رشد جزیی ارزش سهام عدالت در آخرین ۴ شنبه سال

سهام عدالت هفته کم‌نوسانی را سپری می‌کند. شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز ۰.۵۸ درصد رشد کرد و ارزش سهام عدالت ۰.۴ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۱۱۱۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳ 17 March 2022

به گزارش بورس تابناک، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز ۷ هزار و ۸۰۰ واحد رشد کرد و به عدد یک میلیون و ۳۴۵ هزار واحد رسید و شاخص کل هم‌وزن نیز با رشد ۲۶۰۰ واحدی، به ۳۴۲ هزار و ۷۹۷ واحد رسید.
نماد‌های شستا، فولاد و فملی بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس داشتند. شپدیس، پارسان و کچاد نماد‌هایی بودند که مانع از رشد بیشتر شاخص بورس شدند.
در معاملات امروز و با اعلام مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران کلیه معاملات نماد‌های بانکی ابطال شد و مورد تأیید قرار نگرفت، همچنین چندین روز است که سهام هلدینگ خلیج فارس متوقف شده است. به همین دلیل سهام عدالت با کم نوسان و جزیی رشد کرد.


ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۶۳۹ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۴ درصد معادل ۴۸ هزار و ۸۳۲ تومان افزایش داشت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۳۲۸ هزار و ۵۸۳ تومان رسیده است.

رشد جزیی ارزش سهام عدالت در آخرین ۴ شنبه سال
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی