بازدید 18469
۸

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۸ دی/ تزریق دوز سوم از مرز ۷ میلیون نفر عبور کرد

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۱۸ میلیون و ۵۳۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از ۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۷۳۲ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۹۵۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 29 December 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۵۹ میلیون و ۷۱۶ هزار و ۶۶۱ دوز اول و ۵۱ میلیون و ۶۸۳ هزار و ۱۲۰ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۷ میلیون و ۱۳۵ هزار و ۲۸۳ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۱۸ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۶۴ دوز واکسن در ایران که ۵۷۵ هزار و ۳۵ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، هزار و ۹۰۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۳۴۸ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۶ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۷۶۲ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۵۳ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۳۱ هزار و ۵۲۷ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۶ میلیون و ۳۲ هزار و ۶۱۵ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۲۷۳۲ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۴۱ میلیون و ۷۹۱ هزار و ۴۸۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۹ درصد؛ وضعیتی دقیقا مشابه میانگین جهانی نرخ مرگ این بیماری.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
کسی می‌تواند بگوید اینهمه واکسنی که هر روز از صدا و سیمای میلی رو نمایی میشد چه دستاوردی داشتند!؟ به نظر من دو دستاورد داشتند یکی نان برای عده ای و همچنین مرگ برای مردم بخاطر منتظر تولید داخل نشستن و وارد نکردن واکسن!!!
پاسخ ها
ایرجی
| Australia |
۰۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۹
داداش خسته نمیشه از اینکه انقدر فاز منفی می دی و تولید یاس می کنی تو اکثر خبرها، اونم از آمریکایی که داغونترینه توی کنترل کرونا و مرگ و میر اون، البته اگه از آلبانی نباشی!؟ مردم خودشون دارند با پوست گوشتشون فشارها رو حس می کنن و نیازی به تفسیر و تحیلیل بدبختیاشون ندارن. حداقل ، یه کامنت بزاری برای هر خبر!؟؟؟
وقتی به آمارهای این روزها نگاه میکنی متوجه میشوی عده زیادی از مردم زندگی‌شان را صرفا در اثر بی مسئولیتی عده ای نالایق از دست دادند
کاش یک کم برای زندگی مردم احترام و ارزش قائل بودید آنوقت این مصیبت‌ها برای مردم درست نمیشد
خداوند به همه کسانی که عزیزی از دست داده اند صبر دهد چون که امروز وقتی این آمارها را می‌بینند متوجه سهل انگاری عجیبی که صورت گرفته و عمق فاجعه میشوند
باید هر روز اعلام بشه که از این تعداد افرادی که فوت کردند چند نفر واکسن زده بودند و چند نفر واکسن نزده بودند. آن وقت معلوم می شود که واکسن زدن و نزدن از نظر آماری تفاوتی در مرگ و میر ایجاد کرده است یا خیر.
دلتون را به این آمار خوش نکنید، واقعیت بدتر از اینه. الان همه را دکترهای محترم سرماخوردگی تشخیص می دهند و هیچ تستی هم انجام نمیشه
قابل توجه آلبانی نشینها و دیگر دشمنان ایران قوی و مستقل،

دیگه کور خوندید با این منفی بافی‌هاتون بخواین اذهان عمومی رو تشویش کنین. همه ما مردم اظهار شادی شما و اربابتون( غرب استعمارگر) در اوایل ورود کرونا به ایران رو شاهد بودیم که به خیال خامتون کرونا بساط جمهوری اسلامی رو درهم خواهد کوبید و ایران دوباره به زیر یوغ استعمار خواهد رفت و شما کفتارها دوباره از پسماند استعمارگران ارتزاق خواهید کرد. زهی خیال باطل. همینطور شاهد بودیم که چطور تحریم‌های حداکثری و تا حداکثر خباثت ادامه دادن که ایران نتونه واکسن تهیه کنه و متأسفانه روحانی هم دست رو دست گذاشته بود و انتظار داشت غربیها یک نظر لطفی بکنن غافل از اینکه غرب به این نتیجه رسیده بود که وقتشه دولت روحانی و تمام نظام رو با کرونا بولدوزر وار شخم بزنن. شانس آوردیم موسم انتخابات رسید (چیزی که تو مخیله شما نوکر صفتها خطور نمیکنه) و دولتی روی کار اومد که تحریم‌ها رو دور زد و اوضاع رو و به بهبودی برد. به امید روزی که یکبار و برای همیشه غرب استعمارگر رو سر جاش بنشونیم و نوکران داخلی و خارج نشینش هم یا ادب بشن یا به یأس ابدی گرفتار بشن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار