانه دارن درصورتی که اگه ملت همت کنند با انصراف از دریافت یارانه میلیون ها جوان کشور سر و سامان خواهند گرفت ،
جاج اقا خدا عادل است وبرهمه امور در جهان واقف واز عملکرد بندگانس هم باخبر ،میازی دوباره به ازمایش بندگانش ندارد ،ادرس اشتباهی نده ،سئو مدیریت ها وناکارامدی ها وبی کفایتی مسئولین در بسامان نمودن اقتصاد کشور واداره امور عامل اصلی فقر وگرانی وبیکاری ورکود وفرار مغزها وسرمایه ها از کشور شده سیاست ایده ئولوژیک تندوخشن شماها ورفتارهای تقابلی با دنیای پیشرفته وکشو های صنعتی ودارای علم وفن واقتصاد نیرومند عامل اصلی ایجاد وتحمیل این مشکلات بر مردم می باشد همه می دانند عیب کار در کجاست .
افتتاح باشگاه های لاکچری و پروژه های مثل ایران مال و ...نتیجه ای جز توزیع نا عادلانه ثروت در کشور نیست .کاخی ساخته نمی‌شود مگر اینکه ......و جالب‌تر اینکه همین فرد یا نهاد که چنین باشگاهی داره بهش بگن ۱۳۰ میلیون مالیات بده هزار بهونه میاره ؟؟
پس امام جمعه محترم این همه بدبختی در زمان روحانی امتحان الهی بوده و دولت ایشان چقدر عزیز بوده چه سعادتی داشته که وسیله آزمون الهی شده. میخواهید دعا کنیم زندگی شما هم پر از این امتحان ها بشه؟

مگر کیهان تحت نظارت رهبری نیست؟ پس چطور میگید موضع رسمی جمهوری اسلامی نیست؟ اگر نیست پس چرا تودهنی نمیخوره؟
یکی از ظرفیت های مالیاتی کشور حساب‌های بانکی کشور هست اگه حداقل نیم درصد از سپرده ها کوتاه مدت ، و ۲درصد از بلند مدت مالیات اخذ شود مشکل کشور حل می‌شود این ظرفیت حداقل ۱۲ همت درآمد نصیب دولت می‌کند ولی با توجه به نفوذی که باندهای ثروت تو کشور دادن به همتی اجازه این کار رو ندادن ‌و جالبتر اینکه اصولگرایان بیشترین مخالفت رو کردن و این نشان از این هست که مول مملکت دست انهاست .
آقای رییسی بورس رو نجات بده، حداقل در بحث بورس اجازه دخالت های بیجا رو ندهید ، بورس و بازار ارز کاملا به هم وابسته هستند ، تنها بازاری هایی طی یکسال و نیم اخیر حداقل ۵۰ درصد ضرر داده بورس هست .
حال با توجه به اینکه جنگ اوکراین و روسیه پیش آمده و برجام منتفی به نظر میرسه و اسرائیل و آمریکا به هم نزدیک شدن و تنش به اسراییل و روسیه شروع شده بهترین زمان برای گوش مالی رژیم غاصب هست
نماینده محترم شیراز بی بند باری مردان ایرانی در ترکیه و تایلند و دبی ندیدی و نشنیدی
شعبون
امام جمعه محترم رشت این که می فرمایید فقر فساد وسیله امتهان الهی است کاملا درست است ولی من نمی دانم چرا خداوند متعال برای مردم بوسیله فقر امتهان می گیرد ولی برای مسئولین بوسیله اختلاص وپول وقدرت امتهان می گیرد. نمی شود دروس امتهان مردم ومسئولین وآقازاده ها جابجا شود ویک کمی مردم عادی را با پول قدرت واختلاص امتهان بفرمایند چون حالا که قرار است در امتهان مردود شوم حداقل دنیا را داشته باشم
ملت با تمام وجود پشت سپاه پاسدارن خواهند ایستاد ‌ به شخصه شاید نقدی به عملکرد آنها داشته باشم ولی نباید از تلاش این عزیزان و کلیه نیروهای عزیز نظامی چشم پوشی کرد که بدون شک نعمت سلامتی و امنیت بهترین نعمت هستند نگاهی به اوضاع عراق و سوریه و لبنان و اوکراین داشته باشیم خواهیم فهمید قدرت نظامی بهترین پشتوانه برای میدان دیپلماسی هست ، متاسفانه دختر هاشنی تفکرات بسیار پوچی داره ، او فراموش کرده این آرامشی که کشور داره بخاطر اقتدار نظامی ماست . اگه اسراییل و امریکا از قدرت نظامی ما نمی‌ترسید صد باره مراکز هسته ای کشور رو بمب باران میکرد همانطور که لیبی و عراق رو بمب باران کردن
وعده یک مسئول: مردم نگران نباشند؛ برنج ارزان می شود!
نگران ارزان شدن که نی ستیم بلکه نگرانیم گرانتر نشود داداش!
یکی نیست این حسین شریعتمداری را خاموش کنه و ساکتش بکنه آی
آقای امام جمعه رشت همه امتحانات الهی باید تو ایران برپا بشه تو کل دنیا سالن امتحان نیست فقط تو ایرانه
آقایان مسئول چرا اجازه نمی‌دهید ملت یک خوردی مناسب سوار شوند ؟؟؟ آقای لاریجانی آقای رییسی همه که مثل شما با بهترین خودرو و بهترین محافظ سوار خودرو نمیشن ، تصمیم شما مبنی برا اجازه ندان برای واردات خورد باعث شده ملت سوار بر ارابه های مرگ فقط طی ۱۳ روز نوروز ۷۶۳ نفر کشته و هزاران نفر مجروح و قطع نخاع شدن ؟؟ شما به بهانه جلوگیری از خروج ارز این کار رو کردین مگه نه اینکه همین حالا خورو پراید با دلار ۶۲هزار تومان به دست مردم میرسه ؟؟؟ میدونی با ۱۰ هزار دلار یعنی ۲۸۰ میلیون بهترین ماشین تو خارج سوار میشن ؟؟؟ سال ۹۷ پراید ۲۲ میلیون دلار ۱۲ هزار بود این تصمیمات نابخردانه شما باعث شده ملت برای یک خودرو حداقل یکسال تو نوبت باشند آن هم اگه قرعه به نامشان بیفته ؟؟ بحث لوازم خانگی هم که همینطور یخچال و یا ماشین لباسشویی ایرانی میخری یکسال نشده به تعمیر میفته ،
شریعتمداری حرف خیلی بدی هم نزده
اقای وزیر آموزش و پرورش این رتبه بندی پوشالی که هنوز هم با اما واگر همراه شده دیگه رتبه بندی نباید اسمش رو گذاشت به نظرم اسمش رو بگذارید ((بسته معیشتی نجات برای زنده ماندن فرهنگیان)) همیشه گفتند ندهد مادر به طفل ساکت خود شیر ،؟؟؟
مردم نگران نباشید از این شرایط حساس کنونی و پیچ تاریخی تا پانصد سال دیگه عبور خواهیم کرد!!!
مردم نگران نباشید از این شرایط حساس کنونی و پیچ تاریخی تا پانصد سال دیگه عبور خواهیم کرد!!!
پول دار بودن مسولان کشور امتحان الهی است یا عذاب الهی
آقای رییسی هنوز بحث حذف ارز ترجیحی مطرح است تمام داروها از ۱۰۰ تا ۱۶۰ درصد گرت شده ، یه نمونه کوچک شیر خشک ۱۶۰ درصد گرون شده ؟؟‌ حالا با این وضعیت میخواهید تشویق به فرزند آوری کنید ؟؟؟ بحث آبروی دولت مطرح نبست بحث آبروی نظام مطرح است .حالا که فروش نفت کشور یه حد اعلا رسیده و تیغ تحریم ها کند شده نفت ۳۰ دلاری شد ۱۳۰ دلار چه اصراری داری ملت شوک اقتصادی دیگری رو تحمل کنند ،؟؟؟ آقای رئیسی فقط این رو بدانید افزایش بیش از این تورم دیگه قابل تحمل نیست و بساط حذف ارز ترجیحی رو جمع کنید .میدونی آمپولی که مثلا حالا با ۷۰۰ هزار تومان به دست مردم میرسه میشه ۷ میلیون معادل یک ماه حقوق ؟؟؟ اخه قرآن همه افلا تعملون، افلا تتفکرون رو برای ما آورده؟؟ به نظرم هنوز که این سیل ویرانگر شروع نشده دولت باید اعلام کنه برنامه ای برای گران کردن دارو و نان و .. نداره ،
امام جمعه رشت بفرمایید خداوند بزرگ ومنان ۹درصد ثروت جهان را برای چی به یک درصد مردم جهان یعنی ایرانیان داده است !!؟برای اینکه در آسایش و رفاه باشند و به دیگر همنوعان خود در سایر کشورها هم کمک کند.
متاسفانه با توجه به فقر و فلاکتی که گریبانگیر خانواده ها شده باید نگران فساد اخلاقی جامعه بود ، بدون شک باید فرهنگ دو همسری نهادینه شود .تا حداقل کسانیکه وضعیت خوبی دادن و توانایی مالی دادن ازدواج مجدد کنند
بارها گفته شده که اظهارات آقای حسین شریعتمداری و روزنامه زیر نظر ایشان به جز هزینه سازی برای کشور در بر نداره اما گوش شنوایی نیست.
فقر و گرسنگی مردم امتحان الهی است!!!!!
شکم گنده و گردن چاق و کاخ نشینی و فرستادن همه فرزندان و بستگان به فرنگ و ثروت اندوزی از اموال مردم ایران و تبدیل کردن کشور ایران به یک کشور فقیر و بدبخت نامش چیست؟؟؟؟؟؟
این حسین جان هنوز تفکر تیراژداره برا همین حرف مفت زیاد میزنه

بابا تیراژت 100تاست کاغذ

تفکر کن قبل حرف همین
آقای...... مشهد را تبدیل به تایلند اسلامی کرده‌اند
آیا کسی در این مملکت پیدا نمی شود که جلوی هزینه تراشی های آقای شریعتمداری را بگیرد؟
فردا صبح کیهان تیتر می زن:د که خیلی هم خوب گفتیم اصلا با موشک کشتی کره را بزنید.

مملکت ما اینجوری شده که یک عده شبانه روز برای مردم مشکل و هزینه درست می کنند بعد هم با آزادی مطلق به همه دهن کجی می کنند. مردم هم هیچ ماوایی ندارند.
سه خبر بی بند و باری
پیشنهاد علم الهدی
و سخن امام جمعه چقدر زیبا در پشت سر هم آمده است
دیگر خبرها و وقایع را بی خیال شویم، همین سه خبر برای اینکه از شدت غم روح از بدن انسان خارج شود کافیه
واکنش مسئولین کره نشان داد که نشونه گیری کیهان درست بوده و دقیقا همون جای که باید میخورد خورده.
حسین دست مریزاد ایول
مردم ایران دشمن کسانی هستند که معیشت،اموال،برجام آنهارا به گروگان بگیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
خساراتی که ما از ناحیه موضعگیری‌های کیهان

شریعتمداری خورده ایم ، را کمتر کسی به ما زده است
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
از مردم مایه نگذار. نه تو نماینده مردمی نه بردارت حسین. مردم فعلا شمارو دشمن میدونند که هر روز سفرشونو قیچی میکنید. اصلاح طلب و اصولگرا هم فرقی نداره
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
جالبه . کیهان رو مردم ایران نمی خونند . بعد کره ای ها از اخبار ان مطلع شده اند!!! دلیل پیشرفت کره ای ها همین هست که روزنامه های بدون تیراژ رو هم رصد می کنند !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
تا وقتی کره 7 میلیارد دلار رو توقیف کرده میشه معیشت و اموال مردم . اما تا آزاد بشه میشه مال شما که معلوم نیست ببری کجا و برای چه کارهایی خرجش کنی . از قیامت بترس
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
وای به حال ملتی که مدیر مسئول یک روزنامه کم تیراژ به جای وزارت امور خارجه ابراز نظر میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
خیر. اگه نه که وزارت خارجه و اون مسول نمیگفتن نظر اون با ما فرق میکنه! مشکل اینجاست که در کشورهای خارجی و رسانه های معاند، کیهان و شریعتمداری رو سخنگوی رهبری میدونن!! و ایشون باید با توجه به این حساسیت متوجه حرف دهنش باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
اون بنده خدا معجزه هزاره سوم که میگفت آب و اونجا بریز که می سوزه الان مدتهاست بایگانی شده اینگونه حرکات دیگه جواب نمیده !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
مردم ایران!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
نه اینکه اون یکی پولها ازاد شد وضع ما بهتر شد اگر این پولها ازاد بشه بهترتر میشیم
آقای امام جمعه رشت چرا در این چهل واندی سال تمام امتحنهای الهی برای ملت است
پاسخ ها
ناشناس
| Romania |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
مسیولین را که برکنار نمی کنید اما بهتره همه مسیولین بی سواد را به کلاس های نهضت سوادآموزی معرفی کنید تا حداقل دو کلمه حرف درست بزنند
اگر انتظار دارید با حجاب اجباری صنعت توریسم رونق پیدا کند سخت در اشتباه هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
همانقدر که کشف حجاب اجباری زنان اشتباه بود

حجاب اجباری زنان نیز خسارت بار و اشتباه است

روسیه نتوانست ، ظرف ۷۰ سال، دین را از مردم
روسیه بگیرد

در ۷۰۰ سال دیگر هم کسی نمیتواند به اجبار مردم را دیندار کند

چه برسد به اینکه الان با وجود ابن حجم از فساد افسار

گسیخته و ناکار امدی و تبعیض وحشتناک و نابرابری

تعداد بسیار زیادی از مسولان با اکثریت مردم

اصولا اکثریت مردم ، دست به مبارزه منفی با دستورات میزنند ، حتی اگر درست باسند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
ما همه چیزمان زور است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
کی خواست صنعت توریسم رونق پیدا کنه؟ یه مشت خارجی بیان بخورن بپاچن واسه چندر غاز؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
میشه با حجاب توریست داشت. دوست عزیز مشکل از بی کفایتی آقایان است و نه از حجاب
مگه زیر ساختی داریم که توریست بیاد؟ چقدر هتل داریم؟ چقدر حمل و نقل و هواپیمای درستی داریم؟
من یکی را می شناسم که با استفاده از رانت اطلاعاتی سهام یک شرکت ساختمانی معروف را در بورس خرید و دقیقا قبل ریزش بورس با استفاده از رانت اطلاعاتی فروخت و سی میلیارد به جیب زد و رفت فرشته آپارتمان ۲۶۰ متری خرید و ده میلیارد در دیزاین اون هزینه کرد
حالا اون بد بخت هایی که پولشان در بورس به جیب این آقا سرازیر شده به خاک سیاه نشسته اند و ایشان کیف دنیا را می کنه
اگر مملکت در و پیکر داشت به راحتی قابل رد یابی بود که پول سهامدار فلان شرکت به جیب چه کسی رفته و سمت ایشان در آن شرکت چیست ! ولی افسوس که مملکت در و پیکر نداره
رمز ارز ملی یه حرف بی معنیه، یه کشور مثال بزنید که رمز ارز ملی یا دولتی داشته باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
خواهشا باسم ارز ملی منابع مالی کشور الکی به باد ندید. آخه کی رو شما حساب باز میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
اصلا یکی از شاخصه های رمز ارزها اینه که از دولتها و سیاستها طبعیت نمیکنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
آمریکا، انگلیس، چین، روسیه و...
آقای نمی دانم چکاره در امر برنج با یک عنوان چند متری
به اندازه کافی افرادی هستند که نمک بر زخم مردم بپاشند تو دیگر ساکت باش
برنج با قیمت ۱۰۰ هزار تومان در طول تاریخ این کشور بخود ندیده و این از افتخارات این دولت است بگذار ببینیم چه خاکی باید بر سرمان بریزیم
شریعتمداری
مسؤل رسانه ای تخریب روابط سالم بین الملل بنفع باندهای خاص است
فعلا نان و آب و همه چیز در تخریب برجام و تخریب تعامل با جهان است
خیالتون راحت باشه. مجوزشم میگیره فعلیتشم شروع میکنه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
کی؟ چی؟ کی؟ کجا؟ چرا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
تابناک
واقعا با این رفتارت که درج نظرات رو اینقدر به تاخیر میندازی میخوای به چی برسی؟؟؟؟؟؟؟؟
میخوای مردم نظر ندن؟ خب حذف کن از بخش نظرات رو
اتفاقا نقش مثبت روزنامه های داخلی همینه که بر کشورهای دیگه فشار وارد کنن تا پاسخگو باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
نقش اول رسانه داخلی ، حمایت از اکثریت مردم تحت

فشارهای متعدد ناشی از سوء مدیریت و لجبازی و فساد افسار گسیخته اکثر مسولان است

که باعث فقیر شدن ۸۰ درصد مردم شده است

و روزی نبوده که آب خوش از گلوی انها پایین برود

و خطرات بسیار بزرگی کشور و مردم را تهدید میکند
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
پس چرا فشار نمیارند دولت مردها خودمون پاسخگوی سفره نبوده مردم باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
البته که روزنامه درسته ولی اینها روزی نامه هستند !
"امام جمعه رشت: فقر، گرانی، فساد، سیل و سلطه ظالمان امتحان الهی است" حتی یک دانشجوی سال اولی هم می دونه نباید اینها رو با هم برداره بخاطر اینکه تو امتحان مشروط میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
هیچوقت خداوند رحمان و رحیم با ۸۵ میلیون انسان

نجیب و مطلوم اینطور رفتار نمیکند و دروغ است

ما هر چه می کشیم از مسولان ناکار امد بی

کفایت و بیسواد و لجوج و خودخواه

و حامیان کم تعداد ولی پر قدرتشان است و بس
"پیشنهاد علم‌الهدی برای حل بحران افغانستان: تاسی از تجربه جمهوری اسلامی"
خود مردم افغانستان می دونن اگه ایران الگویشان شود چه شود؟
"اظهارات حسین شریعتمداری موجب احضار سفیر ایران در سئول شد". ای کره ای های زودرنج و حساس
کره ای ها وقاحت را بجایی رسانده اند که با یک مقاله در یک روزنامه ایرانی اینگونه برآشفته میشوند کره ای ها بهتر است از کاسه لیسی و نوکری امریکا و دم جنباندن برای ایشان دست بردارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
از نظر ساندیس خورها همه کشورهای دنیا وقیح هستند، صد و نود و نه کشور دنیا بد هستند، اشتباه میکنن، دشمن ما هستند ، فقط ما خوبیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
باشه برادر بهشون میگم از فردا بیایند نوکری شما رو بکنن . انشااله که رازی باشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
توی این دنیا حداقل در این چند ده ساله کشورهای یا آویزان امریکا هستند یا روس ولی تاریخ نشان داده که روس ها به ننه خودشان هم رحم نمی کند
به همین خیال باش که برنج ارزان شود
"امام جمعه رشت: فقر، گرانی، فساد، سیل و سلطه ظالمان امتحان الهی است"
مدیونی اگه فکر کنی فقر، گرانی، فساد، بیکاری، اعتیاد،..... بدلیل سوءمدیریت است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
به امام جمعه باید گفت سلطه شما بر کشور امتحان الهی است
امام جمعه شیراز سلام
این امتحان الهی فقط مختص ماست و برای دیگران فقط تدریس
ترا خدا دیگه بسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
آیا خود خداوند تبارک و تعالی مستقیما به امام جمعه

شیراز گفتند !!!؟؟؟

یا نماینده ایشان به او شان فرمودند !!!؟؟؟

دروغ جزو گناهان کبیره است ( قران کریم )
آقای امام جمعه رشت فقر فساد سیل آزمون الهی نیست بلکه نتیجه بی عرضگی و بی سوادی مسئولان هست
در قبل از انقلاب فساد و سلطه داشتیم که طبق فرمایش این آقا میگذاریم به حساب امتحان الهی ولی مومن خدا اون زمان فقر و گرانی و بیکاری و درماندگی نداشتیم که هیچ دین و ایمان مردم هم بیشتر از الان بود هم بی غل و غش و خالص تر و مطمئن باش که رفاه مردم خیلی بیشتر از الان بود چرا ناکارآمدی های افراد نابلد رو بحساب خدا میگذارید آیا حالا نوبت به بدبین کردن مردم به خداوند تبارک و تعالی رسیده ؟
1500 تا داخل اتاق گم شده باشد خدا را باید شکر کرد بیرون اتاق گم بشه بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
وقتی داخل یک اطاق ۲۰ متر مربعی ۱۵۰۰ میلیارد

تومان گم میشود !!!؟؟؟


حالا حساب کنید که در یک کشور به مساحت ۱/۶

میلیون کیلومتر مربع و ظرف ۴۳ سال

چقدر پول گم شده است ،؟؟؟

یعنی هاپولی شده است !!!؟؟؟
من با اینکه از حسین شریعتمداری بیزارم ولی فکر میکنم راه حلی که برای آزاد سازی پولهای بلوکه شده داده منطقیو درست باشه . کره پولهای مارا گیر انداخته ماهم باید منافع آنها را گیر بیاندازیم . مثل کاری که با کشتی انگلیسی کردیم .
بی غیرتی هم حدی دارد نتیجه اقتصاد خراب ........
1-فحشاه
2-طلاق
3-جرم وجنایت
کسی هم در باغ نیست مگر فقط با حرف.... پولمان بی ارزش شده پول بقیه کشورها در حال قدرتمند شدن میا ن اینجا عشق وحال .درمان مفت ودر آخر بردن مایحتاج خودمان ....
اقای فلاحتی این امتحان الهی کی قرار تموم بشه شیعب ابیطالب هم سه سال بیشتر طول نکشید این رو نگی چی داری بگی اتفاقا همه وقت در ازمون الهی هستیم و حتی سومدیریت شما نیز جزوئ ازمون الهی هست باور کن
نماینده شیراز خجالت بکشد که به بانوان ایران توهین می کند و اگر اعراب برای بی بند و باری می آیند شما ه اسم خانه عفاف و صیغه های چند ساعته و ...اسباب بی بند و باری را برایشان فراهم کرده اید و این ربطی به بانوان ایران ندارد.باید از اینکه همه جوره در خدمت اعراب هستید خودکشی می کردید
چرا واقعاً افرادی مانند حسین شریعتمداری، علم الهدی و........ که مرتباً با گفته ها و نوشته های خودشان این همه هزینه برای این ملت بیچاره درست می کنند را کنار نمی گذارند!!!!!!!!!!!!!!!!
روایت از پیامبر اکرم (ص) : «الملک یبقی مع الکفر و لایبغی مع الظلم. حکومت با کفر ممکن است بر جا بماند ولی با ظلم نه»؟
چرا مسئولین خودشونو تکون نمیدن ؟؟؟؟؟؟
چرا با ظلم و تبعیض، بی عدالتی، فساد و .... با شدت برخورد نمیکنن؟؟؟
مسئولین کلاشون بندازن بالاتر دختران ۱۵ساله توی مشهد و تهران و شیراز خودشون رو به افغانیهاو عراقیها و عربها وترکها میفروشن براسیر کردن شکمشان خدا لعنت کنه
(حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی)
این امتحان الهی فقط برای ما مردم ایران است چرا همه چیز را بگردن خدا میاندازید. مشکل جای دیگریست.
یکی این شریعتمداری رو مهار کنه.دچار توهم شده که ریس جمهور شده
بابا یکی جلوی استاد بحرالعلوم شریعتی رو بگیره بیشتر از این کار دستمون نده
به استناد کدام ایه قران می گویند فقر و گرانی سازمان یافته و ناشی از ضعف مدیریت امتحان الهی است . در قران که به صراحت گفته شده است که شیطان توصیه به فحشاو فقر می کند. در نهج البلاغه که مولای متقیان بر سر حاکمان به خاطر انکه فقرا را فراموش کرده اند و سر سفره ثروتمندان نشسته اند فریاد می کشد. اگر این اقایان امام جمعه دین را از کتابی غیر از قران و نهج البلاغه گرفته اند به اسلام ربطش ندهند. به نظر میرسد که اسلامی که این اقایان مروج ان هستند غیر از دینی است که حضرت محمد (ص) اورده و ما از ان خبر نداریم. خداوند در قران می گوید که ما به غیر حساب یعنی بدون توجه به دین ایین و مردم به انها روزی می دهیم و تاکید دارد که ثروتمندان زکات بدهند و وظیفه حاکم اسلامی هم است که عدالت را برقرار کند تا ثروت نزد عده ای انباشته نشود . اقایان به وظیفه اسلامی خود عمل نمی کنند و بی تعهدی و بی تخصصی خود را به گردن خدا میاندازند همین حرفها را می زنند که حتی یک درصد مردم هم در نماز جمعه شرکت نمی کنند.
اونوقت این امام جمعه ی رشت نمی دونه چرا خدا فقط مردم عادی رو امتحان می کنه و مسئولین و رؤسا و ائمه ی جمعه و خانواده های محترمشون رو چرا امتحان نمی کنه
S. S ها سایبری ساندیسی ها نیستند حقوقها را ندادند !
حالاتوهمان موسسه کیهان یک چرخی بزنیدالبته به میزحاج حسین هم یک نیم نگاهی بیندازیدپراست ازمحصولات امریکایاکره!حالاایشان همچین ازامریکایاکره بدمیگه ومیتازه که انگارتبلت روی میزش ساخت فلسطینه!!
به نظر بنده صحبت های کیهان درست است وقتی کره پول را گرو نگهداشته و اخاذی می کند چرا ما باید مماشیت کنیم و عین خودش رفتار نکنیم
نباید در جامعه بیمن المللی ضعیت وارد شد.
آقای پاک فطرت ریشه اصلی مشکلات را پیدا کنید اگه ریشه بی بندو باری اقتصادی است حلش کنید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس