بازدید 11374
۳

تلف شدن یک قلاده شیر ۳ ساله در قزوین

رضا نوری مدیر دهکده طبیعت بوستان ملی باراجین قزوین از تلف شدن یک قلاده شیر نر ۳ ساله، با وجود تلاش‌ها و مراقبت‌های شبانه روزی دامپزشکان، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵ 13 January 2022

به گزارش تابناک به نقل از فارس، مدیر دهکده طبیعت بوستان ملی باراجین قزوین از تلف شدن یک قلاده شیر نر ۳ ساله، با وجود تلاش‌ها و مراقبت‌های شبانه روزی دامپزشکان، خبر داد.

 رضا نوری مدیر دهکده طبیعت بوستان ملی باراجین قزوین از تلف شدن یک قلاده شیر نر ۳ ساله، با وجود تلاش‌ها و مراقبت‌های شبانه روزی دامپزشکان، خبر داد.

نوری گفته، علت این حادثه در دست بررسی ست.

اما برخی خبر‌های تایید نشده، علت تلف شدن شیر نر دهکده طبیعت را جابجایی نیرو‌های ماهر این بخش با افراد غیرکارشناس و کم کاری واحد درمان اعلام کرده‌اند.

پیش از این هم خبر‌هایی از رهاسازی یک قلاده گرگ در دهکده طبیعت و آسیب رسانده آن به یک آهو شنیده شده بود که آهو دچار بیماری هاری شده بود.

این مداخلات غیرکارشناسی، آسیب‌های جبران ناپذیری را ایجاد خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
این که چیزی نیست. در اداره کشور هم افراد غیر کارشناس با تصمیماتشان کشور را به این حال و روز انداختند
چند وقت پیش تلویزیون نشان میداد در ایران، یک شیر یک تکه استخوان در روده اش گیر کرده بود و داشت میمرد که با رادیولوژی و ... فهمیدند و گویا نجاتش دادند، من همون موقع گفتم کسانی که در باغ وحش گوشت به این زبان بسته ها میدهند ، نمیدونند که نباید با ساتور برای این حیوانات گوشت خورد کرد ، حتی دامپزشکشون هم نمیدونه. چون حیواناتی نظیر شیر، ببر، پلنگ ، یوزپلنگ و ... ، خوردن استخوان و تکه های آن برایشان تعریف نشده و پس از شکار در طبیعت، فقط گوشت آنرا میخورند و استخوانهای شکار سالم باقی میماند....
کلا مملکت شده باغ وحش با این مدیران جهادی و انقلابی!!!!!!!!
ینی شعورشون نرسیده گرگ رو قبلش قرنطینه کنن تا هاری نداشته باشه؟؟؟ ولش کردن بین بقیه حیوونها!!!!!
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # قیام 15 خرداد
وب گردی