بازدید 5421
رئیس جمعیت هلال‌احمر:

درمانگاه هلال‌احمر ایران در کربلا در حال تکمیل است

رئیس جمعیت هلال‌احمر ایران در سفر به کربلا و دیدار با تولیت عتبه حسینی تاکید کرد: تلاش هلال‌احمر، سرعت بخشیدن به مراحل ساخت درمانگاه این جمعیت در کربلا با هدف ایجاد تحول کیفی در ارائه خدمات درمانی به زائران حسینی است.
کد خبر: ۱۱۰۰۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳ 24 January 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ رئیس جمعیت هلال‌احمر به همراه نماینده مقام معظم رهبری با تولیت عتبه مقدس حسینی دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین معزی در این دیدار بر اشتراک فرهنگی میان دو ملت ایران و عراق تاکید کرد.

وی روابط دو ملت را فراتر از سطح جغرافیایی و همسایگی برشمرد و افزود: «هیچ عاملی نمی‌تواند در پیوند ناگسستنی دو ملت خدشه‌ای ایجاد کند.»

دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر نیز گفت: من حامل سلام رئیس‌جمهوری ایران به شما هستم. ارتباط گسترده دولت با کشور‌های همسایه، مورد تأکید و توصیه مقام معظم رهبری است.

کولیوند افزود: با کمک عتبه حسینی به زائران کربلا در مناسبت‌هایی نظیر اربعین حسینی که یکی از گردهمایی‌های بزرگ جهان است، خدمت شایسته‌ای ارائه می‌کنیم. هلال‌احمر ایران با کمک شما، بهترین خدمات‌رسانی‌ها را با کمترین میزان ابتلای زائران به بیماری دارد. این در حالی است که باوجود امکانات بهداشتی بیشتر در مراسم حج، میزان بیماری‌ها در این مراسم زیاد است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به ساخت درمانگاه در کربلا ادامه داد: تمام تلاش هلال‌احمر این است که مراحل ساخت این درمانگاه هرچه زودتر به پایان برسد تا در خدمت زائران بین‌الحرمین باشد.

کولیوند در ادامه افزود: در جلسه با وزیر بهداشت عراق، مقرر شد تا وزارت بهداشت عراق در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در کربلا ورود بیشتری نسبت به قبل داشته باشد تا در کنار تولیت عتبه مقدسه خدمت‌رسانی بهداشتی و درمانی به زائران قوت بیشتری بگیرد.

در ادامه این دیدار «سید جعفر الموسوی» تولیت عتبه حسینی با تأکید بر گسترش همکاری‌ها در رابطه با زائران کربلای معلی گفت: این عتبه برای تقویت همکاری‌ها و توسعه خدمت‌رسانی بهداشتی و درمانی به زائران آماده است.

پایش ۹۰۰ هزار مسافر در مبادی مرزی کشور/ از ۲۹۵ هزار نفر تست کرونا گرفته شد

مهدی، ولی پور، رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: از ٢٠ اسفند ۹۹ تا صبح امروز ۴ بهمن ۱۴۰۰، ۹۰۰ هزار و ۷۴۰ نفر از مسافران ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا کنترل و غربالگری شده‌اند.

در این مدت ۱۷۰ هزار و ۴۲۳ مورد تست فوری و ۱۲۴ هزار و ۹۷۳ مورد تست PCR از مسافران اخذ شده است که در مجموع ۲۹۵ هزار و ۳۹۶ تست را شامل می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل