بازدید 7323

تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در منطقه ۱۳ تهران

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام با عنوان لاله‌های زهرایی در منطقه ۱۳ از اجرای پروژه ساخت یادمان این شهدا در بوستان سیمرغ خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۶ 05 January 2022
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، دکتر علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ با بیان اینکه تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهدای گمنام در منطقه ۱۳سبب برکت است افزود: این دومین بار است که منطقه ۱۳ میزبان شهدای دوران دفاع قدس است و عزم مجموعه شهرداری منطقه برای میزبانی شایسته از این کبوتران سبکبال دفاع مقدس جزم است
او با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی ستاد تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در منطقه اضافه کرد: در این جلسات، هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری منظم و با شکوه این برنامه با حضور جمعی از مدیران شهری و نمایندگانی از پلیس راهور، نیروی انتظامی، تبلیغات اسلامی، اورژانس، بسیج ناحیه کمیل صورت گرفته است.
شهردار منطقه ادامه داد: در حال حاضر، عملیات عمرانی ساخت یادمان این شهدا در بوستان سیمرغ از سوی معاونت فنی و عمرانی منطقه آغاز شده و پس از تشییع و خاکسپاری تکمیل می‌شود.
دکتر علی احمدی با بیان اینکه پیکر دو شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس روز پنجشنبه ۱۶ دی ماه وارد محدوده شهرداری منطقه ۱۳ شده و آئین وداع با ان‌ها در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار می‌شود یادآور شد: این شهدای گمنام، ساعت ۹ صبح، روز جمعه، ۱۷ دی ماه از مقابل مسجد انصار الحسین (ع) واقع در خیابان پنجم نیروی هوایی تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.
شهردار منطقه ۱۳ با دعوت از شهروندان تهرانی برای شرکت در این مراسم، حضور آن‌ها را فرصت مناسبی برای تجدیدبیعت با شهدا، امام و رهبری دانست.
دکتر علی احمدی خاط نشان کرد: بدون تردید با پیروی از راه و مکتب شهدا از بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها، مصون خواهیم بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی