بازدید 11468

جاده هراز مسدود شد

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از انسداد محور هراز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۸۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ 10 March 2022

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی با اعلام خبر انسداد محور هراز گفت: محور هراز از ساعت ۱۲ ظهر امروز پنجشنبه ۱۹ اسفند ماه به دلیل انجام عملیات عمرانی تونل ابتهاج و ایمن سازی مسیر مسدود شد و در طول این مدت بار ترافیکی این محور از مسیرهای فیروزکوه و آزادراه تهران شمال و جاده چالوس انجام خواهد شد.

وی درباره اینکه انسداد این محور تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ نیز گفت: انسداد محور هراز تا ساعت ۲۴ روز ۲۴ اسفند ماه ادامه خواهد داشت و پس از آن مسیر دوباره بازگشایی خواهد شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور نیز گفت: گزارش های دریافتی حاکی از ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل فردیس تا گلشهر است. همچنین در آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های مهرشهر و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و محور شهریار - تهران در محدوده شهرقدس نیز ترافیک پرحجم اما روان گزارش شده است.

شیرانی درباره وضعیت جوی جاده نیز گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل و گیلان گزارش شده و در دیگر محورهای مواصلاتی تردد بدون هیچگونه مداخله جوی در حال انجام است. رانندگان در شرایط بارانی لازم است که حتما با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و فاصله طولی مناسب را رعایت کنند.

وی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور قبل از آغاز سفر با این شماره تماس بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار