بازدید 8296

بازگشت ایرانیان به کشور منفعت دو طرفه دارد

نماینده مجلس بیان کرد: کسانی که جرمی ندارند، مجازاتی برای آنها در نظر گرفته نشده است و صرفا براساس ذهنیت هایی از کشور خارج شدند می توانند به کشور برگردند.
کد خبر: ۱۰۹۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶ 21 December 2021

به گزارش تابناک، علیرضا نظری در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به تاکید قوای قضاییه و مجریه برای تسهیل در بازگشت ایرانیان ساکن خارج کشور، گفت: جمعیت قابل ملاحظه ای از ایرانیان در سایر کشورها زندگی می کنند آنها به اشکال مختلف از کشور خارج شده اند و احساس می کنند که اگر برگردند مجازات خواهند شد که این تفکر خلاف منش جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم خمین در مجلس اظهار داشت: نظام کشور را متعلق همه ملت می داند، کسانی که جرمی ندارند، مجازاتی برای آنها در نظر گرفته نشده است و صرفا براساس ذهنیت هایی از کشور خارج شدند می توانند به کشور برگردند و در هر حال امکانی وجود دارد تا مشکلاتشان در داخل کشور حل و فصل است تا هم از ظرفیت کشور بهره مند شود و هم متقابلا برای کشور مفید باشند.

وی تاکید کرد: بازگشت سرمایه آنها می تواند به ایجاد اشتغال، رشد و توسعه کشور کمک کند، آنها نیز می توانند در سرزمینی که متعلق به خودشان است زندگی کنند.

این نماینده مجلس بیان کرد: دولت و قوه قضاییه ساز و کاری فراهم کردند که ایرانیان به کشور برگردند، این کار قطعا به لحاظ بین المللی برای جمهوری اسلامی مفید خواهد بود تبلیغات رسانه های بیگانه در بحث ایران هراسی را خنثی می کند و هموطنان می توانند به کشورشان رفت و آمد داشته باشند و سرمایه گذاری کنند کشور هم از این ظرفیت منتفع خواهد شد./

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی