جان باختن ۳۷۹ بیمار کرونایی دیگر در انگلیس

براساس اطلاعیه وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس، در شبانه روز گذشته ۳۷۹ نفر به علت ابتلا به کووید در انگلیس جان باختند.
کد خبر: ۱۰۹۸۵۸۶
|
۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴ 12 January 2022
|
5286 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از لندن، براساس اطلاعیه وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس، در شبانه روز گذشته ۳۷۹ نفر به علت ابتلا به کووید در انگلیس، جان باختند که ۳۰۲ نفر بیشتر از آمار دیروز است.

این تعداد جان باخته روزانه از کووید در انگلیس، از بیستم ماه فوریه (اول اسفند) پارسال که ۴۴۲ نفر در مدت ۲۴ ساعت قربانی ویروس کرونا شدند، سابقه نداشته است.

با افزوده شدن جان باختگان جدید، شمار قربانیان کرونا در انگلیس به روایت دولت به ۱۵۰ هزار و ۶۰۹ نفر رسید.

گزارش‌های رسمی نشان می‌دهد انگلیس با جمعیت حدود ۶۷ میلیون نفر هفتمین کشور، پس از کشور‌های پرجمعیت آمریکا، هند، برزیل، مکزیک، روسیه و پرو است که شمار قربانیانش در همه گیری کووید، از ۱۵۰ هزار نفر فراتر رفته است.
دولت انگلیس فقط بیماران کرونایی را که تا ۲۸ روز پس از ابتلا به کووید جان ببازند قربانی کرونا محسوب می‌کند. مرکز ملی آمار انگلیس ماه پیش شمار جان باختگان کرونا در این کشور را بیش از ۱۷۳ هزار نفر اعلام کرد.

وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس همچنین اعلام کرد در شبانه روز گذشته ۱۲۰ هزار و ۸۲۱ نفر دیگر در این کشور به کووید مبتلا شدند. با افزوده شدن بیش از ۱۲۰ هزار نفر دیگر به ویروس کرونا در انگلیس، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در این کشور به ۱۴ میلیون و ۷۳۲ هزار و ۵۹۴ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس همچنین اعلام کرد: در شبانه روز گذشته ۷۷۲ بیمار کرونایی بدحال نیز در بیمارستان‌ها بستری شدند و شمار آنان به ۱۹ هزار و ۸۲۸ بیمار رسید.

افزایش شمار مبتلایان به کووید و هجوم بیماران کرونایی به بیمارستان ها، همراه با قرنطینه شدن شماری از کارکنان بهداشت و درمان انگلیس موجب شده است تاکنون ۲۵ سازمان منطقه‌ای در این کشور، "وضعیت اضطراری" اعلام کنند، زیرا با افزایش بیماران کرونایی و کمبود نیروی انسانی روبروشده اند.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات