بازدید 6192
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خبر داد:

استیضاح وزیر ارتباطات به دلیل سرعت پایین اینترنت

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت نامطلوب اینترنت در سطح استان کرمان و عدم دسترسی بسیاری از روستا‌ها به اینترنت به صورت سوال از وزیر ارتباطات در دستور کار قرار داده شده است.
کد خبر: ۱۱۰۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱ 06 March 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دکترمحمدرضا پورابراهیمی در نشست مشترک اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان با معاونان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتقاد جدی از وضعیت ارتباطی استان بیان داشت: شاخص‌های عملکردی وزارت ارتباطات در استان بیانگر تفاوت فاحش با متوسط کشور است و این وضعیت بسیار نگران کننده می‌باشد که از نظر ما قابل قبول نیست.

وی افزود: در برخی زمینه‌ها بیش از ۱۵ درصد با میانگین کشور فاصله داریم و این موضوع در ارتباط با شاخص‌های عملکردی نشان می‌دهد وضعیت بسیار نامناسب است.

دکتر پورابراهیمی با اشاره به وضعیت تلفن ثابت، تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در سطح استان کرمان گفت: بسیاری از روستا‌های ما فاقد اینترنت برای آموزش یا اینترنت بدون کیفیت نامناسب هستند.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: توافق ما با وزیر ارتباطات دولت سیزدهم این بود در بازه زمانی کوتاه مدت این معضل حل شود و به دلیل عدم رعایت این موضوعات، سوال از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دستور کار قرار گرفته و البته تعدادی از همکاران استیضاح را نیز مطرح کرده اند لذا با توجه به این رویکرد عملا این موضوع می‌تواند مبنای تصمیم گیری قرار گیرد.

وی اظهار داشت: مقرر شد هیئتی از وزارت ارتباطات برای بررسی موضوعات مربوط به شاخص‌ها و اقداماتی که باید انجام شود، به استان کرمان سفر و برنامه پیشنهادی خود را درخصوص شاخص‌های ارتباطی استان نهایی کنند.

دکتر پورابراهیمی تصریح کرد: یکی از مصوبات جلسه این بود که در اولین هفته کاری، آخرین ارزیابی عملکرد صورت بگیرد تا بحث سئوال و استیضاح وزیر ارتباطات از طریق اکثر اعضای مجمع نمایندگان در دستور کار قرار بگیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار