بازدید 7295

ترافیک نیمه سنگین در محورهای منتهی به شمال کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در دومین روز از اجرای طرح نوروزی پلیس در جاده‌ها را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۱۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸ 18 March 2022

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی در حال حاضر ترافیک در محور کرج - چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا گرماب، نسا تا پیچ سرهنگ، پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده هزارچم نیمه سنگین و در مقاطعی سنگین گزارش شده است. همچنین وضعیتی مشابه در آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره ۱۸ تا انتهای مسیر وجود دارد.

وی با بیان اینکه ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده مشا و حدفاصل پلور تا آب اسک نیز نیمه سنگین و در مقاطعی سنگین است، گفت: همین وضعیت در آزادراه قزوین - رشت در محدوده عوارضی وجود دارد. البته در حال حاضر گره ترافیکی در محور فیروزه کوه گزارش نشده است و تردد در این محور پرحجم اما روان است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با بیان اینکه ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا بهشت سکینه و آزادراه تهران - قم حدفاصل پل شهید کاظمی تا پل حرم نیز نیمه سنگین گزارش شده است، گفت: در دیگر محورهای مواصلاتی مشکل و گره ترافیکی خاصی گزارش نشده است و البته میزان تردد در جاده ها افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار