بازدید 7602

وزش باد خیلی شدید همراه با گرد و خاک در تهران

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد و بارش های پراکنده و افزایش دما تا فردا پیش بینی می شود.
کد خبر: ۱۱۱۳۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷ 12 April 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید موقتی به ویژه در نواحی جنوبی و مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

در بعضی ساعت‌ها با تقویت ناپایداری‌های جو به‌ویژه از بعدازظهر سه شنبه تا چهارشنبه(۲۳ و ۲۴ فروردین) آسمانی ابری همراه وزش باد شدید تا خیلی شدید گاهی با گردوخاک و در پاره‌ای نقاط با رگبار و رعدوبرق مورد انتظار است.

از امروز تا چهارشنبه روند افزایش نسبی دما و پنج شنبه تا شنبه (۲۵ تا ۲۷ فروردین) روند کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

با نفوذ زبانه‌ای از یک سامانه بارشی، از بعد از ظهر پنج شنبه به تدریج آسمانی ابری و از بامداد جمعه تا شنبه در بعضی ساعت‌ها رگبار باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد شدید مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌ فرودگاه امام خمینی(ره) با بیشینه دمای ۲۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۴ فروردین) کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۲۵ فروردین) نیمه ابری ودر بعد از ظهر به‌تدریج ابری و گاهی وزش باد و در اواخر وقت بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان