بازدید 7275
۱

اوج آلودگی هوا، سه‌شنبه و چهارشنبه آینده

کاهش دمای نسبی را نیز در طی روزهای دوشنبه، سه شنبه و حتی چهارشنبه در شمال شرق کشور و نیمه شرقی کشور داریم. این کل پدیده‌هایی است که این هفته درگیرشان هستیم.
کد خبر: ۱۰۹۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲ 11 December 2021

به گزارش تابناک؛ رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از احتمال ورود یک سامانه بارشی قوی به کشور در اواخر هفته آتی خبر داد.

«صادق ضیاییان» رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ارتباط با پیش بینی‌ها از وضعیت آب و هوا طی روزهای آینده گفت: طی چند روز آینده، بارش‌های پراکنده‌ای در سواحل دریای خزر به ویژه در استان‌های مازندران، گلستان و همچنین گیلان داریم که چندان قابل ملاحظه نیست و بارش‌ها به صورت پراکنده است.

او افزود: عمدتا پدیده‌ای که طی این هفته در کشور غالب است، پایداری هوا و افزایش آلاینده‌ها در کلانشهرهاست. کاهش دمای نسبی را نیز در طی روزهای دوشنبه، سه شنبه و حتی چهارشنبه در شمال شرق کشور و نیمه شرقی کشور داریم. این کل پدیده‌هایی است که این هفته درگیرشان هستیم.

ضیاییان گفت: اما از آن مهم‌تر بارشی است که در اواخر هفته اتفاق می‌افتد و یک سامانه بارشی قوی آخر هفته و تقریبا از روز جمعه وارد کشور می‌شود و اطلاعات تکمیلی در روزهای آینده اعلام می‌شود.

او درارتباط با وضعیت آلاینده‌ها در تهران گفت: اگرچه درحال حاضر هوای تهران چندان آلوده نیست، اما انتظار داریم با توجه به پایداری هوا و غلظت آلاینده‌ها به این آلودگی افزوده شود و در روزهای آینده نیز با آلودگی هوا مواجه باشیم. بدترین روزها از نظر میزان آلودگی هوا در تهران در هفته پیش رو، روزهای سه شنبه و چهارشنبه است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
از الان منع تردد بگذارید و مانع آلوده شدن هوا شوید
برای سلامتی کودکان ارزش قائل شوید
کلا به بی خیالی زدید!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر