بازدید 99605
نادیده انگاشتن اظهار نظر صریح رئیس جمهور در ستاد ملی

«ناگهان» نظر وزیر برگشت، سخنگوی ستاد ملی کرونا معرفی و حضور در مدارس «الزامی» شد!

هنوز زمان زیادی از تاکید رئیس جمهور بر پرهیز از اظهارنظر در خصوص کرونا و تفویض این کار به سحنگوی ستاد ملی نگذشته، وزیر آموزش و پرورش صبح در یک برنامه تلویزیونی، یک چیز گفت و شب در برنامه‌ای دیگر در رسانه ملی اظهاراتی کاملا متناقض بیان داشت تا کار بیخ پیدا کرده و یکباره از سخنگوی ستاد ملی رونمایی شده و آش شورتر از آنچه بود، شود!
کد خبر: ۱۰۹۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱ 16 January 2022
تابناک اجتماعی
به فاصله یک روز از نشست ستاد ملی مقابله با کرونا، به نظر می‌رسد، بخش مهمی از اظهارات رئیس جمهور در این نشست نادیده انگاشته شده است!

به گزارش «تابناک»؛ از جمله اظهارات جالب توجه دکتر رئیسی در نشست روز گذشته ستاد ملی مقابله با کرونا، تاکید بر نکته‌ای بود که مدتهاست مغفول مانده؛ اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا سخنگو ندارد و در نتیجه، فضا برای طرح اظهارات متفاوت و بعضا متناقض در خصوص کرونا فراهم آمده و سرگردانی‌های زیادی را در جامعه موجب شده است.

به این بخش از سخنان آیت اله رئیسی در ستاد ملی دقت کنید: «اطلاع رسانی در زمینه مسائل مربوط به کرونا فقط باید از طریق سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شود و کسی نباید به عنوان عضو ستاد ملی و یا متخصص در رسانه ملی با طرح نظریات شخصی، موجب تشویش در جامعه شود.»

این اظهارات البته موجب بروز یک ابهام کلیدی هم شد؛ اینکه سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا کیست که باید تنها به اظهارات وی گوش فرا داد، نه هیچ کس دیگری؟ سوالی که به نظر پاسخی نداشت، چون پس از تغییر دولت و با تغییر معاونان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سخنگوی پیشین ستاد ملی از کار برکنار شد و هیچ فردی جانشین وی در این سمت نشد!

سوالی که هنوز پاسخش مشخص نشده، بحث درباره یک موضوع کرونایی بر سر زبان‌ها افتاد و توجه همگان را به خود جلب کرد؛ اینکه با توجه به شیوع کرونای اومیکرون در کشور و ناشناخته بودن این ویروس جهش یافته، بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها خطرناک بوده و بهتر است این اتفاق چند هفته به تعویق بیفتد، بلکه در این زمان رفتار ویروس بهتر و دقیق‌تر شناسایی شود.
 
حضور در مدارس با نظر یک وزیر و معاون وزیر دیگر «الزامی» شد!

هنوز از این اظهار نظر زمان زیادی نگذشته بود که وزیر آموزش و پرورش در یک برنامه تلویزیونی تاکید کرد که حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست، اما چند ساعت بعد حرفش را تغییر داد و اعلام کرد که هم اولیای مدارس و هم دانش آموزان باید با رعایت پروتکل‌ها در مدارس حضور بیابند و بازگشایی مدارس اعلام شده، اما متاسفانه در بعضی جا‌ها مختل شده است!

اظهاراتی عجیب و متناقض که به پیگیری ماجرا در رسانه ملی گره خورد و در نهایت به اتفاقی عجیب‌تر منجر شد؛ تماس با سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا! سمتی که به دکتر حیدری، معاون "بهداشت" وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت داده شد و به اظهارات جالب توجه و البته سوال برانگیز این مقام عالی وزارت هم گره خورد که تاکید داشت حضور دانش آموزان و اولیای مدارس در مدارس الزامی است!

وی در پاسخ به این که موضع رسمی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره بازگشایی مدارس چیست، گفت: از آنجایی که استمرار کرونا موجب افت کیفیت آموزش شده است، با تاکید رئیس جمهور مقرر شد که وزارت خانه‌های بهداشت، آموزش و پرورش و علوم که در بحث "آموزش" فعال هستند، حتما در جهت برگزاری کلاس‌ها و امتحانات جدیت به خرج دهند و بر برگزاری کلاس‌ها به هر شکل تاکید شد.

حیدری در ادامه افزود: کلاس‌ها با حفظ همه موارد ابلاغ شده قبلی از جمله فاصله گذاری، تهویه مناسب، داشتن کارت واکسن و... الزاما حضوری و امتحانات هم به همین ترتیب، حضوری برگزار خواهد شد. فرقی هم در این خصوص بین کلاس‌های مختلف یا مدارس و دانشگاه‌ها در مناطق مختلف کشور وجود ندارد. قرار شد، وزارت خانه‌ها به این منظور زیر نظر قرارگاه کرونا یا وزارت کشور در هم جمع شده و در این خصوص برنامه ریزی کنند.
 
حضور در مدارس با نظر یک وزیر و معاون وزیر دیگر «الزامی» شد!

اظهاراتی که نمی‌شود رد و نشانی از آن‌ها در سخنان بازتاب یافته از رئیس جمهور در ستاد ملی مقابله با کرونا یافت و از این رو عجیب و سوال برانگیز به نظر می‌رسند، اما وزیر بهداشت در ادامه به گونه‌ای تکمیل شان می‌کند که جای تردیدی نماند با مصوبه‌ای منتشر نشده مواجهیم که در ستاد ملی به تصویب رسیده است تا جایی که مدعی می‌شود آن دسته از دانش آموزان که واکسن نزده اند، باید تست پی سی آر تهیه کرده و با آن در کلاس‌ها حضور پیدا کنند!

اظهارنظری که در ادامه آن تاکید می‌شود، یکی دیگر از راه‌های تشکیل کلاس برای افراد واکسینه نشده و شده، تفکیک این دو گروه از هم و برگزاری کلاس‌های مجزا برای ایشان می‌تواند باشد که به نظر ایده‌ای دور از واقعیت باشد و هزینه‌های زیادی که به دنبال خواهد داشت، پیش بینی نشده باشد و قابل تحقق نباشد. ایده‌ای که طرحش نشانه واضحی از مصوب نشدن الزامی شدن حضور دانش آموزان در کلاس‌ها در ستاد ملی مقابله با کروناست.

نکته‌ای کلیدی که نشان می‌دهد تذکر صریح رئیس جمهور در نشست روز گذشته ستاد ملی مقابله با کرونا آن چنان که باید شنیده نشده است، که اگر این گونه بود، یک وزیر و معاون وزیری دیگر برای نادیده گرفتن آن با یکدیگر مسابقه نمی‌گذاشتند و همچنین شاهد رونمایی یکباره و ناگهانی سخنگوی ستاد ملی، آن هم بی صدور هیچ حکم انتصابی نمی‌بودیم!
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷۹
پول میخواهندجمع کنندازوالدین ونقشه جدیداموزش وپرورش هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
کاش دولت همین عزم و جدیت و برخورد قهری و دستوری رو در موردمعیشت مردم، نظام بانکی، خودروسازی، کیفیت محصولات غذایی و دلالان بی
همه چیز هم از خودش نشون میداد. فقط زورشون به ضعفا میرسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
فقط کسب درآمد از بیمار کرونایی و لاغیر
اقای وزیر بسیار اشتباه کردند. چرا درباره ی فرزندان ما و سلامتی بچه ها بی مهابا اظهار نظر میکنند. کدوم مدرسه توانسته رعایت دستورالعملها رو بکنه؟ لطفا به مدارس سری بزنید متوجه میشید که هیچ رعایتی در کار نیست .بجز بعضا باززبودن پنجره ها کع اونم تو این سرما خدا به خیر کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
اخه یه مشت بی سواد نشستند دور هم تصمیم گیری میکنند ستاد کرونا اینقدر نفهمه که فقط باید برای سلامتی دانش اموزان وجامعه تصمیم بگیری نه چیز دیگه والا اصلا بچه هامون ترک تحصیل می کنند تا ناکارامدی شما مشخص بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
لطفاً به مدرسه سر بزنید بعد ببنید اصلا پروتکل های بهداشتی رعایت نمیشه والا
مستعار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
وطنم ای شکوه پا برجا زخمی اتفاق دوران هلو...
کمپین وزیر مدبرآموزش و پرورش

هر دقیقه یک تصمیم جدید
ستاد کرونا خودشون باهم مشکل دارن کرونا زیاد شده چرا سرجون دانش آموزان لج میکنید والا
انچه اهمیت ندارد . جان بی ارزش بچه های ماست پروتوکول بهداشتی توی مدارس. خودتون هم باورش ندارید اینها بچه های همون ادم هایی هستند که توی جامعه ماسک نمیزنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
بچه های ما و شما ارزشمندترین دارایی هایمان است و بخاطر دهه زجر آنها را قربانی نمی کنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
اکثر این کامنتهایی که مخالف بازگشایی مدارس هستند و مثبت هایی که می گیرند کار دانش اموزها و دانشجوها و معلمهایی است که دوست ندارن برن سر کلاس و الان به جای این که سر کلاس باشند یه گوشی به بهونه کلاس مجازی دست گرفتن و دارن کامنت میذارن و هزار و یک جور کار دیگه جزء درس خوندن
تو یک شهرستان 50 هزار نفری هستیم الحمدااله تو این دو سال یک مورد هم فوت دانش اموز و دانشجو بر اثر کرونا ثبت نشده
آتیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
جون بچه ات باید برای خودت ارزش داشته باشه نه ایتکه منتظر باشید یه آدم بیسواد و بی مسولیت برای جون بچه هاتون ارزش قایل بشه. اگه جون بچه تون و خودتون و خانواده تون براتون مهمه با حرف چند تا دیپلم ردی نادون بچه تون رو تو دهن اژدها نمی فرستید. فوقش دو سال دیرتر کاغذ اون دیپلم بی ارزش آموزش پرورش رو میگیرید. عوضش دیگه لازم نمیشه هر پنجشنبه سر خاک عزیزاتون برید.
پس مدارس ابتدایی چی که واکسن نزدن
واقعا متاسفم
کلا در حال تایید و تکذیب هستیم
این تازه یکی از نمونه های ناکارآمدی در دولت هست، ناکارآمدی که با انتصابات فامیلی خودش رو قشنگ نشون داد، ناهماهنگی اصلی در تیم اقتصادی دولت هست جایی که معاون اقتصادی که خودش کاندیدای ریاست جمهوری بود برنامه های مکتوب خودش که قطعا بهش اعتقاد کامل داشت رو کنار گذاشته و برنامه های یکی از رقبا رو با وزرایی کاملا ناهماهنگ پیگیری میکنه. همین بلوف اجرایی شدن تفاهم 25 ساله با چین رو ببینید، در حالیکه هیچ قراردادی روی کاغذ از دل این تفاهم در زمینه ی خاصی امضا نشده و به تصویب مجلس شورای اسلامی نرسیده حضرات میگن اجرایی ده، احتمالا همین خرید نفت ایران از طرف چین با 10 درصد تخفیف رو به تفاهم 25 ساله نسبت دادن
جناب آقای وزیر بهداشت اگه کسی کرونا بگیره شما جواب گو هستی
چند روز پیش پسرم کرونا گرفت
حالا بیا جواب بدین
پاسخ ها
آتیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
اگه به خاطر مدرسه رفتن کرونا گرفته ، مقصر خود شما هستید . با چه امید و جراتی بچه تون رو با حرف دو تا مفنگی فرستادید مدرسه . یعنی به حرف یکی که من حتی کفشم رو هم با راهنمایی اون نمیخرم جون بچه هاتون رو به خطر میندازید. حالا هم انتظار جوابگویی دارید؟؟؟!!
آقا مدارس رو غیرحضوری کنید
مگه دورازجون بچه هامون ازسرراه آوردیم که تواین اوضاع بفرستیم مدرسه کدوم حرف مسولان این کشوردر ست بوده کدوم حرف راست به این ملت گفتن اول آمادست ازاین اومیکرون به ملت بدین بعد مدارسوبازکنید
الان که اومیکرون زیاد شده میخاد مدرسه ودانشگاه باز کنن همه رو مبتلا کنن
پاسخ ها
بردیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
بخاطر همون (میخاد)نوشتن شماست که (میخوان) مدرسه هارو باز کنن
همین که نظر یک وزیر بصورت لحظه ای تغییر می کنه، نشون میده که هیچ فکر و تدبیری پشت تصمیماتشون نیست.
ما بچه ها مون را به هیچ قیمتی مدرسه نمی فرستیم تا بیمار شوند. جانشان را از سر راه نیاورده ایم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
خوب نفرست مجبورت نکردن که
به جای بچه های ما تصمیم میگیرن بچه من تو امتحانش که حضوری بود میگفت سر جلسه یکی از دانش آموزان سرفه شدید می‌کرد ولی کادر مدرسه هیچ گونه اعتراضی نکردند که بااین شرایط چرا اومده و امتحان داده
عجب شیر تو شیری شده هاااا.
به یزدان که گرما خرد داشتیم......
یاد باد، آن روزگاران یاد باد.
واقعا برای مدیریت دنیا باید از شما کمک بگیرند حق تان را خورده اند.کابینه ای که حتی در درک و فهم و انتقال تصمیمات هیئت دولت نیز عاجز است چطور میخواد این مملکت را مدیریت بکنه؟
شرم آوره. تنها چیزی که مهم نیست جان انسانها است با این واکسنهای درپیت
مدرسه راتعطیل کنید...چرا این جوری میکنید.باجون بچه هابازی میکنید.
اقای وزیر اول میشت معلمان عزیز را درست کنید بعدکلاسهای حضوری ،بنده تازمان ریشه کنی کرونا اجازه حضوری رفتن مدرسه را به فرزندم نمیدهم ،مدرسه ابتدایی امام صادق یکی از کلاسهابدلیل شیوع کرونا تعطیل و بچه ها وخانوادهاشون و معلمین را روانه بیمارستان کرد اقای وزیر با تدیرتصمیم بگیرید.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
سرما خوردن
قبل کرونا دسته جمعی مریض نمی شدن؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
اینا اصلا فکر نمی کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
پس کرونا بهونه است برا معلمها
چقدر یک دولت باید بی کفایت باشه آخه که جان و سلامت فرزندان مملکتش را به خطر بیندازد،فقط بخاطر بازی های سیاسی .دولت بي کفایت آقای رئیسی این بود آن همه وعده و َعید؟!!!!!
بسیار تصمیم درستی گرفتید آقای وزیر ،غیرحضوری کردن مدارس یک خیانت در حق نسل آینده وکشور مان بود که متاسفانه اجرا شد برخی هم به بهانه کرونا به دنبال ادامه دادن این خیانت هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
خب تو برو بودم ببر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
خیانت را امثال شما انجام می دهند که برای منافع فردی زودگذرشان با جان مردم بازی می کنند.
آتیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
بله چند تا دیپلم ردی بیسواد میتونن تو این کشور تصمیهای زیادی بگیرن که هیچ عواقب و مسولیتی هم براشون نداشته باشه ولی من هم عقل دارم و به عنوان یک متخصص این مملکت جون بچه و خانوادم رو به حرف چند تا بیسواد که محض .. بله قربان گویی اون
بالا نشستن به خطر نمیندازم. دیپلم و مدرکشون که ارزشی بیشتر از کاغذ باطله هم ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
تو چی میفهمی
بهزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
شما اگه بچه داری بفرست کارت به بقیه نباشه
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
نه اینکه زمانی که مدارس حضوری بود امثال شما سواد یاد گرفتید؟!! سواد داشتید میفهمیدید که کسی که بچه اش را به مدرسه بفرستد یا بی سواد است یا از جان بچه اش سیر شده!
ناشنلس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
وواقعا بیشعوری ازتون داره میباره
بچه های خودشون رفتن خارج در پناه کافر با امنیت زندگی می کنن
اونوقت بچه های ما رو میفرستن توی یه کلاس سرد با پنجره های باز که ادم سالم هم توش سرما میخوره
واقعا برای تصمیمات سیاسی و لحظه ای روی جون ادمها متاسفم
آمار الکی
وزیر بی سواد
عدم هماهنگی باهم
فقط غیر حضوری من دوفرزند مدرسه ای دارم ابتدایی خودم کرونا گرفتم با اونکه دوز واکسن رو زدم اصلا راضی نیستم که بچه‌ام بفرستم چون واکسن نزدن ، شما خواهشا حرف نزن حضوری شود
پاسخ ها
نیکا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
وقتی سراسر جهان تمام مدارس و دانشگاه هارو تعطیل کردن به نظرت کشور جهان سومی ما باز نمیکرد چه حرف مسخره ای
آقای وزیر شما چه حقی دارین که با جون بچه‌های ما بازی میکنید کدوم پروتکل این مدارس شلوغ و وضعیت بد مدارس
این مملکت چیش درسته
آقای وزیر فکری بحال افزایش جمعیت بکن ملت دیگر توان تولید مثل ندترند
جون بچهامون مهمتراز مدرسه ودرسش هست چطور دانش آموز ابتدایی که واکسن نزده بفرستیم؟ مگه ازسرش گذشتیم؟ لطفا باجون مردم بازی کنید.
واقعا متاسفم
سلامتی ما دانش آموزان و دانشجویان مهم تر از اینکه مدارس باز بشه و مارو مبتلا کنه
اینا وزیر نیستند بلکه یک عده دلال و بیسواد هثتند که دور هم جمع شدن
نمی فرستم تمام
دوستان ببنید وقتی اموزش پرورش میگه حضوری یعنی حضوری چون پارسال خواهر من گفت که امتحان های دوازدهم رو غیر حضوری کنین اونا قبول نکردن و حضوری کردن پس خودتونو خسته نکنید
هر کی آموزش فرزندش از سلامتیش مهمترین براش حضوری بشه برای ما که اول سلامتی بچه مون مهمه غیر حضوری آسیبی هم برسه به خودمون میرسه شما نگران نباشید چون اول و آخر قرار نیست تو این مملکت کسی با درس خوندن به جایی برسه!!
به سایر وزرا و شهردار بدون دانش، برای احراز پست های بالای دولتی و عملکرد و مصاحبه هاشان نگاه کنید، صحبت های این دسته افراد شما را متعجب نمی کند چون قبلا شاخ درآورده ایم و گوش هایمان سرخ شده و از خجالت بارها و بارها سرمان را پایین انداخته ایم.
اقای وزیز اموزش و پرورش دو سال فکر بچه ها نبودید که این چنین افت کردن تو تحصیل حالا هم باور کنید این دوروز در هفته به هیچ دردی نمیخوره چون ماشا الله به معلما دیگه به اون گروهی که غیر حصوریند هیچ درسی نمیدن اصلا خودتونم نمیدونید چه تصمیمی میگیرید
پاسخ ها
فرهنگی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
مگه قراره معلم اونروزی که بچه جنابعالی مدرسه نمیاد تو شاد هم کار کنه پس اون یکی گروه چکار کنه عزیز جان معلم هر روز مدرسه هست دانش آموزان گروهی
نه انتظار داری من معلم از صبح تا ظهر تو مدرسه باشم شب هم به بچه جنابعالی درس بدم واقعا که میان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
حالت خوبه؟؟؟؟؟؟ حق و حقوق معلم نمیدن بیاد برات درس هم بده خیلی خوووبی
مملکت بی قانون مسئوولین بی ارزش
نه خیر خیانت نیست،سلامتی بچههامون معم تره تا درس جدزسشون،شما خیانت های دیگه ایرو ثابت کنید،
اگر میخواهید منتظر ریشه کن شدن کرونا بمانید بک نسل بیسواد میماند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
تو مملکتی که با سواد بیکاره و بی سواد همه کاره این مساله خیلی مهم نیست .شما ناراحت نسل بعد نباش.مگر اینکه منظور شما از سواد همون اراجیفی هست که به زور میخوان بکنن تو کله بچه های مردم.
ناشناس
| France |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
عوضش همه شانس وزیر شدن پیدا میکنن!!!
کرونا رو هم همین جور مخفی کردن تااا تنام مردیم درگیر شدن کلی ادم مرد بعد اطلاع رسانی کردین این تدبیر نیست برای بچه مدرسه ای ها این لج و لج بازی بین شماهاست گناه بچه ها چی باید قربانی تصمیم اشتباه بشن الان بیایید اصفهان برید مدرسه های پایین شهر را ببنید اصلا هیچ پرتکلی رعات نمیشه چرا اگه مسافرت بریم ک کلا ی خانوداه باشیم بی فکری ولی این همه دانش اموز کنار هم اشکال نداره معلم ها سرویس بهداشتی برای خودشون هست نمیتونن تحمل کنن تا برن منزل اما ی بچه کوچیک باید س ساعت تو مدرسه از سرویس بهداشتی استفاده نکنه و ناراحتی کلیه هم اضافه بشه ب امیکرنتون لطفا التماس تفکر مدرسه نباید حضوری باشد گر چ بخاطر امتحان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
تموم این حرفها بهانه است
بهانه های عاشقانه است
بزاراز راه برسی بعد صحبت کن شما تااخر عمرت سخنگوهای مطمئن باش
حضوری کردن مدرسه خیانت بزرگی ک با جوووون این همه ادم بازی میشه عین خیال کسی هم نیست
دانش آموزان باید حضوری درس بیاموزند هیج روشی نمی‌تواند جایگزین کلاس حضوری شود.....
ولی خدایی بعضی از والدینم از غیر حضوری بودن قصد دیگه ای دارن
تنبلی بهشون ساخته صبح زود بیدار نشن،سرویس نگیرن ،هر وقت هر جا دلشون خواست برن
اسم مدرسه میاد کروناس
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
بیشین بینم‌بابا!!!
حضوری به هیچ وجه،بچه های ابتدایی چطوری پروتکل رعایت کنن،لطفا نظرتو برا خودت نگه دار،باجون بچه های مابازی نکن
سلام خسته نباشید شما که میگیم مدارس باید باز باشه اصلا مدارس ما تعطیل نبوده رشته کار دانش هستم یک نفر بدون ماسک سرفه میکرد بخدا 4 نفر از بچه سرما خوردن نصف مدرسه بخدا بدون ماسک هستند مدارس ما 3 ساعت بود ولی از شنبه ساعتش بیشتر میشه یکی کرونا بگیره شما پاسخگو هستید براچی باید جونمون رو برای نمره ای که اصلا ارزش نداره از دست بدیم من خودم 5 تا ماسک روی هم میزنم ولی باز هم. مریض میشم شما اول بیاین یک‌سر تا مدرسه ها بزنید بعد تصمیم باز کردن رو بگیرین
مثلا میخواهید بگویید همه چیز کنترل شده هست مشکلی نیست مگه جون بچه هامونو از سر راه آوردیم بااین شرایط که امیکرون زیاد شده هوا هم سرده چطور همچین کاری عاقلانه هست ماشالا مدارس هم از امکانات کافی خیلی بر خوردارن چرا مدیریت شده صحبت نمیکنید
مثلا میخواهید بگویید همه چیز کنترل شده هست مشکلی نیست مگه جون بچه هامونو از سر راه آوردیم بااین شرایط که امیکرون زیاد شده هوا هم سرده چطور همچین کاری عاقلانه هست ماشالا مدارس هم از امکانات کافی خیلی بر خوردارن چرا مدیریت شده صحبت نمیکنید
یکی بخواد یاد بگیره حضوری غیر حضوری میخونه خودتونو مسخره نکنید اونیکه نمیخونه حضوریم میره نمیخونه
اصلا کرونایی وجود ندارد خودشون هوا رو با بارور کردن آلوده میکنند کل مردم مسموم شدن تا بتوانند واکسن ها رو به مردم تزریق کنند الان هم به بهانه بازگشایی می‌خوان آنهایی که واکسن نزدن بزنند بعد دوباره اوج گیری کرونا ، اروپا و آمریکا الان واکسینه شدن ولی امارشون رفته بالا ، نظم نوین جهانی ،و کاهش جمعیت کلید خورده ، بچه ها که کرونا نگرفته بودن با واکسیناسیون الان آمار رفته بالا ، سکته های قلبی و مغزی و تصادفات زنجیره ای
من بچم ابتدایی نمیخوام بره تکلیف چیه با این مریضی !!!؟؟؟؟
اقای وزیر محترم واقعا براتون متاسفم الان که اوج امیکرون زیاد شده مدارس را میخوای باز کنی خیلی راحت به مردم بگید میخوایم کشته بشید که یارانه و حقوق ندید چرا دیگه اینقدر اب وتاب میدید
بجه ی خودش رو بفرسته مدرسه طلا باشه با جون بچم بازی نمی کنم نه اینکه اونا درس خوندن همه راس کار هستن خیال باطل
همش حرف میزنن برای امتحانات دانشگاه هی گفت حضوریه آخر سر غیر حضوری شد آخه چرا نمی‌تونید درست تصمیم بگیرید الآنم می‌دونن باید غیر حضوری باشه می‌خوان خودی نشون بدن میگنحضوریه متاسفم برای این همه متفکر
دستور بدهند ! اوامر صادر کنند ! مشکلی نیست ! قدرت دارند و از قدرتشان استفاده می کنند . اما من بعنوان پدر اختیار فرزند خودم را که دارم، ندارم؟؟!! آنهایی که فکر می کنند غیرحضوری لطمه دانشی به بچه ها می زنه مشکل در خودشونه و ناتوانی شون در برنامه ریزی صحیح برای بچه ها. من برای فرزندم که کلاس هشتم هست برنامه ریزی کردم. به دقت نظارت کردم درسهایش را هم خوب خواند. برای امتحانات هم بصورت حضوری به مدرسه رفت و تمام نمره هایش هم بالای 18 هست. الحمدالله. باز هم می گویم در مدرسه امتحان داد یعنی نه امکان تقلب داشت و نه کسی به او کمکی کرد. پس الکی نوحه ی وا آموزشا سر ندهید !! کسی که درسخوان باشد مجازی هم که باشد درسش را می خواند و صد البته جانش هم در امان است. من یک جانباز ریوی جنگ تحمیلی و جزو گروههای پر خطرم. تحت هیچ شرایطی فرزندم را به مدرسه نمی فرستم. حتی اگر یک سال درسش دچار وقفه شود. آن کسی هم که می گوید اینجوری یک نسل بی سواد تحویل جامعه می شود لطفا قیاس به نفس نکند !! مشکل خودتان را که از پس نظارت بر آموزش دانش آموزان در منزل بر نمی آیید به همه نسبت ندهید. نه به حضور اجباری در مدارس.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
با سلام
برادر گرامی بنده خودم آموزگار هستم و هر روز هم در شاد و ساعاتی را هم در مدرسه تدریس داریم ، بنده هم مخالف کاملاً حضوری شدن مدارس هستم اما دانش آموزان ضعیف خیلی لطمه خورده اند، از وقتی طبق گروه بندی به مدرسه میایندبا بررسی که کردیم خیلی افت دارند بخصوص پایه های پایین تر که حتی نمتونند یا حاضر نیستند بدون حضور مادر درس بنویسند و این خیلی نگران کننده است؛ حداقل کاش اختیار داشتیم و فقط بچه
های ضعیف میومدن مدرسه و درس های تازه رو در شاد بودیم
کرونا باعث شد بفهمیم چقدر در تکنولوژی آموزشی عقب هستیم، چقدر در مدیریت بحرانهای بهداشتی لنگ می‌زنیم، چقدر در تکنولوژی داروسازی مشکل داریم و... ‌‌. حال آقایان وزرا به جای آنکه درست فکر کنند، چسبیده‌اند به همان کسانی که این مشکلات را برای ما درست کرده‌اند، به چینی ها، به روس ها. چینی‌ها حاضر نیستند با پرداخت بدهی های نفتی شان به ما، آمریکایی ها رو از خودشون بیشتر دلخور کنند، به چه دردی می‌خورند. روس ها اگه دستشان برسد که همه ایرانیان رو برده خودشان خواهند کرد
من به انوان یگ دانش عاموذ کلاس حفطمی مخالف حظوری شدن مدارص هصتم.
با تشککر از وضیر بهداشط و صایر مصعولین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
دخترم یا پسرم شما کلاس چندم هستی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
دانش آموزعزیز دل شما نه حصوری نه مجازی کلا تعطیل کنی بهتره با این املایی که تو داری احتیاج به دانش نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
مخصوصا غلط نوشته تا بگه غیر حضوری بی سواد با می آید.
حداقل فقط شش کلاس مقطع ابتدایی رو حضوری کنید. ولی شش کلاس مقطع دبیرستان رو مجازی کنید. چون ما دبیرستانیا حضوری امتحان میدیم. نمیشه که در هر شرایطی جون ما دبیرستانیهای بدبخت مهم نباشه. فقط ابتدایی رو حضوری کنید. ولی من بعنوان یه دانش آموز مقطع دییرستان مخالفت میکنم. منو بسیاری از دانش آموزان مقطع دبیرستان مخالفیم. اگه قراره مدارس حضوری بشه فقط دبستان. متوسطه باید غیرحضوری باشه. ما دبیرستانیا مخالفیم. دبستانیها از خداشونه. ولی ما دبیرستانیا مخالفیم. دبستانیا ایمنن. یعنی چی ما دبیرستانیا چغندریم. خیلی از ما دانش آموزان شش کلاس مقطع متوسطه هم دخترا هم پسرا مخالفن.حتی بسیاری از استانها.
ترا خدا این کار را نکنید ما جدیدا امیکرون گرفتیم وحشتناک بود تراخدا با جوون بچه ها بازی نکنید من که نمیفرستم هر کاری میخواهید بکنید
کی به حرف اینا توجه مینکه هر چی دوست دارند بگن والدین هر طور که صلاح بدانند انجام میدهند و اینها هم هر ثانیه نظرشون تغییر میکنه حرفهای اینها که حرف نیست
هیچ هم اینطوریه شمامیگین دانش آموزان ومعلمین ودانشجویان میگن مخالفیم نیست من خودم یک مادرهایمان دوست ندارم بچم بیمارشه مخالفم بازگشایی مدارس اگرخیلی بفکرسوادهستین میتونیدفکراساسی کنید.برای کرناسوادودرس خوندن درکنارمرگ ومیرکرنانخاستیم مابچهامون وجوانامون دوست داریم توان نداریم دیگه داغ ببینیم دینمون بگردنتون
مدرسه ها یی هستند که هنوز وسایل ابتدایی را ندارند اعم از بخاری و آزمایشگاه و غیره
مدارس را تجهیز کنید بعد أرد ناشتا بدهید
همه اش که نمیشه از مردم مایه گذاشت
بسم الله این یه قلمو کارسازی کن
حضوری شدن پیش کش
یاعلی
خب دختر دوستم از معلم گرفت وخیلیای دیگه تو مسعودیه مدرسه قبول نکرد و کلی هزینه کردن تا خوب بشن که هنوز حالشون بهتر نشده خب بیایید پاسخگو باشید من نمیزارم یک سال بیوفته بهتر از اینه که مریض بشه بچه ی خودتونم باشه میزارید تو ۷۰۰ تا دانش اموز
سلام من یک دانش آموز هستم.
یک روز در هفته دانش آموزان ابتدایی باید به مدرسه بروند.
ما واکسن نزدیم! بچه های کلاس مان هر روز در کلاس سرفه و عطسه می کنند معلم مان دوبار ویروس کرونا گرفته بود!
مدیر مدرسه مان در سال ۱۳۹۹ روز اول مدرسه گفتند من نمیتوانم هزینه پرداخت پول الکل و ماسک و دستکش برای دانش آموزان بدهم...
آقای وزیر بهداشت و آموزش و پرورش، حالا خودتان مقایسه کنید!
نمی گویم که با آموزش غیر حضوری موافقم، چون دانش آموزان متوجه نمی شوند، و کلاس ورزش به کل نابود شده است.
اما در این شرایط چاره‌ای جز آموزش غیرحضوری نیست.
لطفاً درباره ی نظر خود کمی فکر کنید.
مملکت از هم گسیخته و بی برنامه.
تو مدرسه کسی پروتکول رعایت نمی کنه بازرس یه هو بیاد ببینه
اگه کسی بخواد درس بخونه حضوری و مجازی نداره
ما هر مشکلی داشتیم معلمان عزیز وقت و بی وقت پاسخگو هستن
خواهشمندم به مشکلات معلمان عزیز رسیدگی کنید و فرافکنی نکنید
سلامتی دانش آموزان را پر رأس کارتو قرار بدین

تصمیمات دمدمی مجازم نگیرید سعی سود فلسفه ای پشت تصمیمات باشه

درود بر تندرستی
درود بر علم و دانش
درود بر معلمان مظلوم سرزمینم ایران
چرا هر ثانیه یه تصمیمی میگیرید مگه اومیکرون تو جامعه زیاد نشده تو را به خدا با هم لج نکنید تو تصمیم گیریتون بچه های ما موش آزمایشگاهیتون نیستند آدم هستند به ولله برای جون بچه های ما تصمیم اشتباه نگیرید
الان بالاخره نفهمیدیم حضور بچه ها الزامیه یا نه هر دقیقه یه چیزی میگن کلافه شدیم
در این دولت تکلیفهیچ سیاستی مشخص نیست نه ساست های اقتصادی نه آموزشی و نه هیچ کدام از برنامهها ی دیگه یه روز میگن ارز ترجیحی باید حذف بشه و تو بودجه پیش بینی نمیکنن یه روز دیگه میگن نه فعلا باید برقرار باشه در مورد آموزش هم همینه نمیدونم این همه ناهماهنگی و بی تدبیری و بلا تکلیفی را چطور باید توجیه کرد
بچه من تو مدرسه اومیکرن گرفته الان دوهفته اس سرفه اش خوب نمیشه شده خروسک کسی نیست دلسوز بچها باشه و مدیریت کنه اگر مشکلی برای بچه من پیش بیاد کدومتون جواب گو هستید
شما نمیخاد نگران درس بچه ی من باشید مگه حالا سواد یاد بگیره تواین مملکت میخا چکاربشه آخرش دست فروش یا خونه دار
نه پول داریم نه پارتی که بخایه کاره ای بشه یا بچمون بجایی برسه تا شماها هستید ماهمون بدبختای زیر خط فقریم جیره خوار شما ییم
پس لطف با،باز کردن مدرس ها باجون بچهامون بازی نکنید چون حقیقتا دیگه پو با دارو ،درمونشون نداریم بااین هزینه ای گرون دارو ،ولله بدبختمون کردید اینقدر شل کن وسفت کن درمیارید خودتونم نمیدونید باخودتون چند ،چندیت
ناشناسی که میگی بیشتر کامنت هارو بچه ها میزارن شما خودت چند سال داری که کامنت ناشناس میدی اول اگر کسی حرف نمیزنه حرف حق میزنه اومیکرون اومده و همه جای دنیا دارن پروتکل های کرونایی میزارن اینجا دارن برمیدارند ما میگیم مدارس اول باید کرونا از بین برود به کلی که هیچ مبتلایی هم نماند و هیچ فوتی دوم از اول سال بصورت درست حضوری بشه نه از وسط که هیچی نفهمیده بالا بیان و کنکور رو خراب کنند پس اول فکر کنید بعد حرف بزنید سران عزیز آموزش پرورش اول کارتون رو درست انجام بدین بعدش به فکر خونه و ماشین لاکچری باشید من مطمعنم ایشان رو تحدید کردن و تهت فشار بوده ولی من خواستم کلا گفته باشم
مردم الان درگیر مسائل اقتصادی و معیشتی هستند حالا درگیر بیماری آن هم در کشوری که با کمبود تجهیزات پزشکی و دارو روبرو هست بشوند!!!
چرا عجولانه تصمیم می گیرید چرا چشم به روی واقعیت بسته آید!!!
چرا توی مسئله به این واضحی و علمی نمی تونید تصمیم گیری کنید وای به حال مشکلات بزرگ اقتصادی !!!!!!
معلومه که اجتماعات باعث درگیری و شیوع بچه های معصوم میشود تورو بخدا رحم کنید
اینجا رو با آلمان و انگلیس. یکی می کنن که اونها می رن مدرسه ما مجازی هستیم مدرسه های خرابه ی اینجا واولیای بی سوادوبی انظباط مدرسه قتلگاه هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
این چرندیات رانگین در آمریکا وانگلیس با اینهمه ادعاشون چندین هزار کشته کرونای دادن. جمعیت انگلیس 30 ملیون کمتر از ایرانه ولی تعداد مرگ ومیرش یشتر از ایرانه. اونا اصلا چیزی بنام بهداشت ندارن با عرض معذرت در خیلی از دستشوییشان آب نیست اگر هم آب باشد استفاده نمی کنند. اصلا به نجس وپاکی اعتقادی ندارن
لطفا کسی تصمیم نگیره از والدین کسی بچه اش را دانشگاه یا مدرسه نمیفرسته خودمون خر نیستیم که وضعیت رو داریم میبینیم
امتحانا رو مردم یجوری قبول کردن با اینکه راضی نبودن یه ساعت بود.. اما حالا چی چند ساعته.!!! اگر کسی کرونا گرفت شما مخارجش رو پرداخت میکنید ؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
من که گرفتم تابستون حتی سرم هم پیدا نمیکردم.سرم خریدم دونه ای 200 هزار تومن.پاسخگو چیه اقا اصلا جون مردم ارزشی نداره
مردم نون شب ندارن.... حالا شما دنبال حضوری بودن یا نبودن هستین ؟؟!! دست بردارین از این کارها....
مگه چه اتفاق خوبی افتاده که مدرسه ها رو میخوان باز کنن مسئولین بی زحمت قبل از تصمیم گیری یه سری به محلهای اموزشی بزنید
بدش شما چرا انقد تلاش میکنید برا بازیی لطفا درست تصمیم بگیرید
سلام به فکر خانواده‌هایی باشید که توی خرج زندگی خودشان مانده اندخواهشنا درست فکر کنید خانواده‌ای هست که چندتا دانش آموز دارد با این همه مشکل
دولتی کلمه ی اجباری رو به کار میبره که در صورت درگیری با کرونا افراد رو بیمه ی کامل کنه و در شرایط خاص جلو ی ورود واکسن رو نگیره .هیچکس به شما اطمینان نمیکنه دیگه خیلی دیره
هیچ کس نمیتونه اجبار کنه چون هیچ پروتکلی رعایت نمیشه
جون بچه ها رو لطفا به خطر نندازید
فکرنکنم خانواده‌ها دربقیه جاها رعايت کنن هروقت حرف از حضوری شدن مدارس میشه فورا اعتراض میکنن
البته اینا معمولا نظرات خود دانش آموزان هست
بابا حالا وزیر یچی گفت شما جدی نگیرید تا فردا صبخ نظرش دوراره عوض میشه بره خونه طهر ی صلاح ومشورتی با خانوم بچه هاانجام بدخ حالا تا فردا ببینیم
من بعنوان یک پدر هیچ وقت بچه ام رو نمیفرستم مدرسه تو این شرایط ، خودم شخصا رفتم دیدم که حتی مایع دستشويی تو مدرسه نیست دیگه ضدعفونی و بقیه پروتکلها کشک!! همین الانم کلاس پسرم از ۴۰ نفر چهار نفر حضوری میرن که اونام دوتاشون با نامادری زندگی میکنن یکیشون فرزند سرایدار مجتمع هست یکیشون هم باباش میگفت کرونا اصلا وجود نداره و اینا نقشه غربه!!! و گرنه هرکسی یکم فکر کنه به این نتیجه میرسه که یه ورق پاره ای به اسم دیپلم اصلا ارزش این ریسک رو نداره نهایتا یچه هامون یکی دوسال دیرتر میرن سربازی و وارد بازار بیکاره ها میشن!!!! ولی زنده و سلامت هستن همسر بنده سال گذشته کرونا گرفته بعد ۱۲ ماه هنوز سرفه داره که دکترا میگن عوارض همون کروناست!!
کدوم رعایت یت پروتکل بهداشتی ...چرا حرف مفت میزنین ..بچه ها رعایت نمیکنن مدیر ومعاونم از ترسشون اصلا نزدیک بچه ها نمیشن ...کجا از لحاظ درسی مجازی مشکل داره..بخدا بهترم یاد میگیرن ..وزیر هررتصمیمی میخاد بگیره من بچمو مدرسه نمیفرستم ....عاقلانه حرف بزنین ...بچه ها رعایت نمیکنن
جواب ناشناس ۹:۳۱
اول فکر کن بعد حرف بزن تو وکیل و وصی مردم که نیستی
آدمی که درس بخونه و به معلم جامعه اش توهین کنه و........ همون بهتر که......در ضمن بنده خودم کلاسام حضوریه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
چجور معلمی هستی ک صحبت کردن بلد نیستی؟ چی درس میدی حالا؟
اقای وزیر که هردقیقه یه تصمیم میگیری یکی که بچش مثل بچه من دیابت داره چجوری بزاره بره مدرسه خودتون رو بزارید جای من؟؟
اقای وزیر که هردقیقه یه تصمیم میگیری یکی که بچش مثل بچه من دیابت داره چجوری بزاره بره مدرسه خودتون رو بزارید جای من؟؟
مستاجرا که میخوان خونه ببینن و جابجا بشن دولت دستور داد که بهتر است سر جای خودشان بمانند و جابجا نشوند که مبادا اوف شوند.وتا حالا این قانون پا بر جاست .وکم کاری ادارات به خاطر ایام کرونا تنبل و تن پرور شده اند وکلا مفت خوری خود را به کرونا نسبت میدهند و.....
حالا جگر گوشه های خود را که با این اقتصاد پدر در بیار به دندان گرفته ایم و میکشیم .جانشان را مفت مفتی تقدیم اقایان کنیم تا ازمایش موجهای مختلف کرونا واثرات ان را روی این طفل معصوم ها کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
مستاجرها باید پاشن........
بعد از ۲۲ بهمن تعطیلش میکنن اینم یه سیاست دیگست
باید حضور دانش آموزان مخصوصا مقطع ابتدایی در مدرسه الزامی گردد اگر به سطح آموزش و سواد دانش آموزان نگاه کنید عقب ماندگی عجیبی در آنها بوجود آمده است بخصوص که تنبل هم شده اند
وزیر جون امتحانا رو حضوری کردید بس نبود
نفرستیم بچه ها را تمام.
یعنی چقدر قشنگ میخواین دستاورد دولت رو درباره کنترل کرونا بپیچانید... وای از این بازی رسانه....
الان با توجه به شیوع کرونا در کل کشور اصلا این تصمیم اشتباهه
با این تصمیم های اشتباه تنها نتیجش فقط مردن بچه های بیچارس
هر کی هرکی
هر کی هرکی
خدایی یه مشت دکتر افتخاری و ریس شدند آخه بچه ها میتوند از خودشون مراقبت کنند و معلم چند بار درس بده حنجره نه اخبار که یه بار ضبط کنی چند بار ببینی
کسی که خودش پیشنهاد میده میدونه چی میخواد بگه ؟؟؟؟؟؟ عجبا
جناب آقایی که داری بچه های مردم رو قتل عام میکنی مگه بچه های ما با بجه های شما چه فرقی دارن.هیچ مدرسه ای پروتکل ها را رعایت نمیکنه؟
درنهایت بچه ها میخان بشن یه آدم بیسواد مثل شما
میشن وزیر آموزش و پرورش یا وزیر بهداشت
یا ....
چرا با اعصاب خانواده ها بازی میکنید
من بچم بیماری زمینه ای داره اگر طوریش بشه خدای نکرده
شما جواب گوهستید.تو یه اتاق که هیچ تهویه ای نداره.
تو این سرما با این بیماری ها
تو خودت حاضری بچتو بفرستی تو یه همچین کلاسی
ماها که مثل شما در اومد میلیاردی نداریم
که بچه هامون رو بفرستیم تو مدرسه ای که بیست میلیون شهریش هست
ما یه مشت آدم فقیر بیچاره هستیم که که از عهده خورد و خوراک و قسط بیشتر بر نمیاییم.چطور نگران بجه هامون نباشیم.که همش تو اخبار فتوا میدین نگران نباشید.
د
واقعا برای کشورم متاسفم!
واقعا موندم با چه تضمینی مدارس رو باز کردن من دخترم از مدرسه انفلوانزا گرفت بردمش دکتر لزبس سرفه میکرد نزاشتم بره بایک بدبختی خوب شد
سلام من الان یک معلم هستم و امروز هر دو گروه در یک کلاس به یک کلاس ادغام شد و حدود بیست و سه نفر در یک کلاس کنار هم نشسته بودند. هوا هم سرد، پنجره ها هم بسته بود . در هم بسته بود. بخوای یا نخوای نمیشه در ها رو باز کرد چون هوا سرده . دانش آموز که با شال و کلاه نمیتونه درس بخونه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
بچه های عشایر چه می کنند؟؟؟؟
این وزیر هم دوباره شروع کرد ....
با کدام پروتکل و امکانات میخواید بچه ها رو مدرسه ببرید مدرسه ای که پول نداره چطور میخوا د پروتکل اجرا کنه .
مردم درس اینقدر ارزش دارد که بخواید جون بچه هاتون رو بگیرن اینقدر ساده نباشید اینا به فکر بچه های شما نیستن.
با سلام هیچ عقل سالمی پاره تنش قربانی این بیماری نمی کنه اصلا نمی خوام فرزندم مدرک داشته باشه همسرم با فوق لیسانس مکانیک کشاورزی میکنه چون از شرکت فولاد کویر اخراج شد ترجیح میدم برای پسرم چند تا حیوون بخرم تا پرورش بده به جای اینکه با ادمها سروکله بزنه
خواهشا در خصوص کرونا و بازگشایی مدارس تجدید نظر بفرمائید همه که مثل شما مسئولین محترم نظام فرزندشون در آسایش و آرامش نیست که راحت برای جون بچه هامون تصمیم می گیرید.به نظر میرسه جون بچه ها و مردم براتون مهم نیست
نمره امتحان بچه ها در مجازی ۲۰ است ودر امتحان حضوری زیر ۵ برای همین این همه حضوری شدن مخالف دارد و گرنه شما همان والدین و دانش آموزانی هستید که یک ساعت هم نمی توانید همدیگر را تحمل کنید
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
آقا مهدی عزیز نمره فرزند شما شاید اما فرزند من بین و بین الله درسش را می خواند و در امتحانات حضوری پایه هشتم هم همه نمراتنش بالای 18 شد. به هیچوجه هم اجازه حضور در مدرسه با این سطح از رعایت شیوه نامه ها هم بهش نمی دم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
عااالی بود
مخصوصا تیکه اخرش
اینکهه بعضی کلاس ها حضوری وبعضی غیرحضوری یاشد،هم خیانت به دانش آموزان وهم خیانت به معلمان است،یا همه راحضوری کنید یا همه راغیرحضوری.وجدان وشرافت هم.........
واقعا برا خودمون متاسفم که همه مون بیسوادیم...‌‌ودریغ از یه جو فهم
این فرد از اول مناسب وزارت آ پ نبود.
دکتری مدیریت جهانگردی برای یک کارمند آ پ چه معنایی جز مدرک گرایی و تظاهر دارد؟
سلام .ببخشید نه بچه های ابتدائی که واکسن نزدن چکار کنن ؟
بابا میگرم جناب وزیر جدی جواب مریضی بچهای ماروکی مده دخترم اول ابتدایی الان امیکرون گرفته تومدرسش دوبچمم درگیرشدن ماک هیچی ن خواب داریم ن خوراک.ایاخودش شما پاسخ گو هستی
زهی خیال باطل، ما بچه هامون را نمی فرستیم به مدرسه تو این شرایط وخیم، فقط و فقط غیر حضوری
واقعا مگه دانش آموزان آدم نیستن مگه جون اونا مهم نیس چرا میگین مدرسه الزامیه باید مدرسه ها تعطیل شه یکم ب جون دانش آموزا اهمیت بدینن
چون جون بچه های مردم ایران برایشان اهمیت ندارد.بعدشم ۲۲بهمن نزدیک است. اینطوری آماری میاد وکی نمیاد رامیگیرند
پاسخ ها
مزدک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
چرا چرت میگین.... پارسال هم گفتین برا ۲۲ بهمن اوردن پایین..... چی شد؟ برگزار شد؟؟ بعد گفتین برا محرم.... چی شد؟؟؟؟؟؟ بعد گفتین برا سالگرد حاج قاسم......... خسته نمیشین از چرت و پرت گفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
مزدک به نظرم هم نیاز به بینایی سنجی داری هم داروی آلزایمر چون هم ۲۲بهمن برگزار شد هم مراسم محرم هم مراسم حاج قاسم هم هر مراسم دیگه ای که قرار باشه برگزار شه برگزار میشه
بحث آموزش آنقدر برای آینده یک کشور مهم است بیشتر کشورها به آموزش غیر حضوری نه گفتند
چرا با جان بچه ها بازی میکنید. ما خون دل خوردیم تا این فرزندان به این سن رسیدند با چه جراتی چنین تصمیمی عجولانه وبدون تدبیر گرفتید. مدارس رو غیر حضوری کنید تا با اینهمه مشغله ذهنی ونگرانی حداقل از جون بچه هامون خیالمون راحت بشه. شما رو به خدا غیر حضوری کنید
من یه دانشجو هستم و تو گروه واتساپ تمامی شهرستان های استان اردبیل گروه تقلب را با عنوان گروه همفکری باز کردن و امتحانات میان ترم و پایان ترم رو باهم مشارکت میکنیم و اونایی که در حضوری معدلشون کمتر از 12 میشد الان نمره ی الف میگیرن آ قای وزیر حضوری شدن مدارس و دانشگاه یک امر واجب است باید حضوری شود وگرنه یه دونه باسواد در مملکت نمیشه پیدا کرد
این چه مسخره بازیه تصمیم هاتون به درد خودتون می خوره
هر کی از شماها دوست داره بچشو بفرسته مدرسه ولی اجبار نکنید تو این وضعیت اجبار کردن یعنی خیانت ،،،آقای وزیر یکم با درایت و تامل نظر بدین ،،،حداقل این دو ماه و صبر کنید شاید وضعیت بهتر بشه الان هوا سرده تهویه کلاس ها امکان نداره
مدارس باید حضوری بشن
واقعا جای تاسف داره که تو این سرمای زمستان بچه ها رو بفرستیم مدرسه، در مدارس هیچ پروتکلی رعایت نمی شود، اکثر دانش آموزان و معلمان مریض شده اند
وقتی از کلمه الزام استفاده میکنید باید امکانات این الزام را هم داشته باشید.۹۹درصد مدارس امکان رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی را ندارند یکی وزیر ودیگری معاون وزیر هستید شماها وقتی درک تون از این قضیه (کرونا) اینقدر محدوده مسلما ما اولیا برای حرفهای صد من یک غاز شماها تره هم خرد نمیکنیم
دارن بازی میکنن و بازی میدن.ایا کسی که واکسن زده نمیتواند ناقل باسد و کرونا و امیکرون نمیگیرد. که میگن واکسن بزنید تا از شیو و انتقال جلوگیری شود . پس چه واکسن بزنیم چه نزنیم اگر بگیریم ناقل هستیم و واکسن فقط برای کسی که زده کمی ایمنی میاره و از ناقل بودن جلوگیری نمیکند. چرا فشارمیارن وکسن بزنید اگر برای کنترل جمعیت نیست
ما در هرحالت بچه هامون رو نمیفرستیم یه مشت بی سواد شدن برای ما تصمیم گیرنده وای بر ملتی که افراد راسش بی سواد و پرمدعا باشن
به نظر من باید مدرسه حضوری شود هر کی میخوادر به مدرسه بره باید واکسن من خودم دوز دوم رازدم
جان ما در خطره ما نمیریم مدرسه مگه جون ما از سر راه آمده
خدابراتون نسازه با این تصمیم هاتون
اگه بچه هاتون براتون مهم بودند، حتی یک روز هم نمیگذاشتین مدارس تعطیل بشن.... هیچ خطر بالفعلی وجود نداشت ولی شما هزاران خطر بالقوه را برای بچه ها تولید کردین... ده ها بیماری جسمی از سکته تا مشکلات کبد و طحال و کلیه ، در سال‌های آینده گریبان دلبندانتان را خواهد گرفت. مشکلات روحی، روانی، استرسالویزینگ، اوتیسم، ضعف قدرت قلب، ضعف مفرط جسمانی و و و فرا میرسد و شما هیچ پاسخ قانع کننده ایی نخواهید داشت.....
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
جناب مزدک اگه منظورت فعالیت جسمیه هر کس میدونه چطور بچه ش رو به فعالیت جسمی در بیاره اتفاقا بچه من استرس مدرسه ش خیلی کمتر شده با این مجازی. استرسش انقدر زیاد بود که من خیلی بیشتر از این حرفایی که زدی نگران بچه م بودم و تصمیم داشتم بچه م رو به صورت خصوصی آموزش بدم که خدا رو شکر همه چی مجازی شد
تو برو فکر خودت باش
مطمئن هم هستم دلت به حال بچه من نوعی نسوخته تو هم یکی مثل بقیه فقط نگران نون خودت هستی
بی خود زورنزنید من مادر فرزندم رابه مدرسه نمی فرستم من تو این اقتصاد خراب مملکت پول ندارم خرج کنم حالا از کجا باید پول درمان این کرونای لعنتی بدم من بسلامتی فرزندم خانواده‌ام به نظر شما تن نمیدم یا مجازی یا خدا حافظ مدرسه
چی زدی...چی زدند....؟
خواهش میکنم با جان بچه های مرم بازی نکنید شما مملکتداری بلد نیستید مدیریت برنامه میخوار سواد میخواد تجربه میخواد
چرا اینقدر نگران بیسواد شدن بچه ها هستید؟ هر چی بیسوادتر: پولدارتر، هر چی کم‌هوش تر: وزیرتر!!! هر چی خنگ تر، معروف تر!!! شانس نماینده مجلس شدنش به صد نزدیکتر !!! غیر از اینه؟!؟
یکچیزی جالبه... بگیم رعایت کنید میگن کرونا دروغه..... بگیم مدارس بازشه میگن اوووف کرونا......ملت حالتون خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
بسکه مسئولین تصمیمات آب دوغ خیاری گرفتن دیگه ملت اطمینان نمی کنن
کامنت ها تامل برانگیزه
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی