بازدید 4786
۶

دستور دادستان کل برای رسیدگی فوری به حادثه مشهد

دادستان کل کشور به دادستان مشهد دستور داد ضمن برخورد قاطعانه با عامل و یا عوامل حمله وحشیانه درحرم امام رضا (ع)، شناسایی دست‌های پشت پرده آن در دستور کار نیرو‌های اطلاعاتی و امنیتی قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۱۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷ 06 April 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، در سومین روز از ماه مبارک رمضان ۳ روحانی جهادگر حاضر در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر رضوی(ع) با ضربات چاقوی فردی با تفکرات تکفیری مورد حمله قرار گرفتند که متاسفانه منجر به شهادت یک تن و جراحت شدید دو تن از آنان شد.

در پی این حمله ناجوانمردانه و رذیلانه، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در نامه ای به دادستان مشهد و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی دستور داد ضمن برخورد قاطع با عامل و یا عوامل این حادثه، ریشه یابی و کشف دست های پشت پرده این اقدام را در دستور کار فوری قرار داده و نتایج را گزارش نمایند.

متن این نامه بدین شرح است:

خبر جنایت و حمله وحشیانه فردی با تفکرات تکفیری به سه روحانی جهادگر عزیز که از شاگردان مکتب امام جعفر صادق علیه السلام بودند موجب تاثر و تاسف گردید.

ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا له الفدا و امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام که در ماه مبارک رمضان دشمنان اسلام و دست نشانده های خبیث و جنایتکار عناصر تکفیری و وابسته به اجانب موجب هتک حرمت آستان ملکوتیش گردیده و به جان زائران حریم امن آن امام تعرض کرده و موجب شهادت و جراحت آنان گردیدند.

موکدا از دادستان محترم مشهد مقدس و همچنین نیروهای اطلاعاتی و امنیتی درخواست تعقیب و ریشه یابی دست های پشت پرده و پنهان این اقدام را داشته و برخورد قاطع با عامل و یا عوامل این حادثه را با فوریت در دستور کار قرار داده تا مطابق قوانین با آنان برخورد قاطعانه گردد.

دشمنان اسلام عزیز و اهل بیت علیهم السلام بدانند که هیچ‌گاه با این اقدامات پست و کثیف نخواهند توانست غباری بر پیکره جهان اسلام و مسلمین وارد کرده و نظام جمهوری اسلامی ایران با قدرت و صلابت همچون گذشته با دشمنان دین مبین اسلام و خاندان پاک و مطهر اهل بیت علیهم السلام مبارزه کرده و مایه عزت و آبروی جهان اسلام خواهد بود.

نتیجه تحقیقات و بررسی ها و نتایج به دفتر اینجانب گزارش گردد.‌

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۶
چگونه ضارب سلاح سرد را وارد صحن نموده است ؟ مگر در لحظه ورود تفتیش نمی شوند؟
ورودی حرم مطهر رضوی دارای ایستگاه های بازرسی بدنی برای همه افراد است .این افراد چگونه با اسلحه سرد از این ایستگاه ها رد شده اند!!؟؟
سلام وقت بخیر این کاراحتمالا ریشه در پاره ایی از مسائل دارد اگر کسی بخواهد دست به ترور بزند قطعا با این شیوه اینکار را نمی کند و کاری می‌کند که حداقل راه فرار برایش باز باشد . اگر رسیدگی صورت می‌گیرد واقعا بدن حب و بغض باشد
پس دادستان کل هم داریم
چرا برخورد فوری با اسید پاشای اصفهان رو توو دستور کار قرار ندادی؟
قبلا به بانوان حمله کردن جلوی ورزشگاه الان به روحانیون
مشهد چه خبره ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار