میلی صفحه خبر لوگو بالا
شاتل صفحه خبر لوگو بالا
میلی صفحه خبر موبایل
مدیرعامل ساپکو مطرح کرد

افزایش تیراژ تولید،مسیر اصلی در دستیابی به قیمت رقابتی

مدیرعامل ساپکو افزایش مقیاس تولید را اصلی‌ترین رهیافت دستیابی به قیمت رقابتی محصول خواند و گفت: برای کاهش قیمت تمام شده محصول و هزینه‌های سربار تولید، مسیری جز افزایش تولید نداریم.
کد خبر: ۱۱۰۶۸۷۶
| |
6061 بازدید

افزایش تیراژ تولید، مسیر اصلی در دستیابی به قیمت رقابتی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- عادل پیرمحمدی از تولید به عنوان عامل اصلی و محوری در رشد اقتصادی، توسعه صنعتی، ایجاد اشتغال و پیشگیری از خام فروشی مواد اولیه یاد کرد و گفت: روندی که صنعت خودرو در زمینه تبدیل مواد اولیه به محصول در فرآیند تولید بر عهده می‌گیرد، زمینه‌ساز اشتغال و رشد و توسعه صنعت خودروی کشور است.
وی با اشاره به نیاز بازار ایران به ۱.۸ میلیون دستگاه خودرو در سال اظهار کرد: عدم اهتمام جدی به تولید و تامین نیاز بازار، منجر به خروج منابع ارزی، کاهش اشتغال و افزایش هزینه برای کشور است و با ظرفیت‌سازی بهینه تولید باید از فرصت‌های موجود در راستای رشد و توسعه کشور بهره‌برداری کنیم.
پیرمحمدی با اشاره به برنامه‌های مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در ارتقای کیفیت محصولات افزود: در صنعت قطعه و خودروسازی، اقدامات گسترده‌ای در زمینه استقرار نظام‌های کیفی انجام شده و شرکت ساپکو با بسیج شبکه تامین، برنامه‌های گسترده‌ای در زمینه ارتقای کیفیت قطعات انجام می‌دهد.
وی همچنین با اشاره به عملکرد شرکت ساپکو در حوزه‌های مختلف مالی و حسابرسی، گفت: شفافیت مالی و اقتصادی به عنوان اصلی‌ترین مطالبه حاکمیت، در صدر رویکردهای مالی و حسابرسی ساپکو قرار داشته و این امر در گزارش‌های ارایه شده حسابرسی مشهود است.

میلی صفحه خبر موبایل
اشتراک گذاری
سلام پرواز
سفرمارکت
گزارش خطا
برچسب منتخب
# آتش بس غزه # خروج از ان پی تی # جنگ ایران و اسرائیل # عملیات وعده صادق 3 # مذاکره ایران و آمریکا # آژانس بین المللی انرژی اتمی # حمله آمریکا به ایران # حمله اسرائیل به ایران # مکانیسم ماشه # اسنپ بک
نظرسنجی
از میان 5 بانک و موسسه مالی ناتراز کدامیک عملکرد بدتری دارند؟
مرجع جواهرات
الی گشت