بازدید 43210
دو هزار و نهصد و سی‌‌ و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»

چرا ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله حتی یک وجب خاکش را نداد؟ / کریمی قدوسی: در آستانه تسلیم آمریکا و اروپا هستیم / دردسر عجیب ایرانی‌های مقیم اوکراین؛ فراخوان سربازی! / داوری: احمدی‌نژاد بزرگ‌ترین پروژه نفوذ ذر جمهوری اسلامی بود

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: اطلاعیه وزارت کشور درباره «مِلک» جنجالی وزیر سابق / جمعیت ایثارگران: قاضی‌زاده هاشمی باید عزل شود! / نماینده تهران: عقب‌نشینی از اجرای طرح صیانت نظر رسمی مجلس انقلابی نیست / پاسخ پزشکیان به سوالی درباره مذاکرات ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸ 05 March 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

کیهان : با هرجنگی که مردم در آن کشته شوند، مخالفیم؛ اما در حمله به اوکراین حق با پوتین است

روزنامه کیهان نوشت:ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در اولین نطق تلویزیونی خود پس از حمله به اوکراین، خطاب به مردم روسیه گفت: برای «پیشگیری از یک خطر» دست به عملیات دفاعی زده است.ما بدون شک با هر جنگی که مردم در آن کشته می‌شوند، مخالفیم و فرقی نمی‌کند این مردم شهروندان اوکراین باشند یا شهروند هر نقطه دیگر در دنیا؛ اما آنچه پوتین گفت، یک تصویر خیالی از آنچه در سر داشت نبود؛ اتهامات او علیه اروپا و آمریکا واقعاً روی داده و وضع امنیتی روسیه در غرب سرزمین خود به هم ریخته بود و تهدید آمریکا علیه یکپارچگی روسیه واقعیت دارد.

چرا ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله حتی یک وجب خاکش را نداد؟

میترا لبافی خبرنگار حوزه کتاب صدا و سیما در صفحه اینستاگرام خود نوشت:کتاب "حوض خون" روایت زنان از یک رختشویخانه در اندیمشک در دوران دفاع مقدس است که در حال خواندن آن هستم. این قسمتش برایم جالب بود.پاسخ سوالی که چرا برخی کشورها در جنگ ها به راحتی میدان را واگذار می کنند و ایران در هشت سال جنگ تحمیلی حتی یک وجب خاکش نرفت. شما هم این بخش خاطرات خانم زهرا ملک نژاد را در کتاب حوض خون بخوانید تا دلتان قرص شود.سه چهار روز از شروع جنگ گذشته بود. قبل از ظهر ایستاده بودم جلوی درِ حیاط. پسر جوانی با لباس سربازی آمد، با سروصورت آفتاب سوخته و خیس از عرق. نفس نفس میزد. گفت: عراقی ها خیلی از بچه های ما رو کشتن. من تا اینجا دویدم. خیلی تشنمه.حالش زار بود، اما نمی توانستم قبول کنم مردی از وسط معرکه فرار کرده باشد. گفتم: بهت آب نمیدم. ما به امید شما موندیم اینجا. اگه شما هم ول کنید برید پس ما چیکار کنیم؟!

سرش را انداخت پایین. دلم برایش سوخت. رفتم کاسه ای پر از آب آوردم دادم دستش. آن را یک نفس سر کشید و کاسه را داد بهم.بهش گفتم: این مردانگی نیست فرار کنی. دوست داری الان خواهر و مادر خودت اینجا دست دشمن بیفتن؟ برگرد برو دفاع کن.سری تکان داد و برگشت سمت کرخه. کمتر از یک هفته، نیروهای ارتش و مردم اندیمشک عراقی ها را از کنار رود کرخه عقب زدند.

اعتراض خانواده ناصر ایرانی به صداوسیما

همسر و پسر ناصر ایرانی، نویسنده، مترجم و نمایشنامه‌نویس کشورمان، در نامه‌ای سرگشاده، به استفاده بی‌اجازه صدا و سیما از آثار او و عدم مجوز انتشار به همان کتاب‌ها، اعتراض کردند. خانواده ناصر ایرانی، درباره اقتباس بدون اجازه از رمانِ این نویسنده فقید با نام «زنده‌ باد مرگ»، به صداوسیما اعتراض کردند. در بخشی از این بیانیه آمده است: ما بازماندگان مرحوم ناصر ایرانی اعتراض شدید خود را به این اقتباس ابراز می‌داریم. اولا این اقتباس بدون دریافت هیچ اجازه‌ای از سوی ما تهیه شده است. رمان «زنده باد مرگ» پیش از این توسط انتشارات سروش منتشر شده بود، ولی در سال ۱۳۷۴ قرارداد این رمان با آن انتشارات لغو شده بود؛ بنابراین کلیه حقوق معنوی این اثر متعلق به نویسنده و پس از فوت او متعلق به ما است. در قوانین داخلی ایران حق مالکیت معنوی شامل «حق چاپ و تکثیر، حق عرضه و توزیع، حق اجرا، حق ترجمه و حق اقتباس» می‌شود و طبق مصوبه سال ۱۳۸۹ این حق تا ۵۰ سال پس از فوت مالک اولیه در اختیار وراث اوست؛ بنابراین اقدام سازمان متبوع حضرت‌عالی در اقتباس بدون اجازه رمان «زنده باد مرگ»، نقض قوانین جمهوری اسلامی ایران است. شایان ذکر است، این نخستین باری نیست که سازمان متبوع حضرت‌عالی دست به نقض حقوق ناصر ایرانی و وراث او زده است و پیش از این، رمان «سختون»، ترجمه او از نمایشنامه «جان گابریل بورکمن» و ترجمه او از داستان کوتاه «دیو پیر» نیز بدون اجازه اقتباس شده‌اند. 

احمدی‌نژاد بزرگ‌ترین پروژه نفوذ ذر جمهوری اسلامی بود

عبدالرضا داوری از اعضای سابق تیم احمدی‌نژاد که چند وقتی است علیه او افشاگری می‌کند در حساب توئیتری‌اش نوشت: افشاگری دفتر احمدی‌نژاد درباره ماجرای کاترین شکدم فرار رو به جلو برای آدرس‌دهی انحرافی بود تا حمایت این مهره اسرائیلی از کاندیداتوری احمدی‌نژاد در انتخابات ۱۳۹۶ دیده نشود. احمدی‌نژاد بزرگ‌ترین پروژه نفوذ اسرائیل در جمهوری اسلامی بود که البته خنثی شد.

عضو کمیسیون صنایع: هیات رئیسه مجلس هیچ استیضاحی را اعلام وصول نمی‌کند

مصطفی حسینی قطب آبادی، نماینده مجلس و عضو کمیسیون صنایع در پاسخ به این پرسش که چرا به رغم پیگیری نمایندگان، استیضاح وزیر صمت توسط هیات رئیسه اعلام وصول نمی‌شود، گفت: «حتما شما و خوانندگان این گفت‌وگو اطلاع دارید که طرح سوال، استیضاح و تذکر از ابزار‌های نظارتی مجلس و نمایندگان است. ما نمایندگان برای دفاع از حقوق ملت و برای بازدارندگی در خصوص اقداماتی که دولت انجام می‌دهد و ممکن است اشتباه و بیراهه باشد، یا برای اصلاح امورشان در جهت قانونی کردن و نظارت بر اجرای قانون دستگاه‌ها، از این ابزار‌ها استفاده می‌کنیم.»


حسینی با بیان اینکه امضا‌ها برای استیضاح وزیر صمت تحویل هیات رئیسه داده شده است، هیات رئیسه مجلس تا کنون حاضر نشده که زیر بار قبول هیچ استیضاحی برود، گفت: «اینکه هیات رئیسه هیچ استیضاحی را اعلام وصول نمی‌کند، اشتباه می‌دانم. به نظر می‌رسد که می‌خواهند شعار هماهنگی دولت و مجلس را در ظاهر نشان دهند، در حالی که این بزرگ‌ترین ظلم به کشور و جامعه خواهد بود. از همین ابتدای کار باید گوشزد کرد و تعارفات را کنار گذاشت چراکه این تعارفات کشور ما را به عقب می‌راند.»

توافق وین به درد نمی‌خورد

محمدصادق کوشکی، تحلیلگر مسائل سیاسی درباره تصمیم دولت سیدابراهیم رئیسی نسبت به مذاکرات وین اظهار کرد: نمی دانم دولت آقای رئیسی می خواهد چه کند اما اطلاعاتی که درباره پیش نویس توافق فعلی دست من رسیده، می بینم که سه شرط در آن رعایت نشده است، وقتی آن سه شرط در آن رعایت نشده، دیگر آنکه متن توافق چه چیزی هست، موضوعیت ندارد. وی افزود: مردم از مذاکره و توافق دنبال حل مسائل اقتصادی هستند، صادرکننده، واردکننده، تولیدکننده ما می خواهد ارتباط بانکی رایج و مرسوم با جهان داشته باشد، وقتی توافقی این ارتباط بانکی اش را فراهم نکند، آن توافق به درد صادرکننده، واردکننده و تاجر ما نمی خورد؛ بنابراین، اصلا چنین توافقی هرچه هم که باشد آن را نمی خواهیم. کوشکی تأکید کرد: توافقی مطلوب است که همه تحریم ها براساس آن برداشته شود و تضمین قطعی در آن باشد که اروپا و آمریکا به تعهدات برجامی شان عمل می کنند؛ چنینی توافقی نیازهای مردم را حل و فصل می کند، اگر چنین توافقی نباشد، دیگر چه فرقی دارد که متن آن چیست و کدام دولت آن را امضا کرده است؟ در کل خسارت است.

دردسر عجیب ایرانی‌های مقیم اوکراین؛ فراخوان سربازی!

سفیر ایران در اوکراین گفت: تعداد قابل توجهی از ایرانی‌های مقیم اوکراین امکان خارج شدن از خاک اوکراین را ندارند.منوچهر مرادی سفیر ایران در اوکراین در صفحه شخصی خود نوشته که «تعداد قابل توجهی از ایرانی‌های مقیم اوکراین به دلیل این‌که پاسپورت اوکراینی دارند و دولت اوکراین فراخوان سربازی داده است، امکان خارج شدن از خاک اوکراین را ندارند.»در پی شروع بحران اوکراین، تعدادی از دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در دانشگاه‌های اوکراین در کنار سایر مردم این کشور در تلاش برای خروج از اوکراین هستند.علیرغم تلاشی که سفارت ایران در اوکراین و کشور‌های همسایه آن برای خروج دانشجویان ایرانی از اوکراین انجام می‌دهند، این روند با مشکلاتی روبروست.مرز لهستان با اوکراین مرز اصلی اوکراین برای خروج پناهجویان است و وزارت خارجه اعلام کرده ماشین‌هایی برای انتقال ایرانیان در پشت مرز در نظر گرفته شده است.

عمویی: شاکله توافق مشابه دوره‌های گذشته است؛ اما محتوایش تفاوت زیادی دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: برخی مسائل از جمله روشن شدن همکاری‌های ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی وارد مسیر توافق هسته‌ای شده است.ابوالفضل عمویی گفت: شاکله توافق میان ایران و ۴+۱ مشابه دوره‌های گذشته است، اما محتوایش تفاوت زیادی دارد.در روز‌های گذشته رسانه‌ها از نهایی شدن توافق در جریان مذاکرات هسته‌ای خبر داده‌اند، اما گفته می‌شود ایران می‌خواهد برخی مسائل هسته‌ای را با آژانس بین المللی انرژی اتمی حل کند.رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی دیشب برای گفت‌وگو با مقامات ایرانی از جمله رئیس سازمان انرژی اتمی ایران وارد تهران شد.

پاسخ پزشکیان به سوالی درباره مذاکرات

پزشکیان در پاسخ به این که «فکر می‌کنید آقای روحانی و ظریف الان چه حس و حالی داشته باشند؛ چون همان راه مذاکرات قبلی برای احیای برجام درحال طی شدن است» گفت: من فکر می‌کنم آقای ظریف یا آنها که مملکت را دوست دارند و به این مملکت عشق می‌ورزند، دلشان می‌خواهد مشکل مردم حل شود و گرفتاری‌ها از بین رود و گشایشی بوجود آید؛ حتی اگر این کار را رقیب‌شان انجام دهد. ولی مردم خودشان می‌فهمند که آن رفتارهای مخالفان در آن دوران منصفانه نبود، عادلانه نبود.مسعود پزشکیان، نماینده‌ی مردم در مجلس، درمورد وضعیت مذاکرات در وین می‌گوید: «اینها دارند چراغ خاموش جلو می‌روند. البته من آرزو می‌کنم موفق باشند. اما مشکل اینجاست که اینها وقتی دولت دست آقای روحانی و ظریف بود، هر روز در صداوسیما و مجلس می‌گفتند «آقا! بیخود رفتید صحبت کردید، چرا اجازه نگرفتید؟!» حالا اما دارد تمام اینها اتفاق می‌افتد و در مجلس هم خبری نیست، صداوسیما هم چون و چرایی ندارد.»

کریمی قدوسی: در آستانه تسلیم آمریکا و اروپا هستیم

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت، تا این لحظه خطوط قرمز در مذاکرات وین کاملا حفظ شده و در آستانه تسلیم آمریکا و اروپا هستیم.جواد کریمی قدوسی در مطلبی در صفحه توییتر خود با اشاره به مذاکرات وین نوشت:«در موضوع ⁧‫مذاکرات وین‬⁩ با هدف لغو تحریم‌ها باید توجه داشت که امروز نه آقای رییسی، آقای روحانی است و نه آقای امیر عبداللهیان، آقای ظریف و نه آقای باقری، آقای عراقچی و نه آقای قالیباف، آقای لاریجانی است و تا این لحظه نیز خطوط قرمز کاملا حفظ شده و در آستانه تسلیم آمریکا و اروپا هستیم.»مذاکرات احیای برجام از یازده ماه پیش آغاز و پس از یک وقفه کوتاه از آذرماه دوباره از سر گرفته شد. طبق اعلام نماینده انگلیس در مذاکرات وین، مذاکره کنندگان اروپایی به کشورهایشان برای مشورت و گزارش وضعیت مذاکرات به وزیران خارجه‌شان برگشته اند.

دفاع قاطع دبیر کمیسیون طرح صیانت از تغییر رشته دانشگاهی پسرش با نامه سازمان سنجش

یک فعال رسانه ای در اینستاگرامش اقدام به انتشار نامه سازمان سنجش و اجازه این سازمان به دانشگاه علوم پزشکی استان، برای تغییر رشته فرزند یک نماینده مجلس از دامپزشکی به پزشکی نمود. پیرو این افشاگری، ویس‌کرمی نماینده خرم آباد و چگنی، به خبرنگار دیده‌بان ایران، توضیحاتی داده است که در ادامه می خوانید:مهرداد ویس کرمی، دبیر کمیسیون ویژه طرح صیانت در واکنش به انتشار برخی اخبار مبنی بر انتقال و تغییر رشته پسرش گفت: سال ۹۲ یک قانونی مبنی بر تغییر رشته فرزندان هیات علمی به دانشگاه‌های دیگر تصویب شد. اولاً رشته اولیه پسر بنده دامپزشکی مازاد بوده ما بعد از چند روز از شروع کلاس‌های رضا متوجه شدیم که این قانون وجود دارد؛ بنابراین رشته او را به «پزشکی» تغییر دادیم! این تغییر رشته سال ۹۶ یعنی دو سال قبل از نمایندگی بنده اتفاق افتاد و آن‌موقع اصلاً نفوذی نداشتم تا بیایم اینگونه به نفع پسر خودم کاری انجام دهم! مگر فقط پسر من تغییر رشته داده است؟ تقریبا بیشتر فرزندان دوستان هیات علمی این کار را کرده‌ و همین الان هم انجام می‌دهند! شاید این کار بنده عادلانه نباشد اما خداروشکر ما کار غیرقانونی نکردیم و خدا را شاکرم که به لحاظ اجتماعی هیچ کار غیرقانونی‌ای انجام ندادم هر کاری هم کردم در چارچوب قانون بوده است.

وی اضافه کرد: در کل ۵۰ سال عمرم هیچ کار غیرقانونی‌ را نمی‌توانید از من پیدا کنید. خطاب به کسانی‌که منتقد تغییر رشته پسر بنده هستند می‌گویم الان که قضیه رسانه‌ای شده بروند شکایت کنند ببینم می‌توانند قانونی کاری کنند! بی قانونی که ما از آن صحبت می‌کنیم همین شایعاتی است که علیه ما منتشر می‌شود. شما ببیند این شفافیت که برخی می‌خواهند تصویب کنند تا چه اندازه می‌تواند تاوان داشته باشد! شما می‌گویید نمایندگان باید در آرا خود شفافیت داشته باشند؛ اما ببینید تا چه اندازه به یک توییت بنده حمله شده است! فکر کنید که یک نماینده هر روز بخواهد رای‌های خود را در خصوص همه مسائل مثل معلمان، بازنشستگان و سایر موارد به مردم اعلام کند، چه توهین و تهمت‌هایی که به این نماینده نمی‌زنند! با این اوصاف نه تنها مجلس یازدهم بلکه هیچ مجلسی این شفافیت آرا را تصویب نکند، زیرا نمایندگان تن به این قضیه نمی‌دهند.گفتنی است یاسر خورشیدوند روزنامه نگار لرستانی با انتشار این نامه در در اینستاگرامش نوشت: فرزند مهرداد ویس کرمی، نماینده خرم آباد با نامه رییس سازمان سنجش توانسته از رشته دامپزشکی به پزشکی تغییر رشته دهد.

نماینده تهران: عقب‌نشینی از اجرای طرح صیانت نظر رسمی مجلس انقلابی نیست

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران گفت: عقب‌نشینی از اجرای طرح صیانت نظر رسمی مجلس نیست، بلکه نظر مجلس پس از رأی‌گیری در صحن علنی رسمی است و اظهارنظر یک نماینده تصمیم مجلس نیست و اکنون نظرات پراکنده‎‌ای بیان می‌شود.حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی، رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، درباره طرح صیانت از کاربران در فضای مجازی بیان کرد: طرح صیانت همچنان در کمیسیون مشترک مجلس مورد بحث و بررسی قرار دارد و بسیاری از این فضاسازی‌ها حقیقت ندارد.

جمعیت ایثارگران: قاضی‌زاده هاشمی باید عزل شود!


به دنبال امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان بنیاد شهید و امور ایثارگران با موسسه شهدای عراق با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و عبدالاله النائلی رئیس موسسه شهدا عراق که در محل این موسسه در بغداد امضا شد، «جمعیت ایثارگران دفاع مقدس» با انتشار بیانیه ای نوشتند: آیا واقعاً به جایی رسیده ایم که جای قاتل و شهید عوض شده است؟ آقای قاضی زاده چه جوابی به کهنه سربازان و تنگ نفسان شیمایی کشور دارید؟ با چه توجیهی که حتی در رسیدگی به امور ایثارگران ناتوان هستید، آمادگی خود را در جهت رتق و فتق امور شهدای عراقی (قاتلان فرزندان ملت شریف ایران) اعلام کرده اید؟ چطور می خواهید جواب شهدا را بدهید؟

گفتنی است در تفاهم نامه ای که معاون رئیسی دو روز قبل با نماینده کشور عراق امضا کرده، آمده است: طرف عراقی از ایران نیز خواسته در زمینه ساخت شهرک‌های مسکونی در عراق برای موسسه شهدا و جانبازان این کشور اقدام کند و در این تفاهم‌نامه توافق شد کارگروه مشترکی برای پیگیری بندهای مختلف این تفاهم‌نامه تشکیل شود.

اطلاعیه وزارت کشور درباره «مِلک» جنجالی وزیر سابق

روابط عمومی وزارت کشور درباره حواشی ملک رحمانی فضلی، وزیر دولت روحانی اطلاعیه‌ای منتشر کرد.پیرو انتشار مطالبی درباره ملک سازمانی وزیر کشور سابق، روابط عمومی این وزارتخانه اعلام کرد: به اطلاع می رساند که ملک مذکور در اختیار وزارت کشور قرار گرفته است. در این خبر تاکید گشته: این ملک سازمانی به وزارت کشور تحویل داده شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۱
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۶۱
در همین بسته خبری
کوشکی پاسخ کریمی قدوسی را داده.
مسخره نیست اینهمه دروغ در مورد یک موضوع واحد.
از پوتین بابت این که جلوی ناتو را می گیرد که کمتر نزدیک مرزهای ایران بشوند تشکر می کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
، ترکیه همسایه غربی ما و جنوبی روسیه سالهاست

که عضو ناتو است و حرف پوتین فقط حرف مفت

و دروغ و بهانه شاخدار برای حمله به اوکراین است

مگر ما که برای عصویت پیمان شانگهای سالها تلاش

کردیم و شدیم
مگر ترکیه و عراق ناراحت شدند و به ما حمله کردند ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
دوست قشنگم ترکیه عضو ناتو است و هزاران کیلومتر مرز مشترک با ایران دارد.
لطفا دروغها را باور نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
از ترکیه که عضوی از ناتو هست بگذریم کل کشورهای عربی خلیج فارس و آذربایجان پایگاه نظامی آمریکا و ناتوست. اکراین کجا ایران کجا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
از کی تا حالا شانگهای همانند ناتو دنبال نابود کردن کشورهای دیگر هست؟
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
بنده خدا می گوید کمتر ناتو اطراف ایران می آید این ها از ترکیه حرف می زنند!
ناشناس
| Austria |
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
توده ای نادان ترکیه مگه هم مرز ایران نیست؟ مگه ترکیه عضو ناتو نیست؟
"جمعیت ایثارگران: قاضی‌زاده هاشمی باید عزل شود!" حتی کمیته امداد به آنها کمک مالی می کند که ما راضی به این حاتم بخشی ها نیستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
کمیته امداد در کشورهای دیگر ربطی به کمیته امداد ایران ایران ندارد و پول ها به آنجا نمی رود مگر این که درخواست بشود و حساب جداگانه برای آن کشورها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
چرا بودجه بنیاد شهید را برای قاتلان عراقی شهدا و

جانبازان و ایثارگران عزیزمان هزینه می کنید ؟

ایا این بود مراقبت از سفره انقلاب!!!!!؟؟؟

قاضی زاده هاشمی، ( مرد سفره تکان ) حتما

باید عزل و اخراج گردد
مگر قرار هست برای کشته شده های جنگ ایران و عراق خانه ساخته شود؟
حتی در همان جنگ ایران و عراق خیلی از عراقی ها برای ایران جنگیدن
حسین شریعتمداری بعد از ده روز خواب نما شدش. برو بخواب لحاف سرد نشه
برجام خیانت بوده و هست چون در مورد آب و خاک کشور صحبت و توافق می شود تازه تحریم هم دوباره اعمال خواهند کرد
قانون صیانت یک بحث حاکمیتی هست که باید زودتر اجرا می شده
جهت اطلاع بسیاری از شهدای عراقی در هم رزمی نیروهای ایرانی در جنگ با داعش و امریکا شهید شدن
لطفا آدرس غلط ندهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
عراق ۵ برابر ایران الان دارد نفت صادر میکند

شهدای عراقی برای مبارزه داعش در عراق شهید شدند

چرا ما با این اوصاع اسفبار هزینه های انها را بپردازیم ؟

مگر عراق خسارات ۲۰۰۰ میلیارد دلاری تجاوزش به ما را

تسویه کرده است ؟

شاید هم کایه بزرگی زیر نیم کاسه است!!!!!!!؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
مگر قرار هست رایگان ساخته شود؟ چرا حرف رو هوا می زنید؟
یک وجب خاک ندادیم چون مذاکره نکردیم چون رو پای خودمان ایستادیم چون به قول های شرق و غرب اطمینان نکردیم ولی الان چی؟ راه اوکراین در پیش گرفتید و از اوکراین و قبل آن لیبی و عراق درس بگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
یا آغازاده کاسب تحریم ساکن کانادا امریکا هستی ؟؟؟

و یا بیسواد و دنباله روی کور کورانه هستید ؟؟
استیضاح وزرا که چند ماه بیشتر سرکار نیامده یک بحث انحرافی هست و معلوم نیست دنبال چی هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
یک چهارم زمان قانونی شان کار کرده اند

دیگر می خواستید پس کی دولت کاری بکند ؟

هنوز بدهی ۴۵۰ هزار میلیارد تومان به صندوق تامین اجتماعی را تسویه نکرده و میلیونها خانواده حداقلی بگیر در رنج و عذاب و بیماری و فقر دارند سر میکنند
خجالت نمیکشه نماینده مجلس برآمده از رای اقلیت که اینطور دفاع می کنه از رانت فرزندش که دامپزشکی = پزشکی
تغییر رشته و انتقال فرزندان هیات علمی کاملا غیر قانونی است کاش ایشون (ویس کریمی) به قانون یه نگاهی می انداخت که ببند این کار برخلاف بند ۹ اصول سوم و نوزدهم و بیستم قانون است.
دیوان عدالت اداری بار ها امتیاز رانت خوار و ویژه خواری های امثال شما را گرفته است ولی چون شما ها قدرت دستتونه باز اجراش کردین
ما چقدر بدبختیم در جنگ هم کشته دادیم هم مقصر نبودیم ولی باید بریم کمک بازماندگان قاتین شهدای خودمون که اونها هم شهید هستند ( عجب )
آمریکا و اروپا دارن در برابر ایران تسلیم میشن
یعنی چی؟!
روسيه نبايد در مسيله توافق ايران به غرب به دنبال تثبيت قراردادنفت وگاز ايران با خودش باشد
ايران بايد بدون واسطه بتوانند در تمام قرارداد ها منجمله قرارداد هاى نفتى شركت كند
اینجانب کامنت بیات
ضمن احترام فراموش نکنید بخش بزرگی از مخاطبانتان به خاطرانتشار کامنتهایشان است .
پس لطفا نه سانسور نه مثله نه تاخیر !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
من هم همین طور؟؟؟؟؟
یه نگاه به اقتصاد بکنید
اونوقت میفهمیم که آمیکا و اروپا دارن تسلیم میشن
خخخخخخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
خخخخه
شما یک نگاه به اقتصاد ایران در 100 سال اخیر بیانداز اول!
یعنی ایشان می فرمایند 8سال قرارگرفتن در بالاترین مقام اجرایی کشور و در این 8سال کشور را به خاک سیاه نشاندن زمان کمی می باشد. آقای داوری اگر فکر می کنید با این حرف ها می توانند خود را از شراکت در این بدبختی ها که برای ملت رقم زدید تبریه نماید زهی خیال باطل.
نماینده محترم مدعی شده اند که انتقال فرزند دردانه ایشان هیچ ربطی به روابط سیاسی ایشان نداشته بلکه از سهمیه اعضای هیئت علمی بوده است و خودشان هم میفرمایند عادلانه نبوده ولی قانونی بوده است . حال بفرمایند در کجای قانون و یا دستورالعمل باید با شحض وزیر مکاتبه میشده و دستور طلائی گرفته میشده است؟ انتقال فرزندان اغضای هیئت علمی با فرم خاص و برابر روش جاری ابلا؛ شده انجام شده و نیاز به نامه فدایت شوم نداشته است این نمایند که باید خد اقل اکنون که انتخاب شده در دوره نمایندگی از درغ گوئی پرهیز کند که متاسفانه شان خود وجایگاه شغل نمایندگان را رعایت نمیکند و رفتار ایشان بنوعی اهانت به مجلسیان است ولی افسوس که سایر نمایندگاه هم اغلب رفتار مشابه دارند وجرات اعتراض به این باند ها ندارند .
کریمی قدوسی: در آستانه تسلیم آمریکا و اروپا هستیم
اوه هه هه تسلیم اونا!۱ یا پذیرش شرایطشون از جانب ما
اگر احمدی نژاد نفوذی هست چرا با ایشان مماشات میکنید آنهم کسیکه هشت سال ریس جمهور کشور بوده ،دریک دادگاه علنی محاکمه اش کنید که خیال همه راحت شود.
کریمی قدوسی! تو چی هستی؟ خوب در اینه نگاه کن‌ببین چه می بینی. این برجام همان برجامی است که ظریف و تیمش در مورد ان با غرب مذاکره کردند ولی تو حتی انقدر سواد نداری که ان پی تی رو درست تلفظ کنی. تو نه به اندازه ظریف سواد داری نه به فکر منافع کشور هستی.
اطلاعیه وزارت کشور درباره «مِلک» جنجالی وزیر سابق ) خودشون به خودشون حمله می کنند و شایعه می سازند !! بابا به این ...یاداوری کنید که درسته که رحمانی فضلی وزیر کشور روحانی بود اما فرایند انتخابش کاملا تحمیلی و از طرف خود همین تندروها بود
تغییر رشته نا عادلانه‌ اما قانونی
تفاوت حقوق و دریافتی ناعادلانه اما قانونی
حقوق حق جلسه حق ماموریت پاداش نا عادلانه اما قانونی

مخالفت با همسان سازی و هم‌ترازی و رتبه بندی از سنگر و جایگاه کاملا قانونی

تبعیض و بی عدالتی کانالیزه شده و کاملا قانونی
کار آقای قاضی زاده هاشمی در امضای تفاهم نامه باطرف عراقی خیلی زشت و زننده می باشد.ایشان با چنین افکاری می خواستند رییس جمهور ایران شوند!!!
اگر ما بمب اتمی داشتیم صدام جرات حمله به ما پیدا نمیکرد و برای دفاع از کشور صدها هزار نفر از مردم ما شهید نمیشدند و بمب شیمیایی روی سر مردم ما ریخته نمیشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
اگر اونم داشت چی؟
چون قشنگ سناریو جنگ را جوری تنظیم کردند که ذخایر هر دو کشور ایران و عراق را خالی کنند... همانطور همه مشاهده میکنید، قدرتمند ترین و ثروتمند ترین کشور عربی آن زمان یعنی عراق را 0 کردند و ایران تازه انقلاب شده با ذخایر سلاح و ارزی و موجی از افراد تحصیل کرده را نیز 0 کردند. بعد از 8 سال هم تمام شد 0 بر 0
جایی که احکام اسلام به نفع باشد اسلام، جایی که قانون به نفع باشد قانون و جایی که هیج کدام به نفع نباشد به زور توسل جستن شده شیوه مسئولین کشور. مرد ناحسابی پسرت از دامپزشکی رفته پزشکی!!!!! قانونی بوده؟؟؟؟ اونوقت فردا شازدت قراره طبابت کنه؟؟؟؟؟ بعد تو نماینده مجلس یک کشور اسلامی هستی و داری برای مردم قانون وضع میکنی؟؟؟؟ ؟ بعد تو از چی قراره صیانت کنی؟
ماهاتیر محمد مملکتش رو اباد کرد اما امثال صدام و این زلسنکی ویرانه تحویل میدهند، مردک ساده، بجای ارتباط سالم با همسایه، سعی کرد جزء اردوگاه دشمن همسایه خود وارد بشه و نهایتا مملکتش رو بد بخت کرد.
چون عراق زورش به ایران‌نرسید ویک قدرت ضعیف بود
آقای داوری اگر از ملت ایران خجالت نمی کشید حداقل از درگاه خدواند متعال شرم کنید. شما و تمام اصولگرایان (بدون استثناء ) مدت 8 سال مردم را با انتخاب صد در صد نادرستتان به روز سیاه نشاندید حالا به راحتی از او برائت می جوئید و حتی تهمت هم می زنید. واقعاً شرم کنید.
وقتی مسئله خاک وحاکمیت ملی در میان است وکشور مورد تجاوز نظامی قرار میگیرد تمامی ناراحتیها ومشکلات کنار گذاشته میشود ما شاهد بودیم که کشورمان مورد هجوم صدامیان قرار گرفت شهرهایمان بمباران شد قسمتی از خاکمان اشغال و ویران شد بعنوان یکی از سربازان آن زمان شاهد بودیم که عزم همه برای آزادسازی خاک کشورمان جزم شد وبا اینکه از نظر تسلیحات محدودیت وکمبودهای فراوانی بود با بسیج کلیه امکانات ومردم کشورمان چنان جواب کوبندهای به دشمن داد یم که نتوانست دوام بیاورد بی شک اشغال یک کشور دیگر امری خطرناک وغیر قابل قبول ومنجر به شکست متجاوز است وبدینسان خوشبختانه تمامی خاک کشورمان آزاد ومتجاوز ین عراقی سرجای خود نشانده شدند
احمدی‌نژاد بزرگترین پروژه نفوذ ذر جمهوری اسلامی بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خوب چه کسی باید مقابل این نفوذی بایستد ؟ اگر از روز اول به توضیحات شناسنامه این نفوذی دقت می شد اینهمه گرفتاری درست نمیشد !
این آقای داوری به چه مجوزی در بی بی سی از طرف مردم ایران صحبت می کند ؟ چه کسی به او همچین اجازه ای داده ؟؟
چون خائنان مملکت رو به بلوک شرق نفروختند، به بلوک غرب هم.
جناب کریمی قدوسی عزیز
شاهنانه آخرش خوش است
پس منم قائل به آزادی بیانم ولی باید کیهان توقیف بشه :))
سلام.احتمالا شهدای عراقی شهدای انتفاضه و شهدای درگیر با داعش و ...باشند نه سربازان صدام.فکر نمیکنم مسیولین عراقی سربازان صدام را شهید حساب کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
فرض کن آنها باشند به ما چه ربطی دارند که برایشان خانه هم بسازیم وقتی حداقل در 15 استان کشور فقر مطلق بر جامعه حاکم است؟
تاثیر فضای مجازیست که وزیر کشور سابق مجبور به تخلیه ویلای لاکچری و یا توضیح نماینده در مورد تغییر رشته تحصیلی فرزندش شده و مردم متوجه تخلفات قانونی مسؤلان شدن
چون ایران یک کشور اصیله مثل کشور هزار ملیتی اوکراین نیست که کسی غیرت نداشته باشه رو وطنش
به نظر بنده،هرچه حسنی بر مدارشریعت بگه،عکسش درست و حقیقته
کریمی قدوسی چقدر خوشحاله
قابل توجه کریمی قدوسی! ادم های کوچک با تحقیر ادم‌های بزرگ ، بزرگ نمی شوند.
چرا ایران خاک نداد در جنگ
برای اینکه اون موقع همه میگفتن ایران
ولی الان میگن فارس
خدایا : چرا هیچی و هیچ کس سر جای خودش نیست؟ طفلک ایثارگران و خانواده های شهدا از دست امثال قاضی زاده هاشمی چه میکشند؟ خدا بهشون صبر بده !
چرا بعضی ها از مذاکراتی که به نفع ایران و ایرانی هست می ترسند هنوز که یک بند از مذاکرات رسانه ای نشده شما چه جوری می گویی ما به غرب تسلیم شدیم در حالیکه شما به قرارداد های ایران و چین یا ایران و روسیه واکنش نشان ندادی می دانم بعضی ها به اسم تحریم ایران و ایرانی را غارت می کنند شما واقعا اگر دلسوز ایران و ایرانی هستی کاری کن که تحریم ها رفع شود یا واقعا کاری کنید که تحریم ها بی اثر شود تا الان که ما غیر از شعار های الکی هیچی از شما و امثال شما ندیدم دور زدن تحریم ها هم مفت فروشی نفت سرمایه ملی ایران است که همیشه یک عده دلال سود می کنند اگر یکی مثل اون آقا و اون خانم پول دلالی نفت را بالا نکشد
اقای داوری فکر کرده با این حرف ها میتونه از بزرگی احمدی نژاد چیزی کم کنه. یکی نیست بگه تو مشاورش بودی و یکی از دلایل کسری های دولت ایشون بودن امثال شما در مقام مشاور بود. حتما دورویی و نفاق اقای مشاور درس عبرت دیگر مسولین خواهد شد. گدایی توجه ایشون کاملا مشهود هست و شما هم قند تو دلتون اب میشه ولی مردم هسیارتر از این حرفها هستند. الان هم همان دورویی و نفاق را برای دیگر مجموعه ها داره استفاده میکنه .
جمعیت ایثارگران: قاضی‌زاده هاشمی باید عزل شود!
باید اعدام شود.
قراره شهدای عراقی که در جنگ با ایران کشته شدن توسط بنیاد شهید ایران صاحب خونه و امکانات بشن
آخر نسلی تربیت شده بود که گذشتن جان برای سربلندی ایران یک افتخار بود شما زندگی نامه بعضی از این شهدا را می خوانید می بینی بعضیا توی کشورهای غربی بهترین شغل را داشتند و به بعضیا شغل های خوبی پیشنهاد می شد که بیایید به این کشور ما به شما این شغل و مقام را می دهیم همه چیز را پشت سر می گذاشتند و می آمدند برای ایران توی جبهه می جنگیدند مقایسه کنید با الان
جمعیت ایثارگران: قاضی‌زاده هاشمی باید عزل شود!
ایشان شکر خورده و باید اعدام شود.
واقعا نمی دانم چی بگم. شهدای عراقی همانهایی هستند که جوانهای با ما می جنگیدند و جوانان ما را شهید کردند. یعنی می شود دو طرف یک جنگ هر دو شهید باشند و هر دو به بهشت بروند؟ جواب مادران شهدا را چه می دهند؟. برای مسئولین ما هدف وسیله را توجیه می کند.
خب وقتی پاسپورت یه جایی رو میگیری و میشی شهروند اون کشور، طبیعتا تو شرایط بحرانی که سربازی اجباری میشه مثل شهروند خودشون رفتار میکنن باهات. همونطور که زمان آرامش و صلح از تمام امکانات شهروندان اوکراینی برخوردار بودن.
سوال اساسی اینست که اگر قرار برتوافق بود چرا درهمان دوره روحانی این توافق اجرایی نشد تا جلوی خسارت و ضرر بیشتر گرفته شود؟!!!
این یک دروغ شاخدار هست که ایران یک وجب از خاکش را نداد، قطعنامه رو که امضا کردند کیلومترها از خاکش رو داده بود، و بعد از تهاجم امریکا به عراق، عراق پاش رو پس کشید وگرنه این که ایران یک وجب از خاکش رو نداد کاملا کذب است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
یعنی ماندم این چیزها را خودت ساختی یا کسی یادت داده
دروغ به این بزرگی را نگو هیچ وقت
عزیز دل برادر جمعیت ایثارگران عزیز یعنی واقعا شما نمی دانید که موسسه شهدای عراق مربوط به شهدای عراقی اعم از محاهدین عراقی در کنار رزمندگان ایرانی ودردجنگ با داعش است ونه سربازان عراقی در جنگ با ایران.واقعا که فاین تذهبون؟؟؟
کوشکی یعنی نمیداند که ، مبادله پولی خارجی کشور مربوط به تصویب اف ای تی اف است که خودتان و دوستانتان مخالفت کردید !!!!!؟؟؟؟

جناب کریمی قدوسی ، شما و دوستانتان بخاطر مخالفت با دولت روحانی در کار امضاء برجام و تصویب اف ای تی اف مخالفت کردید

والا پارسال توافق شده بود و اینقدر مردم عذاب نکشیده و کشور اینقدر هزینه و تاوان نداده بود

جناب داوری مردم خوب میدانند که شما و چندین معاون و مشاور احمدی نزاد مقصرین واقعی بودید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
ما یادمان نرفته اف ای تی اف در زمان احمدی نژاد تصویب نشده بود ولی با بانک های بزرگ دنیا هم مبادله می کردیم
مگر فقط پسر من تغییر رشته داده است؟ تقریبا بیشتر فرزندان دوستان هیئت علمی این کار را کرده‌ و همین الان هم انجام می‌دهند!
اعضای هیات علمی بخصوص در شهرستانها به صرف اینکه هیات علمی هستند همه کاربرای تغییر رشته ودانشگاه فرزندانشان میکنند و بخصوص اگرپزشک باشند براحتی برای فرزندانشان معافیت پزشکی میگیرند یکی از اقوام ما که پاتولوژیست هست بااستفاده از نتیجه ازمایشگاهی یک بیمارسرطانی براحتی برای پسر خودش معافیت پزشکی گرفت به بهانه اینکه سرطان دارد !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
چی بگم که سانسور نشه
تهاجم و اشغال اوکراین فقط برای ما یک برکت داشت !!!!

که دیگر همه ماهیت و خط و ربط کیهان شریعتمداری و

رفقای ایشان را شناختند ، و چون قبلا فقط یک اقلیتی

میدانستند !!؟
شما نمیدانید چون شهید ندادید جوان ندادید قدر جوانان را نمیدانید آن پدر روستایی مادر حاشیه نشین میداند
اگر موسسه ی شهدای عراق فقط از شهدا و جانبازان بعد از سقوط صدام حمایت می کند اشکالی ندارد آنها هم مثل ما با داعش و آمریکا جنگیدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
همه جورش اشکال دارد
به زودی زود خواهید فهمید این پوتین چه آدم کثیفی هست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
ما که از اولش هم میدونستیم
عجب! جناب پوتین برای دفاع از خودش به یک کشور دیگر حمله می کند و روزنامه پر تیراژ کیهان حمایت!!! عجب روزگاری شده.
در همان حال که پوتین با بنت دست دوستی می فشارد، حسین شریعتمداری از پوتین حمایت می کند.
روسیه نگران سهم خود از ‎#ایران است! لارنس نورمن خبرنگار وال‌استریت ژورنال، با انتشار یک توییت، نسبت به درخواست ضمانت‌های بیشتر توسط روسیه از آمریکا جهت تداوم همکاری‌های مسکو با جمهوری اسلامی واکنش نشان داده است.
‏وی توییتی را به نقل از سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه با این مضمون بازنشر کرده است: مسکو از آمریکا ضمانت‌های کتبی می‌خواهد مبنی بر اینکه تحریم‌های روسیه به همکاری ما با جمهوری اسلامی آسیب نمی‌زند!

‏منظور لاوروف اینه اگه اجازه بدین ما از طریق ایران تحریمایی که بخاطر اوکراین شدیم رو دور بزنیم، اونوقت ما اجازه میدیم جمهوری اسلامی توافق رو امضا کنه
بله جناب نماینده، آقای قاضی زاده هاشمی، وزارت کشور؛
به همت شما و امثال شما بی عدالتی و نقض حقوق مردم در این کشور کاملا قانونی شده، طوری که اگر کسی راجع به این بی عدالتی ها شکایت کنه، خودش محکوم میشه. مثل قانون عدم تجسس در اموال مسئولان، حقوقهای نجومی و انواع و اقسام سهمیه ها و رانتها که همه شون بی عدالتی محض هستند، اما چون از مردم و اموال اونها هزینه میشه هیچ اشکالی ندارند و کاملا قانونی هستند.
آقای دبیر کمیسیون طرح صیانت :
از این شفافیتی که اسم بردی و پسرتان از رشته دامپزشکی مازاد رتبه چند اومده پزشکی خونده !!!
میدونی حق چند نفر با این کار به اصطلاح قانونی ضایع و حق الناس را پایمال کردی !!!
کجای دنیا اینطوری حق ها پایمال میشه با قانون بی قانونی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دلار بزودی به زیر ۱۴ هزار خواهد رسید ،
نفت ۱۲۰ دلاری
درآمد سرشار ارزی
تگ نرخی شدن ارز
حدف ارز ۴۲۰۰ تومانی
اگه رفع تحریم ها صورت بگیرد که بدون شک ریال جای دلار را خواهد گرفت و دلار ۳ هزار تومان در دسترس است
عراق را با روسیه مقایسه میکنی!!!
فرزند اعضا هیات علمی چرا باید بتونن تغییر رشته بدن ولی بقیه نه
بیچاره احمدی نژاد کلی زحمت کشید مسکن مهر فقط یکیش بود.
سفیر ایران در اوکراین گفت: تعداد قابل توجهی از ایرانی‌های مقیم اوکراین امکان خارج شدن از خاک اوکراین را ندارند.منوچهر مرادی سفیر ایران در اوکراین در صفحه شخصی خود نوشته که «تعداد قابل توجهی از ایرانی‌های مقیم اوکراین به دلیل این‌که پاسپورت اوکراینی دارند
خوب براشون پاسپورت ایرانی صادر کنید
كريمى قدوسى تو هپروت است
آقای ویس کرمی همپالگی های شما قبلا رانت را به قانون تبدیل کرده اند تا شما اکنون بتوانید به همین راحتی گردن کلفتی بفرمایید...
اگر امثال فرزند شما لیاقت داشتند خودشان در پزشکی قبول میشدند نه با زور دگنک همقطاران شما
همه مثل همید!
تسلیم آمریکا؟؟ خب چرا مذاکره کردید؟ صبر میکردید کامل تسلیم بشن تحریمارو بردارن
ویلای لوکس ....ملک سازمانی ....شماها کی هستین ؟
اگر ترکیه هم درگیر جنگی شود و فراخوان سربازی دهد، ایرانیان مقیم ترکیه باید زیر پرچم آن بجنگند
من خودم قول میدم یک نوشته از آمریکا و اروپا بگیرم که تسلیم ما شدن و شکست خوردن و اقتصادشان نابود شده ،خوب الان شما راضی میشی
خطاب به ویس کرمی:
جامعه به توئیت شما، واکنش نشان داد و دلیلش هم روشن است. ولی ما کسانی را داریم که به خاطر یک توئیت، 4 سال باید زندان تحمل کنند. توئیت حاوی یک فراخوان برای روشن کردن شمع در محل یک سانحه است.
قبلا هم از این موارد داشته ایم، آقایی که متهم بود به آزار نوجوانان نخبه ی قرانی، از سوی دادگاه تبرئه شد ولی جامعه او را تنبیه کرد. او که روزی قاری مجالس بسیار مهم بود الان دیگر جایی نه در جامعه و نه حتی در سطح مجامع و مجالس رسمی ندارد.
نکته: آقای ویس کرمی اگر تجربه ی تلخ واکنشها به توئیتش نبود، احتمالا در واکنش به رسانه ای شدن نامه تغییر رشته فرزندش، ادبیاتی بهتر از آنچه در توئیت به کار برده بود استفاده نمی کرد.
ربط بی ادبی شما به طرح شفافیت چیست؟ اینکه شما اصطلاح غلط و دور از ادب ِ خود را به فردی جعلی (رئیس خیلی قبل سازمان سیا) نسبت میدهید ربطش به شفافیت و پاسخگویی چیست؟ اینهمه طرح صیانت نقد شده، اصلا کجا نامی از شما آورده شده است؟ اصلا فرض کنیم که آن آدم وجود داشت و آن حرف را هم زده بود، چرا باید الگوی کلام شما به جای بزرگان دین اسلام و فرهنگ و ادبِ غنی ایران، رئیس قبل سازمان سیا باشد؟ نقد صورت گرفته بر شما، بر ادبیات شماست.
*
اینکه می گویید شاید عادلانه نباشد اما قانونی است، خب حقوق های نجومی هم قانونی بودند، ولی به دلیل عادلانه نبودن به آنها اعتراض شد. خرید چند هزار سکه و چند صد دستگاه خودرو و چند ده واحد مسکونی به صورت یکجا هم قانونی بوده، اما به دلیل عادلانه نبودن متوقف شد و بسیاری از متدینین علیرغم داشتن مکنت و ثروتِ کافی برای انجام این امور به آنها ورود نمی کنند. چون همنوعشان برایشان مهم است. می گویند اگر کاری کنیم که قیمت ها بالا برود و به فقرا فشار بیاید خلاف عدالت است. اینکه فردی با درصد های پسر شما از مازاد دامپزشکی به پزشکی می آید این بازی با جان مردم است. این بچه از پسِ درسهای دبیرستان به درستی بر نیامده و حالا قرار است به جای اینکه طبیب حیوانات باشد، با بهره گیری از قانون، بشود طبیب انسانها. درصدهای فرزند دلبندتان در ذیل نامه آمده، آنها را دیده اید؟
با درصدهای عمدتا زیر60 درصد فرزند شما دکتر می شود؟!!!!
اینجا پای جان مردم در کار است و عدالت باید برای شما بر حق قانونی تان ارجحیت می داشت. شاید نشود امثال شما را در دنیا پاسخگوی این رفتارها و سخنان تان کرد اما آخرتی هم هست جناب نماینده.
سنگ بزرگ نشانه نزدن هست
حق ایثارگران را نمیدن میخوان برا شهدای عراق خونه بسازن
چراغی که به منزل روا به مسجد حرام است
محض اطلاع صدها کیلیومتر مربع از خاک ایران بعد از جنگ در اشغال عراق بود و اگر درایت آیت الله هاشمی و حماقت صدام در حمله به کویت نبود تا با تخلیه اراضی اشغالی خیالش از بابت شرق راحت بشه و تمرکزش را بر جبهه جنوب و کویت بزاره چه بسا تا امروز هم در اشغال می ماند
از جوک گویی های خطرناک کیهان که بگذریم در انبوه خبرهای کشور غوطه ور شده می بینیم به به چه انسان های متخصص و حرفه‌ای کشور رو اداره می کنند ولی از همه جالب تر اظهارات گاه و بیگاه کوشکی است اخه شما چه کاره حسنی که نتايج مذاکرات رو می رسونن دستت استااااد!!!
اما مردان اکراینی به جنگ پشت نکردن وهمین طور که می بینیم اکثر کسانی که اوکراین را ترک کردند زنان وکودکان وسالمندان وافراد خارجی هستن و فراموش نکنیم ما در جنگ تحمیلی با ارتش متزلزل عراق روبه رو بودیم اما اکراین خلع سلاح شده با ارتش بزرگ یک ابر قدرت نظامی تا دندان مسلح !
جناب عبدالرضا داوری وتمام دوستان وحامیان دیروز ودشمنان امروز احمدی نژاد آیا فکر نمی کنید یک معذرت خواهی بسیار بزرگ به کسانی که سال ۸۸ به انتخاب مجدد این آقا اعتراض داشتند وآنها را فتنه گر نامیدید وهمچنان در حصرند اما همین احمدی نژاد آزادانه می گردد و شائبه پراکنی می کند بدهکارید؟!!
احمدی‌نژاد بزرگ‌ترین پروژه نفوذ اسرائیل در جمهوری اسلامی بود که البته خنثی شد ?!!!
پیدا کنید پرتقال فروش را ...؟!
اقای کرمی خودتان گفته اید که ممکن است که این کار غیرعادلانه باشد ولی قانونی میباشد .اولا شما اگراین کار را غیر عادلانه میدانید که واقعا هم غیر عادلانه ست . حد اقل خودتان نمیبایست دست به تغییر رشته پسرتان میزدید وبعد هم که نماینده شدید میبایست در جهت رفع این تبعیض اشکار اموزشی گام برمیداشتید.شمایی که انقدر حساس هستید که در مقابل مخالفان طرح صیانت اینچنین عکس العمل نشان میدهید چگونه این بی عدالتی اشکار را برخود هموار میکنید
خیلی روشن و معلوم چون مردمانی بود ن از هر طیف زبان دین و آیین ولی در مقابل دشمن در کنار هم وپشت به پشت در مقابل ارتش عراق ایستادن مقاومت کردن و نام ایران در تمام دنیا به سرزمین مقاومت ایثار معروف شد
آقای قدوسی لطفاً در انتخاب واژه ها دقت فرمایید و نگویید تسلیم بلکه بگویید توافق ( در آستانه توافق امریکا و اروپا هستیم)
احمدی‌نژاد بزرگ‌ترین پروژه نفوذ اسرائیل در جمهوری اسلامی بود
اي کاش تمام رئيس جموهر ها مثل ايشان کار مي کردند و نفوذي بودند
این کریمی قدوسی افغانی باید به جون عمه اش قسم بخوره تا مردم 10درصد حرفهایش را قبول کنند . 90 درصد حرفهایش مهملات هست
اقای ویس کرمی خجالت خجالت مجلس انقلابی خجالت خجالت مجلس صیانتی خجالت خجالت
احمدى نژاد هنوز خنثى نشده و شايد هرگز نشه
از کریمی قدوسیو سایر کاسبان تحریم خواااهش می کنیم درباره مذاکرات و توفقات برجام اینگون سخن نابجا و نسنجیده نگوویید. مرم ستمدیده ایران سااالهاااست که تاوان امثال شما را داده اند. دیگر جانی ندارند که توافقی نباشد و تورم و تحریم ادامه داشته باشد.
سکوووت کنید...
افرین کریمی قدوسی! می بینم که اروپا و امریکا رو فتح کردی. مونده مریخ. مریخ رو هم که بگیری دیگه از تو گل پسرتر نداریم.
چه قانونیه که به نفع خودشون وضع میکنن و کار خودشونو جلو میبرن بعد قانونو باطل میکنن
، آمادگی خود را در جهت رتق و فتق امور شهدای عراقی (قاتلان فرزندان ملت شریف ایران) اعلام کرده اید؟ چطور می خواهید جواب شهدا را بدهید؟
سلام فکر کنم فعلا دیر وقته چون حتما آنها از بودجه بنیاد هم استفاده می‌کنند و قبلا دستورات صادر شده است
این کریمی قدوسی حرف نزنه کسی بهش نمیگه .
«داوری:احمدی‌نژاد بزرگ‌ترین پروژه نفوذ ذر جمهوری اسلامی بود» هر چه زمان میگذرد به تیزهوشی و ذکاوت آیت الله هاشمی رفسنجانی بیشتر پی میبرم. ایشان زودتر و بسیار به وقت از نااهلی احمدی نژاد خبر دادند. اما گوشی نخواست که بشنود و حالا دیگر...
"...گفتنی است در تفاهم نامه ای که معاون رئیسی دو روز قبل با نماینده کشور عراق امضا کرده، آمده است:
طرف عراقی از ایران نیز خواسته در زمینه ساخت شهرک‌های مسکونی در عراق برای موسسه شهدا و جانبازان این کشور اقدام کند ..."

آیا واقعاً ما برای خدمت به اعراب کشور های منطقه آفریده شده ایم؟؟؟؟؟؟؟
در پاسخ به خانم لبافی خواستم بگویم ما در جنگ در مقطعی خرمشهر را از دست دادیم ولی با غیرت رزمندگان اسلام آن را پس گرفتیم که سوم خرداد هرسال سالگرد آزادسازی خرمشهر است .
احمدی‌نژاد و بزرگترین نفوذی!!چیا که نمی‌شنویم چه خبره تو این مملکت؟ . بعد خنثی شد؟!! یادت رفته هشت سال رئیس جمهور بوده این بابا.
کریمی قدوسی فکر میکند که برجام دیگری نوشته شده که موجب تسلیم امرریکا و اروپا میشود . نه عزیز متن همانی است که دوره قبل نوشته و امضا شده . چقدر بی انصاف هستید که ان برجام را خیانت و تسلیم به غرب تلقی کردید و الان همان نوشتار و برجام را عامل تسلیم اروپا و امریکا.
صد سلام به ظریف که حقیقت ماجرا را گفت که روسها در مذاکرات کار شکنی می کردند و حالا صحت حرفهای دلسوزانه بخوبی اثبات شد
نمی دانم نظر حاج حسین چیست با آن همه حمایت از روسیه
تا جایی که بند اطلاع دارم فقط جابجایی دانشگاه برای بچه های اعضای هیات علمی مجاز است بدون تغییر رشته.
ضمنا کسی که نماینده میشه اصطلاحا باید پیه همه چیز را به تنش بماله. یعین چه که من رایم را شفاف اعلام نمی کنم چون میترسم؟
اقای ویس کرمی همه در مقابل قانون برابر اند فقط بعضی ها برابر ترند
به نظرم مقایسه جنگ هشت ساله ایران وعراق با جنگ فعلی بین اکراین و دومین قدرت نظامی دنیا اشتباه هست.
ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله حتی یک وجب خاکش را نداد ولي آيا هزينه خونهايي كه ريخته شده ويرانيهايي كه شده رو دريافت كرد همين الان پس از 30اندي سال شهر خرمشهر كه در قبل از جنگ واقعا خرمشهر بود و الان ويران شهر ميباشد و اثار جنگ هنوز ديده ميشود. را توانستيم بازسازي كنيم.
آمریکا و کشورهای اروپایی قدرت اقتصادی خودشون رو از دست دادن.چیز خاصی تولید نمیشه. فقط هنوز قدرت پولی دستشونه و قدرت تلوزیون و اینترنت. این دو تا رو هم امیدوارم بزودی از دست بدن. و خب دارن همه کاری میکنن که کامل نابود نشن. الان چین و آسیا و برزیل و بقیه قدرت هستن. اینترنت رو هم از آمریکا و اروپا بگیرن،اروپا و آمریکا میشه یک کشور معمولی.و خب دارن به آب و آتیش میزنن که اینجور نشه. دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره این جریان. نوارها و عاشق های آمریکا و اروپا هم ناراحتن اربابان خداشون یعنی آمریکا و اروپا در حال ضعیف شدن و نابودی.برین یه ارباب دیگه پیدا کنین عزیزان نوکر و برده. شکر خدا اربابان در حال احتضار.
سوال بزرگتر و مهمتر اينه كه چرا وزارت كشور بايد يك ويلاي مجلل اينچنيني داشته باشد!؟
از آقازاده های اوکراین رفته چه خبر .. خوبین شما، بابا نگذاشت اینجا خدمت بری رفتی اروپا عشق و حال .. حالا باید با چریک های روس بجنگی برادر... خوش باشید
بنده هم دل خوشی از آقایان ندارم و از برخی کارهای این دولت ناراحت هستم اما در مورد تفاهم نامه بنیادشهید با طرف عراقی هنوز مطلبی بروز داده نشده است و نمی دانیم مفاد قرار داد چه است و داده های طرفین قرارداد هریک به چه میزانی است. باید دید طرف عراقی نیز آورده هایش چه می باشد. مطمین هستم متصدیان امور در بنیادشهید آنقدر نااگاه نباشند که بخواهند حقوق خانواده های شهید را به طرف عراقی بدهند ومی دانند در صورت بروز چنین امری چه به روزشان خواهد آمد. هرچند از این آقایان هرکاری که بگویید برخواهد آمد باید منتظرماند تا ببینیم مفاد قرارداد کی منتشرخواهدشد.
یک سول ایا گشورهای دیکر خاکشان را داند در جنگ که ما ندادیم!!!
پاسخ ها
رضا مودی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
آیا کشورهایی که خاک ندادند مانند ما تنها و در تحریم با 40کشور دنیا مستقیم و غیر مستقیم در جنگ بودند ؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
ببین دوست من
همه بدن ما خوبیم
سر هر مسئله ای پشت خون شهدا و خانواده شهدا قایم می شوند و وامصییبتا سر می دهند، اما عملا نه تنها می پذیرند که کشته های عراق هم شهید بوده اند بلکه می روند خانه هم برایشان می سازند.
بیچاره شهدا که به شما اعتماد کردند.
آقای قدوسی اگر امریکا و اروپا در آستانه تسلیم هستند پس چرا شریعتمداری خودشو داره به در و دیوار میزنه.خدایا این کشور را از دست متوهمین رها کن آمین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
آقای قدوسی قبلا که برجام بد بود الان چه جوری خوب شد؟؟؟
قاصی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید ، به عراق رفته و با

مسول بنیاد شهید عراقی ها تفاهم نامه ای برای ساختن

شهرک هایی برای خانواده شهدای عراقی ( قاتلان شهدا و جانبازان ما ) با بودجه بنیاد شهید منعقد نموده است ؟؟

ایا اینکار اآزردن خانواده شهدا و یایثارگران و جانبازان زعزیزمان نتیس ؟ر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
آقای قاضی زاده خیلی کارهای دیگر هم کرده اند که صدایش یواش یواش به گوش خواهد رسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
یه جوری نوشتی که انگار میخوان برای بعثی ها خونه بسازند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
شما فهمیدید
چرا کشور ما برای کشور های دیگر بودجه دارد
اما برای خودمان ندارد.
آقای قدوسی البته اگه روسیه و چین عزیز اجازه بدهند ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
ایران میخواهد قراردادی را منعقد کند اما روسیه از آمریکا تضمین میخواهد که سرش بی کلاه نماند
خدایا ببین کسانی که نماینده ما نیستند چه بر سر ما آوره اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
آقا در مورد روسیه درست حرف بزن مش حسین آقا و کیهانش ناراحت میشوند
آقای داوری دیگه خیلی نامردی این حرف تا که حرف دوست قدیمی و صحبت های کسی که نظراتش به نظر خیلی از بزرگان نظام نزدیک بود بیام بگیم نفوذی اسرائیل ، حیا هم خوب چیزی
آقای قدوسی شما مردم چیز میدونین یا که خودتون را زدین به کوچه ....
ایران پنجاه درصد دریای خزر را تسلیم کرده بفهم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
تو اگر می فهمیدی که اخبار جعلی را تکرار نمی کردی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
حالا همچین دریا هم که نبود و دریاچه بود
تازه آبش هم شور بود
تمیز هم نبود و خزه داشت
چیز مهمی نبود نگران نباش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
اطلاع نداری حرف مفت نزن. حتی زمان شاهنشاه تون هم سهم ایران از دریای خزر 50 درصد نبود
توضیح در مورد اعتراض جمعیت ایثارگران : شهدای عراقی قاتلان فرزندان ملت ایران نیستند . قاعدتاً شهدای عراق به کشته های جنگ با داعش گفته می شود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
شما همین جوری ادامه بدی یه روزی مسئول بزرگی میشی
چون خب بلدی خودت رو به ندونستن بزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
ماله کشی و ماستمالی

عراق الا ۵ برابر ما نفت صادر میکنه

و داعش در عراق بوده

چرا ما باید صورتحساب هزینه های اینها را بپردازیم؟؟
بزرگترین و شگفت انگیز ترین دستاورد دولت آقای رئیسی تا به اینجا ، رضایت آقای کریمی قدوسی و آقای شریعتمداری هست . این دو نفر راضی باشند انگار که کل مملکت راضی هستند !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۵
البته با سفر اخیر بنت به مسکو ، حاج حسین احساس رضایت بیشتری کردند اخیراً
دو مطلب:
1. درباره فرزند آقای ویس کرمی: دیگران کاشتند و شما خوردید، شما می کارید و دیگران می خورند. تا زمانی که نمایندگانی مثل شما قانونگذاری می کنند، در بر همین پاشنه خواهد چرخید. این دور باطلی است که مجلس و نظام در آن گیر افتاده است.
2. درباره اظهارات عبدالرضا داوری که گفته پروژه ی نفوذِ احمدی نژاد خنثی شده. واقعا پروژه ی نفوذِ احمدی نژاد خنثی شده؟ اگر خنثی نمیشد احمدی نژاد قرار بود به کدام پست برسد و چه بکند که الان نرسیده و نکرده؟ احمدی نژاد معمار شکاف بین نظام و هاشمی رفسنجانی بود و حتی معمار شکاف بین اصولگرایان. مگر یک نفوذی چه کار باید بکند که موفق باشد؟
قدوسی اگه اینه چرا پس داری تلاش می کنید برجام به نتیجه برسه و چرا فزندانتون به این کشور مهاجرت می کنند
آقاي پزشكيان وقتي آقاي ظريف ميگه من قرارداد رو نخوندم ،شما داريد اين دورمزاكره رو با دوره قبل يكي مي بينيد؟واقعا چطور شما نماينده مجلس شديد؟
اگر فرض کنیم ادعای آقای دکتر داوری در باب اینکه احمدی نژاد بزرگترین پروزه نفوذ بوده راست باشد باید به ایشان متذکر شویم که قطعا وقتی ایشان عالیترین مقام اجرایی کشور بودند این سخن مصداق پیدا می کند که آن دوره هم به لطف مساعدتها و مشاوره های امثال جنابعالی پروزه نفوذ اجرا شده و حالا که ایشان کاره ای نیستند شما زبان به انتقاد ایشان باز کرده اید که اخلاقا مذموم و ناپسند است مخصوصا از امثال شما
این آقای داوری یجوری از نفوذ حرف میزنه انگار احمدی نژاد از مریخ اومده بوده بعدم غیب شده! اولا: داداش من همین آقای احمدی نژاد از فیلتر همین شورای نگهبان (جنتی و دوستان) رد شد! ثانیا: ایشون که فرار نکرده از مملکت....! اگه نفوذیه بسم الله دادگاهیش کنید و جرمشو اثبات کنید بعدم زندان!
غیر از اینا که گفته شد اگه نتونی اثبات کنی فقط وراجی!
یک وجب خاک ندادیم چون طرفمون عراق بود! اگه طرف جنگمون روسیه بود الان تهران مرز روسیه و ایران محسوب میشد!
نفوذ حزب منفور توده تا کجا !!!!!!!!!
البته بد نيست به اين موضوع هم توجه كنيم كه در اخر جنگ كه عراق پيروزيهاي پي در پي كسب ميكرد ، صدام را براي پذيرش اتش بس و قبول قطعنامه تحت فشار قرار دادند و الا ...
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست