بازدید 14343
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح کرد:

شرط تردد‌های بین شهری در نوروز/ آموزش غیر حضوری در مدارس و دانشگاه‌ها «تخلف» است!

دکتر عباس شیراوژن که افزون بر سخنگویی ستاد ملی، معاون فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را هم عهده‌دار است، در صفحه شخصی خود در توییتر، شرط تردد‌های بین شهری و سفر‌های نوروزی را واکسیناسیون کامل عنوان کرد و تاکید نمود: «هموطنان عزیز دوز سوم را تزریق نمایند.»
کد خبر: ۱۱۰۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹ 12 March 2022
تابناک اجتماعی
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا به روال گذشته، به جای حضور در جمع خبرنگاران و ارایه توضیحاتی در خصوص مسائل مطرح شده در نشست امروز، با انتشار چند توییت در این باره اظهار نظر کرد!

به گزارش «تابناک»، دکتر عباس شیراوژن که معاون فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را هم عهده‌دار است، در صفحه شخصی خود در توییتر، شرط تردد‌های بین شهری و سفر‌های نوروزی را واکسیناسیون کامل عنوان کرد و تاکید نمود: «هموطنان عزیز دوز سوم را تزریق نمایند.»

وی تدابیر اتخاذ شده برای نیمه شعبان را نیز این گونه نوشت: «لزوم رعایت جدی تر و کنترل دقیق شیوه نامه های بهداشتی در ایام نیمه شعبان در شهر قم و مسجد جمکران با توجه به اجتماع پرشور زائران گرامی»
 
شرط تردد‌های بین شهری در نوروز/ آموزش غیر حضوری در مدارس و دانشگاه‌ها «تخلف» است!
شاید برایتان عجیب باشد، اما این شیوه اعلام مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا توسط سخنگوی این ستاد است!
 
بر اساس توییت های سحنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، "ضرورت تسریع در حضوری شدن آموزش‌ها در مدارس و دانشگاه‌ها" از دیگر مباحث مطرح شده در نشست امروز ستاد ملی بود که در نهایت به تاکید بر این نکته منجر گردید که «در شرایط کنونی، آموزش غیر حضوری تخلف است.»!

شیراوژن ادامه داد: برای سفر‌ به حارج از کشور و ورود به کشور بر اساس رویه بین المللی، علاوه بر واکسیناسیون کامل، داشتن تست منفی مورد اطمینان هم لازم است.

وی تقدیر و تشکر کادر بهداشتی و درمانی و استانداری ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی در عبور از موج ششم را از دیگر مسائل مطرح شده در نشست امروز خواند و ضمن تاگید بر پیگیری پرداخت مطالبات، یادآور شد که به شش نوع واکسن تولید داخل، افتخار می کنیم و آمادگی صادرات داریم.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۳
باز قصد بازی با جان مردم رو کردید؟ وقتی نمیتونید از مریضی فرزندان مردم جلوگیری کنید بخشنامه هم صادر نکنید
پاسخ ها
زهره
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
ببخشید انگار تنبلی خیلی به یه سری ها ساخته مخصوصا اساتید دانشگاه و فرهنگیان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
در کل دنیا همه امور به روال عادی برگشته. یعنی کرونا فقط در مدارس و دانشگاههای ایران خطرناک و کشنده است؟؟
پس اهمیت علم و آموزش برای فرزندان چی میشه؟؟
مگه تویتیر فیلتر و ممنوع نیست....این عزیز برا کی به فارسی پیام میده؟؟؟
مردم مضحکه این افراد بخدا
عباس جان...۶ تا نیست...شده ۸ تا..آخریش برا امیکرون هست.همینطوری بریم جلو تو دنیا رکورد تعداد واکسن کرونا رو میزنیم...فقط بگو چرا با همین ۶ تا و ۹۰ درصد مردم که واکسینه شدن این مرگ و میر متوقف نمیشه؟؟اگه کیفیت واکسن هم مثل خودروهای داخل باشه کارمون ساختست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
آخه نه اینکه توی اون کشورهای کیفیت بالا اومیکرون هیچ تلفاتی نداشت بابا بسه دیگه
چرا وقتی تویتر فیلتر است مسئولان از ان استفاده می کنند اگر قانونی هست برای همه هست
واکسنهای تولیدی داخل اصلا صادرات نداره هر روز تولید میکنند و چون افتخار ملی شده باید بازویی پیدا کنند توش تزریق کنند چند وقت دیگه میگن دوز دهم هم بزنید چون واکسن تولید شده کاسبی درون دولتی
چه اصراریه که همه باید واکسن بزنن ؟؟؟ چرا کسانی که به طور طبیعی به کرونا مبتلا شدن و با توجه به اینکه ابتلای طبیعی مصونیت بهتری نسبت به تزریق واکسن ایجاد میکنه باز هم باید واکسن بزنن ؟؟؟؟
چه قانونی بهشون این اجازه رو داده که برای مراکز آموزشی تعیین تکلیف کنن که از چه ابزارهایی استفاده کنن؟ ستاد کرونا فقط می‌تونی بگه آموزش حضوری مجاز هست یا نه؛ این که در عمل از امکانات موجود چه استفاده‌ای بشه، تصمیم عده‌ی دیگه‌ایه.
ظلمی بالاتر از تبلیپغات ذروغ برای این واکسن های ناکارآمد نیست.
حضوری شدن دانشگاهها انشا الله از سال جدید تحصیلی نه الان و در این وضعیت ،اتفاقا حضوری شدن دانشگاهها تخلف است چون دارید با جان عزیزان مردم بازی میکنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی