ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

اکثر نماد‌های موجود در سبد سهام عدالت نیز روند رو به رشدی داشتند، به همین دلیل ارزش سهام عدالت با افزایش قیمت مواجه بود و سهامداران سهام عدالت رشد ۰.۶ درصدی را شاهد بودند.
کد خبر: ۱۱۰۳۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰ 08 February 2022

به گزارش بورس تابناک،  امروز از ابتدای معاملات روند شاخص کل بورس صعودی شد و در ۳۰ دقیقه ابتدایی ۵ هزار واحد صعود کرد و از سطح یک میلیون و ۲۸۰ هزار واحد بالا آمد، اما پس از آن روند صعودی شاخص کم رمق شد، بدین ترتیب شاخص کل بورس با افزایش ۶ هزار واحدی (معادل ۰.۵۳ درصد) در نقطه ۱ میلیون و ۲۸۱ واحد قرار گرفت.
امروز نماد‌های «ومعادن»، «فارس» و «وبملت» بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند و «فولاد»، «فملی» و «کالا» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص داشتند.
در جدول پرتراکنش‌ترین نماد‌های بورس شتران صدرنشین است و خودرو و وتجارت در رتبه‌های بعدی هستند.
امروز قیمت سهام تمام نماد‌های گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» افزایش یافت و این گروه سبزترین گروه بازار بود. پس از بانکی‌ها، گروه «خودرو و ساخت قطعات» سبزترین گروه‌های بازار امروز بودند و اکثر نماد‌های موجود در سبد سهام عدالت نیز روند رو به رشدی داشتند، به همین دلیل ارزش سهام عدالت با افزایش قیمت مواجه بود.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۲۸۳ هزار و ۱۸۲ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۶ درصد معادل ۷۱ هزار و ۴۷۳ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۹۰۹ تومان رسیده است.

بازگشت دوباره سهام عدالت به گردونه رشد | ارزش سهام عدالت چقدر شد؟
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل