بازدید 6721

مسمومیت ۱۳ نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی در بندر انزلی

کد خبر: ۱۰۹۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷ 17 January 2022

جانشین فرمانده انتظامی استان از مسمومیت 13 نفر در بندرانزلی بر اثر مصرف مشروبات الکلی خبر داد.

به گزارش خراسان،‌ سرهنگ حسین حسن‌پور در گفت و گو با پلیس افزود: در پی اعلام مسمومیت 13 نفر در بندرانزلی بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان این که ماموران انتظامی شهرستان بندرانزلی با تشکیل اکیپ ویژه به بیمارستان محل بستری افراد اعزام شدند، اظهار کرد: پس از حضور ماموران در بیمارستان مشخص شد 13 نفر به دلیل مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز، مسموم شدند که پنج نفر از آن ها در بخش مراقبت‌های ویژه و پنج نفر دیگر نیز در بخش دیالیز تحت درمان قرار دارند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اعلام این که آن ها بین 19 تا 32 سال دارند، گفت: با توجه به حساسیت موضوع، اقدامات و تحقیقات فنی و پلیسی برای شناسایی و دستگیری عاملان توزیع مشروبات الکلی از همان لحظه ابتدایی آغاز شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تلاش بی وقفه ماموران انتظامی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی، یک نفر از توزیع کنندگان مشروبات الکلی پس از شناسایی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد. تلاش پلیس برای دستگیری متهم دیگر این پرونده ادامه دارد.

سرهنگ حسن‌پور با تاکید بر نظارت بیش از پیش خانواده‌ها بر رفتارهای فرزندان خود ابراز کرد: تشریح پیامدهای سوء مصرف مشروبات الکلی برای نوجوانان و جوانان، توجه به آموزه‌های دینی و گسترش فضاهای تفریحی، ورزشی و فرهنگی در جامعه از دیگر راه‌های پیشگیری از مصرف مشروبات الکلی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها