بازدید 5187

جاعل مدارک تحصیلی در کرج دستگیر شد

رییس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد : فردی که با جعل مدارک تحصیلی از این طریق کسب درآمد نامشروع می‌کرد در شهرستان کرج دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۹۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴ 18 December 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با انجام اقدامات اطلاعاتی از ارائه ۲ فقره مدرک تحصیلی جعلی به یکی از ادارات دولتی مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: محل سکونت افرادی که اقدام به ارائه مدرک تحصیلی جعلی کرده بودند شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد که در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که این افراد برای ارتقای شغلی و حقوقی اقدام به خریداری مدرک جعلی از متصدی یک کافی نت به مبلغ ۳۵ میلیون تومان کرده اند.

نادربیگی گفت: بلافاصله کارآگاهان به کافی نت جاعل و متهم اصلی پرونده اعزام شدند و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی با اشاره به اعتراف متهم به ۲ فقره جعل مدرک تحصیلی تصریح کرد: این فرد با دریافت نمونه مدرک تحصیلی از اینترنت اقدام به جعل آن‌ها برای اشخاص دیگر می کرد.

نادربیگی در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز نیز درخواست داریم که به هیچ عنوان به وعده های واهی کلاهبرداران در زمینه جعل مدرک تحصیلی با ثبت درسامانه سازمان سنجش و امثال آن توجه نکنند و در صورت مشاهده موارد مشابه موضوع را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج
وب گردی