بازدید 6969
۹

انتقاد نایب‌رئیس شورای شهر تهران از عدم تعطیلی تهران

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: اگر اطلاعات درستی در خصوص آلودگی هوا به مسئولین داده می شد صلاح این بود که تهران را تعطیل می کردند.
کد خبر: ۱۱۱۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰ 10 April 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، پرویز سروری پیش از آغاز پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در تشریح شرایط جسمانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هنوز زمان ترخیص آقای چمران از بیمارستان اعلام نشده اما آنچه که پزشکان اعلام می کنند این است که روند ایشان رو به بهبود است و ظرف یک هفته تا ۱۰ روز آینده ترخیص خواهند شد و به منزل می روند. به این ترتیب زمینه حضور ایشان در شورا فراهم می شود.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص موضوع آلودگی هوای تهران نیز گفت: ریشه این آلودگی منشأ داخلی ندارد و از کشورهای عراق و عربستان یعنی منشأ خارجی وارد کشور شده است. لذا حتما باید در تفاهم سه جانبه حل این موضوع انجام شود. کاری که در دولت قبلی باید انجام می شد اما صورت نپذیرفت لذا امروز با انجام اقداماتی می توان هزینه های آن را کاهش داد.

وی ادامه داد: به نظر می رسد اطلاعات درستی در خصوص پیش بینی شرایط جوی به مسئولین داده نمی شود چرا که دیروز شاهد رشد آلودگی بودیم. قطعا اگر اطلاعات درستی می دادند به نظر من صلاح این بود که تهران را تعطیل می کردند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: وزارت امور خارجه و دولت باید در تفاهمی با کشورهایی که به عنوان منشأ این گردوغبار شناخته می شوند تصمیمات جدی را اتخاذ کنند.

سروری در پاسخ به سوال دیگری در خصوص انفعال شهرداری تهران در موضوع آلودگی اخیر هوای تهران گفت: بحث تصمیم تعطیلی بر عهده استانداری تهران است ضمن اینکه این آلودگی موضوعی نیست که شهرداری در مورد آن تصمیم گیری کند چرا که منشأ خارجی دارد و شهرداری تهران نمی تواند کاری انجام دهد. برای این موضوع در ستاد دیگری تصمیم گیری می شود اما اطلاعات برای این ستاد به درستی تشریح نشده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
به دلیل برگزاری جشن هسته ای تهران تعطیل نشد!
سروری هم واسه ما نظر میده "این کاری بوده که در دولت قبلی باید انجام میشده"!!!!تو جواب این لیستی که جمع کردید و بردید تو شورای شهر پس بده،اظهارنظر در بقیه حوزه ها پیشکش!
یعنی اطلاعات غلط دادن نه عموووو هر چشم بسته ای هم می فهمید هوا چقدر آلود است کافی بود کمی نفس بکشه .
جریان چیز دیگه ای بود.
اطلاعات درست به مسئولین داده نشده بود یعنی چه؟؟؟؟؟ هر بچه ای می دانست که هوا به شدت آلوده است و بدتر هم خواهد شد. چرا همش ندانم کاری هایتان را توجیه می کنید؟ جمع کنید این نوع مدیریت فشل را. مردم را چه فرض کرده اید؟
اگر به "مسئولین" اطلاعات درست داده نمی شود این فقط نشانه این است که آن مسئول انتخاب و کنترل درستی روی مجموعه تحت مسئولیت خودش ندارد و به هیچ وجه نافی مسئولیتش نمیشود. عذر بدتر از گناه
اگر راست می گید تمام کسانیکه تواین تصمیم دخیل بودن رو دادگاهی کنیداونا می خواستن مردم رو بکشن چند سال دیگه معلوم میشه چه تعداد ادم بی گناه به خاطر این اقایون می میرند استانداررو جوابگو کنید مسئولین قبل رو جوابگو کنید چرا دست روی دست میزارید
یکی ازمشکلات تهران این است که متولی وتصمیم گیرنده مشخصی ندارد. نوع روابط وتعامل مبهم بین استانداری وشهرداری وتداخل وظایف آنها واینکه اساسا معلوم نیست شهردارتهران هم مانندسایرشهرداریهاو ادارات کل باید تابع استانداری باشد یا مقام شهردارتهران ازاستاندار(که بالاترازمعاون وزیراست) بالاتراست ونیزانتصاب فردی جوان وبیتجربه به استانداری تهران همگی باعث کلافی سردرگم درمدیریت تهران وعملا بی متولی بودن پایتخت کشورشده اند.
کاملا هم اطلاعات شون دقیق و درست بود و خدا می دونه چرا تعطیل نکردن
خوب تشریح شده عمدا تعطیل نکردن والا
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی