بازدید 67932
دو هزار و نهصد و سی و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

هزینه سفرهای خارجی احمدی نژاد از کجا تأمین می‌شود؟ / انتقاد تند رئیس اتاق بازرگانی ایران از نمایندگان مجلس / پیش‌بینی عجیب درباره قیمت مسکن پس از توافق وین / ایربگ‌های باز نشده کار دست وزیر صمت داد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند اعتراض خانه شجریان به عزت‌الله ضرغامی: کم‌حافظه نیستیم / سالانه ۱۰۰ هزار تن در کشور خودکشی می‌کنند / اعلام چرایی توقف امروز پروازها در آسمان غرب کشور از سوی سازمان هواپیمایی / زاکانی: در این چهار ماهی که شهردار تهران هستم، اتفاقات بزرگی را رقم زدم. ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۹۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹ 16 January 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

خودروهای ایرانی همچنان حادثه ساز!

رئيس پليس راهور تهران:باز نشدن ايربگ خودروها در تهران بسيار اتفاق افتاده است.در برخی خودروها اگر کمی تندتر بپیچید، ممکن است چرخ خودرو باز شود؛ ايربگ كه جای خود دارد. بيشترين نواقص در خودروهای ايرانی است./باشگاه خبرنگاران

یک تخلف بانکی عجیب به ارزش ۲۰ هزار میلیارد تومان!

خضریان عضو هیات رییسه کمیسیون اصل نود قانون اساسی با اشاره به فساد صورت گرفته شده در یکی از بانک‌های کشور که در سال‌های اخیر در رسانه‌ها مطرح و در دستگاه قضایی کشور پیگیری شده است، گفت:این بانک خصوصی با سرمایه ۴۰۰ میلیارد تومانی، در مجموع از زمان تاسیس حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است. از این میزان، حدود ۱۶ هزار میلیارد تومان، سهم تسهیلات کلان پرداختی بانک در حدود ۵۰ فقره بوده که تقریبا همه موارد، با فساد و زد و بند پرداخت شده و لذا بازپرداخت نشده و به معوقه تبدیل شده است.

ممیزی عجیب در تلویزیون ایران: گفتند هیچ گربه‌ای در خیابان هم نباید باشد!

کیانوش عیاری در مصاحبه‌ای با هوشنگ گلمکانی به ممیزی عجیبی اشاره کرد که در سریال ۸۷ متر اعمال شده است. او گفته در اولین قسمت اصلاحیه زدند که هر چه گربه در خیابان است، از سریال حذف شود و هیچ گربه‌ای در هیچ کجای خیابان هم نباید دیده شود.

حامی پیشین و منتقد فعلی احمدی‌نژاد: هزینه سفرهای خارجی او از کجا تأمین می‌شود؟

حجت‌الاسلام عباس امیری‌فر که سابقه حضور در دولت احمدی‌نژاد را داشته و بعدها از منتقدان سرسخت او شد، در خصوص اقدامات عجیب محمود احمدی‌نژاد در روزهای اخیر در سفر به ترکیه، اظهار داشت: احمدی‌نژاد بعد از دوران ریاست‌جمهوری اقدام خلاف شأنی وجود نداشته که انجام نداده باشد. باید نهادهای نظارتی و قضایی طی یک تحقیقات گسترده مشخص کنند که هزینه‌های عجیب و غریب سفرها و اقدامات رئیس‌جمهور اسبق از چه محل‌هایی تأمین می‌شود؟ مردم کشورهایی که احمدی‌نژاد به آنجا سفر می‌کنند برای خنده و سرگرمی با او عکس یادگاری می‌گیرند.‌ علاوه‌ بر این، گروه نزدیک به احمدی‌نژاد تلاش‌های فراوانی صورت داد تا وی با برخی سیاستمداران ترکیه‌ای دیدار کند که هیچ‌ یک از آنها او را به حضور نپذیرفتند./قرن نو

ایربگ‌های باز نشده، کار دست وزیر صمت داد

جدی، نایب رییس کمیسیون صنایع مجلس: موضوع باز نشدن ایربگ در تصادف بهبهان در مورد خودروهای داخلی عجیب نیست و با صرف ورود سازمان ملی استاندارد یا سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، مشکل خودروسازان ما حل نمی‌شود.موضوع خودرو، مساله اساسی در استیضاح وزیر صمت است. هنوز در هیات رییسه اعلام وصول نشده اما قیمت و کیفیت خودرو موضوع اصلی در این استیضاح هستند.استیضاح وزیر صمت را حدود ۱۹ تن امضا کردند، از کمیسیون صنایع هم دو یا سه نفر استیضاح را امضا کرده‌اند، استیضاح حداقل با ۱۰ امضا عملی می‌شود./ایلنا

پیش‌بینی عجیب درباره قیمت مسکن پس از توافق وین/ خسروی: امیدواریم کسی سکته نکند

مصطفی‌قلی خسروی رئیس اتحادیه مشاوران املاک: در زمان امضای قطعنامه ۵۹۸ و پایان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۷ بسیاری افراد که در طلا و ارز سرمایه‌گذاری کرده بودند با ریزش قیمت دلار، سرمایه خود را از دست دادند؛ تا جایی که قیمت دلار از ۳۰۰ تومان در ماه‌های پایانی جنگ به ۵۰ تومان بعد از جنگ رسید و حتی تعداد زیادی از دلالان بازارهای ارز و طلا سکته کردند. البته خدا کند که اتفاق بدی برای کسی نیفتد ولی معمولاً با انجام توافقات سیاسی شاهد ریزش‌هایی در بازارهای غیر مولد هستیم.عوامل متعددی بر آینده بازار مسکن تأثیرگذار است که مهمترین آن به نوسانات اقتصاد کلان، بازارهای موازی و توان خرید متقاضیان برمی‌گردد. در حال حاضر توان طرف تقاضا به شدت کاهش یافته و از طرف دیگر با شرایط امیدوارکننده‌ای که در فضای سیاسی و اقتصادی کشور ایجاد شده به نظر می‌رسد با کاهش قیمت مسکن یا دست کم ثبات این بازار در میان مدت مواجه باشیم./مهر

ایرانی‌ها ۱۰ هزار مسکن در ترکیه خریدند

بر اساس آمار رسمی ترکیه، در بین ملیت‌های مختلف، شهروندان ایرانی در سال ۲۰۲۱ میلادی ۱۰ هزار و ۵۶ واحد مسکونی را در ترکیه خریداری کرده‌اند که از این حیث در رتبه اول قرار دارند./تسنیم

انتقاد رئیس اتاق بازرگانی ایران از نمایندگان مجلس: از اینکه این افراد، کشور را اداره می‌کنند حس درماندگی دارم

غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی ایران: بعضی از نمایندگان مجلس خیلی جالبند، نماینده شهر من بالاترین پستی که داشته محافظ آقای صالحی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی بوده است. از این قبیل نماینده‌ها در این مجلس کم نیستند. این نمایندگان خیلی افراد خالی هستند و نیازمند این هستند که چیزی پای تریبون بگویند. به ما ( اعضای اتاق بازرگانی) نیاز دارند تا شارژشان کنیم. عمق نمایندگان مجلس در مسائل اقتصادی خیلی کم است، به طوری که آدم از این که این افراد می‌خواهند کشور را اداره کننده درمانده می‌شود. دولت هم خیلی دست کمی از این نمایندگان ندارد.

توییتر حساب کاربری رهبر انقلاب را مسدود کرد

توییتر به بهانه انتشار پویانمایی انتقام از دونالد ترامپ، حساب کاربری مقام معظم رهبری در این شبکه اجتماعی را مسدود کرده است.شبکه اجتماعی توییتر امروز (شنبه) یکی از حساب‌های کاربری «آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای» رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، را به بهانه ترویج انتقام و خشونت مسدود کرده است.توییتر بهانه این اقدام خود را انتشار پویانمایی در حساب توییتری رهبر انقلاب برای انتقام از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، اعلام کرده است.پویانمایی «انتقام حتمی است» یکی از آثار برگزیده ارسالی در «پویش قهرمان» است که به انتقام از قاتلان و آمران شهادت شهید سلیمانی می‌پردازد.این اثر بر اساس لوحی که سال گذشته با همین عنوان در پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری منتشر شده بود، ساخته شده است.

عقب نشینی امام جمعه رفسنجان از اظهاراتش درباره دوچرخه‌ سواری زنان

امام جمعه رفسنجان گفت: این سخنان را از سر دلسوزی و خیرخواهی با نیت ارشاد و هدایت جامعه مطرح می کنم.حجت الاسلام اصغر عسکری، عصر شنبه در جمع نمایندگان قشرهای مختلف مردمی افزود: به عنوان یک طلبه امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه خود می‌ دانم و این سخنان را از سر دلسوزی و خیرخواهی با نیت ارشاد و هدایت جامعه مطرح می کنم. دوچرخه سواری حرام ذاتی نیست اما دوچرخه سواری خانم ها باید حرمت داشته باشد؛ در حضور مردان و در ملا عام به صلاح آنها و جامعه نیست.عسکری گفت: با شهرداری و شورای اسلامی شهر، اداره تربیت بدنی، آموزش و پرورش و دانشگاه ها صحبت کردیم که فضای امنی در یکی از نقاط شهر فراهم شود که خانم ها دوچرخه سواری کنند.وی خاطرنشان کرد: قبل از این هم در یکی از هنرستان های شهر مکانی را فراهم کردیم و تجهیزات و دوچرخه هم خریداری شد که بانوان بتوانند به دور از چشم نامحرمان از ورزش دوچرخه سواری استفاده کنند.حجت الاسلام عسکری، روز جمعه گذشته در خطبه های نماز جمعه رفسنجان دوچرخه سواری بانوان در سطح شهر را برای خودشان و جامعه خطرناک دانسته بود.

«آیت‌الله اعرافی» عضو هیات موسس جامعه روحانیت شد

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز از عضویت آیت الله اعرافی در شورای مرکزی و هیات موسس جامعه روحانیت مبارز خبر داد.حجت الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: در جلسه با رئیس دستگاه قضا مطرح شد، با توجه به آنکه بعد از مرحوم آیت‌الله محمد یزدی، عضو مشترکی بین جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین نداریم، از آیت‌الله اعرافی تقاضا شد به جامعه روحانیت مبارز پیوندد. هرچند آیت‌الله اعرافی مشغله بسیاری دارد، چون علاوه بر جامعه مدرسین در شورای عالی حوزه و شورای نگهبان حضور دارد، مدیریت حوزه‌ها را نیز بر عهده دارد اما با این درخواست موافقت کرد. مصباحی‌مقدم گفت: با توجه به فقدان مرحوم آیت‌الله مجتهد شبستری به عنوان یکی از اعضای هیئت مؤسس، جامعه روحانیت باید یک عضو به اعضای هیائت مؤسس خود اضافه می‌کرد، بنابراین عضویت آیت‌الله اعرافی به عنوان عضو جدید شورای مرکزی و هیات مؤسس جامعه روحانیت مبارز نیز به رأی گذاشته شد و به اتفاق آرا به تصویب رسید.

توضیحات معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور درخصوص صدای مهیب در استان همدان

معاون امنیتی و انتظامی با رد هر گونه گمانه زنی درخصوص علت صدای مهیب در شهرستان اسدآباد استان همدان، گفت: این صدا بدلیل صوت ایجاد شده، احتمالا ناشی از رعد و برق بوده است.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور درخصوص شنیده شدن صدای مهیب در استان همدان، گفت: با بررسی دستگاه های امنیتی و انتظامی مشخص شد که صدای شنیده شده ناشی از رعد و برق بوده و حادثه خاصی رخ نداده است.

واکنش استاندار کرمان به خبر استعفایش

استاندار کرمان در واکنش به خبر استعفای خود در فضای مجازی گفت: فعلا تا جانشین ما تعیین شود کار می‌کنیم و هر روزی دولت جانشین تعیین کرد هم خدا را شکر می‌کنم و هم با تمام وجود خوشحال می‌شوم؛ هر چند یک ساعت خدمت بین مردم را هم فرصت و غنیمت می‌دانم.

سند خانه‌های بالای شهر به نام نمایندگان مجلس دهم زده شد؟

غلامرضا نوری قزلجه، معاون اجرایی مجلس دهم گفت: اساسا مجلس در جا‌های مختلف شهر تهران خانه‌ای ندارد که آن را به نماینده اجاره دهد و نماینده هم آنجا را تخلیه نکند و متعاقب آن بخواهد با نصف قیمت آن را واگذار کند. زهره سادات لاجوردی نماینده مجلس یازدهم، جمعه گذشته در برنامه تلوزیونی «دستخط» گفت:در مجلس دهم در مناطق بالای شهر خانه‌هایی به نمایندگان داده شده که نمایندگان آن‌ها را ترک نکرده اند و آن راتحویل نداده اند و مجلس هم در نهایت با قیمت پایین‌تر از ۵۰ درصد اقدام به تنظیم سند برای آنان نموده است. خبرآنلاین این موضوع را از معاون اجرایی مجلس دهم پیگیر شد که وی ضمن تکذیب این خبر به خبرنگار ما گفت: بعنوان معاون اجرایی مجلس دهم می‌گویم که اساسا مجلس در جا‌های مختلف شهر تهران خانه‌ای ندارد که آن را به نماینده اجاره دهد و نماینده هم آنجا را تخلیه نکند و متعاقب آن بخواهد با نصف قیمت آن را واگذار کند.


غلامرضا نوری قزلجه افزود:این مطلب از ریشه نادرست و غیر واقعی و بی اساس است. من نمی‌دانم منبع اطلاعات ایشان چه کسی و کجا بوده است که به این موضوع استناد می‌کنند، چنین موضوعی مطلقا وجود ندارد. حتی من اطلاع دارم در مجلس نهم هم چنین موضوعی نبوده است و در مجلس فعلی نیز این مطلب وجود ندارد. این نماینده مجلس یازدهم با اشاره به اینکه خانه‌هایی که مجلس داشت، همان اطراف مجلس بود که الان ۱۵، ۱۶ سال است که آن‌ها را تخریب کرده اند و در حال حاضر وزارت راه و شهرسازی در حال اجرای طرح توسعه بهارستان در آنجاست، اظهار داشت: امیدواریم مهمان محترم برنامه این سوءبرداشت را روشن کنند. البته بنده بلافاصله به صدا و سیما نامه مکتوب زدم و یادآور شدم که این مطلب صحت ندارد و افترایی بیش نیست.

زاکانی: در این چهار ماهی که شهردار تهران هستم، اتفاقات بزرگی را رقم زدم

زاکانی: در بودجه ۱۴۰۱ نیز ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌هایی که در جلسه امروز مطرح شد، در نظر گرفته‌ایم و ان‌شاءالله در جلسه سه‌شنبه شورای شهر تهران و با ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری توضیحات لازم را مطرح خواهم کرد شهردار تهران با اشاره به اینکه گام بعدی در طرح‌ها نظارت بر اجرای کارهاست و شهرداری اقدامات خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: در مدت حضور خود طی ۴ ماه و ۱۰ روز گذشته در مسیری که شورا هم تأکید داشته است، اتفاقات بزرگی رقم خورده و یکی از موضوعاتی که در این دوره به آن توجه شده، اینکه کلمه «من»‌ها به «ما» تبدیل شده است و در واقع بزرگترین مشکلی که در دوره گذشته مدیریت شهری داشتند و نتوانستند موفقیتی را رقم بزنند همین موضوع بوده است. وی با بیان اینکه مدیریت شهری که توسط دوره گذشته تحویل این دوره شده است قابل دفاع نیست، خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه شود این است که ما در حوزه هوای پاک مسئولیت داریم و در واقع شهرداری متولی هوای پاک است، اما این به آن معنا نیست که سایر دستگاه‌های مسئول وظیفه خود را انجام ندهند، در حالی که ۲۳ دستگاه در این بخش مسئول هستند و شهرداری محور قرار دارد و همه باید به وظیفه خود عمل کنند.

اعلام چرایی توقف امروز پروازها در آسمان غرب کشور از سوی سازمان هواپیمایی

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی در پاسخ به این سوال که آیا توقف پروازها ارتباطی با صدای مهیب شب گذشته در این مناطق دارد، گفت: تنها دلیل توقف پروازها در غرب کشور شرایط جوی است.ابوالقاسم جلالی معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی درباره توقف پروازها در آسمان غرب کشور و در پاسخ به این که آیا توقف پروازها ارتباطی با صدای مهیب شب گذشته در این مناطق دارد، گفت: تنها دلیل توقف پروازها در غرب کشور شرایط جوی است. پرواز خرمشهر از تهران آماده پرواز بود که به دلیل شرایط نامساعد جوی، تشخیص داده شد که بهتر است این پرواز انجام نشود.وی ادامه داد: همچنین از صبح امروز چند پرواز در این مسیر standby بوده‌اند که تمام این پروازها برای حفظ ایمنی پرواز و جان مسافران لغو شدند تا شرایط جوی در این مسیر بهبود پیدا کند و توقف پروازها در این مناطق به موضوع دیگری ارتباط ندارد.

اعتراض خانه شجریان به عزت‌الله ضرغامی: کم‌حافظه نیستیم

کانال تلگرامی خانه شجریان، نسبت به انتشار عکسی از حضور عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی دولت سیزدهم بر مزار استاد آواز ایران، واکنش نشان داد. در متن منتشره در این کانال آمده است: «سال ۱۳۸۸، استاد شجریان در اعتراض به پخش آثارش در صدا و سیما ، در نامه‌ای به رئیس وقت این سازمان که از قضا همین آقای ضرغامی بود، ضمن اعتراض به این موضوع، از وی خواست تا دیگر آثارش از این رسانه پخش نشود. البته استاد شجریان «ربنا» را استثنا قرار داد و پخش آن را به اختیار خود آن‌ها گذاشت. اما ضرغامی و هم‌فکرانش در آن زمان، با لجبازی، در برخورد با استاد شجریان یک رویه خاص در پیش گرفتند؛ یا همه را پخش می‌کنیم یا هیچ‌کدام را! و این‌گونه شد که ربنای شجریان، دیگر از صدا و سیما پخش نشد.اما چندی پیش مصاحبه‌ای از علی جنتی وزیر وقت ارشاد در دولت حسن روحانی در مجله‌ «آگاهی نو» منتشر شد. در بخشی از این مصاحبه، جنتی از جلسه‌ای با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی کشور می‌گوید که در آن جلسه درباره‌ دادن مجوز کنسرت به استاد شجریان مباحثی مطرح شده است. عزت‌الله ضرغامی نیز یکی از افراد حاضر در این جلسه بود. جنتی درباره‌ی این جلسه می‌گوید: «در آن جلسه من مطرح کردم که آقای شجریان شخصیت محبوبی است و مردم به صدای ایشان علاقه‌مند هستند و همه به ایشان سلطان آواز ایران لقب داده‌اند. او شخصیتی منحصر به‌فرد است. این که کار ایشان را ممنوع کردند، آن را پای حاکمیت می‌گذارند. معنایش است که عده‌ای از علاقه‌مندان وی نسبت به کل حاکمیت مسئله‌دار بشوند. چرا ما باید این کار را بکنیم؟ گفتند ایشان در بی‌بی‌سی صحبت کرده و حرف‌هایی زده است. گفتیم بالاخره بیش از این که الان فاصله گرفته ایشان را به سمت دیگری هل ندهید. اگر ما با ایشان صحبت کنیم و مصاحبه کند و بگوید که من با نظام مسئله‌ای ندارم و نظام را قبول دارم آیا اشکالی دارد که به کنسرت ایشان مجوز بدهیم؟ آن‌جا بحث‌های مختلفی صورت گرفت و نهایتاً به جز شخص آقای ضرغامی، بقیه اعلام موافقت کردند و گفتند اشکالی ندارد. آقای ضرغامی به طور جدی مخالفت داشت.» این مسائل را مطرح کردیم تا به آقای ضرغامی و هم‌فکرانش بگوییم که ما کم‌حافظه نیستیم! فراموش نکرده‌ایم که بودید و چه کردید.»

سالانه ۱۰۰ هزار تن در کشور خودکشی می‌کنند

رستم وندی معاون وزیر کشور و رئیس سازمان امور اجتماعی درباره وضعیت مصرف «الکل» در کشور به عنوان یک آسیب اجتماعی، گفت: نرخ شیوع الکل در کشور بین ۹ تا ۱۰ درصد افراد بالای ۱۵ تا ۶۴ سال است به طوری که سالانه بیش از پنج میلیون نفر در کشور الکل مصرف می‌کنند.وی در ادامه سخنان خود با اشاره به آسیب خودکشی با بیان اینکه دین اسلام از جمله سنگرهای مهم جلوگیری از خودکشی است، گفت: سالیانه در کشور حدود ۱۰۰ هزار تن خودکشی می‌کنند که البته مرگ و میر ناشی از این اقدامات حدود ۵۰۰۰ تا ۵۵۰۰ نفر است، با این حال اگر این سیر صعودی مدیریت نشود در آینده نه چندان دور در رده کشورهایی قرار خواهیم گرفت که میزان خودکشی در آن نگران کننده است.

نماینده مجلس: اگر هدیه ۶ میلیاردی عبدالملکی به تلویزیون صحت داشته باشد، دادستان می‌تواند ورود کند

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، درباره احتمال استیضاح عبدالملکی، عنوان کرد: «استیضاح جزو حقوق نمایندگان است که می‌توانند انجام دهند اما توفیق استیضاح هم بحث دیگری است. اگر تعدادی از نمایندگان بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس در این خصوص استیضاح کنند، جزو اختیارات آنان است»احمد علیرضا بیگی در گفتگو با «انتخاب» در مورد هدیه شش میلیاردی حجت عبدالملکی به برنامه «میدان»، گفت: «الحمدالله که جهان، جهان اطلاعات است و هیچ چیز قابل کتمان نیست. اگر چنین موضوعی وجود داشته و اثبات شود که خارج از چارچوب‌های قانونی اتفاق افتاده باشد هم دادستان می‌تواند ورود پیدا کند و هم ما نمایندگان می‌توانیم ورود و سوال کنیم که محل چنین پرداخت‌هایی چه بوده است. البته در گام اول باید صحیح بودن این اسناد و مدارک محرز و بعد امکان رسیدگی آن‌ها انجام شود.»

وی درمورد احتمال استیضاح عبدالملکی، عنوان کرد: «استیضاح جزو حقوق نمایندگان است که می‌توانند انجام دهند اما توفیق استیضاح هم بحث دیگری است. اگر تعدادی از نمایندگان بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس در این خصوص استیضاح کنند، جزو اختیارات آنان است و کسی هم خرده‌ای نمی‌گیرد، ولی اینکه این استیضاح نتیجه بخش باشد، در موردش شک و تردید وجود دارد.»

علیرضا بیگی در مورد ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر اینکه با یک میلیون تومان هم می‌توان اشتغال‌زایی کرد، گفت: «حتما باید آقای عبدالملکی خودش را با واقعیت جامعه تطبیق دهد. انتظار این است که وزیر محترم که مسئولیت تنظیم روابط کار را بر عهده دارد، دارای علم و اشراف بیشتری در این حوزه باشد. صحبت‌های اینچنینی را صرفا در یک جمع خانوادگی آن هم با به دنبال داشتن قضاوت اطرافیان، شاید بتوان ادا کرد، ولی در قامت یک وزیر جمهوری اسلامی که مسئولیت تنظیم روابط کار را برعهده دارد، حتما چنین صحبت‌هایی را نمی‌توان پذیرفت.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴۹
تا عزیزانی مثل شما رییس اتحادیه املاک هستید و با این تحلیل ها حتما قیمت مسکن از نصف هم کمتر میشه واقعا اگر دلار شد ۵۰ تومن چرا الان ۲۷ هزارتومنه
خانه محترم شجریان
به کی اعتراض میکنین
اینا آنقدر ماشاالله کم حافظه هستن که خیلی چیزا را فراموش کردن این که چیزی نیست ، تازه خدارا شکر کنین ازتون طلبکار نشدن که شما آقای شجریان را از این ملت گرفتین وتو خونه حبس کردین البته شاید دو سه سال دیگه بیان بگن که خانه شجریان باعث این جدایی شد
اقای زاکانی دارید با همشهریتان مرحوم عبید زاکانی رقابت میکنید؟یعنی همینکه من .ما شده اتفاق بزرگی رقم خورده؟؟؟؟تازه این اتفاق محیرالعقول چگونه صورت گرفته وچطوری نمود پیدا میکند ومردم از کجا متوجه این تحول عظیم در ساختار شهر داری بشوند
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
جناب زاكانى ايا شما در جريان پايان كار خانه ها ى قديمى هستيد يا هنوز فرصت نكرديد بشما بگويم كه بايد كارشناس انرا ببيند وبعد شما بايد محضر بروى واقرار نامه بگيريد خانه اى را كه مى فروشيد خريداربعددر مشاعات خلاف نكند چندين بار بابت تسويه حسابها ازقبيل نوسازى وامدن كارشناس ومحضر وغيرو بين شهردارى سرگردانى براى همين كارها اگر خودتان وقت نداشته باشيد املاكى ها تقاضامبلغ زيادى پول دارند لطفأ مقرارت رااز من به ماتبديل كنيد
منظور زاکانی از تبدیل من به ما احتمالا جمع خودش و دامادش بوده است که دوباره به من تبدیل شد
هر کی محمود رو بپسنده حاضریم بهش ببخشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
زنده باد ان مرد که سلامت و صداقت و اقتدارش را بعدی ها اثبات کردند . همین
عقب نشینی امام جمعه رفسنجان:عذر بدتر از گناه با این توضیحات!
سازمان استاندارد ایران خیلی وقته مرده
خدابیامرز شد

هیچ چیز استاندارد نیست
خجالت نمی کشید می خواهید با این افراد کشور را اداره کنید؟
عبدالملکی هم خواسته از دیگر وزرا عقب تر نباشه وقتی وزیر صمت می خواهد 2میلیون خودرودر سال تولید کند و نصف ان را صادر کند این بنده خدا میخواهد با یک میلیون شغل تولید کند
الان مجلس باید پاسخ دهد که چرا اجازه ادامه کار به انها مبدهد اگر مجلس انقلابی است بابد به استیضاح صحيح هم رای ندهد نه سیاسی کاری کند که البته دومی واقعی تر است
آقای شافعی سند منگوله دار ایران رو به اسم شما بزنن راضی میشید !! اصلن امثال شما مملکت رو به اینجا رسوندید هیچوقتم قرار نیست بازنشسته بشید
احمدی نژاد از کجا هزینه سفرش رو میاره؟ همون حقوقی که روحانی می گیره به محمود هم میدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
البته حقوق احمدی نژاد را دانشگاه میدهد ولی حقوق روحانی ...
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
فقط امیدوارم برای اخذدکترای افتخاری هزینه ای بر گرده مردم تحمیل نشود.همان هزینه سفر خودمحمود ومحافظان وهتل ومخلفات کفایت میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
در مرحله اول سفر به ترکیه برای کسی که طبق قانون حقوق بالایی دریافت می کند گران نیست و د ر مرحله دوم وقتی دانشگاهی یک مقام بالای اسبق را دعوت می کند نه تنها مخارجش ر ابعهده می گیرد بلکه به عنوان سخنران دستمزد بالایی هم از آن دانشگاه دریافت می کنند .
حداقل بيمه تامين اجتماعي٨٧٠ هزار تومان هست
ماليات را كنار ميگذاريم و ارزش افزوده را هم !؟!؟!
حالا بفرمائيد با يك ميليون چگونه ميشود اشتغالزائي كرد كه يك خانواده بتواند روي خط فقر حركت كند
كرايه خانه، اياب وذهاب ، خورد و خوراك ، بهداشت و درمان ، آموزش ، رفاه ، تفريح
پيشنهاد ميشود ، حقوق آقاي وزير را قطع كنيد و ايشان با يك ميليون براي يك ماه براي خود و خانواده درآمد زائي كند....
انشاالله که بعد از توافق ، قیمت مسکن حداقل 50 درصد کاهش داشته باشد که مردم بتوانند برای خودشان سرپناهی تهیه نماند و الی با این قیمت های فعلی ، بازار مسکن حداقل 5 الی 10 سال در وضعیت رکود و نیمه رکود خواهد ماند .
واقعا کیفیت پایین خودروها و باز نشدن ایربگ های خودروهای داخلی در کنار قیمت نجومی و تحویل قطره چکانی خودروها کار دست وزیر داده!!!
الان وزیر احتمالا خواب و خوراک نداره!!!!
منتظر باشین تا استیضاح انجام بشه و رای هم بیاره!!!!
قدرت و نفوذ مافیای خودرو بالاتر از چنتا نماینده و وزیر این چیزاس
رییس اتاق بازرگانی ده درصد چیزی که هست بیان کردند! واقعیت چیزی فراتر از این حرفهاست و فقط به نمایندگان منتخب شورای نگهبان هم خلاصه نمیشود.
سقوط آزاد قیمت مسکن حتمی و قطعی است چه تحریمها برداشته شوند چه نشوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
خدا کنه این دروغ راست بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
چرا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
ناشناس 1044
اگه فروشنده ای که نمی تونی حتی به قیمت سال 86 هم بفروشی
اگه خریداری که اصلاً صد سال سیاه با ین قیمتها نمی خری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
امیدوارم خوابت تعبیر بشه
اقای زاکانی اگر اخلاق انسانی و اسلامی را رعایت لااقل ازاد مرد باش. از کارهای بزرگی که کردی فقط یکدونه از قلب من به ما بوده که برای مردم نه ملموس است و نه مفهوم . لطفا یک کار عملیاتی را نام ببر که مردم بفهمند که چی میگوئی . البته شما در حد دکترا سخن میگویید که فقط همکلاسی های شما تخصص این را دارند لطفا در حد اکابر بگی مردم بهتر متوجه میشوند که کارهای بزرگ شما چی بوده . به این فکر میکنم که اگ شما نبودید توی ایران کی میتونست این خرابی و ویرانی شهردار قبلی را تشخیص بده. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ معلومه که شما خیلی دکتر هستید. ای ول
امام جمعه رفسنچان به چه حقی نظر شخصی خودشو از تریبون عمومی اعلام میکنه نباید به کسی پاسخگو باشن

بابت نماز خوندن پول میگیری ایا ثوابی نوشته میشه؟
سفرهای خارجی که احمدینژاد انجام میده دلاری حساب کنیم چندده هزاردلار میشه. این رقم درمقابل پولهایی که حضرات آقازاده ها روفرستادند فرنگ برای بیزنس وخوشگذرانی اصلا عددی نیست.انصافا احمدینژاد باهمه عیب وایراداش نسبت به خیلی ازین حضرات حداقل ازلحاظ مالی هزاران مرتبه پاکتره.
اگر این خبر که در ایران سالی ۱۰۰ هزار نفر خودکشی می کنند، درست باشد یعنی روزی ۲۷۴ نفر و این یعنی فاجعه. این را بگذارید کنار کشته های تصادفی با خودروهای فوق استاندارد مان! و کشته های کرونا. بعد ببینید چقدر باید زاد ولد را افزایش داد تا جبران شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
البته درصد بالایی از این خودکشی ها خوشبختانه به نتیجه نرسیده وتلفات ناشی از اقدام به خود کشی معمولابسیار کمتر است.اما یک نکته مهم در این امار بالا دیده میشود وان اینست که اقدام به خودکشی خود معلول است وعلت اصلی ناامیدی ویاس حاکم بر فضای جامعه است که خود معلول فقر بیکاری.اختلاف فاحش طبقاتی ووواست
اونایی که خونه هاشونو فروختن هیچ وقت نتونستن دوباره بخرن فریب ندین مردم رو همه میدونن تورم همیشگی شده
چند روز پیش یک خانوم با دو فرزند هفت ماهه و هفت ساله اش ، خودشون رو انداخته بودند داخل دریاچه شورابیل تو اردبیل، بعد از چند روز گفتند خودکشی بوده ،دلیلش هم نبود سرپناهسرپناه و فقر و گرسنگی. باید مسئولان کشور با شنیدن این خبر آب بشن و برند زیر زمین. اگر به بهشت و جهنم اعتقاد دارند باید همه کسانی که مسبب این وضع شدند تو پل صراط به اون کودک 7 ماهه جواب پس بدهند، به اون بچه هفت ساله جواب پس بدن، به اون مادر ذل شکسته که از بچه هاش شرمنده بوده ، جواب پس بدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
مسئول؟ حالت خوشه
آقای امیری فر مردم مانند شما کم حافظه نیستند. شماها بودید که احمدی نژاد را تا حد معصومین بالا بردید و چه کلاه گشادی که سر ملت گذاشتید و حالا از او برائت می جوئید و زیر سوال می بریدش. او هشت سال رئیس جمهور شماها بوده و در این مدت قطعاً اندوخته بسیاری خوبی داشته است. پس به ترکیه رفتن او چندان جای تعجب ندارد. هزینه رفتن به ترکیه و چند کشور دیگر فقط به اندازه یک گاز بسیار کوچک از یک توده......... است.
سئوال احمقانه اين است كه احمدي نژاد پول سفرهايش را از كجا اورده ؟ سئوال اين است كه ان چند صد ميليارد گم شده در دوران احمدي نژاد كجا رفته.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
با این حساب سیوال هوشمندانه ست چون هدفش فرستادن مخاطب به دنبال نخود سیاه است
دم تویتر گرم
این حامی پیشین و منتقد فعلی احمدی‌نژاد,ظاهرا همیشه طرفدار قدرتمدار است دیروز احمدی نژاد و امروز ضد او و فردا صاحب منصبی دیگر!
اولا توافق نمیشود دوما اگر بشود دو سال قبل دیدم چه میشود. سوما در شهریور 68 که جنگ تمام شد درسته طلا و سکه دلار ریخت ولی این را هم بگید شش ماه بعد قیمت طلا و دلار و سکه از زمان جنگ هم بالاتر رفته بود. با دروغ و ترساندن مردم مشکلات حل نمیشود. ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
ممنون آقای دلال
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
واقعیت اینه در ایم۴۳ سال تمام زیر ساختهای مملکت بشدت فرسوده وناکارامد شدند پس
انتظار معجزه نداشته باشید
انتقاد رئیس اتاق بازرگانی ایران از نمایندگان مجلس
۱) مجلس اقتدارش را از مردم می‌گیرد و هرچه مشارکت بالاتر عزت و اقتدار بالاتر
۲) تا زمانیکه نماینده مجلس درچارچوب وظایف اصلی خویش که همان قانونگذاریست حرکت نکند و به دنبال لابی و گرفتن امکانات برای شهر و دیار و اطرافیان خود از وزرای دولت باشد ، چه اسمش نماینده انقلابی باشد یا لیبرال، غربی باشد یا شرقی و... مملکت از نظر اقتصادی مادی و معنوی ( مدینه فاضله) به هیچ جایی که نمیرسد هیچ، کشور را به نابودی می‌کشاند
التماس تفکر
پیش‌بینی عجیب درباره قیمت مسکن پس از توافق وین/ خسروی: امیدواریم کسی سکته نکند........
بله ، اتفاقا همه دیدند که نباید مالشونو آتش میزدند و نباید سکته میکردند ، چون ایران همیشه ایرانه و همه چی باز بالا میره ...
سیاستهای غلط پولی و بانکی و مالیاتی و .... ربطی به مسایل سیاسی نداره ...
در ایران هیچوقت قیمتها ثابت نخواهند ماند و این یک خیال باطله ...
شاید یه عده هول بشن و بعد از مثلا یه توافق یا قطعنامه ، مالشونو آتیش بزنن ، اما باید دید که بعد از یک یا دو سال چه خواهد شد ؟
بخصوص اینکه دیگه بهونه تحریم آمریکا برای این کرونیها وجود نداشته باشه !!!!
ممنونم تابناک
صدای رعد و برق ، توقف پرواز ها به غرب کشور بدلیل شرایط نامناسب جوی !!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
:))))
ایکاش زاکری به جای کلی گویی شعار گونه ، اقلا دو مورد از این تعداد زیادی که ادعا کردند
که در ۴ ماه و ۱۰ روز شهرداری تهران انجام داده اند را تیتر وار ، فقط و فقط نام میبردند!!!!
تازه گفته میتونیم قدرت اول اقتصادی جهان بشیم
یه سور به احمدی نژاد زده
هزینه ی سفرهای احمدی نژاد از کجا تأمین می شود؟
یادمان هست که در گذشته و زمانی که احمدی نژاد محبوب قلب آقایان بود، سفرهای استانی او را کم هزینه معرفی می کردند. احمدی نژاد کسی است که خوب بلد است سفر ارزان و پرهیاهو انجام بدهد. همان کاری که الان آیت الله رئیسی انجام میدهد. سفرهای هفتگیِ یا دو هفته یک بار ارزان و کارآمد.
احمدی نژاد استاد دانشگاه است، مهندس است، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است، هزاران هوادار دارد که یک زمانی خودروی دست دوم او را چندین میلیارد خریدند (آقایان یادشان نیست)، حالا یکی از همین ها نمی تواند مثلا چتر او را چند هزار میلیارد تومان بخرد و هزینه ی یک عمر سفر او را تأمین کند؟
*
نکته: من با اصل بحث مشکلی ندارم، ولی وقتی مدیران خود او این حرفها را میزنند کمی عجیب است. آنها که قبلا همین رفتارهای احمدی نژاد را برای مدت طولانی و در شرایطی که میدانستند همه ی هزینه های این رفتارها از بیت المال تأمین می شود، تأیید می کردند (رفتاری که الان درباره آیت الله رئیسی هم در حال تکرار است و هزینه سفرهای او ناچیز ارزیابی می شود)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
در مرحله اول سفر به ترکیه برای کسی که طبق قانون حقوق بالایی دریافت می کند گران نیست و د ر مرحله دوم وقتی دانشگاهی یک مقام بالای اسبق را دعوت می کند نه تنها مخارجش ر ابعهده می گیرد بلکه به عنوان سخنران دستمزد بالایی هم از آن دانشگاه دریافت می کنند .
کسی که بر صندلی وزارت جلوس میکنه اونقدر باج داده و حامی خریده که بازنشدن ایربگ و کشته شدن سالانه چندهزار نفر هیچ مشکلی براش ایجاد نمیکنه.
کل اخبار بالا را خواندم...تابناک، هر چه از احوالات این مملکت و مسئولینش بیشتر میخوانیم مایوس تر می شویم.یک مشت نامسئول بی دانش که حاضرند خودشان را برای پست و مقام و تریبون و سخنرانی به هر دری بزنند...واقعا متاسفم !
به جای حاکمیت قانون در کشور احساسات حاکم است و این حاکمیت احساسات بطور شدید آن بر صدا و سیما هم حاکم است و بسیاری از مشکلات ما مربوط به برخورد های احساسی از قبیل رفیق گرایی و چپ چپ و راست راست گویی ها و برخوردهایی است که بر اساس رسم تقلید و مبادا برچسب خوردن ها و مبادا میز از دست دادن ها است
تا جایی که بسیاری از افراد که زمانی در پست های بزرگی بوده اند و می بایست از تحلیل های آنها در خصوص اوضاع شنید و پی به مشکلات اساسی کشور برد یا ممنوع التصویر می شوند و یا ممنوع الصوت می شوند و صدا همان صدای حاکمیت باقی می ماند و صدا و سیما گویی مثل کبکی است که در این اوضاع شبکه های اجتماعی و عصر ارتباطات سر در برف کرده اند
من اگر جای حاکمیت بودم به جای فیلترینگ های عجیب و غریب حتی به رسانه های خارجی مثل bbc و اینترنشنال و سلطنت طلب هم اجازه می دادم که در داخل دفتر داشته باشند و مشکلات جامعه ولو دروغ را پوشش دهند تا همه چیز شفاف و عریان باشد چرا که تنها چیزی که می تواند برای کشور مفید باشد همین شفافیت و پاسخگویی به مردم و حاکمیت واقعی مردم است
در واقع هر کس که مخالف شفافیت است به بهانه های مختلف می خواهد زیرزیرکی رانت خواری کند و اگر موضوع تشویش اذهان و نا امیدی است باید گفت که جامعه با وجود شبکه های اجتماعی متعدد و عریان به اندازه کافی در نا امیدی و منفی بافی است و با آزادی رسانه های عمومی تر فقط پاسخگویی ها شفاف تر خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
ناشناس 21.43 به نظرم ادم ناآگاهی هستی و از روش های تبلیغات و خباثت های بنگاه های خبری و تبلیغی دشمن کوچکترین اطلاعی نداری که پیشنهاد میکنی تا تلویزیونی مثل ایران اینترنشنال در ایران دفتر داشته باشد. محض اطلاعتان خوبست بدانید تلویزیون ایران اینترنشنال با سرمایه عربستان سعودی تاسیس و مدیریت میشود و در حالی که خاندان سعودی از عقب مانده ترین و فاسدترین رژیم های موجود در دنیاست ولی تلویزیون منسوب به این کشور با دعوت از چند مزدور فراری و وطن فروش از بام تا شام ناجوانمردانه بر ضد کشورمان تبلیعات مسموم میکند و روی مواردی به عنوان نقطه ضعف ایران دست میگذارد که صدها برابر آن در کشورهای دیگر وجود دارد مثلا به حضور منطقه ای ایران اشکال می کنند ولی به امریکا نمیگویند که چرا از 12 هزار کیلومتر ان طرف تر به خاورمیانه امده و با بودجه نظامی سالانه 2000 میلیارد تومانی منطقه را به جنگ و خونریزی کشانده و در 20 سال اخیر با راه اندازی چند چنگ میلیون ها انسان بی دفاع را مظلومانه به خاک و خون کشیده است .
دوچرخه تنها برای ورزش نیست. یک وسیله حمل و نقل است که ترویج آن می تواند به مقدار قابل توجهی از آلودگی هوا جلوگیری کند. در مسافتهای کوتاه و متوسط خصوصا برای خرید مایحتاج روزانه که اغلب به عهده زنها است می توان از دوچرخه استفاده کرد. کسانی هم که از این بابت مشکل دارند خودشان را معالجه کنند. دولت خدمات درمانی رایگان در اختیار افرادی که قادر به کنترل خود نیستند قرار دهد.
آیا وزارت صمت و یا هر سارمان نظارتی دیگر بدون نیاز به واردات خارجی با استفاده از چند متر ریل راه آهن فرسوده و یک مانع بتنی و یک الکتو موتور نمیتواند تست ظربه از جلو خودرو بسازد و خودروها را تست ایر بگ و غیره بنماید؟
حتی یک کامنت هم ناراحتتون میکنه
آقایانی که همه ی سابقه ی سیاسی شان داشتن عکس با احمدی نژاد است و روزی در چهره او هاله نور میدیدند الان وقتی مردم عادی با احمدی نژاد عکس می گیرند آنرا برای خنده و سرگرمی [و تمسخر و استهزای احمدی نژاد] میدانند.
حجت‌الاسلام عباس امیری‌فر، شما را چه شده است؟ عکسهایی که شما با احمدی نژاد گرفتید با چه هدفی بود؟ شما آنزمان چه کسی را به استهزاء گرفته بودید؟
چقدر خبرهای خوب
بیشتر آنانی کهنیاز به دیده شدن دارند از (صدا و سیما) حمایت میکنند
هزینه سفر ایشون و البته بقیه از جیب مردمه دیگه
غلامحسین شافعی هم دم درآورده آخه بگو مرد حسابی فک کردی خودت کی هستی ؟با خرید دویست سیصد کارت بازرگانی وارد اتاق شدی حالا فک میکنی کسی هستی؟چند ساله با درآمد چند هزار میلیارد تومانی اتاق های بازرگانی چه کار خاصی برای توسعه تجارت انجام دادی؟حداقل یک گزارش عملکرد بدین!منابع مالی اتاق را صرف رفتن به سفرهای تجاری و شخصی می کنید هیچ نهاد نظارتی هم بر شما نظارت نمی کند فقط بلدید به دیگران‌هجمه کنید و پرخاش تا کسی جرات نکند وارد حیات خلوت رانتتان بشود...
خود توافق برجام مگه چقدر قیمت ها رو ریخت که بخواد دوباره برقرار شدن برجام قیمت ها ریزش کند بعدم مگه بودجه سال دیگه با دلار ۲۳ تومن بسته نشده پس چطور انتظار همچین اتفاقی دارند این پیش بینی ها فقط برای مدیریت بازار و سرگردانی مردم است
چیزی که بنده از مصرف الکل میبینم خیلی بالاتر از این حرفهاست شاید 5میلیون مصرف کننده و معتاد الکل داشته باشیم اما افرادی که الکل رو به صورت تفننی استفاده میکنند خیلی بالاتر است داخل مهمونیها به زور به ادم میدند بخوری حالا هر چی بیا بگو نمیخورم باید هزار جور بپیچونی طرف رو که اقا حرومه نمیخورم تلخه لطفا امار رو بروز رسانی کنید
هزینه های سفرهای احمدی نجاد را من داده ام.
احمدی‌نژاد بعد از دوران ریاست‌جمهوری اقدام خلاف شأنی وجود نداشته که انجام نداده باشد.
سرور ارجمند حجت‌الاسلام عباس امیری‌فر انوقت این شعار ها چی میشه
1 - امام زمان برای احمدی نژاد دعا کرده ، ذخیره خدا روی زمینی برای انقلاب و ....
این صدا بدلیل صوت ایجاد شده،
زنده باد ان مرد
آب رو بریز اونجایی که میسوزه، عشق فقط احمدی نژاد
این جناب فلی خسروی انگار کاردیگه ای نداره جزاینکه هرسال نزدیک عید بیادبگه سال بعد قیمت مسکن نزولی خواهدبود !!!
اخر ۹۷ هم پیش بینی کرد سال بعد جهش قیمت نخواهیم داشت من ساده لوح هم باورکردم ملکمو مفت فروختم حالا قیمت همان ملک ۴ برابر شده !!!
آقای رییسی تو به جدت قسم ارز رو از دارو و نان حذف نکن،
با طناب پوسیده میرکاظمی وارد چاه نشو
بجای اینکه هزینه درمان رو از دوش ملت برداری میخواهی خانه خراب کنید ، میدونی همین حالا دارو نمیشه خرید ؟؟؟
ملت یارانه نمیخان ، پول یارانه شما پول دو کیلو میوه نمیشه ؟؟
کارگر و معلم کشور به گدایی افتادن و سر در زباله دارن ؟؟
آویزان روسیه شدن چاره کار نیست خود روسیه یک بار طعم فلاکت رو چشیده و نابود شده
دختران مملکت دارن به سن مجردی قطعی می‌رسند
پسران مملکت دارن به اتمام جوانی می‌رسند
چرا مملکت رو بد اداره میکنید ،؟؟
بازار قیمتها در اختیار دولتی هاس پس چیزی ارزان نخواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
خیالت راحت
خریداری هم نخواهد بود
حالا قیمت از خودتون در بکنید
زاکانی: در این چهار ماهی که شهردار تهران هستم، اتفاقات بزرگی را رقم زدم:

آقای محترم جنابعالی را اگر مردم ایران درست نمی شناسند , مردم شهر ری که خوب می شناسند.
اینقدر من من نکن شب دراز است
آخه این سوال داره؟؟؟

احمدی نژاد استاد دانشگاهه نتونه از پس هزینه سفر دبی بربیاد که هیچی

این حرفا و این خبرهای زرد میدونید برا چیه، از صدای انفجارهای شب های گذشته بپرسید
اگر رئیس اتاق بازرگانی انتقاد از نمایندگان کرده حق داره چون واقعا این نمایندگان در حد سرایدار یک مدرسه هم نیستند و سواد تمام ۲۹۰نفر اندازه یک دیپلم قدیمی نیست
با این همه توهین و بی حرمتی که داره به معلمان میشه چه از ناحیه مجلس ، چه از ناحیه نمایندگان تهران ، چه از ناحیه قالیباف و حالا داره اعضای شواری نگهبان که نفس کشیدن روزانه آنها برای مملکت برای ملت ۴۸ میلیون معادل حقوق ۱۰ معلم فقط در یک روز ؟؟ ؟ به غل و زنجیر کشیدن فکر و اندیشه معلم چاره کار نیست ؟؟؟
اقایون‌ فکر‌ می کنند‌ که اگر‌ یکی را بهش‌اجازه کنسرت‌ در داخل برای‌ مردم‌ ندن‌ مردم‌ هم کنارش میزارن‌ ؟!
خیر‌ قول میدم‌ که استقبال عمومی از کار آن فرد بیشتر میشه !
در مورد‌ سلطان‌ موسیقی‌ سنتی‌ ایران‌ که دیگر‌ معلومه‌ بسیاری از مسئولین‌ که ممکنه بظاهر‌ نشون ندن‌ ولی بطور خصوصی‌ مدام به آهنگهاش گوش‌ میدن‌ .
استاد محمد‌ رضا شجریان‌ شهابی‌بود که از آسمان موسیقی و هتر ایران‌ رد شد و رفت‌ تا ابد‌ ! این نسبتهایی‌ که مخالفین فرهنگ ایرانی‌ به این هنرمند‌ اصیل و بی همتای ایران میدادند‌ و هنوز هم میدهند‌ جفای بزرگیست‌ در حق‌ هنردوستان واقعی ایران .
انتقاد رییس اتاق بازرگانی کاملا به جا و به حق هست
یکی جلوی این دلق.. رو‌بگیره. ابروی مملکت رو برد.
شما سنگ هم از آسمان ببارد پرواز متوقف نخواهد شد،پس درست اطلاع رسانی کنید که چه خبر شده دوباره‌
گویا جناب زاکانی زبان باز کردند ،؟ آری راست میگویند .در یک مجتمع ۲۳ واحدی ۴ نوع متراژ زیر بنایی داریم .‌۶ واحد ۱۰۶ مترمربعی ۶ واحد ۸۴ مترمربعی ،۶ واحد ۶۵ متر مربعی و ۵ واحد ۶۰ متر مربعی ؟ که ۲۳ نوع تعرفه ٔ‌،‌عوارض شهرداری و حمل پسمان داریم ،آیا این از اون کارها نیست؟ عوارض سال جاری ۸۴ مترمربعی خیلی بیشتر از ۱۰۶ متر مربعی است یا عوارض واحد ۶۰ متری از ۸۴ متری بیشتر است و حتی واحد های هم متراژ عوارض متفاوت دارد ؟‌تابناک محتر استعادارم کاری کنید که این مساله درست شود ،این عمل هم خلاف است و‌هم مفسده ؟
اقای خسروی. لطف کنید به نمودار تورم و قیمت ارز از زمان جنگ تا الان نگاه بیندازید. مهم نیست بعد از توافق وین به طور موقت وصعیت اقتصادی جامعه چطور هست. مهم این هست که چهار سال یا هشت بعد وضعیت اقتصادی چطور هست.
اول نوسان گیری از دلار و بعد نوسان گیری از بورس و حالا نوبت نوسان گیری از مسکن هست. از چند ماه قبل حدس می زدم که تو بازار مسکن هم نوسان گیری اتفاق خواهد افتاد. اگر مردم ایران این بار سوم هم تن به این نوسان گیری بدهند نشان دهنده این هست که مشکل کشور سادگی مردم هست.
به آقای زاکانی بفرمایید دو تا از کارهای بزرگی رو که کرده اند نام ببرند، لطفا.
دوچرخه سواری مگه شنا کردنه که باید مکان های مشخص داشته باشه . شاید یکی بخواد با دوچرخه بره خرید شاید اون منطقه براش دور باشه دوچرخه رو کول کنه ببره اونجا که شما در نظر گرفتید؟؟
دوچرخه سواری مگه شنا کردنه که باید مکان های مشخص داشته باشه . شاید یکی بخواد با دوچرخه بره خرید شاید اون منطقه براش دور باشه دوچرخه رو کول کنه ببره اونجا که شما در نظر گرفتید؟؟
در چند روز اول بعد از توافق شاید قیمت ها پایین بیاید اما بعد از چند روز قیمت ها یواش یواش بالا میکشد مثل اخر های روحانی شب میخوابی صبح قیمت بالا رفته حتی ممکن خیار کیلویی به هشتاد هژار وبالاتر برود وتورم ونزویلایی بعید نیست سابقه برجام این رانشان میدهد زیرا برجام مردمی نیست چه از طرف روحانی باشد چه رییسی برای اینکه پای خون شهدای هسته ای در میان است وقلب راکتور اراک
احمدی‌نژاد از جيبش خرج میکنه شما چرا اون موقع که با هم کار می کردید و نان بهم قرض می دادید صداتون در نمی آمد حالا احمد بد شده کارتون باهاش تمام شد
خبر "هزینه سفرهای خارجی احمدی نژاد از کجا تأمین می‌شود؟" کجاست؟
من فقط به خاطر این خبر این مطلب را باز کردم.
این چه طرز تیتر زدن هست؟؟؟؟
"اعلام چرایی توقف امروز پروازها در آسمان غرب کشور از سوی سازمان هواپیمایی". ممنون از اینکه به فکر مردم هستید. ممنون از اینکه روراست هستید.
حجاب واجب ولی سیر کردن شکم بدبخت بیچاره مردم واجب نیست چقدر بدبخت هستند مردم ایران
سلام.من متاسفم یک نفر روحانی و بقول خودش اصولگرا و کنشگر فرهنگی به خودش اجازه می دهد به دوستاران دکتر احمدی نژاد توهین کند اگر انتقاد دارید با مستندات انتقاد کنید مدرک ارائه بدهید با کلی گویی چرا توهین می کنید متاسفانه فرهنگ ما دست اینگونه افراد است که این بلا سرش آمده است یا حق
اگر درامد های افسانه ای نفت در دوران احمدی نژاد را یادتان باشد ؟

و ارقام بزرگی از ان همه پول که معلوم نشده کجارفت و چه کسی برد ؟

توجه کنیم ، دیگر نیازی نیست که به مغزمان فسار بیاوریم !!!!

که او و گروه بزرگی که همراه دارد ، چگونه میتوانند سالی دو نوبت به سفرهای خارجی بروند !!!!!
حامی پیشین و منتقد فعلی احمدی‌نژاد: هزینه سفرهای خارجی او از کجا تأمین می‌شود؟
همینها احمدی نژاد کوچک را بزرگ کردند تادرمقابل بزرگان قرارگیردحالا خودشان نمی توانند جمعش بکنند. چاپلوسیهای دیروزشان پاک نمی شود
ایربگ‌های باز نشده، کار دست وزیر صمت داد:
اگر در عالم خیال تصادف کالای خانگی بی کیفیت و با همین شیوه استاندارد وزارت صمت که با ضرب و زور عدم واردات و لابی گر و انحصار کاملا و تا قیمتهای کاملاً غیر وجدانی و غیراصولی به زور به ملت ایران تحمیل میشود، اگر امکان داشت که تصادف آنها مانند خودروها جاده بهبهان، نمایان بشود، چه نتیجه ای حاصل میشود؟!!!!!!!!!!
حضور ضرغامی بر سر مزار شجریان یعنی چه؟ یعنی ممنوع صدا و تصویر شدن شجریان خواست قلبی ضرغامی نبوده و این دستوری ار بالادست بوده؟
توییتر مگه فیلتر نیست؟ مگر استفاده از فیلتر شکن جرم نیست؟
احمدی نژاد محبوبیت خود را دارد ، شما که نمی توانید ببینید هر تفسیری که دوست دارید ارایه دهید . او خادم ملت است. والسلام
انتقاد رئیس اتاق بازرگانی ایران از نمایندگان مجلس: از اینکه این افراد، کشور را اداره می‌کنند حس درماندگی دارم: غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی ایران: بعضی از نمایندگان مجلس خیلی جالبند، نماینده شهر من بالاترین پستی که داشته محافظ آقای صالحی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی بوده است. از این قبیل نماینده‌ها در این مجلس کم نیستند. این نمایندگان خیلی افراد خالی هستند و نیازمند این هستند که چیزی پای تریبون بگویند. به ما ( اعضای اتاق بازرگانی) نیاز دارند تا شارژشان کنیم. عمق نمایندگان مجلس در مسائل اقتصادی خیلی کم است، به طوری که آدم از این که این افراد می‌خواهند کشور را اداره کننده درمانده می‌شود. دولت هم خیلی دست کمی از این نمایندگان ندارد.
- آقای شافعی حالا شما بخاطر ملت است که از مجلسیها انتقاد میکنید یا بدلایل مسائل شخصی. اگر سواد اقتصادی بعضی مجلسیها در همان حدی که شما میکوید باشد، سود آن به جیب شما میرود اگر نمایندگان مجلس سواد اقتصادی خوبی داشتند، ممکلت به دست اتقهای بازرگانی و اتحادیه و اصناف نمیافتد که خون ملت را میکید و صدای ندارد ملت گوش فلک را کر کرده ولی شما و همکارنتان دست از سر ملت برنمیدارید. اردغان لیر را بی ارزش کرد ولی چند درصد گذاشت روی درصد ارزش کاهش ارزش لیر و به مردم ترکیه داد. شما و دستانتان از سال 92 چند برابر کالاهای بنجلتان را گران کردید و سران قوه را مجبور کردید هم جلو واردات را بگیرند و هم ارزش پول کشور را چند برابر کاهش دهند، و هم ... اگر مسئولین و مقامات کشور سواد اقتصادی ندارند فقط و فقط ابر سود و نفعش به جیب شما و دستانتان میرود. پس شما دیگر دم از سواد اقتصادی نزنید. ا...........
میگن احمدی نژاد یه تونل مخفی زده از زیر خونه اش به بیت المال هر وقت میخواد بره سفر خارجی از اونجا وارد بیت المال مسلمین میشه یه مشت پول برمیداره میره خارج هیچکی هم نمیفهمه تازه بعدا پول ها رو هم نمیذاره سر جاش
ای بابا ، آمدن و رفتند و پدافند متوجه نشد.
از کی برای رعد و برق ، پدافند هوائی بکار می افتد؟
از کی یک رعد و برق ، صدایش در چند استان به وسعت حدود 800 کیلومترمربع ، با این شدت قابل شنیدن است؟
هیچ کاری نمیکنید چون سر یک سفره نشسته اید.
هزینه های سفر احمدی نژاد و هزینه بادیگاردها واقعا از کجا تامین میشه اگر بگه از حقوق خودشه کاملا دروغه و اگر از جاهای دیگه هست که در دوران ریاست جمهوری کانال زده با ادعاهایی که میکنه اصلا جور در نمیاد کلا مشکوکه . ولی فکر میکنه در دوران خودش همه چی گل و بلبل بوده وبقیه اومدن خراب کردن در صورتیکه ماشین اقتصاد کشور را به شکل اسقاطی در آورد بعد تحویل نفر بعدی داد کلنگ ویرانی اقتصاد کشور زمان ایشون زده شد
اولاً اينطور كه از خبرهاي وين و فاصله زياد بين خواسته هاي طرفين معلومه ، مثل اينكه اميدي به احياي برجام نيست ، دوماً مگر احياي برجام باعث افزايش فوري زمينهاي شهري يا توليد سيمان و آهن و آجر و .... ميشه كه به اين زودي قراره قيمت مسكن ريزش كنه ، چرا قول الكي به مردم ميدين ؟ اتفاقاً اگر توافقي بشه ، قيمت ارز و طلا و سكه بشدت كاهش پيدا ميكنه و مردم با فروش دلارهاو سكه هاي خانگي ، پول حاصل رو روي مسكن سرمايه گذاري مي كنن كه باعث افزايش قيمت مسكن خواهد شد .
(زاکانی: در این چهار ماهی که شهردار تهران هستم، اتفاقات بزرگی را رقم زدم)

هر کی هم قبول ندارد

نداشته باشد
تلاش فراوانی برای دیداری برخی سیاستمداران ترکیه ‌واحمدی نژادشدولی هیچ کدام اورابحضورنپذیرفتندملت عادی هم که برای شوخی وسرگرمی بااوعکس گرفتنداحتمالاالان ارزش ایرانیهایی که برای تفریح ودرمواردی خریدخانه به ترکیه سفرمیکنندازمموتی بیشتره!
کارکنان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی حداقل حقوق را دریافت میکنند با این حال به شش میلیارد بذل و بخشش وزیر محترم می اندیشم
ایشون در عرض ۴ ماه نرخ بیکاری در بین جوانان فامیلشون رو به زیر ۱٪ رسونده.
هزینه سفرش رو از سهم بیت المالش ور میداره.
مردم، فقط ریال رادر بانکها پس انداز کنید. همه چیز چنان ارزان میشود که دلالان، سرمایه داران و زمین داران سکته خواهند کرد.
من هزینه های سفر احمدی نژاد را پرداخت نکرده ام
الان خیلی از مسئولین تو این بازارها هستند و امیدوارم سکته کنند
احمدی نژاد یه دونس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
واقعا نوبره
پیش‌بینی عجیب درباره قیمت مسکن پس از توافق وین/ خسروی: امیدواریم کسی سکته نکند) خیالت راحت باشه مردم دیگه میدونن قیمت طلا و ارز و .... به ذخایر ارز و طلا و صنعت و کشاورزی بستگی دارد و مثل دوره جنگ گول نمی خورن که سکته کنن همانطور که دیدیم همه چیز بعد از مدت کوتاهی به حالت اول برگشت چون ما نه ذخایر ارزی و طلا داریم نه صنعت و کشاورزی قوی و مولد و با مشتری نه گردشگری داریم نه از همه مهمتر مسئولین کاربلد حداکثر تکانی که در بازار بخوره حباب ارز و طلا حذف بشه
احمدی نژاد دست پخت خودتان بود پس آب رو بریزید جایی که میسوزه ودم نزنید !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
ملاک حال فعلی افراد است . امام خمینی
احمدی نژاد امروز صادق ترین و شجاع ترین و با عرضه
ترین صلاح طلب کشور است
اگر کینه 88 بگذارد ا!!!!!!
نرخ شیوع الکل در کشور بین ۹ تا ۱۰ درصد افراد بالای ۱۵ تا ۶۴ سال است ) قابل توجه روحانیت !!! روحانیتی که کار اصلییش را ول کرده و چسبیده به سیاست و اقتصاد کار شما تبیلغ اخلاق و دین و ارزشهاست که سیاست و دولت و ...
غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی ایران: بعضی از نمایندگان مجلس خیلی جالبند، نماینده شهر من بالاترین پستی که داشته محافظ آقای صالحی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی بوده است....... حاصل نظارت استصوابی شورای نگهبان!!!!!!!
اتفاقات بزرگ آقای زاکانی در سمت شهردار:... ارسال رایگان روضه خان به منازل...برگزاری تواشیح در مترو.... ارائه طرح بهشت زهرا گردی برای دانش آموزان..... تکذیب خبر اتوبوس خوابی و تمام!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷
مرسی
سالانه ۱۰۰ هزار تن در کشور خودکشی می‌کنند.... مسئولین از صدر تا ذیل پاسخگوی این دنیا و آن دنیا باشند!
ریشه مشکلات کشور، مدیریت غیرعلمی است... با دروس حوزوی نمی توان کشور را اداره کرد!!!
ازجيب ملت،اين كه سؤال نداره.!
هشدار من به مردم: مبادا خانه های خودتان را به بهانه توافق بفروشید چون در وضعیت تورم شدید ایران هیچ چیزی تو طولانی مدت ارزان نخواهد ماند.
هشدار من به مردم: مبادا خانه های خودتان را به بهانه توافق بفروشید چون در وضعیت تورم شدید ایران هیچ چیزی تو طولانی مدت ارزان نخواهد ماند.
توافق بر سر برجام با آمریکا و دنیا چیز خوبی است و آنهایی هم که منتقد بودند خدا را شکر همه طرفدار شدند. ان شاء الله که اف ای تی اف را هم بپذیرند. اما این توهم که با رسیدن به توافق مشکل تورم یک شبه ناپدید می شود توهم محض است. ریشه تورم علاوه بر قطع ارتباط با دنیا و نداشتن درآمد ارزی به مسائلی مثل بزرگ بودن دولت، خرج بالای حکومت، کسری بودجه، بدهی های سنگین دولت و امثال اینها هم بر می گردد که باید در جای خودش حل بشوند.
خانواده شجريان
مبنا ايران است چه سخنانى كه به موافقت دشمنان نزدند يك كم به فكرش باشيد
این همان بحث شفاف سازی اموال ودارایی مسئولان است که سالهاست گفته شده وقانونی نمیشود اگر میزان دارایی افراد معلوم وشفاف باشد آنوقت معلوم میشود چه کسی وبا چه پولی به خارج میرود بی شک این مسئله شامل تمامی مسئولان است وانگشت گذاشتن بر روی شخص خاصی نشان از تفکیک دوباره صاحب منصبان از مسئولین گذشته است واین نیز نوعی عدم شفافیت مغرضانه میباشد
اگر توافقی بشه حداکثر 25 تومان میشه نرخ دلار اون هم کوتاه مدت چون زمانی که دلار خیلی بیاد پایین خیلی ها در کمین هستند که سنگین خریداری کنند چون تجربه نشون داده همیشه در فضای اقتصادی کشور دلار صعودی هست . مسکن هم طابعی از دلار هست و به هیچ وجه ریزش زیادی نداره . این حرفا که میگن 50 درصد میریزیه دری وری هست مگر برای برجام دوره روحانی مسکن ریخت که الان بریزه ؟؟؟؟
تابناك عزيز
عكسهاي تبليغي در اين صفحه ، حاوي تصاوير خانمهايي است كه بخش زيادي از موهايشان پيداست و زيبنده سايتي مثل تابناك كه پايبند موازين شرع و انقلاب و راه شهداست ، نيست. متشكرم
آقای حجت الاسلام امیری آن وقت که در دستگاه احمدی نژاد مشغول عشق و حال... بودی چرا صدات در نیامد .
امام جمعه رفسنجان گفت: این سخنان را از سر دلسوزی و خیرخواهی با نیت ارشاد و هدایت جامعه مطرح می کنم. آقای محترم شما مسئول هدایت خودت باشی بهتر است.جامعه هم همین انتظار را دارند نه بیشتر.
بعنوان معاون اجرایی مجلس دهم می‌گویم که اساسا مجلس در جا‌های مختلف شهر تهران خانه‌ای ندارد که آن را به نماینده اجاره دهد و نماینده هم آنجا را تخلیه نکند و متعاقب آن بخواهد با نصف قیمت آن را واگذار کند.

ولي اينجانب بعنوان يك شهروند عادي ايراني با توجه به سوابق و تجربيات گذشته مي گويم موضوع كاملا صحت دارد و ايشان با تكذيب مسئله را كلاً پاك فرمودند . و هميشه هم همين است اول تكذيب مرحله دوم مي گويند خبر ندارم پيگيري مي كنم مرحله سوم مي گويند بهاي خانه ها اخذ شده و يواش يواش به خورد مردم مي دهندش
آقا امیری آنوقت که سر سفره ۸۰۰میلیار دلار نشسته بودی چرا صدات در نیامد .
آقای خسروی

......سن که بالا میره آدم باید بازنشسته بشه.... شما تو گذشته زندگی‌ میکنی‌ و هر چند یک بار پیش بینی‌‌هایی‌ میکنی‌ که رویایی هستند. قیمت باز هم بالا میره و شما خوابی‌
سلام،
آقای زاکانی درست می فرمایند تحولی اساسی در شهرداری ایجاد کرده اند و به زودی تهران را به قهقرا خواهند برد همانطور که محمود دوربرگردان برد، به شخصه چند نفر از مدیران منصوب ایشان را از نزدیک می شناسم و با آنها همکار بوده ام و می دانم که تخصصی ندارند علی الخصوص در حوزه شهری، خدا به داد تهران و تهرانی برسد.
به زودی بجای کلان شهر تهران در ورودی های تهران خواهیم نوشت به روستای غیر مصفای تهران آباد خوش آمدید!!
خخخخخ
تا وقتی قیمت مسکن سقوط آزاد نکند وضعیت مسکن همین است که هست! و بیشترین ضرر را فروشندگان متحمل خواهند شد!
مشکل مسکن را باید به قیمت توهمی آن گره زد نه توان خرید خریدار.
به آقای زاکانی بفرمایید دو تا از کارهای بزرگی رو که کرده اند نام ببرند، لطفا
مدرک دکتری زورکی گرفته
داماد را پست و مقام داده
اگر دولت فرض می کرد که مجموع وام گیرندگان وام های چند میلیون تومانی خرد اختلاس گر بودند که اینچنین نیست در واقع مثل این است که یک نفر به صدها نفر اختلاس گران کلان بانکی اضافه می شد که زیاد فرقی نمی کرد
و همچنین در کنار موضوع فوق اگر دولت و بانک قانونی می گذاشت که برای وام دوم و بعدی به ازای تاخیر اقساط باید به اندازه مدت زمان دو برابر آن سپرده گذاری قرض الحسنه کند و به آن دست نزنند براحتی موضوع ضمانت های بانکی برای وام گیرندگان خرد حل می شد و اصلا نیازی به ضمانت وجود نداشت و البته به مقدار قابل توجهی هم به نفع بانک می شد
غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی ایران: بعضی از نمایندگان مجلس خیلی جالبند، نماینده شهر من بالاترین پستی که داشته محافظ آقای صالحی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی بوده است
من به این کار ندارم که احمدی نژاد آدم خوبی است یا آدم بدی است، اینکه تیتر میزنند« هزینه های سفر احمدی نژاد از کجا تامین شده» حساب و کتاب کنید که هزینه سفر اون چقدر بوده! این هزینه از عهده خیلی از افراد عادی هم برمیاد تا برسه به اون که استاد دانشگاه است.
من به این کار ندارم که احمدی نژاد آدم خوبی است یا آدم بدی است، اینکه تیتر میزنند« هزینه های سفر احمدی نژاد از کجا تامین شده» حساب و کتاب کنید که هزینه سفر اون چقدر بوده! این هزینه از عهده خیلی از افراد عادی هم برمیاد تا برسه به اون که استاد دانشگاه است.
آقای عباس امیری فر بجای زوم کردن روی احمدی‌نژاد. برو. از. قوه قضائیه سوال که چرا بعد از فتنه بنزینی سال 98 حسن روحانی محاکمه نشد ؟. برو بپرس چرا بعد از اینکه. حسن روحانی اقتصاد ایران را نابود کرد هیچکس به دادگاه احضارش نکرد ؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی