بازدید 9895
۶

واردات یک میلیون دوز واکسن آسترازنکا به کشورمان

به تازگی محموله دیگری از واکسن هم به این منظور به کشورمان اهدا گردیده که شامل ۲ میلیون و ۲۰۴ هزار دوز واکسن آسترازنکای اهدایی کشور اسپانیا است و بدین ترتیب مجموع واکسن اهدایی به کشورمان برای واکسیناسیون اتباع به ۳.۲۰۴ میلیون دوز رسید.
کد خبر: ۱۱۰۱۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸ 26 January 2022
تابناک اجتماعی
ساعاتی پیش نود و پنجمین محموله واکسن وارد کشورمان شد؛ محموله‌ای یک میلیون دوزی از واکسن که با هدفی خاص به ایران تحویل شده است.

به گزارش «تابناک»، در واپسین ساعات روز گذشته هواپیمایی در فرودگاه بین اللملی امام خمینی (ره) در تهران به زمین نشست که حاوی محموله جدیدی از واکسن کووید ۱۹ بود؛ محموله‌ای مشتمل بر یک میلیون دوز واکسن آسترازنکا-آکسفورد که کشور لهستان به کشورمان اهدا کرده است.
 
واردات یک میلیون دوز واکسن آسترازنکا به کشورمان

این دومین محموله یک میلیون دوزی اهدایی لهستان به ایران است و پیشتر هم محموله مشابهی در واپسین روز‌های مهرماه به کشورمان رسیده و تحویل مقامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان شده بود، با این تفاوت که این بار با هدفی خاص تحویل مقامات کشورمان گردیده است.

آن گونه که خبر می‌رسد، این محموله واکسن با کمک کمیسیون اروپا و براساس یک توافق دوجانبه به ایران ارسال شده تا صرف حمایت از پویش واکسیناسیون پناهندگان افغانستانی ساکن ایران شود. صرف واکسیناسیون اتباع خارجی ساکن کشورمان که پرشمار هم هستند.
 
واردات یک میلیون دوز واکسن آسترازنکا به کشورمان
مجموع واکسن وارداتی به ایران به تفکیک نوع

این در حالی است که به تازگی محموله دیگری از واکسن هم به این منظور به کشورمان اهدا گردیده که شامل ۲ میلیون و ۲۰۴ هزار دوز واکسن آسترازنکای اهدایی کشور اسپانیا است و بدین ترتیب مجموع واکسن اهدایی به کشورمان برای واکسیناسیون اتباع به ۳.۲۰۴ میلیون دوز رسید.

این در حال است که بر اساس اعلام محمد هاشمی، سرپرست روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان، واکسیناسیون اتباع افغان مقیم ایران خیلی پیش از این‌ها در کشورمان شروع شده و تا اواخر دی ماه، نزدیک به ۴ میلیون دوز به این اتباع تزریق شده است.
 
واردات یک میلیون دوز واکسن آسترازنکا به کشورمان
میزان واردات واکسن به ایران به تفکیک ماه
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
به عزیزان افاغنه از تولیدات خودمون بزنید تا شرط مهمان نوازی را به جای آورده باشیم
به حدی از عزت رسیدیم که واکسن معتبر رو نمی‌خریم؛ بقیه بهمون از ترحم می‌دن.
آسترازنکاهای تحریم شده را به ایران میدهند
پذیرش از دانشگاه سانفرانسیسکو دارم بخاطر نبود واکسن استرازنکا نمیتونم وقت سفارت بگیرم. باید دوز اول دومو زده باشم. فقط اخبار دروغ پخش میکنید. واقعا مارو اسیر گرفتن در ایران. اینجا حق نفس کشیدنم نداریم. میخایم بریم هم واکسن درستو حسابی نمیزنید. جای این چرتو پرتا بگین کجا و از چه تاریخی میتونیم واکسن استرازنکارو بزنیم. دارم دیووونه میشم از دست این مسئولین و سیاستهایشان.... چه گناهی کردیم گیر شماها افتادیم اخه. ..
متاسفانه مرگ و میر واکسن قابل توجه هستش در ایران. خیلیا دارن میمیرن با همین واکسن
پاسخ ها
پویان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
کتی خانم اشتباه تعبیر کردید واکسن به داد مردم رسیده
مثل این که موج مرگ وحشتاک مرداد ماه یادتون رفته؟ فکر کردین چی به داد مردم رسید؟
نکنه فکر کردین ممنوعیت ترددهای بین شهری با خودرو شخصی آمار رو کم کرد؟!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل