بازدید 4602

الحوثی: آمریکا و اسرائیل دشمن واقعی مسلمانان هستند

رهبر جنبش انصارالله یمن در دیدار با هیئت‌های قبایل الجوف و مأرب گفت که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها دشمن واقعی مسلمانان و به دنبال سوء استفاده از مشکلات ملت در راستای تحقق منافع خود هستند.
کد خبر: ۱۱۰۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۴ 02 February 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن در دیدار با دو هیئت قبایل الجوف و مأرب بر ضرورت اطمینان از امنیت و ثبات و غلبه روحیه برادری میان اعضای قبایل تأکید کرد و خواستار اصلاح عمومی در استان الجوف و بهبودی اوضاع امنیتی، ثبات و همکاری بین روسای قبایل این استان شد.

الحوثی تأکید کرد که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها دشمن واقعی مسلمانان و به دنبال سوء استفاده از مشکلات ملت در راستای تحقق منافع خود هستند و اسرائیل و متحدانش ملت یمن را دشمن مشترک خود می‌دانند.

به گزارش المسیره، وی در ادامه با اشاره به بمباران زندانی در صعده از سوی ائتلاف سعودی افزود: چند روز پیش دشمن با حمله به زندانی در صعده جنایتی به صورت عمدی مرتکب شد، هر چند که سازمان ملل و سایر نهاد‌ها از محل زندان این موضوع مطلع بودند.

رهبر انصارالله همچنین به سفر دو روز پیش رئیس رژیم صهیونیستی به امارات پس از عبور از آسمان عربستان اشاره کرد و گفت اسحاق هرتزوگ رئیس اسرائیل به امارات سفر کرد و عربستان حریم هوایی خود را به روی او باز کرد، اما حریم هوایی خود را به روی ملت یمن بسته است.

وی اظهار داشت که دشمنان با عناوین مختلف به دنبال تفرقه‌افکنی بین مردم یمن هستند و این وظیفه ماست که متحد باشیم و تلاش کنیم که کشور در برابر بیگانگان تسلیم نشود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست