ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

باتوجه به بازگشت بازار سرمایه به مسیر صعود، ارزش سهام عدالت نیز رشد قابل‌توجهی را داشت. در حالی که شاخص کل بورس تهران ۰.۲۵ درصد معادل بیش از ۳ هزار واحد رشد کرد، قیمت سهام عدالت نیز افزایش ۰.۶ درصدی را به ثبت رساند
کد خبر: ۱۱۰۳۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱ 05 February 2022

به گزارش بورس تابناک، شاخص کل بازار سرمایه از ۱۰ روز گذشته روند صعودی داشت، امروز هم شنبه ۱۶ بهمن ماه شاخص کل بورس افزایش سه هزار و ۲۵۹ واحدی داشت و در نهایت به سطح یک میلیون و ۳۰۴ هزار واحد رسید.
امروز نماد‌های شتران، وبملت، وتجارت، شبندر، ومعادن، شپنا و فارس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. همچنین نماد‌های پارسان، کالا و اخابر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس گذاشتند.
باتوجه به بازگشت بازار سرمایه به مسیر صعود، ارزش سهام عدالت نیز رشد قابل‌توجهی را داشت. در حالی که شاخص کل بورس تهران ۰.۲۵ درصد معادل بیش از ۳ هزار واحد رشد کرد، قیمت سهام عدالت نیز افزایش ۰.۶ درصدی را به ثبت رساند


ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۳۴۰ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۶ درصد معادل ۶۴ هزار و ۶۳۱ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۴۰۴ تومان رسیده است.

رشد ۰.۶ درصدی ارزش سهام عدالت + جدول
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی